Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 24.01.2006 o 19:27, IneedWoW napisał:

Mozesz mi powiedziec Co nalepiej warlockiem Wzywac ?? Impa,Tom panne, czy co bo juz nie wiem
;] co sie oplaca najlepiej

Warlockiem się nie posługuje ale do PvE najlepszy jest chyba Imp(buff na HP spory) a do PvP Scubbe(tą panie ;)) bo można unieruchomić przeciwnika nią(seducce chyba to sięnazywa :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2006 o 19:20, WoWmen napisał:

> 1. Co to są "instance''y", czy lochy rajdowe(czy coś w tym stylu)?
Specjalne lokacje dla grup od 5-40 osób. Wymaga dobrego zgrania i taktyk. Potwory tam się znajdujące
są bardźo potężne. W instancjach nie da się wykonać misji pojedyńczo (są wyjątki ale mniejsza
o to)


Mi chodziło raczej o to w jaki sposób to działa? Czy kilka drużyn jednocześnie może eksplorować ten loch, czy może każdy dostaje jakby kopie tego lochu dla siebie i swojej druzyny?

No nigdy nie twierdziłem że jestem znawcą WoW. Wyżej opisałem ile w to grałem. Jednak jak narazie nikt mi sensownie nie odpoweidział co ma takiego wspaniałego w sobie WoW - gdzie są te nowości względem konkurencji, no bo ten cały sukces chyba nie może się opierać na tym że to Azeroth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.01.2006 o 20:15, J.a.k napisał:

Mi chodziło raczej o to w jaki sposób to działa? Czy kilka drużyn jednocześnie może eksplorować
ten loch, czy może każdy dostaje jakby kopie tego lochu dla siebie i swojej druzyny?

Nie, lochy są jak mówiłem dla grup od 5-40. Muszą być w Twoim "party" lub rajdzie(5++ osób)

Sukcesem są właśnie ogromny świat, wiele questów, monstrualna ilość npc z którymi można porozmawiać. Instancje, pola bitewne, interakcja z drugim graczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.01.2006 o 20:23, WoWmen napisał:

Sukcesem są właśnie ogromny świat, wiele questów, monstrualna ilość npc z którymi można porozmawiać.
Instancje, pola bitewne, interakcja z drugim graczem.


i dotego w przeciwienstwie do pirackich serwów instancje działają a nie poo wejsciu spada się w przestrzeń
albo czeka sie na statek 45 minut a jak juz przyplynie to nie mozna na niego wsiąść bo sie przez niego przelatuje na wylot (kumpel chciał mi dzis zaszpanowac swoją postacią :D)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie że Rysiu jest niepokonany :) to nasz Hiro narodowy :D nie było jeszcze konfrontacji z Chuckiem tylko ;) walka tytanów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2006 o 20:23, WoWmen napisał:

Nie, lochy są jak mówiłem dla grup od 5-40. Muszą być w Twoim "party" lub rajdzie(5++ osób)

Sukcesem są właśnie ogromny świat, wiele questów, monstrualna ilość npc z którymi można porozmawiać.
Instancje, pola bitewne, interakcja z drugim graczem.


Czyli jak w jakimś lochu już przebywa jakaś drużyna to trzeba czekać aż wyjdą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2006 o 20:23, WoWmen napisał:

Sukcesem są właśnie ogromny świat, wiele questów,

taa, cos typu "zabij ptaszka na jednym krancu mapy, wez od niego jajko, przynies mi je z powrotem, zanies je do xx miejsca i zrob jajecznice, wez ta jajecznice do pana y, ktory bedzie zadowolony i da ci jakis przedmiot, z ktorym musisz znowu cos zrobic itd."
innym q dla ktorego baardzo wielkim atutem jest ogrom swiata jest np. q dla goblina z Tanaris, ktory chce zrobic zdjecie jakiemus zolowi w Hinterlands, spox, rozumie q, ale droga jaka trzeba przebyc potrafi naprawde zdolowac, tym bardziej ze nie jest to jedyny taki quest
droga z punktu 1 do 4 zajmuje okolo 20minut bezczynnego lotu

>monstrualna ilość npc z którymi można porozmawiać.
taa, coz to byly za piekne dialogi, te rozmowy tak mnie wciagaly ze hej, glownie opieraja sie na tym ze "dej pan questa" allbo "wez pan kup ode mnie te graty co znalazlem"

Dnia 24.01.2006 o 20:23, WoWmen napisał:

Instancje,

insancje na 60lvlu, nuuudy, przeciez tam sie nic wlasciwie nie dzieje, glowny tank tlucze moba, healerzy nieraz wylaza z siebie zeby go uleczyc a jak jakos niefortunnie zginie to zostaja zbluzgani ze leczyc nie potrafia (fakt bardzo czesty, nie tylko w tych lochach dla 60lvli)

ehh, i pomyslec ze kiedys sam sie "jaralem" ta gra, a teraz sie ze mnie taki przeciwnik zrobil =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aha, zaponialem dodac do tego questa z zolwiem ze trzeba jeszcze z powrotem wrocic ta sama droga, czyli kolejne 20minutek w plecy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2006 o 21:00, J.a.k napisał:

> Nie, lochy są jak mówiłem dla grup od 5-40. Muszą być w Twoim "party" lub rajdzie(5++
osób)
>
> Sukcesem są właśnie ogromny świat, wiele questów, monstrualna ilość npc z którymi można
porozmawiać.
> Instancje, pola bitewne, interakcja z drugim graczem.
>

Czyli jak w jakimś lochu już przebywa jakaś drużyna to trzeba czekać aż wyjdą ?


Nie dla kazdej nastepnej druzyny tworzy sie jakby to nazwac "kopia" lochu.CZyli ten sam loch moze eksplorowac niezliczona ilosc grup, ale sie nie widza. Po prostu jest się w takim samym lochu ale nie w tym samym:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja już nic nie rozumiem. Kiedy powiedziałem że WoW właściwie nie jest wcale lepszy od reszty MMORPG wy się do mnie czepialiście że gadam głupoty... Teraz się spytałem: "to czym się różni i dlaczego jest lepsze", a wy nic nie potraficie odpowiedzieć! Ja tu tylko słysze że moje pierwsze wrażenie że ma te same wady co reszta MMORPG, było słuszne.
Więc dochodzę do wniosku że sukces tej gry w dużej mierze polega na tym że jej autorzy trafili w gusta odbiorców jeśli chodzi o świat. Nie polega on jednak na tym że jest jakaś genialna, czy wyznaczająca nowe standardy.

Czyli jednak, ja się znam na WoWie :D Bo doszedłem do tych samych wniosków bez koniecznoiści tracenia takiej ilości czasu. Jeśli się mylę to powiedzcie mi co takiego jest tam dalej, kiedy się już opuści okolice opisywanego przezemnie klasztoru, że warto grać(tylko nie mówcie mi że jakieś levele czy przedmioty bo mnie to jakoś nie interesuje - i sami przyznajcie że to by był głupi argument).

To co mówicie o grze po 60lvl - "że tam dopiero się zaczyna" - bo PvP. Jakoś to mało przekonywująco brzmi, bo jeśli ja muszę dobić do 60 żeby "naprawdę" pograć PvP to troszku to głupie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2006 o 22:40, Boneles napisał:

> > Nie, lochy są jak mówiłem dla grup od 5-40. Muszą być w Twoim "party" lub rajdzie(5++

> osób)
> >
> > Sukcesem są właśnie ogromny świat, wiele questów, monstrualna ilość npc z którymi
można
> porozmawiać.
> > Instancje, pola bitewne, interakcja z drugim graczem.
> >
>
> Czyli jak w jakimś lochu już przebywa jakaś drużyna to trzeba czekać aż wyjdą ?

Nie dla kazdej nastepnej druzyny tworzy sie jakby to nazwac "kopia" lochu.CZyli ten sam loch
moze eksplorowac niezliczona ilosc grup, ale sie nie widza. Po prostu jest się w takim samym
lochu ale nie w tym samym:P


No dzięki za tą odpowiedź, wreszcie coś co mi się spodobało. Tylko że przyszło mi do głowy inne pytanie: w tych lochach się tylko walczy z potworkami? Czy może jest tam coś ciekawszego, jak na przykład możliwość wysadzenia tego lochu w powietrze? W końcu to tylko kopia i nikt poza moją drużyną by o tym nie wiedział. Tym samym inni mogliby dalej eksplorować ten loch i też sobie go wysadzić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie grałem akurat na tamtym obszarze, nie przepadam za ludzmi a juz napewno nie za paladynami:P
Pierwsze dni gry kiedy rozpoczynalem jako elf w Teldrassil wspominam bardzo dobrze. To prawda że wiele questow polegalo wtedy na zabiciu ilus tam potworkow, ale mi sie to akurat podobalo, bo wokol teo zabijania byla odpowiednia otoczka fabularna. Poznawalem nowych graczy, wspolnie robilismy co trudniejsze questy, ogolnie gracze bardzo fajie erpegowali, wiec byl swietny klimat.
Dziwi mnie twoje pytanie"co dalej po tej katedrze?" gdyz ja tam nie wiedzialem w co rece wlozyc:P Czy polevelowac, czy wyuczyc sie nowych profesji. Poza tym chec poznania tego ogromnego swiata, zobaczenia nowych miejsc, spotkania z przedstawicielami innych ras:) Teraz poczatkujacy maja jeszcze lepiej, bo juz od 10 levelu mozna sie wybrac na pola bitewne:P Jesli chodzi o twoje pytanie o rozgrywki miedzy graczami, to jzu od 10 levelu mozna w nich aktywnie uczestniczyc. Z tym ze na niskich levelach nie ma sensu w nich non stop uczestniczyc, poniewac expa sie za to nie dostaje tylo punkty honoru. Co prawda nie wiem jak jest teraz kiedy za medale z BG dostaje sie doswiadczenie. No i najlepsze przedmioty z pvp sa dopiero od 55 levelu.
No i tez mnogosc lochow to zwiedzenia gdzie questy juz nie sa takie latwe. Niestety nie moge podzielic sie z toba doswiadczeniem z instantow 60 levelowych gdyz nie mialem okazji brac w tym udzialu.Powod? Przymusowa przerwa w grze-szkoła.
Także mozliwosci rozrywki jest od cholery i troche. Z tym ze mam wrqazenie ze podchodzisz do tej gry z nastawieniem"i tak mi sie nie spodoba". Wtedy we wszystkim widzi sie wady....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


>... jak na przykład możliwość wysadzenia tego lochu w powietrze? W końcu to tylko kopia i nikt

Dnia 24.01.2006 o 23:03, J.a.k napisał:

poza moją drużyną by o tym nie wiedział. Tym samym inni mogliby dalej eksplorować ten loch
i też sobie go wysadzić ;)


no w jednym sie strzela z armaty :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się