Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 17.06.2009 o 18:52, goomis74 napisał:

Tak oczywiscie. A potem pojdziesz na rajd i nagle 50 wipoew na Archavonie w VoA poniewaz
wiekszosc ludzi nie umie grac swoja klasa. Zeby naprawde poznac swoja klase i wiedziec
co i jak trzeba naprawde duuuuzo czasu poswiecic.

Ech, nie chodziło mi o tworzenie postacie od 55 czy tam innego levelu dla każdego. Tylko tak jak było w przypadku DK - masz jakąś 80 (czy inne kryterium), możesz w ramach bonusa zrobić sobie alta od X levelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2009 o 18:19, pkapis napisał:

Czemu nooby? Ja zakładam że trzeba mieć postać na 55+, tak jak dla DK. Każdy kto może
stworzyć sobie DK mógłby też i postać innej klasy.


Czemu? Może dlatego, że w tym momencie myślę trochę stereotypowo :P Po prostu doświadczenie jakie zebrałem na moim serwerze [Blades Edge na europejskim, gdyby ktoś się ciekawił], uświadomiło mnie, że wielu ludzi dobija do 55 [co nie jest trudno - później wyjaśnię dlaczego] i później albo decydują się zrobić se DK, bo myślą: "A! Będę miał własne DK! Będę dzięki niemu grać jak na Godmode! Będę mógł zsolować nawet samego Lich Kinga!" - przyczyną takiego stanu rzeczy według mnie leży po stronie Blizza. Według mnie zrobili z DK zbyt mocną postacią. Przed patchem 3.1, Blizz ogłosził o duel-specu, przy średnim streszczeniu jak to ma działać i wszyscy, no może nie wszyscy, a raczej większość uświadomiła sobie, że w tym stanie rzeczy DK stanie się niepokonany na bg, na arenach i wszędzie indziej. Bogu dzięki zrobili, że można mieć tylko jedno drzewko na raz, bo to byłaby z nimi masakra [zwłaszcza, kiedy ponad połowa graczy, np. na bg to DK].

Wróćmy teraz do drugiej opcji, czyli opcji pójścia dalej: sam widziałem takie przypadki, że ludzie już na 1 lvl wbijają do IF czy SW i /yell "Looking some1 to boost through coś tam coś tam! I will give 1 s!" i takie coś dalej widzę w North, tylko z 1 g bądź więcej. Wstyd się przyznać, ale raz dałem się namówić gościu [byłem młody... albo raczej młodszy] i poszedłem z nim do VH [normal na szczęściu]. I tutaj szok: gościu, który był warkiem, który miał nawet niezły sprzęt i mówił, że będzie tankować, a ja mam tylko trzymać jego i jego kumpla huntera przy życiu [holy tank jestem na off specu]. I szok: pet huntera musiał pilnować, by mnie nie nawalali. Jakiś cudem przeszliśmy instę, ale nie było łatwo...

I chyba tyle, co mam do powiedzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie zawsze brakowało możliwości zrobienia alta od 55lvl+ ale nie DK. Wylvlowałam prawie każdą klasę(poza warriorem i warlockiem). Przeszlam z tysiac razy każdy low lvlowy dungeon i kazda lokacje w grze tez. Nie chce mi sie juz nawet myslec o lvlowaniu niczego. Z reszta zaprzestałam gry w wowa..z nudów(endgame jakiś taki krótki jest-.-).

Myślę, że to byłaby jakaś fajna zmiana gdyby ludzie za każdą 80lvlową postać mogli stworzyć jednego wybranej klasy alta na 55+lvlu. Jak dotąd wszelkie zmiany w grze nie przeniosły się na to aby na dłużej zatrzymać mnie w grze. Ulduar to nuda, a po 3 latach gry w wowa wszystko może już zbrzydnąć...

Od paru miesięcy zauważyłam w wowie tendencję spadkową. Moja gildia się rozpadła, z fajnych raiderów porobiły się kluchy co na raid na czas przyjść nie potrafiły. Wszyscy byli jakoś znudzeni naxem i Ulduar też nie okazał się wystarczająco wciągający. Słyszałam, że w innych gildiach było tak samo. Czas oczekiwania na ulduar zadziałał bardzo destruktywnie, czuje się że blizz nie poświęcił wowowi wystarczająco dużo czasu ostatnio. 1 nowy raid i 1 nowy voa boss to mało po pół roku czekania na patch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Czas oczekiwania na ulduar zadziałał bardzo destruktywnie,

Dnia 17.06.2009 o 20:41, Eilene napisał:

czuje się że blizz nie poświęcił wowowi wystarczająco dużo czasu ostatnio. 1 nowy raid
i 1 nowy voa boss to mało po pół roku czekania na patch.

14 bossów, z czego 9 ma hard mody, czyli w praktyce 23(więcej, bo niektóre mają po kilka). W wersjach 25 i 10. Który z poprzednich patchy wprowadzał podobną ilość rajdowego contentu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.06.2009 o 20:51, KaPe napisał:

14 bossów, z czego 9 ma hard mody, czyli w praktyce 23(więcej, bo niektóre mają po kilka).
W wersjach 25 i 10. Który z poprzednich patchy wprowadzał podobną ilość rajdowego contentu?


To tak jak hard mode do dungeonów. 100 razy odgrzewanie tego samego. Ja nie jestem za hard mode. Powinni dac inna instance na 25man i tyle. Najlepiej gdyby dali cos wiecej niż ulduar. 10 man ulduar gear to może ledwo coś lepszy od tego z 25man nax. Tak więc nie ma po co tam zaglądać chyba, że się trenuje taktyke przed 25man. A jak się już dobrze rozgrzejesz w 25manie(co jest łatwe bo bardzo uprościli bosów w paru szybkich łatkach) to już nie ma co robić. Tylko czekac kolejne pół roku az dadzą może Arthasa? Trochę to beznadziejne, znowu za parę miesięcy każdy byle alt będzie chodzić w full t8,5..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nieważne ile contentu zostanie jak sobie powyrzucasz wszystko co ci nie pasuje. Ważne ile zrobili w sumie w całym patchu. Te wszystkie rzeczy na które kręcisz nosem i tak ktoś musiał zrobić. I tak, jest tego całkiem dużo, więcej niż kiedykolwiek w content patchu. Więc zupełnie nie rozumiem stwierdzenia "czuje się, że blizz nie poświęcił wowowi wystarczająco dużo czasu ostatnio". Może nie poświęcił wystarczająco dużo czasu, jak na twój gust, na robienie 25-man normal mode bossów, ale to nie znaczy, że nie poświęcił w ogóle (szczególnie że, nawet licząc tylko normal mode''y (bo tylko takie wtedy były) w żadnej instancji rajdowej w BC i tak nie było tylu bossów a w Naxx był tylko o jeden więcej). Ja też bym chciał, żeby cała zawartość patcha była dostosowana do tego co ja chcę, ale niestety jest ta drobna kwestia paru milionów ludzi o odmiennych oczekiwaniach ;)

I nie, jak się zrobiło normal mode, to zamiast czekać na następny dungeon robi się hard mode''y. Tierowe sety nie są wyznacznikiem prestiżu. Wyznacznikiem prestiżu są trudne achievementy. Może ci się to nie podobać, ale taka jest rzeczywistość. Z wprowadzeniem achievementów zmieniła się filozofia, można się przystosować albo zrezygnować (co zresztą zrobiłaś); strasznie mnie dziwi ile osób jeszcze tego nie chce przyjąć do wiadomości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2009 o 21:31, Corvin0451 napisał:

I nie, jak się zrobiło normal mode, to zamiast czekać na następny dungeon robi się hard
mode''y. Tierowe sety nie są wyznacznikiem prestiżu. Wyznacznikiem prestiżu są trudne
achievementy. Może ci się to nie podobać, ale taka jest rzeczywistość. Z wprowadzeniem
achievementów zmieniła się filozofia, można się przystosować albo zrezygnować (co zresztą
zrobiłaś); strasznie mnie dziwi ile osób jeszcze tego nie chce przyjąć do wiadomości.

Dużo łatwiej jest skreślić hard mody jak "to samo tylko trudniej", niż spróbować samemu i przekonać się, że różnice są dość znaczące. Nie odnosząc do konkretnego przypadku - niejeden mega rajdowiec z T7 przekonał się, że na HMach trzeba jednak się sprężyć i nie przejdzie to, co wystarczało w Naxxie. I zaczynają się problemy, narzekanie na "bezsensowne" hard mody, Blizzarda, podczas gdy po prostu, wychodzi to, że ktoś nie jest takim gwiazdorem jak myślał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2009 o 20:26, morze napisał:

> Czemu nooby? Ja zakładam że trzeba mieć postać na 55+, tak jak dla DK. Każdy kto
może
> stworzyć sobie DK mógłby też i postać innej klasy.

Czemu? Może dlatego, że w tym momencie myślę trochę stereotypowo :P Po prostu doświadczenie
jakie zebrałem na moim serwerze [Blades Edge na europejskim, gdyby ktoś się ciekawił],
uświadomiło mnie, że wielu ludzi dobija do 55 [co nie jest trudno - później wyjaśnię
dlaczego] i później albo decydują się zrobić se DK, bo myślą: "A! Będę miał własne DK!


No to ja mam inne doświadczenia z tego samego serwera. U mnie DK to alt gdybym potrzebował dpsa (paladyn ma holy i prot) i podobnie ma parę innych osób z mojej gildii. Mamy więcej druidów czy paladynów niż DK. Gdy kiedyś miałem iść na instancję i powiedziałem że biorę DK bo miałem dpsować, usłyszałem "O, dobrze." bo paladynów było już dwóch, a dk akurat żadnego (a Horn of Winter to akurat fajny buff).

Dnia 17.06.2009 o 20:26, morze napisał:

Będę dzięki niemu grać jak na Godmode! Będę mógł zsolować nawet samego Lich Kinga!" -
przyczyną takiego stanu rzeczy według mnie leży po stronie Blizza. Według mnie zrobili
z DK zbyt mocną postacią.


To też, ale przede wszystkim jest to jedyna klasa którą można wziąć od razu na poziomie gotowym do wchodzenia na outland. Jeśli więc ktoś wbił już 80-tkę pierwszą postacią to DK jest najlepszym wyborem na alta, bo najszybciej dobije do maksimum. Jest też bardzo prosty w obsłudze na podstawowym poziomie, więc każdy może szybko się nauczyć jak nim grać i nie ginąć za bardzo, w odróżnieniu od np. maga, u którego jeden błąd może się skończyć śmiercią. No i dodajmy jeszcze urok nowości. Właśnie dlatego uważam, że gdyby pozwolić na stworzenie innych klas od 55 poziomu byłoby lepiej, bo ludzie braliby na alty to co im najbardziej pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2009 o 19:13, Lord_Ridick napisał:

mam takie pytanie prubuje sie zalogowac do gry i po wpisaniu nazwy konta i hasla yskauje
mi info ze moje konto zostalo attachet to battle.net account. O co chodzi? jak sie zalogowac
do gry?


Tak to jest jak cos sie robi, ale nie czyta sie tych napisow, bo raz ze w obcym jezyku, a dwa, ze wiedza nie potrzebna. Bo gdybys podczas sychnronizacji konta WoWa z kontem na battle.net czytal to bys wiedzial, ze od chwili synchronizacji loginem do WoWa jak i do serwisu battle.net jest adres e-mail z BN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2009 o 20:26, morze napisał:

wielu ludzi dobija do 55 [co nie jest trudno - później wyjaśnię
dlaczego] i później albo decydują się zrobić se DK, bo myślą: "A! Będę miał własne DK!


Ja myslalem, zeby tak zrobic. To znaczy zamierzam moim magiem dobic do 55 lvl, a pozniej sobie zrobic druga postac wlasnie DK. I co w tym zlego, bo nie rozumiem? Po to sobie kupilem WoWa i dodatki do niego by grac tak jak mi to odpowiada. Owszem zamierzam pozniej dobic moim magiem do 80 lvl, ale DK tez sie troche pobawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że jemu chodziło bardziej o porównanie Normal vs Heroic Mode. Wielu ludzi o dziwo myli Heroic z Hard Mode...

Normal Mode = poziom trudności w 5man, raidy 10man

Heroic Mode = poziom trudności w 5man, raidy 25man

Hard Mode = walka z bossem na specjalnych warunkach (generalnie przyjęło się, że Hard Mode oferuje bonusowy loot z bossa), chodzi tu o jakieś konkretne achievy (ale nie wszystkie związane z raidami to Hard Mode)

I jeżeli idzie o porównanie Normal (10) vs Heroic (25) to jak dla mnie też jest to porażka. Miało być tylko po to żeby słabsze i mniejsze gildie też mogły zobaczyć niezłą porcję gry i fabuły w niej zawartej (hehe ;)), a wyszło tak że większość gildii (nawet te bardzo dobre, nawet top) robią zarówno 10 jak i 25, bo jak wiadomo najważniejszy jest prestiż, a nie loot - a teraz tym prestiżem są achievy, więc robi się wszystkie raid dungeony.

Porównując do vanilla WoW i TBC odnoszę wrażenie, że Blizzard nas oszukał i mamy tak na prawdę tylko więcej odgrzewania kotletów i więcej czasu wypełnionego raidami. Po za tym dla słabych i nie starających się nawet 10-osobowe raidy (Normal) to czasem ogromne wyzwanie, wcale nie jest tak że one są takie "easy mode" i łatwiejsze od tych 25, o czym niech świadczy chociażby przykład z S3d (Sartharion z 3 drake''ami).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 01:10, Azvar napisał:

o czym
niech świadczy chociażby przykład z S3d (Sartharion z 3 drake''ami).

Przestarzałe dane, w T8 znacząco się to zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, no to będziemy mieć więcej tego samego w 3.2 (oby to nie była jakaś nowa ścieżka rozwoju gry, nie chcę każdej instancji w 4 wersjach):

"A more intuitive structure for harder encounters. This raid dungeon will have four different versions: 10-player, 25-player, 10-player Heroic, and 25-player Heroic, with each one using a separate lockout."

Czyli będzie 10 i 25 zarówno w normal jak i heroic mode o.O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 12:17, Corvin0451 napisał:

Za to podobnie jest teraz z Orbit-uary, albo może było, bo nie wiem jak jest po nerfie.

Chyba jedyny taki przypadek, każdy inny hard mode jest trudniejszy na 25. W niektórych przypadkach różnice są ogromne, np. Steelbreaker, Freya.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 13:16, Azvar napisał:

Czyli będzie 10 i 25 zarówno w normal jak i heroic mode o.O

Heroic = hard mody, tylko zamiast wciskać śmieszne guziczki, wejdziesz w odpowiedni portal. Unikniesz przy okazji problemów "no kur... 3:01 Hodir kill, nie ma lutu", czy "zróbmy go na normal, bo nam YS ucieknie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 14:26, KaPe napisał:

Heroic = hard mody, tylko zamiast wciskać śmieszne guziczki, wejdziesz w odpowiedni portal.
Unikniesz przy okazji problemów "no kur... 3:01 Hodir kill, nie ma lutu", czy "zróbmy
go na normal, bo nam YS ucieknie".

Dokładnie, po prostu ta nowa instancja będzie miała zbyt prostą strukturę, aby można było wybierać hard mode poprzez nie zabicie jakichś addów, nie wciśnięcie czegoś itp. Generalnie ja jestem trochę zawiedziony, bo wygląda na to, że nie zobaczymy już prawdziwie dużego raidu przez Icecrown tylko jakieś areny pod PvE z bossami "do treningu". Chociaż nowe questy do turnieju i nowy obóz Scourge wydają się być ciekawym dodatkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2009 o 15:28, Arcling napisał:

Dokładnie, po prostu ta nowa instancja będzie miała zbyt prostą strukturę, aby można
było wybierać hard mode poprzez nie zabicie jakichś addów, nie wciśnięcie czegoś itp.

Tego to akurat nie wiesz, rozwiązanie to jest lepsze ze względów logistycznych i np. sytuacji w stylu : Chcesz robić HM Leviatana, ale za nim jest 12 innych bossów, których zabicie też potrwa, wobec czego nie możesz się zbytnio na nim skupić, bo nie wiesz czy zdążysz z resztą. Tu masz sprawe prostą, jeśli chcesz jest cała instancja "łatwych" bossów, i druga, gdzie leci porządny lut, na który musisz popracować. Z punktu widzenia Raid Leadera czy też osoby użerającej się z taki problemami - rozwiązanie znakomite.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktos z was grajacych w WoW''a posiada moze karte graficzna GF9600GT i moglby mi powiedziec jak ta gra sie sprawuje w northrend i na rajdach, i na jakich deatalach i mniej wiecej jak fps wygladaja ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się