Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tomasz Gop odchodzi z CD Projekt RED

74 postów w tym temacie

Tomku, dziękuję za obie części Wiedźmina, za wszystkie konferencje, prezentacje i wywiady. Robiłeś doskonałą robotę w Redzie. Mam nadzieję, że CDP znajdzie godnego następcę.
Powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie nie jest to potwierdzone... ale to jest ciekawe, jeszcze parę dni temu wypowiadał się o Wieśku i jego przyszłości... jestem ciekaw przyczyny odejścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zapowiedziany kreator sejwów w Wiedźminie 2 - bardzo przydatny jest.
I za pokazywanie filmików z gry z wyciętymi ekranami ładowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2011 o 08:50, Growin napisał:

Dzięki za zapowiedziany kreator sejwów w Wiedźminie 2 - bardzo przydatny jest.
I za pokazywanie filmików z gry z wyciętymi ekranami ładowania.

i za grę na 40h samego wątku głównego.
i za to, że przy pierwszym przejściu widać może 20% gry.
i za to, że premiera była dopięta na ostatni guzik, z gruntownie przetestowanym systemem rejestracji.
i za całą resztę, wielokrotnie wymienianą w różnych wątkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skaters gonna skate, hates gonna hate - nic nowego

Dzięki za pracę mam nadzieję że jak już upora się ze swoimi sprawami i porządnie odpocznie to powróci do RED''ów bo naprawdę kawał dobrej roboty odwalał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Plotka mówi że to z powodów osobistych ale mi się wydaje że miał dosyć pracy z partaczami i tego że potem musi na siebie brać te wszystkie pomyje wylewane na forach a za którzy odpowiedzialni są inni niekompetentni pracownicy. BTW oba linki GoldenLine i Linkedin prowadzą do profilu goldenline.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i za długie beta testy
oraz dopięcie strony technicznej gry na ostatni guzik
a także za możliwość swobodnego skakania Geraltem
i chodzenia gdzie się chce, a nie po z góry wytyczonych ścieżkach ;-)
....
...
..
.

Dobra dość złośliwości ;-) Nie tylko Tomek Gop odpowiada za niespełnione obietnice i wieszanie psów tylko na nim jest niesprawiedliwe. W tym miejscu zakończę więc przytyki - Tomku życzę sukcesów w nowej firmie czy gdziekolwiek los Cię rzuci. I taka delikatna rada na przyszłość - mniej złotoustego "pijaru", a więcej faktów, to i głowy popiołem nie trzeba będzie posypywać ;-)

@moonman,

Z prezentacji pamiętam, że ekrany ładowania miały być trzy ;-) Tak czy siak coś nie wyszło, ale z tym jednym loadingiem to już nie przesadzajmy ;-) Grunt, że jest ZNACZNIE lepiej niż to było w pierwszej częsci, więc powiedzmy, że ta obietnica została częściowo spełniona :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda gościa, wykonał kawał dobrej roboty. Od dawna w żadną grę nie wciągnąłem się tak bardzo.

Nie łapie tego całego hejtu. Jedyny "bug" jaki spotkałem podczas przechodzenia to było raz wywalone piksele zamiast tekstur w pewnym momencie w prologu, trwało to krótko, może z 10 sek.
Przejście gry zajęło mi ~35h z czego rzeczywiście nie skończyłem wszystkich zadań.

Pozdrawiam wszystkich którzy po prostu cieszyli się genialną grą. :)
@Reddi
Znamy chyba dwie różne prawdy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze Wiedźmin 2 jest dorobkiem całego studia.
Po drugie to chyba najlepszy RPG w jakiego miałem przyjemność zagrać od 3 lat.
Po trzecie ja miałem tylko 3 ekrany ładowania. Przy 1, 2 i 3 akcie. Komputer za 2000zł dawał radę Wieśkowi przy 60FPS bez ubersampling i 30FPS z ubersamplingiem.
Po czwarte Wiesiek 1 i 2 powinny stać się pod wieloma względami wzorem współczesnych RPG.
Po piąte CDPR dostarczył by nam więcej niż zapowiedział ale biznes to rzecz nieubłagana. Czas i kasa.

A na koniec życzę Panu Tomaszowi dalszych sukcesów. Mam nadzieje że CDPR będzie robił dalej dobrą robotę i w przeciwieństwie do konkurencji - będzie rozwijał swoje produkty a nie starał się niszczyć swojego dorobku (tu patrzę na Bioware).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2011 o 09:05, dark_master napisał:

i za to, że przy pierwszym przejściu widać może 20% gry.

Lubię takie coś. A z resztą się zgadzam.
moonman
Brak stworzenia własnej opowieści w formie pisemnej mnie najbardziej zabolał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2011 o 09:57, dariuszp napisał:

Komputer za 2000zł dawał radę Wieśkowi przy 60FPS bez ubersampling i 30FPS z ubersamplingiem.


Ktoś chyba tutaj za dużo wypił... zdajesz sobie sprawę z tego, że obecnie nawet 580 i 590 w sli nie dają rady uciągnąć wieśka z ubersamplingiem z zadowalającą ilością FPSów? Google - twój przyjaciel, sam sprawdz.... komputer za 2000 zł... heh, chyba w rozdzielczości 800x600.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imo jedyna osoba, która odrazu kojarzy mi się z CDP (no, może jeszcze Kiciński). Szkoda, ale może dostał propozycję pracy w jakimś większym, zagranicznym studiu? Życze powodzenia

P.S. Jesli byłby to BIOWARE, to śmiałbym się niesamowicie...pokazałoby to porażkę BIOWARE w tym roku na całej lini:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cokolwiek dziwaczne. Coz, mam nadzieje, ze facet po prostu dostal jakas swietna oferte, a nie jest to skutek tarc wewnatrz zespolu. Mimo pewnych niedoskonalosci Wiedzmin 2 byl jednak sukcesem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1440x900 dokładniej rzecz biorąc. W Wieśka grałem bez ubersamplingu z uwagi na to że w momentach gdy na ekranie działo się po prostu dużo to gra leciała mi do 20 klatek przy US. Tu mam nagrany gameplay Frapsem. Niestety bez US. Ubersampling + Fraps to było niestety za dużo na mojego kompa:

http://www.youtube.com/watch?v=kYWlClquJf4
http://www.youtube.com/watch?v=JSISlhAa9f

gra nawet z Frapsem nie spadała poniżej 50 klatek. Niestety tak bardzo tego nie widać z uwagi na to że wszystkie filmiki YT muszą być kręcone z prędkością 30 klatek na sekundę.
Także na sam silnik nie ma co narzekać. Nawet na najniższych detalach Wiesiek prezentuje się pięknie. Mało tego, na najniższych wygląda o niebo lepiej niż taki DA II na najwyższych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potem się okaże, że Tomek wróci w okolicach jesieni.

Odejście Senior Lead Osom Producera gry AAA miesiąc po premierze to byłby naprawdę czarny PR, hm?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować