Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 2 na Xboksie 360 prawdopodobnie będzie łatwiejszy

37 postów w tym temacie

I dobrze, jeśli tak na prawdę będzie. Gra powinna oferować zróżnicowane poziomy trudności. Nie zgodzę się, że gra powinna być tylko trudna. Powinna mieć łatwy najniższy poziom trudności i bardzo trudny najniższy, wtedy nie ma problemów z dostosowaniem swoich umiejętności, więc może zagrać więcej osób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LOL przeciez łatwy to za latwy był. Zeby tam zginac to na prawde tam trzeba być talentem.
Nawet znaki potrzebne nie były, a o jakims normalnym wybieraniu talentow tez nie trzeba było mysleć.
Co jeszcze mozna tam ułatwic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli CD Projekt RED tworzy jeszcze niższy poziom trudności z myślą o graczach których interesuje opowieść, a nie elementy zręcznościowe. Zupełnie jak w przypadku L.A. Noire.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kto jak kto , ale CDP ?Co wy macie za zamiar robić z tą grą. Ej wy z gramu.!! Przemówcie im tam do rozumu. Matko kochana klękajcie narody. Macie graczy za jakiś baranów imbecylów ? =/ Świat jednak się musi skończyć. Nie zdziwiłbym się jakby filmowa przyszłość z filmu "Idiokracja" stała się rzeczywistością, a przynajmniej jeśli chodzi o świat gier huahuahauhauhauhaa.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie widzę sensu robienia trudnych gier z dobrą historią. Trudne to mogą być platformówki, FPSy, MMO, czy inne takie, ale jak gra ma dobrą historię to wysoki poziom trudności dla casuala może być denerwujący. Ja na przykład casualem nie jestem, ale GTA IV mnie zniechęciło przez dwie wady. Pierwsza to lekka monotonia po 50% gry, a druga to właśnie przesadzony poziom trudności jak dla mnie w szczególności misja z

Spoiler

obrabowaniem banku

, którą przechodziłem chyba z 10 razy, ale na to cierpi każda część GTA, można to rozwiązać w łatwy sposób, robiąc co jakiś czas checkpointy, to już by choć trochę rozładowało gniew po kolejnej śmierci, albo zrobić łatwy/normalny poziom trudności. Takie Red Dead Redemption miało to dobrze rozwiązane, bo poziom trudności był taki jak być powinien, nawet trochę łatwiejszy, dzięki czemu zamiast skupiać się na samej misji, można było skupić się na bardzo dobrej historii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak kogoś interesują same historie to może niech lepiej kupuje książki, a nie gry. Gra jak sama nazwa mówi służy do grania, a nie oglądania. A przynajmniej kiedyś tak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lol win button

No ale recenzent destructoida, fan xboxa skrytykował Wiedźmina 2 za trudność i za to że musiał skorzystać z instrukcji więc w sumie się nie dziwię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I co tu przeżywać? Jak ktoś odpala poziom "łatwy" w grze to robi to z jakiegoś powodu i nic nam do tego. Reszta gra na "normalnym" lub "trudnym" zależnie od preferencji i jakoś nie wydaje mi się żeby to miało znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2011 o 19:05, SpecShadow napisał:

I weź teraz człowieku napisz coś nie obrażając przy tym konsolowców...


Najpierw zagraj w Demon''s Souls na PS3 i pisz, że gry kosnolowe są łatwe.
A potem poczytaj na narzekania na poziom trudności W2 na forach i sprawdź, kto je napisał. PCtowcy.
Z Dragon Age 1 było podobnie - Bioware było zmuszone obniżyć poziom trudności i zwiększyć droprate mikstur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie co za problem. Kto chce mieć grę prawie samoprzechodzącą włączy sobie na konsoli poziom łatwy, a kto szuka wyzwania pogra na trudnym!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować