Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2011: Skyrim przede wszystkim dla konsol, PC dostanie port

240 postów w tym temacie

No to wersję PC Skyrim można już w zasadzie spisać na straty. Nie spodziewałem się że Bethesda walnie aż takie rozczarowanie i to w momencie w którym gra tak fajnie się zapowiadała. Szkoda, naprawdę szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej, czy mnie pamięć nie myli... ale Oldblivion nie powstawał głównie na X360, z tego co pamiętam (rok 2005) mówili o przystępnym graniu na konsoli, i że menu będzie specjalnie pod X''a przygotowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A taki piękny dzień się zapowiadał ale nie, musiało się zesrać!!

Poczekamy, zobaczymy. Pewnie i tak kupię, najwyżej pogram na kontrolerze .....ale jakoś tego nie widzę. Na padzie to w mortala owszem ale w rpg? fuuuu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Nie może być bowiem tak, że którakolwiek z platform traktowana jest gorzej od pozostałych."

----------
Dlaczego nie? Jeżeli jedna platforma odstaje w tyle pod względem rentowności?

"to wywoła burzę"
--------
Jaką burzę? Ci sami ludzie przyjdą na forum co zwykle, ziejąc nienawiścią. I to tyle.

"że The Elder Scrolls wywodzi się przecież z blaszaków."

-------
I...? Nie rozumiem, co to za argument. Rynek ewoluuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


"Wciąż gdzieś tam nadal czai się złożoność, ale pragnęliśmy sprawić, byście mogli chwycić kontroler i grać łatwo i przyjemnie"

Czyżby właśnie zabili ducha TES? Ehh... nie chcę tu płakusiać zbytnio, ale wygląda to jak sprzedaż jednej z bardziej złożonych serii rpg dla kasy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, o ile bardziej kulturalnym muszę być w swoich postach, żeby nie dostawać downranków za niezgadzanie się z Panem Pepsi i Pctową bracią. No co Panie moderatorze? Dawaj raz jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielka szkoda, że tak zrobią :/
Jakość przenoszenia gier z konsoli na pecety pozostawia wiele do życzenia u wszystkich twórców gier...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robia z mysla o konsolach zeby gra byla bardziej przystepna na padzie? Robia ja bo lepiej sie sprzeda, na swiecie wiecej ludzi ma konsole, a przynajmniej w tych krajach w ktorych ja bywalem. Poza tym pecetowcy sami sobie taki dolek wykopali, wystarczy spojrzec na ilosc piratow pobranych na wersje PC, niedlugo kazdy bedzie robil gry z mysla o konsolach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2011 o 13:52, Gosu napisał:

Robia z mysla o konsolach zeby gra byla bardziej przystepna na padzie? Robia ja bo lepiej
sie sprzeda, na swiecie wiecej ludzi ma konsole, a przynajmniej w tych krajach w ktorych
ja bywalem. Poza tym pecetowcy sami sobie taki dolek wykopali, wystarczy spojrzec na
ilosc piratow pobranych na wersje PC, niedlugo kazdy bedzie robil gry z mysla o konsolach.


Dodam jeszcze, że -moim zdaniem - taki styl komentarza autora wiadomości wręcz prowokuje do flejmów.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego inne firmy tworzące gry nie uczą się od Valve..... każda gra jaką wypuścili była hitem i to chyba bez żadnych wyjątków, a na dodatek wydaje mi się że ich gry mają najniższy współczynnik piracenia. Jak oni to robią ?

To proste, wystarczy szanować gracza/klienta i nie dawać mu kopa w tyłek bo co innego bardziej im się opłaci. Valve nie idzie na prościznę i nie liczy ile kasy dostaną za grę na PC, a ile by dostali gdyby ją zrobili na konsole. Oni po prostu wkładają w produkcje całych siebie i robią co się tylko da żeby zadowolić WSZYSTKICH graczy. I podejrzewam że jeśli by było trzeba to przebudowali by specjalnie kod żeby żaden gracz, czy PC, czy na konsoli, nie poczuł się pokrzywdzony.

Klient traktuje twórców tak jak oni traktują klienta. Ludzie Bethesdy z pewnością wiedzieli że gracze PC''towi nienawidzą i nie mają zaufania do portów z konsol i powinni chociaż z tą informacją zapewnić nas że mimo że to będzie port z konsoli to zrobią wszystko żeby wyglądało jak oryginalne z PC, ale nie oni wolą nabić kasę.
Po prostu załamało mnie te info i jedyna nadzieja w tym że może jednak podejdą bardzo indywidualnie do portu na PC i zlikwidują uproszczenia zastosowane na konsolach.

Bethesda strzela sobie w stopę.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2011 o 15:15, naczelnyk napisał:

Dodam jeszcze, że -moim zdaniem - taki styl komentarza autora wiadomości wręcz prowokuje
do flejmów.


To ja dodam ze jestem Pecetowcem a nie konsolowcem. Niestety ale wystarczy spojrzec na statystyki takiego modern warfare 2, ktore chyba nawet byly podawane na gram.pl, ilosc sprzedanych kopi na konsole, ilosc na PC, a takze ilosc pobranych Torrentow wersji pirackiej tej gry, co mowilo samo za siebie. Powiem szczerze ze sam bylem w szoku, bo myslalem ze strzelanki sa zdecydowanie bardziej popularne na blaszaki, a to mi pokazalo jak bardzo sie mylilem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2011 o 20:09, Mati-PL1993 napisał:

Dlaczego inne firmy tworzące gry nie uczą się od Valve..... każda gra jaką wypuścili
była hitem i to chyba bez żadnych wyjątków, a na dodatek wydaje mi się że ich gry mają
najniższy współczynnik piracenia. Jak oni to robią ?


Z tego co pamietam ludzie przez garene graja w Lefta, sa jakies statystyki z tego?
Nie wiem jak z innymi tytułami, bo w ogole sie w to nie babram, ale jednak na 100% sa co piracą.
Portal 2 na bank był piracony, na bank dało sie przejsc co-opa.
Wystarczy w google wpisać Portal Co-op i juz jest...

Dnia 10.06.2011 o 20:09, Mati-PL1993 napisał:

To proste, wystarczy szanować gracza/klienta i nie dawać mu kopa w tyłek bo co innego
bardziej im się opłaci. Valve nie idzie na prościznę i nie liczy ile kasy dostaną za
grę na PC, a ile by dostali gdyby ją zrobili na konsole.


To jest bardziej skomplikowane. IMO pirat zawsze spiraci.
Nie wazne, jak wspaniała jest gra, nie wazne za jakiego ksiecia sie go ma i tak sciagnie z torrenta/rapida czy skads.
Mało tego, bedzie się uwazał za wielkiego fana gier :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2011 o 20:55, Zgreed66 napisał:

Mało tego, bedzie się uwazał za wielkiego fana gier :D

Ciekawa w tym kontekście jest historia z nowym Deus Ex''em. Kilka tygodni temu wyciekła wersja gry przygotowana dla prasy do pierwszych zapowiedzi. Bugi, niekompletne tektury etc. ale ludzie i tak się na torrenty rzucili. Zaskakująca była reakcja Eidos''u, który na oficjalnych forach gry zaczął się dopytywać o uwagi graczy i sugestie zmian zanim wyjdzie ostateczna wersja gry, by uniknąć niezadowolenia, płonnych nadziei, niespełnionych obietnic i patchowania połowy gry. Mało tego - ilość zamówień wersji kolekcjonerskiej, augmented i zwykłej wzrosła dramatycznie po tym wydarzeniu, gdy okazało się, że gra może być najlepszą produkcją w gatunku od... no od Deus Ex''a ;)
Może jest to zapowiedź, pewnego znormalizowania stosunków na linii gracze - developer. Powrót do prawdziwych wersji demo, dostępnych dla wszystkich i wydawanych w terminie pozwalającym na poprawę gry, a nie tylko nakręcanie hype''u? Ech marzenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2011 o 21:10, Graffis napisał:

Ciekawa w tym kontekście jest historia z nowym Deus Ex''em. Kilka tygodni temu wyciekła
wersja gry przygotowana dla prasy do pierwszych zapowiedzi. Bugi, niekompletne tektury
etc. ale ludzie i tak się na torrenty rzucili. Zaskakująca była reakcja Eidos''u, który
na oficjalnych forach gry zaczął się dopytywać o uwagi graczy i sugestie zmian zanim
wyjdzie ostateczna wersja gry, by uniknąć niezadowolenia, płonnych nadziei, niespełnionych
obietnic i patchowania połowy gry. Mało tego - ilość zamówień wersji kolekcjonerskiej,
augmented i zwykłej wzrosła dramatycznie po tym wydarzeniu, gdy okazało się, że gra może
być najlepszą produkcją w gatunku od... no od Deus Ex''a ;)


Nie od dzis wiadmo, ze wsrod tych sciagnieć, co wydawcy wywieszają, jako najwieksze zło.
Są tez ci "testerzy". Czyli fajnie, ze sa wsrod nich tacy, ktorzy potrafią docenić wartosciowe gry.
Pirat, piratowi nie rowny. Tylko, pytanie ile na ile. I kto sie na to zdecyduje :P
Tylko, znowu. Jest to zasluga tego, ze ona swietnie działa i ma mniej bugow od wielu wydanych juz produkcji ^^(o ile jakies ma bo tylko na YT ogladalem chwile xD)

Dnia 10.06.2011 o 21:10, Graffis napisał:

Może jest to zapowiedź, pewnego znormalizowania stosunków na linii gracze - developer.
Powrót do prawdziwych wersji demo, dostępnych dla wszystkich i wydawanych w terminie
pozwalającym na poprawę gry, a nie tylko nakręcanie hype''u? Ech marzenia...


Owszem, marzenia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontrolerem (tj. dżojstikiem) NIE DA SIĘ grać łatwo i przyjemnie. Konsole sucks. Przez PS3 i X360 cała technologia wlecze się jakieś 4 lata w tyle i nie można wykorzystać możliwości PieCa.
I wyjdzie z tego produkcja dla casuali, tak jak np. Wiedźmin 2. Naciskając w jeden przycisk, pozbądź się przeciwników. Żeby wskoczyć na murek kliknij X.
Ech, jak to ma tak wyglądać, niech lepiej wcale nie wychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować