Zaloguj się, aby obserwować  
Dark_SMG

Splinter cell Double Agent

523 postów w tym temacie

Dnia 07.10.2006 o 17:23, L0ck3 napisał:

> Mam oficjalne wymagania "czwórki"...
>
> Supported OS: Windows® XP (only)
> Processor: 3 Ghz Pentium® 4 or AMD Athlon™ 3000 (3.5 Ghz Pentium 4 or Athlon
3500
> recommended). Game optimized for Dual-processor-enabled computers.
> RAM: 1 GB
> Video Card: DirectX® 9.0c-compliant, Shader 3.0-enabled 128 MB video card (256 MB
recommended)
> (see supported list*)
> Sound Card: DirectX® 9.0c-compatible (EAX" recommended) - PC audio solution containing

> Dolby® Digital Live required for Dolby Digital audio.
> DirectX Version: 9.0c or higher (9.0c included on disc)
> DVD-ROM: 4x DVD-ROM or faster
> Hard Drive Space: 8 GB
> Peripherals Supported: Mouse, keyboard
> Multiplay: Broadband connection with 128 kbps upstream or faster
>
>
>

źródło?

Zarejestrowany jestem na www.splintercell.com... Mogę otrzywać info do na newsletter...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wymagania ma duże, na szczęście jeszcze je spełniam ( na medium może pójdzie :P )
Nie moge sie doczekac tejgry , tych decyzji ;> Premiera swiatowa jest 26 października, a polska pewnie gdzieś w listopadzie
Ale demo na PC ma wyjsc w tym tygodniu, wiec sobie troche pogram wczesniej :D

pOzdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2006 o 22:38, sird napisał:

No wymagania ma duże, na szczęście jeszcze je spełniam ( na medium może pójdzie :P )
Nie moge sie doczekac tejgry , tych decyzji ;> Premiera swiatowa jest 26 października, a
polska pewnie gdzieś w listopadzie
Ale demo na PC ma wyjsc w tym tygodniu, wiec sobie troche pogram wczesniej :D

pOzdro.

Ja też się nie mogę doczekać... Naprawdę demo wyjdzie? Super! Bedę musiał zagrać!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.10.2006 o 14:21, kolos12 napisał:

> No wymagania ma duże, na szczęście jeszcze je spełniam ( na medium może pójdzie :P )
> Nie moge sie doczekac tejgry , tych decyzji ;> Premiera swiatowa jest 26 października,
a
> polska pewnie gdzieś w listopadzie
> Ale demo na PC ma wyjsc w tym tygodniu, wiec sobie troche pogram wczesniej :D
>
> pOzdro.
Ja też się nie mogę doczekać... Naprawdę demo wyjdzie? Super! Bedę musiał zagrać!



Czytałem oficjalne forum ubisoftu i jakiś francuz pisał jakis tydzen temu, ze demo na X360 wyjdzie w ciagu tygodnia ( i wyszlo :) ) na na PC wyjdzie w ciagu 2 tygodnie :D Źródło z jakiś francuskich targów gier :D
Najlepsze jest to,ze ten post skasowal z forumi 2 godziny po napisaniu go :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2006 o 08:52, syriusz.b napisał:

wymagania gry, za duże jak na mnie... a juz sie cieszyłem, ze zamowie...

Ale to są maksymalne wymagania... Gra na pewno pujdzie na sprzecie, który pociągnie Chaos Theory na max detali. Przynajmniej tak sądzę... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2006 o 12:17, kolos12 napisał:

> wymagania gry, za duże jak na mnie... a juz sie cieszyłem, ze zamowie...
Ale to są maksymalne wymagania... Gra na pewno pujdzie na sprzecie, który pociągnie Chaos Theory
na max detali. Przynajmniej tak sądzę... :)


haha moj pociagna Chaos Theory na min... :p dopiero jak kupie nowa karte graf to moge probowac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2006 o 12:39, syriusz.b napisał:

> > wymagania gry, za duże jak na mnie... a juz sie cieszyłem, ze zamowie...
> Ale to są maksymalne wymagania... Gra na pewno pujdzie na sprzecie, który pociągnie Chaos
Theory
> na max detali. Przynajmniej tak sądzę... :)

haha moj pociagna Chaos Theory na min... :p dopiero jak kupie nowa karte graf to moge probowac...

A jakiego masz kompa ? Mi Splinter Cell Chaos Theory chodził na full detalach bez zwalniania ale obawiam się że Double Agent mi nie pujdzie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.10.2006 o 12:42, PAPISHON napisał:

A jakiego masz kompa ? Mi Splinter Cell Chaos Theory chodził na full detalach bez zwalniania
ale obawiam się że Double Agent mi nie pujdzie :(


Sempron 1.6 GHz, GeForce FX 5500 128 MB (kupuje GeForce 7600), 512 RAm ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie procesor, u mnie gierka chodziłaby na medium. Raz, że mam Celerona, a dwa, że podkręcony jest on do zaledwie 2,85 Ghz. Chociaż może i poszłaby, ale co to za granie , wolę delektować się Splinterkiem, więc pośpiech jest zbędny. Mogę poczekać na upragade ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.10.2006 o 22:54, MateoKiszlo napisał:

Gdyby nie procesor, u mnie gierka chodziłaby na medium. Raz, że mam Celerona, a dwa, że podkręcony
jest on do zaledwie 2,85 Ghz. Chociaż może i poszłaby, ale co to za granie , wolę delektować
się Splinterkiem, więc pośpiech jest zbędny. Mogę poczekać na upragade ...


Jeśli posiadasz Celerona z literką "D" to myśle że możesz grać spokojnie. Celerony te są zbliżone bardzo do wydajności Athlonów , po to zostały one stworzone żeby ludzie nie łapali sie tylko na Athlona. Następnie Celerony to jedenpies czy Athlon. Jedyne rozsądne procesory które daja porządnego kopa to x2 i Core 2 Duo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak myślicie, czy po premierze Double Agent wyjdzie latka zmieniajaca Shadery w grze na te z wersji 1,6 lub 2,0?? Nie wiem czy wiecie, ale takie cos juz bylo przy Oblivionie, a sama latka nazywala sie OLDblivion...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znów ten sam błąd na okładce jest: Fisher''a - a ja myślałem, że zastosowanie apostrofu to jedna z podstaw :P
Ale nie ocenia się gry (podobnie jak książki) po okładce, a sama gra mam nadzieję, że będzie super :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2006 o 11:52, Snake_GMC napisał:

Czy to prawda, że nie ma szans, by odpalić grę na kartach bez SM 3.0? Np. Radeon 9800 PRO


Wątpię. O ile pamiętam to SC nigdy nie miał kosmicznych wymagań. SM 3.0 jest potrzebny do grania w najwyższych detalach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.11.2006 o 12:30, Markus89 napisał:

Wątpię. O ile pamiętam to SC nigdy nie miał kosmicznych wymagań. SM 3.0 jest potrzebny do grania
w najwyższych detalach

W takim razie może wiesz jakie będą minimalne wymagania tej gry, bo niestety mój sprzęt mocarny nie jest i obawiam się najgorszego :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować