Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Futuremark zapowiadają 3 nowe gry w tym... klona Freespace!

14 postów w tym temacie

Wygląda interesująco. Chętnie zagrałbym w jakąś dynamiczną space-strzelankę! Dość często wracam do Starmageddon''a 2, ale to ''coś'' zaprezentowane w trailerze wygląda obiecująco ze względu na duży dynamizm.
Po cichu umieszczam na końcu długiej listy tytułów, w które chciałbym zagrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Freespace..... to było coś, brakuje teraz gier tego pokroju z taką grywalnością i jakością. Cudowna fabuła, dynamiczne walki, niesamowite eksplozje, różnorodność statków i uzbrojenia oraz obłędna oprawa audio-wizualna (jak na tamte czasy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ahh... pamiętam jak się zagrywałem FreeSpace 2 :)
grę przechodziłem chyba z 5 razy, starając się za każdym razem zdobyć jak najwięcej odznaczeń i wykonać jak najwięcej celów dodatkowych.

Jak ja bym chciał aby powstało FreeSpace 3 :)

Ale i tak chętnie zagram w ich dzieło jeśli okaże się dość interesujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.05.2011 o 17:41, n33trox napisał:

Jak oni zrobią jakąś grę na tym ich silniku, to żaden komp tego nie uciągnie.


Jestem w stanie nazwać parę komputerów, które to uciągną. Problem w tym, że każdy z nich jest wielkości mojego pokoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

we freespace nigdy nie gralem to nie wiem, ale kosmiczne strzelanki/symulatory jak indepednence war2 bardzo lubie, zamiast robic co roku 20 takich samych first person shooterow mogliby wiecej takich gier produkowac, z taka technologia jaka dzisiaj jest i z duzym budzetem mogloby wyjsc cos ciekawego, seria x tez jest fajna ale jak dla mnie zajmuje zbyt duzo czasu, no i jeszcze mechy... tyle pomyslow niemal zapomnianych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja chcę Freespace 3. Takiego jak dawniej, tylko z nowoczesną grafiką. No, można by poprawić system latania - możliwość obracania się dookoła własnej osi bez zmieniania kierunku lotu jak najbardziej ma sens i jest zgodne z prawami fizyki. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[quote]n33trox
Przewodniczący
28.05.2011, 17:41

Jak oni zrobią jakąś grę na tym ich silniku, to żaden komp tego nie uciągnie.[/quote]

Nie zapominaj ze to futuremark(maturefurk) są twórcami legendarnego dema na amige lapsuus. zresztą lapsus na pc też był bardzo dobrze zoptymalizowane na swoje czasy.Benchmarka podejrzewam że specjalnie nie optymalizują bo on ma sprawdzać karty w boju, a nie odciążać się jak się da.

http://www.youtube.com/watch?v=0AzVsiGnT0s tu amigowy lapsuus
http://www.youtube.com/watch?v=KU3ww-lGjOk&playnext=1&list=PL68B997BE4CCD23A2 pc lapsus(zwróć uwagę na scenę w 1:26-powstała zanim jeszcze ludzie myśleli o shaderach, a cieszyli się dopiero wprowadzonym sprzętowym T&L)
"opengl. geforce or something like that.
500-700mhz -> strongly recommended."
http://www.pouet.net/prod.php?which=130 tu masz exe jak nie wierzysz;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować