Zaloguj się, aby obserwować  
Mercuror

Fallout 2 - temat ogólny

3223 postów w tym temacie

Właśnie zamierzałem ponownie odpalić Fallouta dwójkę ale nagle naszła mnie chęć na coś nowego:macie jakieś ciekawe pomysły na postać?Grałem już naukowcem(dobrym i złym),lekko szalonym specjalistą od ładunków wybuchowych(tylko raz,mniej-więcej neutralnym) i postacią nastawioną głównie na charyzmę.Teraz zastanawiam się nad lekarzem albo kimś do zwyczajnej walki i doktorek jak na razie doktor zdecydowanie bardziej mi odpowiada,granie górami mięsa nigdy mnie nie kręciło.Ma ktoś może jakieś inne ciekawe pomysły na postać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2010 o 16:57, kerkas napisał:

/.../
> mięsa nigdy mnie nie kręciło.Ma ktoś może jakieś inne ciekawe pomysły na postać?


http://www.fallout3.net/

Fallout 2 - zakładka twój bohater.

Do wyboru do koloru.

O,dokładnie o to mi chodziło,dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wątek troszkę się zastał, ale ja na szczęście mam bardzo dobrą nowinę.
Killap skończył nareszcie (po 2 latach oczekiwań chyba) nową wersję Restoration Patch''a.
Nowa wersja ma numerek 2.0, a pobrać i poczytać o niej można tutaj: http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=54328
Cały content, który Killap odtworzył został poprawiony i przejrzany, do tego dodano wiele nowych bajerów, kompatybilność z najnowszym sfallem, nowe animacje i przerobione mapy. Nic tylko zacierać ręce i pobierać :)

Czas na kolejną przygodę z F2 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2010 o 12:21, Latniak napisał:

Wątek troszkę się zastał, ale ja na szczęście mam bardzo dobrą nowinę.

...

Dnia 11.04.2010 o 12:21, Latniak napisał:

Czas na kolejną przygodę z F2 :)


O świetnie! właśnie szukałem powodu aby odpalić ponownie Fallouta2 a tu proszę, "mała" zaległość w przejrzeniu forum NMA i jest :]

Przy okazji - zastanawiam się czy jest możliwe wczesne wyruszenie do bazy Navarro. Jakie są konsekwencje pozbycia się tego łącznika na stacji benzynowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2010 o 13:38, SpecShadow napisał:

Przy okazji - zastanawiam się czy jest możliwe wczesne wyruszenie do bazy Navarro. Jakie
są konsekwencje pozbycia się tego łącznika na stacji benzynowej?

Konsekwencji jako takich nie ma, o ile nie uruchomi wcześniej alarmu. No, zabitego nie będziesz mógł zapytać o hasło, jeżeli będziesz chciał w przebraniu wejść frontowymi drzwiami do bazy. Ale to tylko jeden z wielu sposobów dostania się do bazy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2010 o 12:21, Latniak napisał:

Wątek troszkę się zastał, ale ja na szczęście mam bardzo dobrą nowinę.
Killap skończył nareszcie (po 2 latach oczekiwań chyba) nową wersję Restoration Patch''a.
Nowa wersja ma numerek 2.0, a pobrać i poczytać o niej można tutaj: http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=54328
Cały content, który Killap odtworzył został poprawiony i przejrzany, do tego dodano wiele
nowych bajerów, kompatybilność z najnowszym sfallem, nowe animacje i przerobione mapy.
Nic tylko zacierać ręce i pobierać :)

Czas na kolejną przygodę z F2 :)

Możesz napisać coś więcej na ten temat? Z angielskiego jestem dno więc sam link zbyt wiele mi nie daje do zrozumienia o co chodzi. Chętnie bym zagrał w Fallout 2 bo to gra przy której spędziłem wiele czasu, jednak nie wiem czy warto to coś pobierać.

PS. Ty nie pisać że jest translator w internet, ponieważ on źle tłumaczyć i nie zawsze można do odczytania tekst.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2010 o 14:04, Fun_g_1_2_3 napisał:

Możesz napisać coś więcej na ten temat? Z angielskiego jestem dno więc sam link zbyt
wiele mi nie daje do zrozumienia o co chodzi. Chętnie bym zagrał w Fallout 2 bo to gra
przy której spędziłem wiele czasu, jednak nie wiem czy warto to coś pobierać.

Do końca kwietnia powinna się pojawić translacja patcha na polski. Jeżeli z anglika jesteś dno to lepiej poczekać aż wyjdzie. Bo gra w fallouta jak się nie rozumie języka to tragedia (chociaż muszę napisać, że Fallout to jeden z lepszych nauczycieli, na nim się nieźle podszkoliłem ;)
Na pewno warto to pobierać, o tej wersji patcha Killap mówi, że to jest to co zamierzał uzyskać na koniec. Jest tu wiele nowych lokacji, masa questów, zatrzęsienie poprawek (dołączony jest nieoficjalny patch killapa, który poprawia niewyobrażalną liczbę błędów :p ). A to wszystko w duchu fallouta, odświeżone/odkopane pomysły twórców, których do gry nie zdołali wprowadzić.

Dnia 11.04.2010 o 14:04, Fun_g_1_2_3 napisał:

PS. Ty nie pisać że jest translator w internet, ponieważ on źle tłumaczyć i nie zawsze
można do odczytania tekst.

On wiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba jedyna wkurzająca rzecz w Restoration Project to język gry - raz polski raz angielski (ze znaczną przewagą tego drugiego). Pomijając to - rewelacja!

Przy okazji - w instrukcji moda pisze, że autor (tj. killap) nie potwierdza zgodności RP z modem Lootable Armor (ale chyba działał z poprzednią wersją gry). Działa ten dodatek w tej wersji? Można zbierać pancerze z pokonanych przeciwników?

A więc tak - mod Lootable Armor w RP 2.0 nie działa, trzeba go ściągnąć i zainstalować z tym, że trzeba uważać z instalacją (obowiązkowo robić kopie zapasowe plików) i wgrać wszelkie pliki z CritterArmorRelease.7z prócz plików MAP.txt i WORLDMAP.txt

Mod umożliwia wyciąganie z pokonanych przeciwników pancerzy (gorszych jakościowo od tych w sklepie), wreszcie umiejętność Naprawy (Repair) się przydaje :] potem dokłada się do Science i jest super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2010 o 14:04, Fun_g_1_2_3 napisał:

Możesz napisać coś więcej na ten temat? Z angielskiego jestem dno więc sam link zbyt
wiele mi nie daje do zrozumienia o co chodzi. Chętnie bym zagrał w Fallout 2 bo to gra
przy której spędziłem wiele czasu, jednak nie wiem czy warto to coś pobierać.

PS. Ty nie pisać że jest translator w internet, ponieważ on źle tłumaczyć i nie zawsze
można do odczytania tekst.


Niech mi modek wybaczy pisanie kilka postów pod postem ale tak wygląda pisanie postów w temacie gdzie rzadko kto się wypowiada.

Jest jeden mały problem - jeśli nie jesteś dobry z angielskiego to powinieneś sobie odpuścić instalacje moda bo będą się wersje językowe (angielska i polska) mieszały.
Ewentualnie możesz też doinstalować każdy dodatek z osobna (tu już musiałbyś posilić się translatorem od Google).

Czym jest Restoration Project? Czymś pomiędzy dodatkiem do gry a patchem naprawiającym błędy. Zarówno poprawia błędy (jak i dodaje nowe:P ale to musiałbyś wgłębić się w tekst autora, samą grę da się spokojnie ukończyć).
Restoration Project to: nowe questy, usprawnienia samej gry m.in. większa rozdzielczość i dodatków w grafice oraz (najważniejsze) jest to tzn. megamod tzn. zawiera w sobie mody innych autorów które to mody zajmują mniej niż 1 MB i jest ich całkiem dużo.

Od siebie dodam linka do FalloutWikia gdzie masz opis moda i dodatków w nim zawartych, opis przejścia dodatkowych questów.
http://falloutmods.wikia.com/wiki/F2RP_Technical_Info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.01.2010 o 23:58, Black_Druid napisał:

czy marcus moze nosic jakis pancerz?


Może nosić.
Pod warunkiem że masz moda Restoration Project o którym pisał Latniak (pomijając to że ostatnie cztery psoty należą do mnie).
Ma zaimplementowany minimod o nazwie NPC Armor Mod (cóż za odkrywcza nazwa...), wtedy idziesz do Father Tully w New Reno (dzielnica Commercial Row) i powinien ci podać namiary na lokację Abbey. Tam poszukaj handlarza Billa i spytaj czy znalazł "coś specjalnego". Powinien sprzedać pancerz dla Marcusa za jakieś 3000$.

BTW. jeśli jakiemuś modowi przeszkadzają te cztery moje posty to niech chociaż scali pierwsze dwa, zaraz po poście Latniaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem tylko na poprzedniej wersji RP. Marcus po założeniu zbroi przestał korzystać z broni palnej - obojętnie, czy to bozar, czy plazma, wszystko szło do ekwipunku - i ruszał na przeciwnika z pięściami. Serdecznie nie polecam zakładać na niego tego żelastwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2010 o 18:46, Jave napisał:

Grałem tylko na poprzedniej wersji RP. Marcus po założeniu zbroi przestał korzystać z
broni palnej - obojętnie, czy to bozar, czy plazma, wszystko szło do ekwipunku - i ruszał
na przeciwnika z pięściami. Serdecznie nie polecam zakładać na niego tego żelastwa.


"Poprzedniej"? A na nowszej wersji nadal jest ten błąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skąd można wytrzasnąć radio dla Vica (tj. czy ktoś je sprzedaje)? Miałem je z jego domu, ale po drodze do Nory... gdzieś się rozpłynęło. Prawdopodobnie komuś je przypadkiem sprzedałem, ale nie mam pojęcia komu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.06.2010 o 18:00, edsonpele napisał:

Skąd można wytrzasnąć radio dla Vica (tj. czy ktoś je sprzedaje)? Miałem je z jego domu,
ale po drodze do Nory... gdzieś się rozpłynęło. Prawdopodobnie komuś je przypadkiem sprzedałem,
ale nie mam pojęcia komu.


W norze przy każdych drzwiach są dzieci które Cię okradają , odpowiednio prowadząc rozmowę ze sprzedawcą Flick-iem (dzieci "pracują" dla niego) możesz odkupić skradzione przedmioty , rada na przyszłość zostaw przedmioty swoim przyjaciołom podczas pobytu w norze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.06.2010 o 18:36, kerkas napisał:

> Skąd można wytrzasnąć radio dla Vica (tj. czy ktoś je sprzedaje)? Miałem je z jego
domu,
> ale po drodze do Nory... gdzieś się rozpłynęło. Prawdopodobnie komuś je przypadkiem
sprzedałem,
> ale nie mam pojęcia komu.

W norze przy każdych drzwiach są dzieci które Cię okradają , odpowiednio prowadząc rozmowę
ze sprzedawcą Flick-iem (dzieci "pracują" dla niego) możesz odkupić skradzione przedmioty
, rada na przyszłość zostaw przedmioty swoim przyjaciołom podczas pobytu w norze.

Ew. opróżnij ekwipunek, zostaw tylko bombę, nastaw ją na powiedzmy 20s, podejdź do dzieciaków, daj się okraść i obserwuj... :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
1. Przepraszam jeśli powtórzyłem ale nie chciało mi się czytać tego wszystkiego
2.Oto moja sprawa:
Odnalazłem już GECK (w krypcie 13) ale po powrocie do arroyo napotykam zerwany most i nie mogę wejść do wioski.
Jak mogę się tam dostać (jeśli to możliwe)? Czy trzeba wykonać jeszcze jakąś misję? (chyba było coś o jakimś porwaniu mieszkańców)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować