Zaloguj się, aby obserwować  
Mercuror

Fallout 2 - temat ogólny

3223 postów w tym temacie

Dnia 09.07.2009 o 22:14, PrimitiveHuman napisał:

... Mianowicie czy zebrane przedmioty i pozostawione
w "komodach", "szafkach" i innych schowkach znikają? Bo nie chciałbym wrócić z wyprawy
i nie zastać dobytku.


Jak napisali poprzednicy - zostają (o ile zostawisz je w lokacjach, które są zawsze w tym samym miejscu - miejsca spotkań losowych odpadają), ale w Fallout 2 w chomika za bardzo bawić się nie warto, bo dopadnie Cię "item bug" (pierwszą oznaką tego, że się uaktywnił, jest znikający przycisk umiejętności na interfejsie po prawej stronie, potem jest już tylko gorzej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę nad przejściem gry tym razem za pomocą postaci Unarmed i czytając różne poradniki natknąłem się na jeden polecający trait "One Hander", jednak nigdzie nie mogę znaleźć potwierdzenia, czy działa on na ataki wręcz (/kastety/power fisty). Może ktoś zna się lepiej na mechanice gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.07.2009 o 17:24, DragonLord napisał:

Myślę nad przejściem gry tym razem za pomocą postaci Unarmed i czytając różne poradniki
natknąłem się na jeden polecający trait "One Hander", jednak nigdzie nie mogę znaleźć
potwierdzenia, czy działa on na ataki wręcz (/kastety/power fisty). Może ktoś zna się
lepiej na mechanice gry?


Najpewniej chodzi broń palną (czyli wykluczajac przy tym broń do walki w zwarciu), zresztą "Unarmed" = bez broni więc perk nie powinien robić różnicy, skoro masz zamiar sie bez nich obejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.07.2009 o 17:24, DragonLord napisał:

Myślę nad przejściem gry tym razem za pomocą postaci Unarmed i czytając różne poradniki
natknąłem się na jeden polecający trait "One Hander", jednak nigdzie nie mogę znaleźć
potwierdzenia, czy działa on na ataki wręcz (/kastety/power fisty). Może ktoś zna się
lepiej na mechanice gry?

Sądząc z opisu powinien, ale pewien nie jestem. Z tym że jakiegoś specjalnego wyboru nie ma, możesz jeszcze wziąć Small Frame (oprócz Gifted znaczy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już dawno nie grałem, a zamierzam powrócić do tej świetnej gry, i tym razem przemierzać pustkowia samotnie. W związku z tym mam pytanie: czy charyzma wpływa jakkkolwiek na dialogi, czy mogę ją ustawić na 1, a potem pakować w perswazję?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2009 o 11:20, Asthariel napisał:

Już dawno nie grałem, a zamierzam powrócić do tej świetnej gry, i tym razem przemierzać
pustkowia samotnie. W związku z tym mam pytanie: czy charyzma wpływa jakkkolwiek na dialogi,
czy mogę ją ustawić na 1, a potem pakować w perswazję?


Jesli przemierzasz samotnie pustkowia to bez dobrej gadki problemy bedziesz rozwiazywal sila. Co w pojedynke stwarza nieco wysilku;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2009 o 14:08, Dzikq napisał:

Jesli przemierzasz samotnie pustkowia to bez dobrej gadki problemy bedziesz rozwiazywal
sila. Co w pojedynke stwarza nieco wysilku;)

Najwyżej na samym początku. Ja zazwyczaj chodzę w pojedynkę i walki są łatwiejsze niż w grupie, jedynym prawdziwym problemem przy chodzeniu solo jest zapchany ekwipunek bo samemu trzeba wszystko przenosić.
Co nie zmienia faktu że lepiej i ciekawiej się gra jeśli ma się dostęp do maksymalnej ilości opcji dialogowych, w końcu jak się chce kogoś zabić to zawsze można to zrobić po dyskusji:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam ostatnio zaczalem grac od nowa w F2 stawiajac przede wszystkim na dialogi. Wybralem 10 inta i 8 charyzmy. Na poczatku poszedlem do Navarro po najlepszy armor i broń, zeby potem delektowac sie samymi questami, a nie meczyc sie z przeciwnikami. Jak napisales, towarzysz bardzo przydaje sie jako targarz. Obecnie w druzynie mam Cassidy i K-9, wystarczaja w zupelnosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2009 o 11:20, Asthariel napisał:

Już dawno nie grałem, a zamierzam powrócić do tej świetnej gry, i tym razem przemierzać
pustkowia samotnie. W związku z tym mam pytanie: czy charyzma wpływa jakkkolwiek na dialogi,
czy mogę ją ustawić na 1, a potem pakować w perswazję?


Ma w kilku miejscach ale z kolei retoryka na poziomie 100 - 150 powinna rozwiązać większość problemów negocjacyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomimo tego że można grać dalej warto jak najwięcej questów (zwłaszcza tych dużych) ukończyć wcześniej żeby dowiedzieć się jaki miałeś wpływ na losy świata (podsumowanie następuje po zakończeniu głównej fabuły):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2009 o 20:21, Arumantis napisał:

Jest jakiś sposób żeby zmienić język z polskiego na angielski, jakiś patch albo mod?


Jedyne co przychodzi mi do głowy to zdobycie egzemplarza gry dodanego do CDA, to był numer wydany przed wakacjami 2000r. Inne możliwości są raczej niemożliwe, zarówno ze względów technicznych jak i prawnych.

@likop2: Co niby miałoby to dać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieoficjalne łatki polonizujące (powstałe przed spolonizowaniem Falloutów przez CDP) istnieją, ale takiej "depolonizującej" nie ma (chyba ;)). Poza zdobyciem egzemplarza F2 z CDA #50 pozostaje jeszcze wyjście w postaci zakupu wersji angielskiej (np. na GOG).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i wracamy znów do F2:D I teraz mam takie pytanie czy da się kogoś zabić cicho? tzn. bez zwracania czyjejś uwagi? bo w F1 gdy utłukłem kogoś nożem to jego strażnicy zaraz skakali mi do gardła... A teraz chciałbym się pobawić w takiego zabójce (tak tak gra na klimat xD)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.08.2009 o 11:05, Corvus92 napisał:

No i wracamy znów do F2:D I teraz mam takie pytanie czy da się kogoś zabić cicho? tzn.
bez zwracania czyjejś uwagi?

Tak/ Wystarczy użyć kradzieży kieszonkowej i wsadzić mu do plecaka dynamit z ustawionym timerem (trudno to określić jako cichy sposób ale nikt nie zwróci na Ciebie uwagi):) Alternatywnie możesz użyć super-stimpaków na danej osobie, jak przyjdzie czas na ich efekt uboczny który odbiera zdrowie to ofiara umrze (o ile użyłeś wystarczająco dużej dawki).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować