Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Na razie jednak nic konkretnie na temat wymagań do stworzenia takiej postaci (ani tego, gdzie ona będzie zaczynać) nie wiadomo. Po premierze pewnie i tak zacznie się wysyp DK, tak samo jak teraz jest moda na blood elfy (eh, co to za Horda, w której więcej jest elfów niż np. orków). Pewne jest to, że będzie to osobna postać, więc stara postać nie będzie DK. Według fabuły Rycerze Śmierci to paladyni, którzy przeszli na stronę Króla Lisza (jest to jedyna dla nich droga do stania się nieumarłym, ponieważ paladyni są odporni na Plagę - powód, dla którego wśród nieumarłych ludzi z Lordaeronu nie ma paladynów, chociaż są kapłani). Ciekawe tylko jakie rasy będą mogły nimi być, bo prócz ludzi DK byli tylko orkowie (w czasie W2). Mam nadzieję, że nie wszystkie, bo taki gnom lub tauren DK wyglądałby wręcz komicznie w takim pancerzu. Powinni się ograniczyć albo tylko do ludzi i orków, lub do wszystkich 4 ras, które mają paladynów. Tylko wtedy fabularnie miałoby to jeszcze jakiś sens, chociaż i tak DK niezbyt pasują do sił Hordy i Przymierza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2007 o 14:09, CH1CKEN napisał:

DK to osobna postać (nowy char). Będzie startował z wysokiego lvla (55-70). Dostępny do stworzenia
jak zrobisz chain q na 80lvl.


W takim razie mnie interesuje sens tworzenia takiej postaci - po co mi to, nie licząc chęci wypróbowania czegoś nowego? Jeżeli to ma być tylko jako nowa postać, to nie rozumiem tego zupełnie :/ Chyba, że Blizz planuje rozwiązać to tak, że DK to będzie postać wyłącznie do PvP czy coś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2007 o 15:47, Sth`Devilish napisał:

W takim razie mnie interesuje sens tworzenia takiej postaci - po co mi to, nie licząc chęci
wypróbowania czegoś nowego? Jeżeli to ma być tylko jako nowa postać, to nie rozumiem tego zupełnie
:/ Chyba, że Blizz planuje rozwiązać to tak, że DK to będzie postać wyłącznie do PvP czy coś
:)

Ponieważ levelowanie 20-58 to męka i słusznie robią, że chcą tego uniknąć dla nowych postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2007 o 15:54, KaPe napisał:

Ponieważ levelowanie 20-58 to męka i słusznie robią, że chcą tego uniknąć dla nowych postaci.


No i co z tego? To znaczy, że ma mi się podobać DK, bo inaczej i tak będe musiał levelować postać od 1 do 80 lvl? Sam pewnie spróbuje DK (a jak, tak też zrobi 99% innych graczy, przez co na poczatku na pewno raiding i pvp będze kuleć, bo potem część się rozmyśli i zacznie grać inną klasą), ale byłoby troche nie fair gdyby tylko tą klasę postaci można zacząć od wyższego levelu. 20-58 to jeszcze taki horror nie jest jak się powerleveluje (przynajmniej można się nauczyć gry postacią), za to przy tworzeniu klas, którymi wcześniej już graliśmy to faktycznie prawdziwa udręka jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Blizz cały czas myśli i pracuje nad tym aby przyśpieszyć lvling 1-70 który teraz jest nieco za długi... :P Mówił to przy okazji tego gdy powiedzieli, że lvling 70-80 będzie podobny do 60-70...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2007 o 15:22, Czedwik napisał:

Na razie jednak nic konkretnie na temat wymagań do stworzenia takiej postaci (ani tego, gdzie
ona będzie zaczynać) nie wiadomo. Po premierze pewnie i tak zacznie się wysyp DK, tak samo
jak teraz jest moda na blood elfy (eh, co to za Horda, w której więcej jest elfów niż np. orków).
Pewne jest to, że będzie to osobna postać, więc stara postać nie będzie DK. Według fabuły Rycerze
Śmierci to paladyni, którzy przeszli na stronę Króla Lisza (jest to jedyna dla nich droga do
stania się nieumarłym, ponieważ paladyni są odporni na Plagę - powód, dla którego wśród nieumarłych
ludzi z Lordaeronu nie ma paladynów, chociaż są kapłani). Ciekawe tylko jakie rasy będą mogły
nimi być, bo prócz ludzi DK byli tylko orkowie (w czasie W2). Mam nadzieję, że nie wszystkie,
bo taki gnom lub tauren DK wyglądałby wręcz komicznie w takim pancerzu. Powinni się ograniczyć
albo tylko do ludzi i orków, lub do wszystkich 4 ras, które mają paladynów. Tylko wtedy fabularnie
miałoby to jeszcze jakiś sens, chociaż i tak DK niezbyt pasują do sił Hordy i Przymierza.



Imo ja bym dał DK tylko ludziom, orkom, nieumarłym i BE.

Dnia 08.08.2007 o 15:22, Czedwik napisał:

Według fabuły Rycerze
Śmierci to paladyni, którzy przeszli na stronę Króla Lisza


Nie całkiem, ponieważ wśród okrków za czasu I i II wojny trochę inaczej się zostawało DK:
shaman -> warlock -> death knight.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2007 o 16:29, Sashion napisał:

Nie całkiem, ponieważ wśród okrków za czasu I i II wojny trochę inaczej się zostawało DK:
shaman -> warlock -> death knight.


Gdzieś czytałem że ten DK, który nam będzie zaoferowany jest właśnie zrobiony na podstawie tych co przeszli na strone Króla Lisza, a nie orków. Było to wyraźnie podkreślone, żeby rozróżnić te dwa przypadki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2007 o 16:34, Latniak napisał:

Gdzieś czytałem że ten DK, który nam będzie zaoferowany jest właśnie zrobiony na podstawie
tych co przeszli na strone Króla Lisza, a nie orków.


No właśnie - a jak wytłumaczysz DK służącego Arthasowi masowo w Hordzie?
Albo wymyślą coś innego albo pojawi się nowe pvp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2007 o 16:40, ferbi napisał:

Znacie jakieś add-ony do mierzenia aggro?

Polecam Omena. Bardzo fajny programik, który dużo pomaga. KTM też dobry, ale podobno proca zżre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście liczę na to, że Blizz zaskoczy pozytywnie a DK będą w osobnej TRZECIEJ frakcji wrogo nastawionej do ally/hordy. Wyjaśniałoby to czemu nie ma lv 1-70 - nie ma gdzie lvować oraz dodało by odrobinkę smaczku :)
Kto nie chciałby stanąć po stronie zła? Normalną postacią było by to niemożliwe ale taką premade?
Ba!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I byłoby o wiele lepsze niż kolejne bezsensowne rajdowanie tym razem Arthasa.
Nestety ta frakcja Scourage pewnie nie będzie mogła wyjść poza Northrend..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2007 o 19:47, Selv napisał:

Osobiście liczę na to, że Blizz zaskoczy pozytywnie a DK będą w osobnej TRZECIEJ frakcji wrogo
nastawionej do ally/hordy. Wyjaśniałoby to czemu nie ma lv 1-70 - nie ma gdzie lvować oraz
dodało by odrobinkę smaczku :)


Mnie się ten pomysł wydaje ciekawy. Chwila, moment! Już widzę te narzekania i płacze ludzi typu "alt DK kolegi z gildii mnie gankuje :(" albo "osób z altami DK nie przyjmujemy do gildii" ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś wytłumaczyc.
Chodzi mi o Hippogryphes. Odkryłem je w Winterlands, Darnassus i Felwood, ale jak chce użyc to pisze, że nie mam połączenia. Zwykłe gryfy nei latają do tych miejsc i teraz musze z The Barrens do Winterlands jechać na mouncie ;/.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2007 o 21:54, graczomaniak napisał:

Może mi ktoś wytłumaczyc.
Chodzi mi o Hippogryphes. Odkryłem je w Winterlands, Darnassus i Felwood, ale jak chce użyc
to pisze, że nie mam połączenia. Zwykłe gryfy nei latają do tych miejsc i teraz musze z The
Barrens do Winterlands jechać na mouncie ;/.


Pominąłeś ten najważniejszy - w Auberdine :) Po za tym w Felwood są dwa flight pointy o ile się nie mylę - jeden na północy w obozie aliantów, drugi na południu tam gdzie druidzi się osiedlili :) Możesz też sobie ściągnąć addon z zaznaczonymi Flight Pointami dla każdej ze stron - w Atlasie chyba nadal coś takiego jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z scrip memory, mianowicie nie mogę zmienić tej wartości. Prawdę mówiąc, jest ona...niewidoczna, tzn script memory x gdzie x to ilość mb. Czy ktoś wie co może być przyczyną tego jakże niefortunnego (dla mnie) problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem ArcHud, bardzo fajnie tylko chciałem zmienić jego wielkość, pasek zjechał na sam dół i panel stał się niewidoczny i nie mogłem tego zmienić, ale to nic w miejscu gdzie jet mapa jest kółko w którym to sie ustawia, ja przypadkowo je zamknąłem. Jak je przywrócić? Reinstalka nie pomaga. Zachowałem się jak pierwszorzędny n00b.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się