Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 02.08.2009 o 14:21, Jeggred napisał:

Żeś dowalił.
1. Jak Arcling mówi: farma Emblems of Conquest, dla gemów, gearowanie altów etc. Ba!
Może dzięki temu ludzie znowu zaczną robić heroici.


Ale z Naxx będą te same emblemy co z heroiców, a dużo łatwiej jest zebrać grupę pięciu osób i obskoczyć wszystkie dungeony, niż brać przynajmniej dziesięć i robić Naxx, albo co gorsza w 25. Dlatego jeśli chodzi o emblemy będzie się bardziej opłacało przejść wszystkie HC najpierw, a dopiero potem ewentualnie zabierać za Naxx, tyle że HC się następnego dnia resetują. Dlatego ja się akurat zgadzam, że 25-osobowy Naxx i inne raidy z tego samego okresu staną się mniej popularne.

Dnia 02.08.2009 o 14:21, Jeggred napisał:

4. Nadal jest mnóstwo gildii, które dopiero zaczynają Naxx, albo Ulduar więc o opustoszenie
tych miejsc raczej się nie zanosi.


Ale do przechodzenia Naxx nie będzie już takiej motywacji. To jest raid sporo trudniejszy i bardziej wymagający od HC, a będzie teraz dawał identyczne tokeny co UK czy Nexus. A są to emblemy wcześniej wypadające z Naxx 25.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2009 o 20:38, Dregorio napisał:

Kto jest najlepszym healerem do raid/PvP?


W obu przypadkach kwestia indywidualna oraz kwestia skilla gracza :) Idąc dalej, jeżeli idzie o PvP na arenach to wszystko zależy od tego z jakich klas ma się składać drużyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2009 o 16:11, pkapis napisał:

To jest raid sporo trudniejszy
i bardziej wymagający od HC, a będzie teraz dawał identyczne tokeny co UK czy Nexus.
A są to emblemy wcześniej wypadające z Naxx 25.


Naxx wymagajacy? Come on man, chyab dla pugow w zielonkach :) Jak wyszedl WotLK ja z moja gildią wyczyścilsimy go w 1 dzien w epikach z SWP ;p Farma naxxa25/10 co do badgy jest nieoplacalna do stosunku badge na gdoznych robionych. Na heroikach mozna duzo wiecej po prostu zrobic z dobra grupa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2009 o 20:38, Dregorio napisał:

Kto jest najlepszym healerem do raid/PvP?

Z moich osobistych doświadczen (bez flejmów proszę :P) :
Single target (MT/OT) - Holy Paladin, Discipline Priest.
Raid heal - Resto Shammy, Holy Priest.
Wiem że druidów pominąłem, ale mi tokeny podbierają, to i kara musi być :P
BTW. Blizz powinien coś zrobić z tokenami i pewnie każdy Rogal/Druid/Mag wie o co mi chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się jak piszesz bo brzmisz jakbyś chciał sobie DPS (Digital Penis Size) podbudować...

A Naxx JEST wymagający, nawet dla "gości w epikach". Albo masz niezmiernie dobrą gildię, albo nie masz pojęcia o czym piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2009 o 22:14, Elk napisał:

Naxx wymagajacy?


Tak, Naxx jest wymagający. Chociażby Dance potrafi zabić dowolną postać jeśli nie jest wystarczająco szybka.

Dnia 02.08.2009 o 22:14, Elk napisał:

Come on man, chyab dla pugow w zielonkach :) Jak wyszedl WotLK ja z
moja gildią wyczyścilsimy go w 1 dzien w epikach z SWP ;


Z czego? Wybacz. ale skrót SWP jest mi zupełnie nieznany.

p Farma naxxa25/10 co do badgy

Dnia 02.08.2009 o 22:14, Elk napisał:

jest nieoplacalna do stosunku badge na gdoznych robionych. Na heroikach mozna duzo wiecej
po prostu zrobic z dobra grupa :)


I właśnie o tym mówię. Dużo łatwiej będzie zebrać grupę pięciu zgranych postaci by oczyścić wszystkie heroiki niż dziesięciu żeby przechodzić Naxx. A jeśli w Naxx 25 będą te same emblemy, to nikt go nie będzie robił dla nich, chyba że ma tak dobrą gildię, że czyszczą heroiki szybko i robią Naxx 10, a potem Naxx 25 dla nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2009 o 22:51, Firaxo napisał:

BTW. Blizz powinien coś zrobić z tokenami i pewnie każdy Rogal/Druid/Mag wie o co mi
chodzi.

Wiesz, że ten token spada na 40% a pozostałe na 30, więc wcale nie jesteś poszkodowany? Inna sprawa że wolałbym jakby przemieszali klasy na tokenach, bo aktualny układ mnie akurat bardzo się nie podoba (mamy w rajdach zazwyczaj mocno nierówne zapotrzebowanie).

@pkapis: Sunwell Plateau. A że Naxx wymagający to bym nie przesadzał. Nie jest jakiś szczególnie wymagający, ale nie jest też aż tak banalny jak niektórzy sugerują - ot taki przeciętny rajdowy dungeon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wymogiem jest myślenie na poziomie zdrowego psychicznie człowieka po szkole podstawowej + jako takie itemy z byle hc to faktyczne jest bardzo wymagający :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2009 o 02:02, Grodhar napisał:

Jeśli wymogiem jest myślenie na poziomie zdrowego psychicznie człowieka po szkole podstawowej
+ jako takie itemy z byle hc to faktyczne jest bardzo wymagający :P


Bzdury piszesz i tyle, albo załapałeś się na przyczepkę z naprawdę dobrą i zaawansowaną gildią i nie masz pojęcia jak to wygląda w gildii "na dorobku".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2009 o 02:02, Grodhar napisał:

Jeśli wymogiem jest myślenie na poziomie zdrowego psychicznie


Nie, wymogiem jest przede wszystkim znajomość wszystkich taktyk oraz przetrenowanie ich, by dać radę stosować je bez żadnych opóźnień. Opóźnienie podczas Dance oznacza tyle, że postać pada i już nie wstaje. Opóźnienie u Thaddeusa oznacza, że wszyscy dookoła obrywają. Mało który HC ma takie wymagania co połowa bossów w Naxx. Do tego w Naxx musi się zgrać dziesięć postaci, a nie pięć

Dnia 03.08.2009 o 02:02, Grodhar napisał:

człowieka po szkole podstawowej + jako takie itemy z byle hc to faktyczne jest bardzo wymagający :P


Naprawdę? Chętnie zobaczę jak idziesz parę razy na UK a potem do Naxx w PUGu, albo z dopiero startującą tam gildią. Bo z doświadczoną to pójdzie nawet człowiek który dopiero co wbił 80-tkę i nawet nie zdążył przedmiotów zebrać (byłem przy tym jak ktoś taki dostał pierwszego emblema z Patchwerka). Tylko że to nie zasługa tej postaci, a jej towarzyszy. Jeśli zakładamy że idzie dziesięć osób o podobnych przedmiotach, to po paru HC będzie ciężko. A mówimy przecież o farmieniu emblemów. To co się bardziej opłaca? Próbować zebrać 10 osob do Naxx, czy złapać pięć i po kolei przerobić UK, Nexus, VH, Azjol i następne HC?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam dosc dziwny problem z WoWem Otóż gdy dzisiaj sobie odpaliłem gre to dzwiek zaczął strasznie zwalniac i trzeszczec Gdy jestem w stolicy jakiejs albo duzo sie dzieje na ekranie to az glowa boli od trzeszczenia. Dziwiek slysze w tempie jakims 3 razy wolniejszym niz normalnie gdy mam odpalonego venta to ludzie ktorych slysze tez mowia w strasznie wolnym tempie. Wie ktos od czego to jest? Juz rok temu miałem taki problem iale nie pamietam czy samo sie naprawilo czy ja cos zrobilem:/ A i jeszcze animacja tez od kiedy sie ten problem z dzwiekei m zdazyl zaczela zwalniac:/ Bardzo prosze o szybka pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2009 o 02:27, Fumiko napisał:

Bzdury piszesz i tyle, albo załapałeś się na przyczepkę z naprawdę dobrą i zaawansowaną
gildią i nie masz pojęcia jak to wygląda w gildii "na dorobku".

Jakby cały content miał być dla "gildii na dorobku", to Thadius i Grobulus byliby usunięci, a żadna kolejna instancja nie byłaby trudniejsza. To, że ludzie w Pugach nie umieją grać, to nie znaczy, że rajdy mają być robione dla paragraczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2009 o 01:19, Corvin0451 napisał:

@pkapis: Sunwell Plateau. A że Naxx wymagający to bym nie przesadzał. Nie jest jakiś
szczególnie wymagający, ale nie jest też aż tak banalny jak niektórzy sugerują - ot taki
przeciętny rajdowy dungeon.

Blizzard sam przyznał, że przegiął z łatwością Naxxa. Sytuacja, gdy można go było spokojnie wyczyścić nie mając nawet 1 itemka z nowego contentu - poza tankami - mówi sama za siebie. Stąd też problem z jakością graczy - jeśli rajd nie wymaga myślenia, to tworzy później takich rajdowców, którzy nie potrafią sobie poradzić w następnym tierze, czy konkretniej zorganizować.

W sumie trudność bazowego contentu jest mi to obojętna, "easy mode" kończymy szybko - ci mniej doświadczeni niech sobie tam siedzą. My bierzemy się za Hard Mody/Heroic. Niestety, patent z tygodniowym limitem prób w 3.2 to jak dla mnie zupełna porażka. 50 prób to jakieś 2 dni rajdowe. Skończy się tym, że czołowe gildie będą czekać 10 minut po wipie, aż będą gotowe Soulstony, Combat Resy, Lay on Handsy i wszystkie cooldowny. Jak pokazał Algalon, i tak Ensidia i podobne gildie i tak będą pierwsze, a reszta będzie miała odgórnie ograniczony content. Jeszcze żeby to było 50 prób na bossa - całkiem sporo, o ile jest wymagający. Ale tygodniowy limit... "Hardcorowcy" już szykują alty na test runy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2009 o 02:27, Fumiko napisał:

> Jeśli wymogiem jest myślenie na poziomie zdrowego psychicznie człowieka po szkole
podstawowej
> + jako takie itemy z byle hc to faktyczne jest bardzo wymagający :P

Bzdury piszesz i tyle, albo załapałeś się na przyczepkę z naprawdę dobrą i zaawansowaną
gildią i nie masz pojęcia jak to wygląda w gildii "na dorobku".

Hmm 2 skrzydła w 1 dzień, jak wszyscy byliśmy 1szy raz w naxa(Blue/HC geared), kolejne 2 w kolejne 2 dni, Thaddius padł w kolejnym tygodniu w tym samym tygodniu sapek, Kel padł w następnym tygodniu. Łącznie 3tygodnie na full clear, z tym że raidowaliśmy 3 dni po 2-3h w tygodniu. 25man full cleared w 2dni(w 1szy zabrakło czasu).
Ulduar 10man - 1szy dzien 2 bossów, koniec tygodnia 3 bossów, kolejne 2 tygodnie kolejnych 4 bossów, po 3tygodniach 8/14, po ponad 4tygodniach 11/14.
Tak więc Nax było banalne, a co najwyżej niektórzy bossowie są głupi a nie trudni(Razovius gdzie musisz miec 2 priestów, a czasami ich nie było).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2009 o 01:16, pkapis napisał:


Z czego? Wybacz. ale skrót SWP jest mi zupełnie nieznany.


SWP - Sunwell Pleateu - ostatni raid w Burning Crusade. Ostanich dwóch bossów zabiło mniej niż 1% gildii na świecie.


A naxx nie jest wymagajacy :) W WotLK troche wymagajacy był OS3D (juz nie jest. bo gearem z ulduaru content t7 jest zalosny), a w uldu dopero bossowie typu Freya z 3 elderami, Mimiron Hard Mode czy algalon są wymagający . Chociaż moim zdaniem do trudności SWP nie umywają się. Progressowanie M''uru w SWP 2,5 miesiaca, czyli 10 resetow, po 4 wieczory w resecie, wieczor 4 godziny, czyli jakies 160 godzin zanim padl. Progress np. frey z 3 elderami? 3 wieczory, okolo 10 godzin w sumie. Poziom trudnosci SWP był wysok. Blizz przyznal, ze za wysoki, wiec teraz mamy same łatwe rzeczy :). Teraz wyzwaniem bedzie yogg -4 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2009 o 13:33, KaPe napisał:

Blizzard sam przyznał, że przegiął z łatwością Naxxa. Sytuacja, gdy można go było spokojnie
wyczyścić nie mając nawet 1 itemka z nowego contentu - poza tankami - mówi sama za siebie.

To głównie dlatego, że stare przedmioty z Sunwella były zbyt dobre w stosunku do nowych. Jeśli Blizz zrobi większą mudflację to ludzie płaczą, że ich ciężko wypracowane epiki muszą zamienić na zielone przedmioty, jeśli zrobi mniejszą to narzekają, że entry content jest tak prosty, że nie potrzebują żadnego nowego sprzętu. Nie da się tego pogodzić :)

Dnia 03.08.2009 o 13:33, KaPe napisał:

Stąd też problem z jakością graczy - jeśli rajd nie wymaga myślenia, to tworzy później
takich rajdowców, którzy nie potrafią sobie poradzić w następnym tierze, czy konkretniej
zorganizować.

Trudno się nie zgodzić.

Ale mówię tylko, że trudność Naxxa to nie jest jakiś straszny ewenement, przecież Hyjal (minus Archi) i połowa Black Temple''a były równie łatwe, a to był trzeci (przedostatni) tier w poprzednim dodatku. Więc ja nie byłem jakoś strasznie zaskoczony/zdegustowany, szczególnie że to entry level, znaczy ma się nadawać dla ludzi, którzy dopiero zaczynają rajdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się