Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 21.08.2008 o 23:23, Sth`Devilish napisał:

To, że go nie będzie to oczywiste i wiadomo to już od dawien dawna. To, czy będzie to
początkowy raid - pierwsze słyszę. Te same modele co T3 - jak najbardziej, ale doprawione,
z pieprzem, solą i vegetą :)


Naxx ma być początkową instancją rajdową, tak jak Gruul / Magtheridon. Znaczy tam chyba będą dwie - trzy takie pierwsze instancje a Naxx ma być jedną z nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2008 o 23:23, Sth`Devilish napisał:

To, że go nie będzie to oczywiste i wiadomo to już od dawien dawna. To, czy będzie to
początkowy raid - pierwsze słyszę.

Od dawna wiadomo, tak samo jak to, że będzie 10 i 25 osobowy, a Mograine nie będzie już jednym z Horsemanów. Oczywiście patrząc na to jak wyglądały "początkowe rajdy" w TBC można to różnie rozumieć, mam nadzieje, że to co wydadzą to będzie odpowiednik 2.1, a nie 2.0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie Silent Resolve, jeśli rwiesz agro healami, to te marne kilka procent nie zrobi różnicy, już lepiej zainwestować w lepszy PW:S, czasem się przyda. Podobnie lepiej już 5/5 Spiritual Guidance, niż 2/2 healing prayers - PoH nie jest zbyt często używany, a +healing zawsze się przydaje. Spell Warding raczej przydaje się dopiero w Sunwellu(bez obrazy, ale raczej tam nie dojdziesz), gdzie jest pełno dmg, a itemki staminą nie grzeszą - możesz dać to w Holy Spec. Nic wielkiego w sumie.

W sumie dość typowy build.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2008 o 22:27, JaMES` napisał:

> Lockiem czytałem sporo wątku na EJ, i trochę się zastosowałem. Wiadomo że do levelingu

> będzie najlepszy affli, ale ja gram imp machine gunem (imp zadaje sporo wiekszy
dmg i
> jak on krytnie = ty krytniesz nastepnym spellem)
> Jak wejdą dwa kryty i backlash... no wiadomo :)

mi sie w ogóle demo build nie podoba, jakos tak... nie potrafie nim grac :P
za to affli to jest to w czym czuje sie najlepiej :P mzoe sie przyzwyczailem, albo co
:P
BTW w jaki sposob lock odzyskuje mane bez dark pactu? - takie troche noobskie pytanie,
ale z mana mialem najwiekszy problem nie grajac w affli


To z impem to jest akurat pure destro build ;p
Imp to bedzie nowy pet dla destro, dla affli petem bedzie od teraz felhunter (bonus do inta i spi dla calego raidu), a dla demo dalej FG (a jakie ma fajne buffy... 5% wiecej dmg od wszystkeigo na mobie ktorego atakuje)

Demo ma Life tap i drain life.
A destro dostaje ulepszony soul leach - mane dostajesz ty i twoj pet i to calkiem sporo(10% damage - dodatkowo do tego co leczy sam soul leach- czyli w sumie 30% szans na uzdowienie 20% hp i 10% many = super regen :)... jak grałem w becie nie miałem ani razu problemu z mala iloscia many, to zycie sie raczej konczylo (nie life tapowałem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2008 o 20:42, JaMES` napisał:

Chyba cos angielski kuleje :P bo na koncu ojciec mowi "Zaprawdę powiadam ci, kiedy nastanie
mój kres, ty zostaniesz królem" :D


O to mi chodziło - o jakąkolwiek możliwość odejścia/nie-śmierci (w końcu undead :)) Lich Kinga. Poza tym mam wrażenie, że on w jakiś sposób odejdzie i Arthas sam będzie musiał sobie poradzić z żądnymi zemsty BE, Dalaranem, Forsaken''ami i im podobnym (czyt. Wam). Oczywiście to tylko przypuszczenia.
I tu pytanie do grających w betę - początkowe questy zdradzają nieco fabuły? Chodzi mi o ważniejsze osoby i miejsca - Arthas, Malygos, Sindragosa, Anub''Arak i Azjol''Nerub, etc.

Devilfish -> Zapominasz o książkach (zerknij na mój podpis :P) i innym pisanym lore, jeśli chodzi o Aspekty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 03:05, Mediv napisał:

I tu pytanie do grających w betę - początkowe questy zdradzają nieco fabuły? Chodzi mi
o ważniejsze osoby i miejsca - Arthas, Malygos, Sindragosa, Anub''Arak i Azjol''Nerub,
etc.

Devilfish -> Zapominasz o książkach (zerknij na mój podpis :P) i innym pisanym
lore, jeśli chodzi o Aspekty.


Questy z Howling Fjord bardziej zagłebiają się w kulturę olbrzymów i działania Explorer''s League. Pokazana jest rasa Vrykuli, oraz jej historia. Króla Lisza spotykamy (a jakże)... widać że to jego kraina że to on tu rządzi, że wie że my nadchodzimy...

Azjol''Nerub - instancja, króciutka (5-many teraz będą trwać max godzine, może troszkę więcej) - 3 bossów, 4-5 pulli przed każdym. Końcowy boss Anub''Arak. Walka kilkufazowa, bez resetu threat table, łatwa - dla grupy która wie co robić, że trzeba uciekać przed kamieniami na podłodze, że niektóre addy trzeba tankować. Ogólnie instancja bardzo przyjemna, za pierwszym razem zrobiona w 40 minut(lvl 71). Oczywiście normal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 03:05, Mediv napisał:

> Chyba cos angielski kuleje :P bo na koncu ojciec mowi "Zaprawdę powiadam ci, kiedy
nastanie
> mój kres, ty zostaniesz królem" :D

O to mi chodziło - o jakąkolwiek możliwość odejścia/nie-śmierci (w końcu undead :)) Lich
Kinga. Poza tym mam wrażenie, że on w jakiś sposób odejdzie i Arthas sam będzie musiał
sobie poradzić z żądnymi zemsty BE, Dalaranem, Forsaken''ami i im podobnym (czyt. Wam).


moement, moment, ale przecież cala narracja w filmiku jest prowadzona przez ojca Arthasa, wiec nadal nie rozumiem skad takie wnioski u ciebie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 03:36, Latniak napisał:

Azjol''Nerub - instancja, króciutka (5-many teraz będą trwać max godzine, może troszkę
więcej) - 3 bossów, 4-5 pulli przed każdym. Końcowy boss Anub''Arak. Walka kilkufazowa,
bez resetu threat table, łatwa


Troszkę lipa, że z Anub''araka zrobili takiego bossa do farmu dla PuGów -.- Miałem nadzieję, że będzie jednym z raid bossów, czymś na wzór Maghteridona czy Gruula z TBC. Ogólnie to podoba mi się idea krótkich instancji, zawsze mnie to wkurzało - trylion pulli i ledwo 3-5 bossów na instance, to nie było zbyt efektywne rozwiązanie.

Pytanie apropo locka - czytałem, że pomieszali trochę ze skillami m.in. Felhuntera. Grałem sporo lockiem i zawsze był to mój pet do PvP (dzięki Devour Magic i macro "self-dispell" oraz Counterspellowi i wykrywaniu stealth oraz uzyskiwanej z Demonology odporności na magię). Jak to wygląda teraz, jaką rolę pełni Felhunter? Jaki pet do czego? Czy Felguardem wreszcie można szybko farmić (problem z maną)? Czy Voidwalker wreszcie utrzymuje aggro dłużej niż kilka sekund?

PS. Zmiany w Destro są miodzio <3 Zawsze mnie irytował duży downtime w tym specu.

@ JaMES` - też mnie to zastanawia, już powstrzymałem się od napisania tego wczoraj, myślałem że zrozumii ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Felhunter dalej będzie głównym petem PvP, zamiast wykrywania stealtha dostajesz zwiększony intellect i spirit. Voidwalker dalej będzie użyteczny przeciwko rogalom (VW dostaje wykrywanie stealtha, podczas channelowania consume shadows). Robi się tylko trochę zamieszania, w związku z nowym rozkładem talentów. W BC, większość locków leciało głęboko w demo, żeby mieć soul linka, więc po drodze zgarniało się master demonologist. Teraz, idąc w haunt/sl, brakuje md, więc nie będzie dodatkowego armora od voidwalkera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 03:05, Mediv napisał:

I tu pytanie do grających w betę - początkowe questy zdradzają nieco fabuły? Chodzi mi
o ważniejsze osoby i miejsca - Arthas, Malygos, Sindragosa, Anub''Arak i Azjol''Nerub,
etc.


Już ktoś napisał, że to w filmiku opowiada Terenas (ojciec Arthasa), a raczej to Arthas sobie przypomina co mu ojciec mówił gdy był mały.


== SPOILER == SPOILER ==
Co do fabuły - startując jako DK służymy Liszowi, dopiero ostatni quest nas wyzwala spod jego władzy. Przegrywamy walkę o Light''s Chope Chapel. Darion Mograine klęka pokonany przed Tirionem Fordringiem. Pojawią się ważne postacie (Highlord Alexandros Mograine (ojciec Dariona), a także sam Lich King). Darion przechodzi na stronę "światła", a Lich King nie jest w stanie walczyć z Tirionem (który dzierży Ashbringera). Następnym krokiem jest przejście naszego DK na tę dobrą stronę i wtedy możemy już grać DK w Hordzie/Alliance, ponieważ lądujemy w EPL, a wcześniej mogliśmy się poruszać tylko w obrębie nowej strefy dla DK (pod okiem Lich Kinga).

20080822093623

20080822093713

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tjaa jak zwykle coś pomyliłem, ale już mniejsza o to.
Szkoda, że Azjol''Nerub to zwykły instance - myślałem, że będzie takim nowym AQ, może z dodatkowymi pułapkami i mini-eventami - pamiętacie misję z TFT? Ofc Zapomniany został zabity przez Arthasa i nie można go postawić jako drugiego C''Thuna, ale są jeszcze inne bossy (co prawda w AQ sporo bossów i mobów mają takie same modele)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 09:38, CH1CKEN napisał:

Co do fabuły - startując jako DK służymy Liszowi, dopiero ostatni quest nas wyzwala spod
jego władzy. Przegrywamy walkę o Light''s Chope Chapel. Darion Mograine klęka pokonany
przed Tirionem Fordringiem. Pojawią się ważne postacie (Highlord Alexandros Mograine
(ojciec Dariona), a także sam Lich King). Darion przechodzi na stronę "światła", a Lich
King nie jest w stanie walczyć z Tirionem (który dzierży Ashbringera). Następnym krokiem
jest przejście naszego DK na tę dobrą stronę i wtedy możemy już grać DK w Hordzie/Alliance,
ponieważ lądujemy w EPL, a wcześniej mogliśmy się poruszać tylko w obrębie nowej strefy
dla DK (pod okiem Lich Kinga).


a ja sie caly czas zastanawiałem jak to bedzie wygladac - fajne rozwiazanie, chociaz troche lipą wieje, ze Arthas odchodzi z kwitkiem skoro wg lore moze byc rozpatrywany jako bóg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 08:48, Sth`Devilish napisał:

Pytanie apropo locka - czytałem, że pomieszali trochę ze skillami m.in. Felhuntera. Grałem
sporo lockiem i zawsze był to mój pet do PvP (dzięki Devour Magic i macro "self-dispell"
oraz Counterspellowi i wykrywaniu stealth oraz uzyskiwanej z Demonology odporności na
magię). Jak to wygląda teraz, jaką rolę pełni Felhunter? Jaki pet do czego? Czy Felguardem
wreszcie można szybko farmić (problem z maną)? Czy Voidwalker wreszcie utrzymuje aggro
dłużej niż kilka sekund?


Felhunter do pvp już na pewno nie będzie, nie ma paranoi, i dostał nowe skille. Zwiększać wykrycie stealtha bedzie devour shadows od VW, i tylko wtedy gdy tego używa.
VW oczywiście dalej kiepsko trzyma aggro... chociaż dało się pierwsze group questy z nim solować w becie. A byłem destro.
Szybko farmić to można tylko affli ;p Ale wydaje mi się że problemy z maną u locka odejdą do lamusa... cała itemizacja dla casterów teraz zawiera SPI.... bardzo dużo spi. W drzewko demo się za bardzo jeszcze nie zgłebiałem, ani w affli wiec za wiele na ten temat nie moge powiedziec, jedynie co pamietam z wątku na EJ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 12:40, JaMES` napisał:

a ja sie caly czas zastanawiałem jak to bedzie wygladac - fajne rozwiazanie, chociaz
troche lipą wieje, ze Arthas odchodzi z kwitkiem skoro wg lore moze byc rozpatrywany
jako bóg


Zwróć uwagę, że w tym evencie występuje oczyszczony Ashbringer. Ta broń, będąc w posiadaniu prawdziwie dobrej i godnej jej noszenia osoby (tutaj co ciekawe, zostaje ona oddana w ręce Tiriona Fordringa, wygnańca który dawał nam questy w EPL), potrafi obrócić całe armie nieumarłych w pył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie ta historyjka z DK nie jest zbyt oryginalna. Blizzard bardzo często wymyśla fabułki ze "zbuntowanym/wyzwolonym odłamem" jakiejś frakcji/rasy. Wystarczy wymienić tutaj Forsaken czy Blood Elfy należące do Hordy lub do Scryers, a takich przykładów będzie więcej. Warlockowie w Hordzie i Przymierzu, którzy nie służą demonom z Płonącego Legionu lub nie są przez nie opętani to też w sumie jak tacy zbuntowani DK. Używają mrocznych mocy przeciwko równie mrocznym wrogom ;) Zapewne zarówno warlockowie jak i DK są postrzegani przez Hordę i Przymierze jak "zło konieczne" i nie należy im zbytnio ufać. Takiego moje zdanie odnośnie lore ;)

A co do lokacji startowej DK to czytałem o tym i na początku DK zaczyna w instancjowanym obszarze, czyli nikt poza DK tam nie może wejść. Następnie w tej serii questów niszczy się tam dwie wioski kontrolowane przez Scarlet Crusade. W zinstancjowanym obszarze nie są one zniszczone, ale po zakończeniu serii i wyjściu z tego obszaru stoją w płomieniach (no i całe Ebon Hold odcina się od Króla Lisza), więc wszystkie inne klasy mogą te wioski zobaczyć już tylko jako zniszczone. W sumie to nawet ciekawe rozwiązanie na pokazanie historyjki i daje pozorne wrażenie, że postać gracza miała na to wpływ ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 14:59, Czedwik napisał:

W sumie to nawet ciekawe rozwiązanie na pokazanie
historyjki i daje pozorne wrażenie, że postać gracza miała na to wpływ ;)


W Northrendzie też pojawiają się rozwiązania wywołujące takie wrażenie, aczkolwiek nie ma tam już instancjowania. Po wykonaniu niektórych questów, NPC dla oczu Twojej postaci, zmieniają pozycje. Podejrzewam, że zastosują takie rozwiązanie również w SW Keep, odnośnie Lady Prestor i attumentu na Onyxie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To bardzo ciekawe rozwiązanie. Ja na przykład ten chain na Onyxię już dawno zrobiłem, czyli wraz z chwilą wprowadzenia rozszerzenia nie będę jej już widział? Jeśli tak to mi to w sumie odpowiada, bo w końcu czas w tej grze ni to stoi w miejscu, ni to idzie do przodu. Niektóre stare lokacje pozostają nietknięte, podczas gdy niektóre zostają zmieniane (jak np. nowe questy i miejsca w Dustwallow Marsh, dodanie w drugim dodatku portu w SW itd.).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2008 o 14:59, Czedwik napisał:

Warlockowie w Hordzie i Przymierzu, którzy nie służą demonom z Płonącego Legionu
lub nie są przez nie opętani to też w sumie jak tacy zbuntowani DK. Używają mrocznych
mocy przeciwko równie mrocznym wrogom ;) Zapewne zarówno warlockowie jak i DK są postrzegani
przez Hordę i Przymierze jak "zło konieczne" i nie należy im zbytnio ufać. Takiego moje
zdanie odnośnie lore ;)


Ehh przypomina mi się, kiedy do mojej RP gildii pierwszy raz przyjęto warlocka. Dodam najpierw, że z początku sporo paladynów i priestów było - swego rodzaju "dobra" gildia. Ale "warlock się przydaje" jak stwierdziła nasza Arcymagini :) I chyba go obraziliśmy, bo kiedy wszedł na miejsce spotkań wszyscy paladyni włączyli Shadow Resistance Aury :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się