Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2011: Tak wygląda Wiedźmin 2 w wersji na Xboksa 360

58 postów w tym temacie

Poczekam jednak na jakimś gameplay z Xboxa w wersji HD i z jakimiś widoczkami na zewnątrz. Ciekawe ile wycisnął faktycznie z konsolki. A na samą grę czekam, jako, że wersja na xksa jest pewna to wstrzymałem zakup na PieCa, więc Panowie, obyście się tylko w miarę sprawnie uwinęli z tym materiałem i w dobrej jakości proszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje zazdrościć konsolowcom, po płatnych beta testach na PC (od 79zł - 99zł do nawet 250zł) tego, że otrzymają dopracowaną grę :<

@up
to to w newsie to nie rzeczony gameplay?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to być konwersja 1:1 z PC, lecz adaptacja.

A co to według autora oznacza, jeśli można wiedzieć? Pierwszy raz się z takim stwierdzeniem spotykam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@SpecShadow

xD No po prostu padłem... Gdyby taki przykładowo BRINK też był opóźniony na konsolach, też byś pisał o płatnych betatestach ?! ( wiadomo o problemach tego tytułu )

A skoro beta testy, to co - zabrali ci tego Wiedźmina 2 ? Wydałeś kase na 1/5''tą gry i nic ci nie zostało ? Co - nie wydają już patchy do wersji PC i ogłosili - " Jeżeli chcecie mieć dopracowanego W2 - kupcie go na konsolę - nawet drugi raz " ?!
A podasz mi ze trzy tytuły AAA z ostatnich miesięcy, które nie miały żadnych problemów po premierze ( a w szczególności na ostatnio "problematycznej" platformie jaką są PC''ty ) ?!

I w przypadku AC II/Brotherhood/Rev. pewnie śmiejesz się z konsolowców ?

Daruj sobie takie teksty...Serio...

EDIT : @Palpatine_II
Troll detected !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiedźmin zaczyna ssać. Twórcom nie wystarczy kasa ze sprzedaży na PC ? (i nie mogę się doczekać kiedy podczas gry na shit xob''ie wyskoczy PIERŚCIEŃ ŚMIERCI (przegrzanie się konsoli :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2011 o 10:55, absmak napisał:

Nie ma to być konwersja 1:1 z PC, lecz adaptacja.
A co to według autora oznacza, jeśli można wiedzieć? Pierwszy raz się z takim stwierdzeniem
spotykam.


To że to nie ma być konwencja z PC tylko gra od podstaw projektowana pod X360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2011 o 11:17, Carex napisał:

To że to nie ma być konwencja z PC tylko gra od podstaw projektowana pod X360?


Czy wy wszystko widzicie w czarno-białych barwach?
Robili na PC przystosowujac gre tak,
aby na konsole mozna było bez wiekszych problemow wydac.
Cos pomiedzy multiplatformem, a portem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2011 o 10:59, Palpatine_II napisał:

Wiedźmin zaczyna ssać. Twórcom nie wystarczy kasa ze sprzedaży na PC ? (i nie mogę się
doczekać kiedy podczas gry na shit xob''ie wyskoczy PIERŚCIEŃ ŚMIERCI (przegrzanie się
konsoli :P)


Po Twojej wypowiedzi wnioskuję, że jesteś człowiekiem niezwykle prymitywnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2011 o 10:55, absmak napisał:

Nie ma to być konwersja 1:1 z PC, lecz adaptacja.

A co to według autora oznacza, jeśli można wiedzieć? Pierwszy raz się z takim stwierdzeniem
spotykam.


Słownik języka polskiego.

adaptacja
1. «przystosowanie czegoś do innego użytku niż było przeznaczone»

Adaptować=przystosowywać. Przystosowują Wiedźmina do Xboksa. Co w tym takiego dziwnego? Poza tym, oczywiście, że CDP kontynuuje swój PRowski bełkot.

Mojego pre-ordera trójki, czy kupna jakiegokolwiek płatnego dodatku do W2 nie dostaną. To jest totalna kpina, żeby tak traktować graczy - tzn. najpierw im wpierać, że niesamowicie ich na nas zależy, a potem miliard problemów przy premierze, po premierze dwa nędzne patche, forum dalej nie ma, a miało być 3 i pół tygodnia temu, informacji o dalszym "wspieraniu" wersji PC, które miały być ujawnione na ich letniej konferencji też brak, a teraz w wywiadzie na rpgsite powiedzieli, że ZASTANAWIAJĄ SIĘ nad wsparciem modowania wersji PC, ale skupiają się na wersji konsolowej.
Naturalnie, na premierę wersji na 360tkę już forum będzie działać jak należy, gra będzie jako tako spatchowana (a największy problem wersji PC, czyli optymalizacja, raczej nie będzie problemem na konsoli), dodatkowo dadzą parę darmowych DLC (dla konsolowców to spotykane tak często jak wieść o ataku Marsjan) i wszyscy zapomną o tym, jak potraktowali pecetowców. Meh. Ostatnia nadzieja dla action-rpg na PC w Risenie 2 i może nowych, niezapowiedzianych Gothikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2011 o 10:59, Palpatine_II napisał:

Wiedźmin zaczyna ssać. Twórcom nie wystarczy kasa ze sprzedaży na PC ? (i nie mogę się
doczekać kiedy podczas gry na shit xob''ie wyskoczy PIERŚCIEŃ ŚMIERCI (przegrzanie się
konsoli :P)


Bardzo współczuję ci niskiego poziomu życia, który unemożliwia ci nabycie konsoli, ale to nie powód dla którego warto pisać takie rzeczy.

Są różne fundusze pomocy rodzinie, osobą niepełnosprawnym/upośledzonym, etc. Może warto abyś wykorzystał czas bardziej konstruktywnie i skorzystał z ich pomocy, zamiast siedział na forum?
:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.06.2011 o 10:55, absmak napisał:

Nie ma to być konwersja 1:1 z PC, lecz adaptacja.

A co to według autora oznacza, jeśli można wiedzieć? Pierwszy raz się z takim stwierdzeniem
spotykam.

Jak to co? -"Dymalismy was wczesniej. Dymamy was teraz i bedziemy was dymac nadal..." Dokładnie to oznacza...;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie to wygląda. Dokładnie tak samo jak na PC.
Aż dziw bierze, że ta gra była tworzona z myślą o PeCetach.
Ehh... Dawać mi tu kolejne patche, bo już powoli zaczynam mieć dosyć tego wielkiego, kilku gigowego buga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Btw zapodawałem zanim jeszcze oficjalnie ogłoszono, że pojawi się na Xklocku ustawienia hipotetyczne, adekwatne dla konsoli =)
Ciekaw jestem na ile dobrze trafiłem z configiem w ini.


A czy zrobili sobie z nas frajerów do testów czy nie... co to teraz zmieni.
Gra jest jaka jest, merytorycznie bardzo dobra, świetne animacje, świetne dialogi i voice acting, technicznie mocno kulawa [system walki z lagiem postaci na komendy, wątpliwa optymalizacja, bugi, crashe inne pierdy zależnie od configu], były poślizgi z premiera, DRM, niedziałająca rejestracja, forum nie ma do dziś [bo by ich ciągle pewnie zasypał shit-storm wkurzonych graczy którym dalej gra nie działa jak powinna]
Mieliśmy mieć ekskluzywne DLc.. teraz mają je wszyscy =)
Dodatki z EK są elektronicznie do pobrania z GOGa, ba na GOGu są wszystkie paper-crafty do pobrania a my mieliśmy tylko 3 xD
Tylko popiersia nie dali w wersji elektronicznej [a mogli jako np gotowy model 3d do blendera xP]

Ogółem CDP sobie z nami zagrało w kulki.
Na dziś dzień, już nic z tym nie zrobimy [oprócz posłania w myślach tudzież ci co bardziej rozżaleni mailem kilku jobów do CDP :)]

Ja od siebie dodam, że wydałem na EK prawie 280zł z poradnikiem i przesyłką, za co dostałem jeszcze za friko potem wersję GOG. Jestem mniej więcej usatysfakcjonowany.
Pograłem, zmarnowałem dobre 100 godzin an 3 przejścia, miałem fun, trochę przed patchem 1.1 psioczyłem na lipna optymalizację, do dziś psioczę na kilka mniejszych irytujących bugów, ale grało mi się w sumie przednio [zakończenie tylko rozczarowało].
Czekam na kolejne nowe stery i ewentualne patche które może jeszcze coś poprawią.


============================================================

Ciekaw jestem jak będzie z działaniem gry na otwartych przestrzeniach, bo na pc na niektórych kompach które technologicznie łykają porty z konsoli jak wieloryb plankton gra potrafi kieprawo działać nawet na minimum.
A skoro na konsoli dało się zachować +/- ustawienia wysokie odpowiadające PC i płynny frame-rate to gdzie jest na Pctach partactwo w kodzie które tak dławi całkiem dobre konfigi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze twórcy mamili PCtowców tekstami "more complex", "non linear" teraz to samo robią z X360 a w praniu wychodzi że większość zapowiedzi to mrzonka. Tak naprawdę gra jest krótka, prosta, ma maksymalnie 2-3 wybory które w jakiś sposób wpływają na wydarzenia, a reszty za bardzo nie odczuwamy. Poza tym ma ładną grafiką, fajne animacje i krótką ciekawą fabułę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować