Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Battlefield 3 nie będzie działał w 60 klatkach na sekundę, ale Modern Warfare 3 jak najbardziej

175 postów w tym temacie

Przyznam, że to dość zabawny sposób na promowanie swojej gry. To fajnie, że na przestarzałym silniku wyciągają z konsol 60 klatek. Byłbym trochę zdziwiony, gdyby było inaczej. Idąc jednak za tropem logiki pana Shofielda należałoby zamrozić rynek na etapie Counter Strike''a. Wtedy gry działałby w 60 klatkach nawet na ps2 i Wii!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2011 o 23:02, Growin napisał:

> Bardzo ciekawe założenie kij że nasz silnik ma 6 lat i nie ma niszczenia terenu
a animacje
> są mniej realne niż ma to miejsce w BF3 ale za to mamy 60fps''ow :D
Zapomniałeś dodać, że w BF3 auta bardzo realistycznie wybuchają, gdy w nie strzelamy.
Zaraz, zaraz. Przecież w realu auta nie wybuchają. NIGDY. No chyba, że mają ładunki wybuchowe.
BF3 - kolejna gra z fizyką godną "holiłódzkich" filmów...

Nie wiem czego się spodziewałeś, singiel Beefa będzie na tym samym żałosnym poziomie CoDów... Twórcy chcą tworzyć iluzję wojny... szkoda, że zamiast "Kompanii Braci" mamy "Transformers" D:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I czym tu się chwalić? Idąc tym tropem, najlepszy jest Wolf 3D, bo będzie chodził i w 1000 klatek na sekundę :P Gdyby Acti zrobiło grę porównywalną graficznie i technologicznie do BF3 i JEDNOCZEŚNIE chodzącą w 60 FPS - to by było osiągnięcie. A tak? Żadna sztuka wydać grę na silniku z brodą do ziemi, grafiką sprzed 5 lat i pancernym otoczeniem, chodzącą w 60 FPS. Aż dziwne by było, gdyby taki trup NIE chodził w tylu klatkach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2011 o 23:18, CrazyGambler napisał:

Chyba raczej FPS-ową kopie world in conflict tam była podobna historia.

Mam na myśli fakt, że klimat bycia żołnierzem (tu polecam Operation Flashpoint, gra z chyba najlepszym "wojennym" singlem w historii) zostaje zamieniony na bezsensowną rozpierduchę. Ot, kolejna gra z cyklu "Wszystko wybucha, biegnij do przodu, trzęsienie ziemi, wskakuj do helikoptera, uciekaj przed bombą jądrową".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2011 o 23:23, CrazyGambler napisał:

O dokładnie, pamiętam jedną misje z OPF gdzie rozbito nasz oddział i trzeba było się
przekraść pomiędzy patrolami do swoich, bita godzina czołgania się :D

Jeszcze lepsza była misja, w której uciekaliśmy jako pilot z niewoli i musieliśmy dostać się do "swoich". Nie było jednak żadnego oznaczonego punktu na mapie... Trzeba było znaleźć na niebie Gwiazdę Polarną i w ten sposób odszukać północ (!).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie można mówić, że skoro w tv mamy 25 FPS i jest ''fajnie'' to tak samo będzie w przypadku gier komputerowych. Jeśli ktoś nie widzi różnicy pomiędzy 30, a 60 FPS to najprawdopodobniej jedyną dynamiczną grą w jaką grał był Chessmaster (nie obrażam, uwielbiam szachy)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2011 o 22:42, Henrar napisał:

> upraszczanie gier na konsole

Następny yntelygent. GRy są upraszczane nie dlatego, że istnieją konsole, ale dlatego,
że gry to biznes i twórcy muszą zarobić. Hardcore się nie sprzedaje, za mała grupa.


Trolloneza czas zacząć!!!Powiedz mi jedno jak taki jestes inteligentny.Dlaczego pc-towe tytuły np:fallout,dungeon siege,mass effect,gothic są znacznie prostsze niż ich poprzednicy co byli tylko na pc.Albo jak to było z dragon age co prawda to multiplatformowa gra ale konsolarze narzekali że dragon age początek jest za trudny i o to dostaliśmy uproszczone jak cholera dragon age 2 tak to powiem już dla casuali;/.Troche tera są ograniczone konsole i nie mówię tego złośliwie ale w końcu mają swoje lata i to jest oczywiste że napewno nie przewyższą dziesiejszych pc-tów no może jak wyjdzie nowa generacja a potem pc znów przewyższy konsole itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.06.2011 o 23:38, Kajmal napisał:

Trolloneza czas zacząć!!!Powiedz mi jedno jak taki jestes inteligentny.Dlaczego pc-towe
tytuły np:fallout,dungeon siege,mass effect,gothic są znacznie prostsze niż ich poprzednicy
co byli tylko na pc.Albo jak to było z dragon age co prawda to multiplatformowa gra ale
konsolarze narzekali że dragon age początek jest za trudny i o to dostaliśmy uproszczone
jak cholera dragon age 2 tak to powiem już dla casuali;/.Troche tera są ograniczone konsole
i nie mówię tego złośliwie ale w końcu mają swoje lata i to jest oczywiste że napewno
nie przewyższą dziesiejszych pc-tów no może jak wyjdzie nowa generacja a potem pc znów
przewyższy konsole itd

Nie mam nawet ochoty wpisywać się pośrodku tej papki przypominającej post.
Primo, to nie wiem by Mass Effect miał jakiegoś poprzednika "tylko" na PC
Secundo, tutaj nie chodzi o platformę, tylko o target, czyli konsumenta. A że konsument chce pograć w uproszczoną gierkę, to wychodzą takie a nie inne cuda. A konsument może równie dobrze grać na PC, konsoli, pralce lub tosterze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chodzi głównie o klienta dobrym przykładem jest call of duty.Ale dlaczego jedna platforma musi na tym cierpieć.Nie pamiętasz starszych tytułów które przechodziło się w miesiące np:Medal Of Honor Allied Assault a tera to takiego coda przejedziesz maks do 10godz;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2011 o 23:49, Kajmal napisał:

No właśnie chodzi głównie o klienta dobrym przykładem jest call of duty.Ale dlaczego
jedna platforma musi na tym cierpieć.Nie pamiętasz starszych tytułów które przechodziło
się w miesiące np:Medal Of Honor Allied Assault a tera to takiego coda przejedziesz maks
do 10godz;/

Kolejny. Polecam zagrać w MoH:AA z "zegarkiem w ręku", czyli xfire i zmierzyć czas przejścia. Stare dobre gry wcale nie były takie długie jak się nam dziś wydaje.
A co do starych tytułów, to faktycznie, jestem ich fanatykiem, ale nie z racji długości, a dlatego, bo twórcy postawili na frajdę z ciągłego strzelania do kolejnych wrogów: stworzyli fajnych, wymagających przeciwników, ciekawy klimat, i kilka (i tyle wystarczy), ale za to jakich, broni. I mnie nadal to bawi, w przeciwieństwie do CoD, czy (prawdopodobnie) nowego Bf3 i BC2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No własnie do tego zmierzam.A tera dostajemy jakieś papki typu:Homefront marna podróba coda,oczywiście cod,dragon age 2 i inne.Jeśli chodzi o coda to world at war i MW2 mi się podobały no może oprócz grafiki w MW2 a BO to marketingowa kicha i na taką też się zapowiada MW3;/.Właśnie to jest dziwne jak było ps2,pierwszy xbox nie było marudzenia że gra jest za trudna i jeszcze naprawdę trzymały poziom a tera pfff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2011 o 21:42, Crew_900 napisał:

Z tego co się orientuję to konsolowe gry działają płynnie przy 30 fps`ach ...


Wszystkie działają płynnie w 30 pod warunkiem, że to jest stałe 30. A BF 3 w 60 też ma działać chyba, tyle, że na PC.

Ta wojna jest już dziwna, ale faktycznie tutaj panowie z IW głupio postępują, bo ich silnik jest stary. Więc dziwne by było, gdyby nie działał w 60.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2011 o 23:52, gogiell napisał:

Kolejny. Polecam zagrać w MoH:AA z "zegarkiem w ręku", czyli xfire i zmierzyć czas przejścia.


Sam osobiście w zeszłe wakacje odświeżyłem sobie singleplayera MoH: Allied Assault, i według xfire zajął mi 13h. Plus 10h na oba dodatki. Więc...

Dnia 29.06.2011 o 23:52, gogiell napisał:

Stare dobre gry wcale nie były takie długie jak się nam dziś wydaje.


...nie do końca mogę się z tym zgodzić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2011 o 00:27, Bambusek napisał:

Ta wojna jest już dziwna, ale faktycznie tutaj panowie z IW głupio postępują, bo ich
silnik jest stary. Więc dziwne by było, gdyby nie działał w 60.


+1 Nawet nie bedzie miał tych 720p :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować