Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 11.06.2009 o 12:40, Czarek188 napisał:

Witam. Mam w planach zakup World of Warcraft Battlechest. Czy pierwszy miesiąc gry jest
darmowy. Czy do instalki jest potrzebny jakiś klucz/karta aktywacyjna?

Proszę o odp. :]

Klucz potrzebny jest do założenia konta, do zainstalowania gry potrzeba płyt/obrazu na dysku. 1szy miesiąc jest darmowy, a robiąc myk: zakładamy konto trial 10dniowe, wchodzimy na nie w Account Managerze na stronie wowa i dodajemy klucz od pełnej wersji i tadam! Mamy 40dni gratis .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie dlaczego DK nie biorą Necrosis 5/5... Przecież to jest (przynajmniej z opisu, może czegoś nie wiem) 20% więcej white damage (czyli obrażeń z auto ataku), a white damage to spora część ogólnego DPS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 12:56, Vaadeer napisał:

> Witam. Mam w planach zakup World of Warcraft Battlechest. Czy pierwszy miesiąc gry
jest
> darmowy. Czy do instalki jest potrzebny jakiś klucz/karta aktywacyjna?
>
> Proszę o odp. :]
Klucz potrzebny jest do założenia konta, do zainstalowania gry potrzeba płyt/obrazu na
dysku. 1szy miesiąc jest darmowy, a robiąc myk: zakładamy konto trial 10dniowe, wchodzimy
na nie w Account Managerze na stronie wowa i dodajemy klucz od pełnej wersji i tadam!
Mamy 40dni gratis .



Dzięki za odp. :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 01:35, Corvin0451 napisał:

To Loatheb. Nic nie trzeba wyczuwać, po to są timery z boss modach odliczające czas do
końca aury.


Odliczanie to nie problem, są przecież ostrzeżenia i to mi spokojnie wystarczało do healowania. Problem jest w...

Dnia 11.06.2009 o 01:35, Corvin0451 napisał:

Wiem, że jesteś addonowym minimalistą, ale ten akurat się przydaje. Aury
nie ma przez 3s, to wystarczy żeby wylądowały 2 duże heale (jeden oczywiście precastowany).


... czasie trwania. Paladyn nawet jeśli zdoła tak rzucić pierwszego Holy Light, że wbije się zaraz po rozpoczęciu okienka nie ma szans na rzucenie drugiego, bo zwyczajnie czas rzucania jest za długi. Może spróbować Flash of Light -jeśli dobrze wceluje to zdąży, albo zaraz po HL zmienić cel na innego poranionego i dać Holy Shock. I tyle, global cooldown i krótki czas okienka sprawiają, że więcej nie zrobi, poza praktycznie jednorazowym LoH. Nie wiem jak to wygląda u innych healerów, ale dla palka właśnie tak. I nie widzę problemu w tym, że jakiś dps poświęci jedną runę by wspomóc leczenie w takim momencie. Ta jedna runa to jeden Heart Strike mniej.

Dnia 11.06.2009 o 01:35, Corvin0451 napisał:

Wiem, że aura brzmi przerażająco, ale w tej walce w ogóle strasznie mało dmg rajd zbiera,
więc tak naprawdę nie ma za dużo do leczenia (szczególnie jak się jeszcze ma priestów
dla PW:S).


To fakt, wyglada to lepiej niż brzmi, boss nie zadaje takich obrażeń żeby nie dało się tego doleczyć w dozwolonym czasie, ale coś zawsze w ludzi wchodzi i różnie może być. Zależy z kim się idzie.

Dnia 11.06.2009 o 01:35, Corvin0451 napisał:

Support różnej maści jest miły, ale nie pozwólmy żeby drzewa przesłoniły nam las. Damage
dealerów zabiera się do instancji żeby zabijali przeciwników, a nie leczyli. Każdy powinien
robić to, do czego jest wyspecjalizowany, bo inaczej nieoptymalnie wykorzystuje się zasoby.


Powinien, oczywiście. Ale też nie można zapominać że praktycznie każdy boss będzie wymagał innych taktyk i że czasami o zwycięstwie lub przegranej decydują szczegóły. Bywałem już na walkach, na których pod sam koniec padał tank albo healer, a reszta mimo wszystko dawała sobie radę. Gdy ostatnio zostałem zaproszony by spróbować jednego bossa w Ulduar, pytanie brzmiało czy będę miał jakieś AoE, bo tam dps muszą się momentami przestawić na klepanie addów. Świetnie jest, gdy dps może się skupić na zadawaniu obrażeń i zostawić resztę tankowi i healerowi, ale duża część wowa to nie jest tank and spank. I ja z dpsa który nie potrafi nic poza tym nie jestem zadowolony, a na pewno nie chcę grać taką postacią.

Dnia 11.06.2009 o 01:35, Corvin0451 napisał:

Rune tap jest fajny, ale poświęcenie kilku (najlepiej 4) talentów i major glypha żeby
wyręczyć healerów w ich pracy nie jest najlepszym wyborem.


Nie wyręczyć, wspomóc. Poza tym to ma być build też do robienia daily, etc, a więc do gry solo. A Rune Tap jest IMO duużo lepszy od Bloodwormów, na których zwyczajnie nie można polegać. Mogą wcale nie zaprocować przez walkę i pojawić się gdy przeciwnik właśnie pada.
Co do glypha zaś, to u DK nie miałem z tym problemów. Najmocniejszą umiejętnością dpsową chyba każdego DK jest Obliterate i do tego glyph oczywiście trzeba wziąć, ale drugą najmocniejszą u blood jest Heart Strike, którego glyph jest żałosny. Są i inne fajne, zawsze będzie brakowało miejsc, ale nie uważam żeby Rune Tap zajmował mi miejsce czegoś, co koniecznie powinienem mieć. Gdybym robił czysto raidowy build nastawiony właśnie na max dps to owszem, pewnie znalazłbym coś co by mi go trochę podniosło. Ale jeśli postać ma być bardziej uniwersalna, również do solowania, to Rune Tap się przydaje. Jest w końcu darmowym i dość mocnym instant healem.

Dnia 11.06.2009 o 01:35, Corvin0451 napisał:

A w grupie to głównie mnie interesuje żeby ludzie wiedzieli co mają robić i robili to
dobrze. Jeśli mam ich np. leczyć to chcę żeby się porządnie zgrupowali pod Chain Heala,
nie obrywali niepotrzebnie AoE i nie łapali aggro.


Nie za dużo wymagasz? :-> Jak czasami widzę dpsów, którzy nie patrzą co się dzieje tylko grzeją ile mogą i kradną aggro tankowi, to się zastanawiam czy oni się czegokolwiek nauczyli. Koleś ma ponad 3K dps, dobry sprzęt, bywał na raidach 25 man, idzie ze świeżym tankiem żeby mu pomóc się nauczyć i potem kradnie mu aggro, sam obrywa i pada.

Dnia 11.06.2009 o 01:35, Corvin0451 napisał:

bo ostatnio altem robiłem parę PuGów i najczęściej trzech gości na raz tankuje, co mnie
irytuje niepomiernie, szczególnie jak jeden z nich jest w clothie.


A czegoś takiego to nie widziałem jeszcze. Za to zdażyło mi się, że dołączyłem do PUGa, miałem niecałe 15K HP, many więcej, obok ludzie z ponad 20K HP, a leader pytał czy będę tankował (przed dual specem jeszcze). Nie uważam się za jakiegoś pro, daleko mi do tego poziomu, ale gdy widzę co wyprawiają niektórzy ludzie to zastanawiam się jak oni wbili te poziomy i skąd mają taki sprzęt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 00:07, pkapis napisał:

Toughness razem z Bladed Armor działa bardzo dobrze, a i tak nie ma sensu pakować wszystkich
punktów w Blood, część talentów się olewa i bierze z innych drzewek. Toughness jest dobrym
wyborem, nie tylko dodaje do dps (dzięki BA), ale i pozwala na jakiś offtank jeśli zajdzie
potrzeba.


Coś mi się jeszcze przypomniało. Otóż ta gra nie jest taka idioto-odporna na jaką wygląda i też trzeba myśleć przy doborze talentów... Sam sobie odpowiedz na pytanie czy warto brać Toughness dla Bladed Armor (czyli bonusowego Attack Power za Armor):

* przykładowy DK z dobrym gearem ma "pi razy oko" 14000 armora
* 5 punktów (zmarnowanych) w Toughness zwiększa ten armor o 15%, czyli o 2100 armora
* teraz prosta matematyka:
1) 5 pkt (akurat w przypadku drzewka Blood - nie zmarnowane) daje 5 AP za każde 180 Armor
2) z basowego 14000 armora dostaje więc: 14000/180(*5)=389 Attack Power
3) z 5 pkt (zmarnowanych :P) W Toughness dostaje mniej więcej 12 Attack Power... Teraz polecam lekturkę: http://www.wowwiki.com/Attack_power , gdzie pisze "Attack power (AP) increases your base DPS by 1 for every 14 attack power"

Tak więc za 5 pkt otrzymujemy nawet nie cały JEDEN punkt DPS. Sam sobie odpowiedz na pytanie czy warto, jak dla mnie epic fail :) Talent tankerski i basta, a na dopełnienie jest mnóstwo lepszych talentów w Unholy, które lepiej się zgrywają z Blood.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 14:24, pkapis napisał:

... czasie trwania. Paladyn nawet jeśli zdoła tak rzucić pierwszego Holy Light, że wbije
się zaraz po rozpoczęciu okienka nie ma szans na rzucenie drugiego, bo zwyczajnie czas
rzucania jest za długi.

Nie no, przecież HL z Light''s Grace rzuca się 2s, jednym trafiasz na początku i 2s casta mieścisz w pozostałych 2,5 czy ile tam zostanie (oczywiście pod warunkiem, że możesz dobrze wymierzyć i nie masz nadmiernego laga).

Dnia 11.06.2009 o 14:24, pkapis napisał:

Świetnie jest, gdy dps może się skupić na zadawaniu obrażeń i zostawić
resztę tankowi i healerowi, ale duża część wowa to nie jest tank and spank. I ja z dpsa
który nie potrafi nic poza tym nie jestem zadowolony, a na pewno nie chcę grać taką postacią.

Przerzucanie się na addy, odpalanie bursta w konkretnych momentach czy rozbijanie golemów na Ignisie to nadal jest dps, tylko bardziej skomplikowany niż tank''n''spank. O to chodzi. Interrupty, stunowanie, spowalnianie i inne czynności, do których dmg dealerzy są przystosowani to też nie problem. Ale wspomaganie leczenia jest zazwyczaj nieskuteczne, bo ze względów balansowych dpsy nie dostają wydajnych heali. Jasne, że jak coś poszło wyjątkowo źle i nadciąga wipe, to tonący brzytwy się chwyta, ale sytuacje awaryjne nie są podstawą do decyzji o przeznaczeniu talentów czy glifów. A czy granie taką postacią jest nudne, to już kwestia osobistych preferencji, wiele osób tak właśnie uważa.

Dnia 11.06.2009 o 14:24, pkapis napisał:

Co do glypha zaś, to u DK nie miałem z tym problemów. Najmocniejszą umiejętnością dpsową
chyba każdego DK jest Obliterate i do tego glyph oczywiście trzeba wziąć, ale drugą najmocniejszą
u blood jest Heart Strike, którego glyph jest żałosny.

Ale to przecież nieprawda. Obliterate używa tylko frost, pozostałe drzewka mają inne skille, które nie wymagają ładowania punktów w frost aby wziąć Annihilation. W Bloodzie zbuffowany talentem jest Death Strike i jego glyph jest akurat dobry. A poza tym do wzięcia jest Dancing Rune Weapon i Dark Death. Zgodziłem się, że do solo można sobie spokojnie wziąć (ale w takim wypadku po co leczenie grupowe), ale do rajdów to za duża strata dps. Ten glyph chyba ładnie pasuje do piątek w niepewnym składzie, ale takie środowisko uważam za smutną konieczność i staram się omijać kiedy tylko mogę, więc nie bardzo się zastanawiam nad optymalnymi buildami na taką okoliczność.

Dnia 11.06.2009 o 14:24, pkapis napisał:

Koleś ma ponad 3K dps, dobry sprzęt, bywał na raidach 25 man, idzie ze świeżym
tankiem żeby mu pomóc się nauczyć i potem kradnie mu aggro, sam obrywa i pada.

Jasne, że to bez sensu, ale granie taką postacią jest super frustrujące. Masz tak wysokie dpsy, że musisz przez połowę czasu dłubać w nosie i odczekiwać wieki na początku pulla bo inaczej ciągniesz aggro. Jeśli wiem, że mam za wysoki level/za dobry sprzęt/za dobrze gram dla tanka, to wolę nie dpsować tylko leczyć (lub samemu tankować) i uniknąć tej tragicznej sytuacji.

Dnia 11.06.2009 o 14:24, pkapis napisał:

Nie uważam się za jakiegoś pro, daleko mi do tego
poziomu, ale gdy widzę co wyprawiają niektórzy ludzie to zastanawiam się jak oni wbili
te poziomy i skąd mają taki sprzęt.

To jest wielka tajemnica życia :) A oczekiwania grup na LFG są zawsze zabawne. Dwóch druidów i paladyn oznacza, że szukają tanka i healera, bo przecież nikt się nie zniży do wykonywania takich uwłaczających czynności. Dlatego ja zazwyczaj biorę jedną z tych ról, bo nie chce mi się czekać, ale obu naraz nie wyrobię ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 14:38, Azvar napisał:

3) z 5 pkt (zmarnowanych :P) W Toughness dostaje mniej więcej 12 Attack Power... Teraz
polecam lekturkę: http://www.wowwiki.com/Attack_power , gdzie pisze "Attack power (AP)
increases your base DPS by 1 for every 14 attack power"


Daje 12 AP na każdy punkt BA, czyli jakieś 58 AP, czyli ok 4 dps. Niech będzie, że to niedużo. Ale czasami bierze się słabsze talenty żeby dostać się do czegoś mocniejszego, a mnie akurat zależy na Annihilation, żeby nie rzucać co chwila Icy Touch i Plague Strike, tylko móc na jednym ich odpaleniu mieć kilka Obliterate. Gdybym nie brał Toughness musiałbym wziąć Black Ice, które zwiększa tylko damage Ice i Shadow a u mnie to chyba wyłącznie Icy Touch i Death Coil, obydwa stanowiące stosunkowo niewielką część dpsu. Wolę więc Toughness, które nie tylko da coś do obrażeń, ale i zwiększy przeżywalność. Cały czas mówię, to nie jest czysto raidowy build, w którym maksymalny dps liczy się najbardziej. Jeśli ma służyć również do gry solo, to taki układa uważam za niezły, w miarę uniwersalny.
Poza tym mam wrażenie (ale sprawdzić będę mógł dopiero za parę godzin), że ja mam więcej niż 16100 armora mimo sprzętu takiego sobie.

Dnia 11.06.2009 o 14:38, Azvar napisał:

Tak więc za 5 pkt otrzymujemy nawet nie cały JEDEN punkt DPS. Sam sobie odpowiedz na
pytanie czy warto, jak dla mnie epic fail :) Talent tankerski i basta, a na dopełnienie
jest mnóstwo lepszych talentów w Unholy, które lepiej się zgrywają z Blood.


Bo ja wiem? U Blood DK najwięcej dpsu robi Obliterate, a w Plague nie widzę jak mógłbym dodać talenty tak, żeby ich też nie tracić. Już w pierwszym tier bierzesz albo coś co doda Dodge albo wspomoże Plague Strike (używane rzadko) i Scourge Strike (wcale, bo tylko unholy go ma), a Virulence też jest mało przydatne, bo tylko część umiejętności DK to spell. Później są lepsze rzeczy, ale nie wiem czy takie cudowne żeby koniecznie dopełniać w unholy. Ja wolę jednak frost.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.06.2009 o 14:59, Azvar napisał:

Próbowaliście tego myku z http://www.mmo-champion.com/ żeby dostać Mountain Dew Battle-Bot
peta mając konto EU? :) Ja właśnie sobie połączyłem konto WoW z battle.net, utworzyłem
konto na stronce Mountain Dew i faktycznie niby mam tego mini-peta na koncie już (mimo,
że niby US tylko), ale nie mogę sprawdzić (konto zamrożone chwilowo).

Z tego co tam obecnie pisze, to obecnie ten trick jest już niemożliwy. Wszystkie otrzymane do tej pory roboty zostały usunięte z serwerów europejskich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 15:04, pkapis napisał:

Daje 12 AP na każdy punkt BA, czyli jakieś 58 AP, czyli ok 4 dps.


No fakt, zbytnio się spieszyłem z pisaniem posta i nie przemnożyłem tego przez 5 pkt AP jakie się dostaje :) Niemniej jednak to jest żałośnie mało jak na 5 punktów talentu, a twój wcześniejszy argument "i pozwala na jakiś offtank jeśli zajdzie potrzeba" dowodzi albo tego, że nie masz zielonego pojęcia na temat tankowania albo na temat mechaniki gry (15% armora więcej nie sprawia, że ktoś staje się tankiem, bez 135 pkt bonusowego Defense nikt nie jest w stanie tankować nawet trashy/heroicków bez umierania losowo).

Dnia 11.06.2009 o 15:04, pkapis napisał:

Wolę więc Toughness, które nie tylko da coś do obrażeń, ale i zwiększy przeżywalność.


15% więcej armoru nie sprawi, że pożyjesz ani ułamka sekundy dłużej jak przeaggrujesz na raidzie. Po za tym od tego abyś przeżył są healerzy, jako DPS powinieneś się skupiac na pure dps talentach. Co ja ci będe prawić, poprzeglądaj buildy najlepszych graczy z gildii tj np Ensidia.

Dnia 11.06.2009 o 15:04, pkapis napisał:

Już w pierwszym tier bierzesz albo coś co
doda Dodge albo wspomoże Plague Strike (używane rzadko) i Scourge Strike (wcale, bo tylko
unholy go ma), a Virulence też jest mało przydatne, bo tylko część umiejętności DK to spell.


Ta "tylko część umiejętności" to jest część twojej rotacji, gdzie jeżeli jeden atak nie trafi, to masz rotację zawaloną i traci na tym twój DPS. 3% do hita to dużo, bo cap na raidy wynosi ponad 17%... Jeżeli tego nie rozumiesz, to zapewne bardzo mało raidujesz.

Dnia 11.06.2009 o 15:04, pkapis napisał:

Później są lepsze rzeczy, ale nie wiem czy takie cudowne żeby koniecznie dopełniać
w unholy. Ja wolę jednak frost.


Podlukaj np http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Magtheridon&cn=Fenita&gn=Ensidia . Jest dobry powód dla którego wielu najlepszych graczy omija szerokim łukiem niektóre talenty... Chcesz być oryginalny i twórczy - proszę bardzo, ale niestety w tej grze zawsze wybór jest ograniczony do tych dobrych talentów i tych beznadziejnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 18:07, Azvar napisał:

No fakt, zbytnio się spieszyłem z pisaniem posta i nie przemnożyłem tego przez 5 pkt
AP jakie się dostaje :) Niemniej jednak to jest żałośnie mało jak na 5 punktów talentu,


Zgoda.Ale żeby dostać się do Obliterate widzę Black Ice jako jedyną alternatywę

Dnia 11.06.2009 o 18:07, Azvar napisał:

a twój wcześniejszy argument "i pozwala na jakiś offtank jeśli zajdzie potrzeba" dowodzi
albo tego, że nie masz zielonego pojęcia na temat tankowania albo na temat mechaniki


Pisząc o offtankowaniu nie miałem na myśli robienia za prawdziwego offtanka na raidzie, bo po to zawsze idzie dwóch czy trzech pełnych tanków, tylko o sytuacji w której któryś tank nie upilnuje aggro i zacznie obrywać healer, albo tank padnie pod koniec walki. Wtedy DK może jako tako wejść w rolę dzięki zmianie presence i wysokiemu armorowi oraz HP. Jasne, że nie utrzyma się bardzo długo, ale chodzi przecież o to, żeby ktoś zdołał wytankować te kilka sekund zanim wróg nie padni albo prawdziwy tank nie ściągnie aggro spowrotem. Takie sytuacje się zdarzają, a widywałem już jak nominalny tank padał gdy boss zostawał na 30-50k i czasami kończyło się to bez śmierci kogoś innego, a czasami był wipe.

Dnia 11.06.2009 o 18:07, Azvar napisał:

15% więcej armoru nie sprawi, że pożyjesz ani ułamka sekundy dłużej jak przeaggrujesz
na raidzie. Po za tym od tego abyś przeżył są healerzy, jako DPS powinieneś się skupiac
na pure dps talentach. Co ja ci będe prawić, poprzeglądaj buildy najlepszych graczy z
gildii tj np Ensidia.


Ale teraz mówisz o raidach, a przecież przyznawałem, że to nie jest build raidowy. Owszem, zdarzało mi się chodzić w nim na Naxx czy nawet raz na Ulduar 10 (późno było, mało ludzi), ale to były zawsze sytuacje w których brakowało ludzi a ja sam przyznaję, że do raidów ten build jest daleki od optymalnego.

Dnia 11.06.2009 o 18:07, Azvar napisał:

Ta "tylko część umiejętności" to jest część twojej rotacji, gdzie jeżeli jeden atak nie
trafi, to masz rotację zawaloną i traci na tym twój DPS. 3% do hita to dużo, bo cap na
raidy wynosi ponad 17%... Jeżeli tego nie rozumiesz, to zapewne bardzo mało raidujesz.


Dlatego ja Virulence uważam akurat za najbardziej przydatne z t1 unholy.

Aczkolwiek czegoś nie rozumiem: jeśli cap wynosi te 17% to przecież nie będę brał pozostałych 14% ze sprzętu, bo wtedy ataki fizyczne będą poniżej capa, tylko postaram się mieć pełne 17% z tego. A wtedy Virulence wyciąga mnie powyżej capa. Gdzie popełniam błąd? Oczywiście zakładam pełen cap, bo jeśli jest się poniżej to Virulence jak najbardziej przyda się by chociażby te spellowe rzeczy podbić.

A że nie raiduję dużo to fakt i jeśli już to raczej jako healer, który ma zupełnie inne priorytety niż dps, hit cap czy expertise cap go nie obchodzi.

Dnia 11.06.2009 o 18:07, Azvar napisał:


Bardzo ładny build, dzięki. Widać jak maksymalizuje dps biorąc bloodworms jajko jedyny skill leczący (bo przy okazji zadają obrażenia). Na raidy świetny, ale kolega nie chciał buildu raidowego tylko coś na czym mógłby solować, robić daily,czasami jakąś instancję (przynajmniej ja tak zrozumiałem - miałby zarabiać na inną postać). Raidy to raczej koszt, nigdy nie wiesz czy uda się wylosować nagrodę, każda śmierć oznacza zniszczony ekwipunek i trzeba się trochę postarać żeby móc zacząć je robić. A dla takiej postaci ważny jest nie tylko dps, lecz również własna przeżywalność. Nie będzie przecież bić się z postaciami mającymi miliony HP mając tanka ściągającego aggro i healera za plecami, tylko solo nawalać wrogów z kilkunastoma tysiącami HP. Może coś mi umyka, ale z tego co widziałem czasami lepiej mieć więcej obrony i HP ze słabszym dpsem niż duży dps kosztem obrony gdy się soluje.

Dnia 11.06.2009 o 18:07, Azvar napisał:

. Jest dobry powód dla którego wielu najlepszych graczy omija szerokim łukiem niektóre
talenty... Chcesz być oryginalny i twórczy - proszę bardzo, ale niestety w tej grze zawsze
wybór jest ograniczony do tych dobrych talentów i tych beznadziejnych.


Zgoda. Ale są też różne rodzaje buildów, przydatne do różnych sytuacji. To co sprawdza się na raidzie niekoniecznie musi zadziałać podczas solowania, a już na pewno nie próbowałbym iść raidowym buildem podczas nabijania poziomów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 18:43, pkapis napisał:

Zgoda.Ale żeby dostać się do Obliterate widzę Black Ice jako jedyną alternatywę


Przecież Obliterate to nie jest talent... Po za tym, Black Ice brzmi fajnie, ale o wiele fajniej brzmią talenty z Blood.
Twoja sprawa, mnie by pewnie wyśmiali w gildii gdybym się tak argumentował usilnie :)

Dnia 11.06.2009 o 18:43, pkapis napisał:

Pisząc o offtankowaniu nie miałem na myśli robienia za prawdziwego offtanka na raidzie,
bo po to zawsze idzie dwóch czy trzech pełnych tanków, tylko o sytuacji w której któryś
tank nie upilnuje aggro i zacznie obrywać healer, albo tank padnie pod koniec walki.


Tank nie łapie aggro na adach/trashach? No to to jest dupa tank. Healer/dps co przeaggrowuje przed pullem? No to to jest dupa healer/dps. Tyle. Ty jako DPS powinieneś się ograniczać do siania zniszczenia i niczego więcej, taka twoja ROLA.

Dnia 11.06.2009 o 18:43, pkapis napisał:

Wtedy DK może jako tako wejść w rolę dzięki zmianie presence i wysokiemu armorowi oraz
HP.


Jak zgarnie jeden crit choćby od trasha to i tak się poskłada jak domek z kart, a nikt nie będzie go leczyć, bo healerzy będą mieć ustawionych tanków do leczenia. No może jeden, dwóch healerów przypisanych do raidu trochę ciebie poleczy...

Dnia 11.06.2009 o 18:43, pkapis napisał:

Takie sytuacje się zdarzają, a widywałem już jak nominalny tank padał gdy
boss zostawał na 30-50k i czasami kończyło się to bez śmierci kogoś innego, a czasami
był wipe.


Raz jeszcze, rola DPS jest... DPS. Jeżeli ktokolwiek inny pada, tzn że ktoś sfailował. A jak ktoś na raidach failuje, to znaczy że żaden z niego pożytek, tak samo z resztą jak z kogoś kto próbuje kosztem jednej roli zastąpić inne role w raidzie...

Dnia 11.06.2009 o 18:43, pkapis napisał:

Aczkolwiek czegoś nie rozumiem: jeśli cap wynosi te 17% to przecież nie będę brał pozostałych
14% ze sprzętu, bo wtedy ataki fizyczne będą poniżej capa, tylko postaram się mieć pełne
17% z tego. A wtedy Virulence wyciąga mnie powyżej capa. Gdzie popełniam błąd? Oczywiście
zakładam pełen cap, bo jeśli jest się poniżej to Virulence jak najbardziej przyda się
by chociażby te spellowe rzeczy podbić.


Cap na 2H wynosi 8%... Spell hit capu akurat DK nie musi zbierać, bo jednocześnie znacznie obniżyłby sobie zadawane obrażenia fizyczne. Ten talent po prostu pomaga i tyle. Gdyby to było +3% hit również do fizycznych, to byłby to wręcz istny "must have".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 17:06, Arcling napisał:

Z tego co tam obecnie pisze, to obecnie ten trick jest już niemożliwy. Wszystkie otrzymane do tej pory roboty zostały usunięte z serwerów europejskich.


Mnie sie tez niestety nie udalo tego dokonac :/
Niby wszystko poszlo, inby bota dostalem - ale w grze mail nie przyszedl..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, szkoda :( W EU nie mamy takich fajnych promocji, z resztą mam przeczucie że jakby były, to i tak przywitałby mnie doskonale znany komunikat "Ta opcja jest niedostępna dla Polaków" -.-

PS. Czytaliście już zmiany w podróżowaniu do różnych miejsc (nowy zeppelin, portale do... Dark Portal i bezpośredni lot do Shattrath) i zmianach w wierzchowcach (od 3.2 dostępne kolejno: 20, 40, 60, 70 lvl, przy czym pierwsza zwykła latajka będzie mieć zwiększoną prędkość lotu i ogólnie oszczędzi się z 1500 golda)? Widać, że chcą przyśpieszyć i ułatwić levelowanie, w sumie bardzo miło z ich strony. Wielkie pozdro dla wszystkich, którzy będą teraz żądać zwrotu golda :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 19:03, Azvar napisał:

Przecież Obliterate to nie jest talent... Po za tym, Black Ice brzmi fajnie, ale o wiele
fajniej brzmią talenty z Blood.


Chodziło mi o Annihilation. A że blood ma ciekawe to wiem, bo właśnie tym gram. Ale nie wbiję wszystkich 80-ciu punktów w blood przecież, kilka zawsze zostaje.

Dnia 11.06.2009 o 19:03, Azvar napisał:

Tank nie łapie aggro na adach/trashach? No to to jest dupa tank. Healer/dps co przeaggrowuje
przed pullem? No to to jest dupa healer/dps.


Może i tak, ale na pugach się nie wybiera. A czasami nawet w gildii z kilkunastoma 80-tkami brakuje człowieka czy dwóch żeby pójść na instancję, bo jest za późno, albo akurat tanków wcięło. Albo bierzesz świeżego healera, który jeszcze nie ma mocnego sprzętu ani opanowanych skilli.

Dnia 11.06.2009 o 19:03, Azvar napisał:

Tyle. Ty jako DPS powinieneś się ograniczać do siania zniszczenia i niczego więcej, taka twoja ROLA.


Ja widzę to tak, że jeśli ma paść tank i healer i być wipe, albo dps ściągnąć na siebie aggro, paść i dać im chwilę na podleczenie to dps niech pada. Przy wipe i tak zginie, a może uratuje innych. A jeśli ten dps w dodatku przeżyje, bo tank potrzebuje raptem 2s a dps ma dużo hp i jest świeży, to tym lepiej. Ogólnie od dpsów wymagam, żeby nie tylko nawalali swoją rotację, ale patrzyli też co się dzieje, czasami użyli jakiegoś interruptu czy cc jeśli mają, etc.

Dnia 11.06.2009 o 19:03, Azvar napisał:

Jak zgarnie jeden crit choćby od trasha to i tak się poskłada jak domek z kart, a nikt
nie będzie go leczyć, bo healerzy będą mieć ustawionych tanków do leczenia. No może jeden,
dwóch healerów przypisanych do raidu trochę ciebie poleczy...


Azvar, ale znowu piszesz o raidach. Raidy to inna sprawa, mówiłem przecież że to co opisywłem nie będzie się do nich nadawało. Ale postać do daily i jakichś instancji czy grupowych questów (najczęściej z losowo dobranymi ludźmi) to inna sprawa. Gdy zbierają się ludzie na np. Threat from above, nie można być pewnym czy będzie się miało tanka i healera, może to będzie np. trzech samych dpsów. Ja w takim przypadku wolę być gotowy na to, że to ja będę tankował, albo że przyda się jakieś podleczenie.

Dnia 11.06.2009 o 19:03, Azvar napisał:

Raz jeszcze, rola DPS jest... DPS. Jeżeli ktokolwiek inny pada, tzn że ktoś sfailował.
A jak ktoś na raidach failuje, to znaczy że żaden z niego pożytek, tak samo z resztą


Na raidach. A zaczęło się od postaci mającej zarabiać, nie raidować. Do robienia daily i zbierania materiałów nie potrzeba mieć raidowego buildu, wymaksowanych capów i opanowanej świetnie rotacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 13:21, Azvar napisał:

Ciekawi mnie dlaczego DK nie biorą Necrosis 5/5... Przecież to jest (przynajmniej z opisu,
może czegoś nie wiem) 20% więcej white damage (czyli obrażeń z auto ataku), a white damage
to spora część ogólnego DPS.

Bo nie masz punktów by dać 5/5 necrossis , jedyne co mógłbys zabrac to z 3/3 BCB ale wtedy 3/5 necrossis ( przynajmniej jak testowałem) jest słabsze, a po ostatnim patchu(Albo i przed ostatnim:)) necrosis nie scaluje się już z dodatkowym dmg shadow/blood presence itp. więc nie jest jednak takie super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2009 o 22:48, Azvar napisał:

Cóż, szkoda :( W EU nie mamy takich fajnych promocji, z resztą mam przeczucie że jakby
były, to i tak przywitałby mnie doskonale znany komunikat "Ta opcja jest niedostępna
dla Polaków" -.-

Niestety, a szkoda, bo te boty wydawały się być całkiem fajnym urozmaiceniem.

Dnia 11.06.2009 o 22:48, Azvar napisał:

Wielkie pozdro dla wszystkich, którzy
będą teraz żądać zwrotu golda :D

Prócz tego travel form dla druida i ghost wolf dla szamana będą od 16 poziomu, to samo z aspect of cheetah dla huntera. Teraz podróżowanie będzie naprawdę dużo łatwiejsze. Największy plus dla nowych postaci to przyśpieszenie do 150% prędkości dla podstawowego latacza. Eh, a kiedyś nawet mount 60% na 40 levelu stanowił dość poważny wydatek dla świeżej (pierwszej) postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2009 o 01:44, Arcling napisał:

Największy plus dla nowych postaci to przyśpieszenie do 150% prędkości dla podstawowego
latacza. Eh, a kiedyś nawet mount 60% na 40 levelu stanowił dość poważny wydatek dla
świeżej (pierwszej) postaci.

Biorąc pod uwagę, że zrobienie czegokolwiek w Icecrown/Storm Peaks bez epickiego latacza to prawdziwa mordęga - czas najwyższy. 60 vs 280% różnica była ogromna, przy 150%, myślę, że przeboleje i nie będę pakował tyle kasy w kolejnego alta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ahh, będę musiał zrobić sobie dwa build''y jak dobije na 80lvl moim dk. I 1k golda w plecy:P
Ten będzie na mobki, bo sądzę, że jest znacznie lepszy jeśli walczy się z kilkoma przeciwnikami.
http://talent.mmo-champion.com/?deathknight=23050205000000000000000000000000000000000000000000000000230230330003215203150203103151&glyph=082722040506&version=9757
A ten na bossów
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/deathknight/talents.html?tal=23050215330333032002231013510250000000000000000000000000230000300000000000000000000000

Zastanawiałem się nad zrobieniem drugiego builda mojemu druidowi i chwilowo mam coś takiego
http://www.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=11&tal=0000000000000000000000000000503232130322010053120033313511205003012000000000000000000
Dużego wyboru nie mam, dps bądź tank:P
btw czy tylko mi się zdaje, czy autentycznie nikt nie chodzi w cat formie? Aż tak kiepskie talenty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę cię , ja nie piszę o priestach/rougach/druidach itp jak nimi nie grałem/grałem krótko. Więc proszę cię nie pisz tutaj nic o DK bo mnie ch.. strzela jak to czytam. Grałem DK równo od premiery WOTLK, odkąd wbiłem 80tke to raidowałem, zjadłem zęby na codziennej lekturze 10-15 stron na elitist jerks, a gdybyś ty choć raz tam zajrzał nie pisał być tego co piszesz. Choćby to że obli jest najlepszą umiejętnościa dla Blood... omg było kiedyś już nie jest ale lepiej napisać niesprawdzonego bzdeta. Dla twojej informacji teraz najlepszą umiejętnością dla Blood jest death strike który bije jak obli, a nie trzeba dawać 7 talentów we frost.
Nie rozumiesz prostej zasady do DPS, czasami jest talent na początku tierów tak jak w unholy ale mimo to że rzadko używasz plague strika , ale mimo wszystko go używasz a dodge? Albo jesteś DPSem i masz zabijac bosów, albo jesteś nie wiadomo czym i grasz z nie-wiadomo-kimi i raidujecie sobie naxa 10, 5 razy w tygodniu(2-3 bossy dziennie, pro!).
Nie wiem na jakim frost specu ty grasz ale jak nie używasz w nim Frost strika i icy toucha (IT z glyphem jako RP generator) to jesteś lamą, a jak używasz a nie wziąłeś Black Ica to jesteś lamą do kwadratu. Mało tego z tego co pamiętam przy obecnej rotacji na frost Death coil to jakieś 9-13% ogólnego dps, tak więc black ice tutaj także robi nam niezły boost.
Więc albo graj jak mówiłeś solo i nie odzywaj się w sprawach dpsu/buildów DK ( bo po co ci do gry solo) albo się ogarnij.
Wybacz mi ale jestem cięty na DK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się