Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 08.03.2007 o 19:30, Czedwik napisał:

> No dobra ale napewno na jakichs modach jadą! i o te mody mi wlasnie chodzi bo to najlepsze

> chyba farmienie skoro takie mln zbijają na tym
Posiadanie żadnych modów nie jest obowiązkowe. Poza tym farmienie złota to prosta sprawa. Wystarczy
znać najlepsze miejsca do robienia tego.


Ale mowie o tych co zarabiaja na allegro na tych goldach pozadne pieniadze jak oni to robia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2007 o 20:43, squeglee napisał:

Od którego lvl można mieć profesję?


Profesje możesz robić od początku. Następny poziom wtajemniczenia np. "Master Alchemist" wymaga 10lvl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2007 o 20:38, Czedwik napisał:

Ja słyszałem, że hunter również jest dobry do solowego farmowania. Nie grałem wprawdzie nigdy
zbyt długo hunterem, ale taka jest opinia niektórych.


No tja, pewnie że jest dobry do solowego farmowania, ale chyba tylko jako bot :P Bo normalnie to już nie jest tak słodko, nie dość że trzeba marnować cały 1 bag slot na torbę na amunicję/kołczan ze strzałami, to jeszcze nie można zapominać o WIECZNIE głodnym (niczym nienażarty wilk po 6 miesiącach postu) pecie, bez którego jak wiadomo raczej nie jest już tak łatwo. No a jak złapiesz aggro mobka (tzn odwróci się od peta i zacznie biec do ciebie) to musisz się liczyć z tym, że z bliska normalne ataki z dystansu nie działają (bo mają jakiś tam minimalny zasięg) :) I wtedy dopiero zaczyna się szewska pasja :) Nie wiem jeszcze ile zmienia dodatek, ale w kwestii farmy miałem okazję wypróbowąć parę klas i wg mnie przedstawia się to następująco (oczywiście zakładając, że ktoś potrafi świetnie grać daną klasą i ma odpowiedni build):

1. Mag (mocne instant AoE, dużo ataków spowalniających i duży plus w postaci teleportów i darmowym jedzeniem i piciem)
2. Rogue (brak many, a zamiast tego szybko regenerująca się energia, po za tym bardzo łatwo jest uciec od kłopotów)
3. Warrior (ale pod warunkiem, że ma się już bardzo dobry sprzęt - głównie broń, oraz ma się pod ręką albo dużo napoji leczących albo "prywatnego healera")

Hunterzy, warlockowie, shamani i paladyni plasują się gdzieś po, natomiast druidom i priestom pozostaje tylko współczuć ;)
3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2007 o 20:43, squeglee napisał:

Od którego lvl można mieć profesję?


Od którego się chce;) musisz znaleźć tylko odpowiedniego trenera danej profesji i mieć dostatecznie dużo sianka na naukę;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2007 o 21:31, Sth`Devilish napisał:

... w kwestii farmy miałem okazję wypróbowąć parę klas i wg mnie przedstawia się to następująco (oczywiście
zakładając, że ktoś potrafi świetnie grać daną klasą i ma odpowiedni build):

1. Mag (mocne instant AoE, dużo ataków spowalniających i duży plus w postaci teleportów i darmowym
jedzeniem i piciem)

>

Dnia 08.03.2007 o 21:31, Sth`Devilish napisał:

...


Czyli zupełnie tak samo jak w diablo. Zaczynamy gre na battle.necie od zrobienia czarki na mf :-). Farmujemy, zbieramy i wymieniamy itemy dla innych postaci, aż nie dostaniemy jakiejś Enigmy np. Wtedy prawie każda klasa może już farmować :-P. Ale na początku zawsze najlepiej (i najszybciej :-)) jest wybrać czarkę.
Ja tam, jeśli powróce do WoWa, to najpierw pogram sobie troche shamanem (pierwszy raz będzie ;-P), a potem dopiero może jakiś mag (oczywiście wszystkie postaci Draenei :-P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hunter jest najlepsza klasa do gry solo i do levelowania/grindowania na rowni z magiem i rogalem. Po nich warlock priest i szaman. Warriorem jest bardzo trudno uciec w krytycznej sytuacji i mozna latwo zginac gdy przez przypadek zaatakuje nas kilku przeciwnikow na raz. Paladynem mozna przezyc w naprawde zlych sytuacjach (duzy pancerz leczenie niesmiertelnosc itd.), ale zabijanie przeciwnikow (eufemizujac:)) do najszybszych nie nalezy i z jednym mobkiem mozemy walczyc 4 razy dluzej niz mag czy rogal :) Feral druidem farmuje sie dosyc przyjemnie w misiu mozna bic kilku przeciwnikow na raz, po walce wyjsc z misia podleczyc sie i znow walczyc, i w zasadzie nie tracimy czasu na odzyskiwanie sil. To samo z shadow priestem. Co prawda farma zaczyna sie na 70 i wszyscy healerzy sa pod healing zrobieni, ale zawsze mozna sobie zmienic talenty na kilka dni:) Nie wiem czemu tak narzekasz na huntera.. Beast mastery hunter (najlepszy do levelowania i farmy!!) w zasadzie nie sciaga agro ze swego peta..pet ma wiecej pancerza niz sredni woj na podobnym poziomie (!) Faktycznie jeden bag na strzaly troche przeszkadza ale przezywalnosc huntera to nadrabia :) Grajac Beast mastery hunterem solowalem wiekszosc elitek nawet o 2 poziomy wyzszych. A takie dosyc czesto trzeba farmowac :)
Wiec wg mnie:
1. Mag (masakra obszarowa :P bicie 10 mobkow na raz, teleporty, darmowe jadlo)
2. Hunter (bezstresowe i szybkie bicie "trudnych" mobkow)
3. Rogal (szybkie zabijanie pojedynczych przeciwnikow)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>pet ma wiecej pancerza niz sredni woj na podobnym poziomie (!)

Pozwilłem to sobie skomentować :) Otóż armoru peta huntera nie ma co porównywać do wojownika. Dlaczego? Bo wojownik (oczywiście mowa teraz o takim wojowniku-tanku) ma przecież jeszcze defense i dodge (czy jak to się teraz nazywa w TBC, bo się pozmieniało trochę) oraz defence stance dodatwko zmniejszający obrażenia :) Możliwe, że te porównanie zrobiłeś w innym sensie, no ale jednak porównywanie peta do warriora jest nie na miejscu ;-)

Tak btw, co to jest atrybut "Resilience" czy coś takiego? Widziałem to na różnych trinketach i innych itemach, a nie wiem za co to odpowiada. No i jak się pozmieniały teraz te tabelki z crit/hit, tzn jak się to teraz dokładnie przelicza na %?:) Kolega mi tylko mówił, że to się skaluje z levelem, ale ja potrzebuję konkretów, zawsze w WoWie wszystko wiedziałem o systemie gry/statystyk i nie chcę być z tyłu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.03.2007 o 00:17, Sth`Devilish napisał:

Tak btw, co to jest atrybut "Resilience" czy coś takiego? Widziałem to na różnych trinketach
i innych itemach, a nie wiem za co to odpowiada. No i jak się pozmieniały teraz te tabelki
z crit/hit, tzn jak się to teraz dokładnie przelicza na %?:) Kolega mi tylko mówił, że to się
skaluje z levelem, ale ja potrzebuję konkretów, zawsze w WoWie wszystko wiedziałem o systemie
gry/statystyk i nie chcę być z tyłu :)


Tak przeglądałem pewne itemki z TBC i powiem ci ze mam ten sam problem. Kiedyś było "Increases spell critical strike chance by 1 %", a teraz jest "Increases spell critical strike rating by 14" :-?. Nie kumam ;-P. Podobnie jak to całe Resilience ... niby wiem, co to słowo oznacza, ale jak to się ma do WoWa ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Resilience zmniejsza szanse na otrzymanie krytycznych obrażeń, oraz zmniejsza ilość otrzymanych obrażeń krytycznych.

Natomiast same ratingi zostały wprowadzone po to, aby ludzie w TBC swój sprzęt zmienili, zamiast zostawać przy starym sprzęcie z podstawki. To odnosi się do niemalże wszystkich itemów, które zmieniały wartość pewnej statystyki w procentach. Statystyki podstawowe, takie jak Strenght, Agility, Stamina, Armor, Resistance itd., mogą się zwiększać w nieskończoność - i dodanie itemów z większą liczbą staminy w TBC nie stanowi problemu. Natomiast % crita nie można dopakowywać w nieskończoność, bo po trzecim dodatku miałbyś wszystkich mających 100% critical chance. Rozwiązano to wprowadzając ratingi, dzięki którym szansa na crit przy tym samym ratingu, daje więcej na lvlu 60 niż na 70. Dzięki temu Blizzard może dodać nowe, lepsze itemy, z większym crit ratingiem niż dotychczasowe, jednocześnie zachowując dość rozsądną wartość procentową crit chance. Wszystko po to, aby itemy zdobyte przed TBC, były jeszcze mniej użyteczne :P

Do przeliczania ratingów na odpowiednią wartość w grze, polecam mod RatingBuster:

http://www-en.curse-gaming.com/files/details/4991/ratingbuster/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie. Dlaczego kolo minimapy pisze mi, ze mam nie przeczytane wiadomosci w mailboxie, a gdy go otwieram, to w srodku nie ma zadnych wiadomosci. Robilem reloga, a w tej wiadomosci kolega wyslal mi 100g. Co mam robic ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może być zwykły lag, ale skoro relog na niego nie działa to cgyba coś cięższego. Przypuszczam, że kontakt z Game Masterem mogłoby rozwiązać problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Samotny warek na farmie, to może co najwyżej robić za podnóżek większości klas. Biorąc pod uwagę fakt, że na początku 70lv nie masz epixów klasy BWL++ (w sensie odpowiedników z 70lv), to zarówno jego dps jak i przeżywalność są mocno niezadowalające bez healera.

Z kolei shadow priest idzie przez mobki jak burza, podobne półhealer na buildzie pod smite. A shadow prieści mają się w TBC całkiem dobrze, bo w końcu jest sens brać ich na raidy i ja to już sobie praktycznie nie wyobrażam gry bez takowego.
A farma w kotku... no to już jest coś pięknego, mana Ci się nie kończy, robisz DUŻY dps, sporadycznie zmieniasz formę, 1 heal i dalej. I ferale też mieli się całkiem dobrze na raidach, przynajmniej do ostatniego patcha, bo z powodzeniem robili za tanków (Blizzard i ten słynny balans gry...)

Natomiast jeśli priest i druid to total holy/resto to faktycznie jest ciężko, powiedziałbym beznadziejnie i tu Blizzard daje ciała na całej linii, bo większość klas nie musi jakoś specjalnie zmieniać buildu, żeby tylko byli w stanie coś samodzielnie zabić, ale cóż... taka już jest niewdzięczna rola healera. Jeśli komuś się to marzy, to polecam od razu wziąć się za jakieś dochodowe profesje i koniecznie fishing, bo tego będziecie klepać biedę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam nOObskie pytanie: Stworzyłem sobie Worrior Taurena i wszystko jest super, gdyby nie to że nie moge używać mieczy :-(. W grach RPG uwielbiam miecze, szczególnie dwuręczne. Moja postać jest na 8lvl. Gram na serverze typu Normal. W opisie miecza, na czerwono zaznaczone jest "sword". Widziałem inne Taureny z mieczami, wiec czemu ja nie moge? Prosze o pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.03.2007 o 13:06, rob300i napisał:

A ja mam nOObskie pytanie: Stworzyłem sobie Worrior Taurena i wszystko jest super, gdyby nie
to że nie moge używać mieczy :-(. W grach RPG uwielbiam miecze, szczególnie dwuręczne. Moja
postać jest na 8lvl. Gram na serverze typu Normal. W opisie miecza, na czerwono zaznaczone
jest "sword". Widziałem inne Taureny z mieczami, wiec czemu ja nie moge? Prosze o pomoc...

Musisz się nauczyć używać dwuręczne miecze. Prawdopodobnie możesz się nauczyć w Thundef Bluff obsługiwać 2-ręczne miecze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idź do stolicy. Zapytaj strażnika o "Weapon Trainer". Jeśli miejscowy nie będzie w stanie nauczyć Cię czegoś, to poda Ci informacje, gdzie szukać innych trenerów. Za naukę posługiwania się każdą nową bronią płaci się każdorazowo 10s.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że nie moge użuwać nawet jednoręcznych mieczy! A trener w Thundef Bluff może mnie nauczyć tylko "Guns", czyli strzelby :-(. Czy to normalne że taureni nie mogą kożystać z mieczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.03.2007 o 00:17, Sth`Devilish napisał:

>pet ma wiecej pancerza niz sredni woj na podobnym poziomie (!)

Pozwilłem to sobie skomentować :) Otóż armoru peta huntera nie ma co porównywać do wojownika.
Dlaczego? Bo wojownik (oczywiście mowa teraz o takim wojowniku-tanku) ma przecież jeszcze defense
i dodge (czy jak to się teraz nazywa w TBC, bo się pozmieniało trochę) oraz defence stance
dodatwko zmniejszający obrażenia :) Możliwe, że te porównanie zrobiłeś w innym sensie, no ale
jednak porównywanie peta do warriora jest nie na miejscu ;-)


I ja obronie swego argumentu :) Oczywiscie ze woj>pet (nie ma sie nawet o co spierac, wiadomo) Ale ja tylko stwierdzilem fakt ze ma wiecej armora.. mam warriora 60 w paru epikach i huntera (teraz juz 70) ale porownywalem ich zaraz po wyjsciu TBC i pet mial ok 55% redukcji obrazen a woj kolo 50%. Oczywiscie sredni woj ma np. 10% parry 10% dodge i 5-10% na blok tarcza. Pet mial okolo 14% na dodge.(przyjmujac za standardowe 5%+9 z talentow)
Biorac pod uwage to ze rozmawiamy o farmowaniu, Taki maly tank w zupelnosci wystarcza do trzymania na sobie mobka ktorego hunter bije, a nawet jak sie "urwie" zginie nim dobiegnie w nasze minimalne 8yd. Do tego niezle resistance i mozemy solowac wiekszosc elitek. Porownalem go do warriora tylko pod wzgledem pancerza i jako pomocnika przy farmowaniu. Nie jako klase postaci ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się