Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 2 na Xboxa 360 dostał trailer autorstwa Tomasza Bagińskiego!

52 postów w tym temacie

Chyba uraziłeś jego PeCetowe Ego i zaatakowałeś cel jego krucjaty jakim są konsole. Niech ja zgadnę, mama mu nie kupiła konsoli??
Ale zostawmy dyskusję z kimś kto poza jedyną "właściwą" platformą świata nie widzi a skoncentrujmy się na temacie artykułu.
Uważam, że CPR jednak nie zaniedba PS3. Wersja na konsole sony to zapewne tylko kwestia czasu, w końcu to studio nie jest wielkie a co za tym idzie nie jest w stanie robić dwóch wersji konsolowych na raz. Ba! Nie dali rady zrobić dwóch wersji na raz<PC, X''a 360> mimo iż gry pisze się podobnie. Ale nie ma co gdybać, pożyjemy zobaczymy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2011 o 13:51, marcin-malysza napisał:

Ba! Nie dali rady zrobić dwóch wersji na raz<PC, X''a 360>
mimo iż gry pisze się podobnie. Ale nie ma co gdybać, pożyjemy zobaczymy :D


True that! Najpierw zrobili wersję na X360, potem skonwertowali ją na PC i sprzedali, żeby mieć darmowe QA :) I dopiero po poprawkach wydadzą tę na X''a :)

Nieźle pomysł CDPR :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>> Właściciele chlebaka powinni podziękować Sony za świetną architekturę i Wciąż Niewykorzystaną
>> Moc Obliczeniową PS3.

Dnia 03.06.2011 o 09:29, marcin-malysza napisał:

Nie wiem, jakoś panowie z PCF zachwalali sobie prace z devkitami z PS3.


Opinię publiczną nie takimi już wypowiedziami karmiono.

Dnia 03.06.2011 o 09:29, marcin-malysza napisał:

Tu raczej wychodzi brak doświadczenia w tej kwestii


Brak doświadczenia to jedno, drugie - ograniczone moce przerobowe ekipy, trzecie - porąbana architektura Sony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2011 o 14:23, Vojtas napisał:

Brak doświadczenia to jedno, drugie - ograniczone moce przerobowe ekipy, trzecie - porąbana
architektura Sony.

Wiesz, ja jednak bardziej ufam słowom kogoś<programisty> kto jednak na tym się zna. Jeżeli słyszy się opinie<nie tylko od programisty PCF> iż pisanie gier na PS3 z punktu programisty nie jest piekielnie trudne jak to niektórzy trąbią to jednak takie coś daje do myślenia.
Nie jestem programistą z doświadczeniem wynikającym z pisania gier na PS3 ale gdy doświadczony programista twierdzi iż gry robione używając devkitów od sony piszę się troszkę inaczej<zaznaczając, że wcale nie trudniej> i, że w pewnych aspektach narzędzia od sony potrafią więcej niż te od X''a, to takie zdanie jednak stawiam wyżej. Chyba, że ty też jesteś doświadczonym programistą i pracujesz również na ps3.
Tu nie ma żadnych złośliwości, ja po prostu nie posiadając takiej wiedzy wolę się opierać na wiedzy ludzi obeznanych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2011 o 15:31, marcin-malysza napisał:

Tu nie ma żadnych złośliwości, ja po prostu nie posiadając takiej wiedzy wolę się opierać
na wiedzy ludzi obeznanych.


Sony postanowiło odstawać od standardów projektując swoją maszynkę, więc jeśli ktos ma pretensje o brak konwersji na PS3, powinien RÓWNIEŻ winić za to Sony - właśnie dlatego, że na chlebak pisze się inaczej, a więc trzeba poświęcić dodatkowy czas na naukę. Czas to pieniądz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam ani PS3 anie żadnej gry od CrapWare i uważam też W2 za przereklamowanego. Uwielbiam twórczość Bagińskiego i Platige Image ale ten trailer to nie jest ich poziom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bój się, potencjalne zyski są większe niż te wydatki które firmy ponoszą na zrobienie owej wersji na PS3. Gdy by tak nie było to biblioteka gier multiplatformowych które zawitały/zawitają na PS3 była by zerowa. A jak wiadomo to każda firma zaczynała od zerowej wiedzy. Przykład znowu z PCF, pierwsza gra na konsole Sony i zamiast narzekania to sobie chwalą. I nie jest to bełkot marketingowy, ich gra została po prostu ładnie przystosowana do konsoli Sony co jest dowodem iż jednak byli szczerzy w tym wywiadzie.
Wersja Wieśka 2 na PS3 to tylko kwestia czasu, to zbyt małe jeszcze studio by robić dwie wersje na raz. Ale o tym już pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2011 o 16:32, Vojtas napisał:

Sony postanowiło odstawać od standardów projektując swoją maszynkę, więc jeśli ktos ma
pretensje o brak konwersji na PS3, powinien RÓWNIEŻ winić za to Sony - właśnie dlatego,
że na chlebak pisze się inaczej, a więc trzeba poświęcić dodatkowy czas na naukę. Czas
to pieniądz.

Tak na marginesie: To SONY ma właśnie dziwną tendencję do wymyślania wszystkiego po swojemu i z obrotem o 180 stopni za każdym razem. Przez to są problemy z emulacją np PS2, a nawet nie chce myśleć jak będzie wyglądała emulacja PS3 ;) To będzie prawdziwy koszmar, bo pomysł aby wszystkie urządzenia w przyszłości miały CELLa zdaje się, że upadł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować