Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 09.10.2009 o 19:58, SoieR napisał:

> Nie tyle stracił, co ma niewspółmierne staty do włożonego wysiłku.
naxx iz hurd, right? ;P


E tam hard. Ale trudniejszy od większości heroików i wymagający większego zgrania. A przede wszystkim zebrania ludzi, co przy 25 już bywa problematyczne (o ile nie chcemy pugować, a wtedy nigdy nie wiadomo kto się trafi).
I nie chodzi o to, że ja tego dungeonu nie zrobię bo się nie opłaca, tylko o to, że odświeżanie czegokolwiek nie ma sensu, jeśli góra rok później taki content staje się niepotrzebny. Paradoksalnie Blizz ożywia 5-many dzięki temu, że łatwo na nich nabić emblemy, ale zabija starsze raidy z tego samego dodatku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie szybkie pytanie, do 2v2 jako healer kto najlepszy priest holy czy disk/shaman resto :P/ czy paladyn holy czy druid resto?

aaa i jeszcze takie pytanie do 2v2 ale teraz o dps mi chodzi dobry to by był setup sham ele/lock bo słyszałem ze po pierwszych paru sekundach jest 2v1? ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2009 o 21:11, pkapis napisał:

Paradoksalnie Blizz ożywia 5-many dzięki temu, że łatwo na nich nabić emblemy, ale zabija
starsze raidy z tego samego dodatku.

Tak to już idzie, po prostu analogiczna sytuacja do tego, co wcześniej zrobili z Conquestami. Robiąc Blizzard usuwa konieczność (przynajmniej po części) farmienia w kółko starych raidów oferując 5 man z lepszym sprzętem niż ten z Naxxa i prosty 25 man (jako przykład tutaj oczywiście ToC). Po części pomaga to ludziom, którzy robią alty, zaczynają dopiero grę, lub którzy nie grali pewien czas. Oczywiście najważniejsze w tym wszystkim aby ciągle gdzieś było wyzwanie, ale myślę, że 25 man heroic spełnia tą rolę wystarczająco dobrze, podobnie będzie w przypadku Icecrown Citadel 25 heroic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2009 o 22:29, Arcling napisał:

Robiąc Blizzard usuwa konieczność (przynajmniej po części) farmienia w kółko starych
raidów oferując 5 man z lepszym sprzętem niż ten z Naxxa i prosty 25 man (jako przykład
tutaj oczywiście ToC).

Jest za to konieczność farmienia w kółko starych 5 manów. Nie wiem w jaki sposób to ma być lepsze, ale cóż, wielu pasuje. Logika jest w końcu zadziwiająca - chcemy by ludzie zobaczyli content, dlatego pozwalamy ignorować content z poprzedniego patcha. A nowe osoby i tak mają przerąbane, bo na wszystko trzeba T9 i "link achi".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2009 o 23:05, KaPe napisał:

Jest za to konieczność farmienia w kółko starych 5 manów. Nie wiem w jaki sposób to ma
być lepsze, ale cóż, wielu pasuje. Logika jest w końcu zadziwiająca - chcemy by ludzie
zobaczyli content, dlatego pozwalamy ignorować content z poprzedniego patcha. A nowe
osoby i tak mają przerąbane, bo na wszystko trzeba T9 i "link achi".

Niby tak, chociaż robienie 5 manów w założeniu jest szybsze (a te nowe 5 many będą dropować sprzęt o wysokim levelu, porównywalnym z normalnym ToC). Niemniej jest to po części zmuszanie do ponownego odwiedzania heroiców, a i jeszcze chcą wprowadzić tygodniowy quest do raidów (na szczęście nie dali tam bossów z końca raidów).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2009 o 10:58, asfodel napisał:

I nie myl mi płci, bardzo Cię proszę.


No cooo, uciekło mi "a" ;-) Przepraszam :)

Dnia 09.10.2009 o 10:58, asfodel napisał:

To dopisz do FAQ, że są frakcje. I że na serwerze PVP można mieć postacie tylko z jednej
strony,
a na PVE po obu, ale wymieniać się przedmiotami można tylko między postaciami z jednej
frakcji.


Już nie, jak mnie pamięć nie myli to już zniesiono ten zakaz, można tworzyć postaci po obu stronach barykady na serwerach PvP oraz RP-PvP. Wracając do FAQ dotyczącego serwerów, jeżeli grasz na PvE (lub ktoś inny, kto teraz to czyta), to prosiłbym bardzo o pomoc w nakreśleniu najważniejszych różnic, ponieważ ja miałem styczność z tego typu serwerem tylko raz i to jakieś kilka lat temu, nie wiem nawet czy coś się tam nie zmieniło. Oczywiście w FAQ będzie napisane kto pomagał, więc na pamięć możesz/możecie liczyć, nie przypiszę tego samemu sobie :)

Dnia 09.10.2009 o 10:58, asfodel napisał:

No to nie strasz ludzi, wiadomo że lepszy komputer jest lepszy, ale WoW wcale nie ma
dzikich wymagań sprzętowych. A na pierwszym poziomie nikt się nie pcha do Dalaranu, (który
się tnie prawie każdemu


Jednak musze się z Tobą zgodzić :) Masz rację, dla początkujących graczy wymagania minimalne długo nie będą wysokie (aczkolwiek to może się zmienić wraz z premierą Cataclysm, który lekko wywróci do góry nogami leveling 1-60), jak znajdę chwilkę to pozmieniam to i owo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już teraz mogę Cie powiedzieć, że nowa 5 będzie beznadziejna. Dziś na PTR zrobiliśmy w nie wiem 25 minut dwa skrzydła Pit i Halls. Halls 2 bossy żałośnie proste ( 2 boss kopia modelu z RoS z BT, zal.pl ). Pit to samo. Tylko 1 boss zakładał jakiś debuff, który mocno bił ( 5k tick co 3 sekundy chyba i był na 5 ososbach), wiec pewnie jakoś się go resetuje, ale my to olaliśmy i zrobiliśmy nuke i tyle. Może przez nasz gear wydawał się taki żałosny ( col25 HM, healer preist miał macke legendarna).

Ogólnie nie podoba mi się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2009 o 23:05, KaPe napisał:

A nowe osoby i tak mają przerąbane, bo na wszystko trzeba T9 i "link achi".

LFRandom ToC hero link [Epic] and ulduar hard modes achievements
albo tank nie potrafiący utrzymać agra każący sobie linkac "dps" nau!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to na Heroic Mode? Weź też pod uwagę fakt, że to dopiero PTR i nie zawsze testing polega tam na stopniowym nerfowaniu bossów :) No i też masz pewnie sprzęcior, którego nikt by się nie powstydził, a raczej wątpliwe żeby kiedyś Blizzard zrobił wymagające 5many dla wyjadaczy, nawet MgT HC wcale nie było takie trudne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2009 o 22:14, Gallbaroquo napisał:

Takie szybkie pytanie, do 2v2 jako healer kto najlepszy priest holy czy disk/shaman resto
:P/ czy paladyn holy czy druid resto?

Zależy kto jest twoim partnerem. Priesta holy bym odrzucił od razu, disc już znacznie lepiej - jest CC, HoT-y. Fakt, że to clother, więc potyczka z hunterem/warkiem skończy się dość szybko i boleśnie (choć to też zależy od umiejętności danego gracza). Druid resto ma największą mobilność na arenie, przez 90% czasu po prostu biega w misiu i tylko od czasu do czasu rzuci HoT-a, ma też dobre Crowd Control. Pal Holy to pancerna puszka, zabić go nie idzie, trzeba mordować jego dps-a tak długo, aż palkowi skończy się mana (co potrwa baaardzo długo), bądź w odpowiednim momencie go interruptować, zestunować i dobić dps-a. Tak czy inaczej samego palka się w zasadzie nie bije, bo jest prawie nieśmiertelny xD Shamek resto łączy niektóre cechy druida i palka - niezłą mobilność (forma wilka) + niezgorszy HoT (Earth Shield) + całkiem niezła odporność na ciosy fizyczne. Za to ma 0 Crowd Control, co czasem baaardzo boli i bez klasy, która ma tego sporo (np. lock) ani rusz.

Dnia 09.10.2009 o 22:14, Gallbaroquo napisał:

aaa i jeszcze takie pytanie do 2v2 ale teraz o dps mi chodzi dobry to by był setup sham
ele/lock bo słyszałem ze po pierwszych paru sekundach jest 2v1? ^^

Shamek ele + lock (destro zapewne, skoro ma być max. dps)? To będzie tak - albo rzeczywiście skreślisz jednego z przeciwników w czasie poniżej 5 sekund...albo padniesz. Jeżeli walczysz z ogarniętym graczem, to częściej padniesz - ja z trudem bo z trudem, ale zazwyczaj nadążałem z leczeniem siebie, gdy mnie bili, wystarczy umiejętnie używać Line of Sight, żeby choć trochę zredukować idące w ciebie tysiące dmg :)
Osobiście bym wolał raczej shamek resto + lock, aniżeli ele :) Ale to bardzo subiektywna opinia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2009 o 00:36, Azvar napisał:

Ale to na Heroic Mode? Weź też pod uwagę fakt, że to dopiero PTR i nie zawsze testing
polega tam na stopniowym nerfowaniu bossów :) No i też masz pewnie sprzęcior, którego
nikt by się nie powstydził, a raczej wątpliwe żeby kiedyś Blizzard zrobił wymagające
5many dla wyjadaczy, nawet MgT HC wcale nie było takie trudne :)


Emmm, ja znam co najmniej kilka wymagających 5-osobówek (fakt, że pochodzących jeszcze z klasycznego WoW-a), choćby:

http://www.wowwiki.com/Blackrock_depths (chwała temu, kto to kiedyś skończył, mi się to nie udało nigdy :))
http://www.wowwiki.com/Stratholme (zaliczyłem tam niegdyś wipe przy 2x70 i 1x60 już w TBC, też długaśne :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2009 o 23:11, Arcling napisał:

Niby tak, chociaż robienie 5 manów w założeniu jest szybsze (a te nowe 5 many będą dropować
sprzęt o wysokim levelu, porównywalnym z normalnym ToC). Niemniej jest to po części zmuszanie
do ponownego odwiedzania heroiców, a i jeszcze chcą wprowadzić tygodniowy quest do raidów
(na szczęście nie dali tam bossów z końca raidów).


Zmuszanie do heroików, ale koszem raidów. A ja bym chciał, żeby przedmioty z dowolnego raidu 25 były odrobinę lepsze niż to co można mieć za emblemy. Nie jakoś znacznie, tak żeby osoba z czystym emblemowym gearem mogła spokojnie iść dalej, ale jednak lepszym, żeby opłacało się brać przedmioty z 25-man zamiast emblemowych. Żeby ludzie, którzy decydują się robić 25-man content mieli jednak coś lepszego niż to co mogą kupić za emblemy w wyniku spamowania zwykłych instancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2009 o 00:43, ziptofaf napisał:

http://www.wowwiki.com/Blackrock_depths (chwała temu, kto to kiedyś skończył, mi się
to nie udało nigdy :))

Będąc jeszcze słabym graczem poprosiłem na gchacie czy by ktoś tam ze mną nie poszedł dla funu. Był 80 priest, 80 rogal i 67 druid. Przebijaliśmy się przez instancję przez 2,5h (sic!), ale ubiliśmy każdego bossa jakiego miałem oznaczonego na mapie. Długość tej instancji jest trochę chora, ale za to posiada niesamowity klimat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2009 o 01:33, pkapis napisał:

Zmuszanie do heroików, ale koszem raidów. A ja bym chciał, żeby przedmioty z dowolnego
raidu 25 były odrobinę lepsze niż to co można mieć za emblemy. Nie jakoś znacznie, tak
żeby osoba z czystym emblemowym gearem mogła spokojnie iść dalej, ale jednak lepszym,
żeby opłacało się brać przedmioty z 25-man zamiast emblemowych. Żeby ludzie, którzy decydują
się robić 25-man content mieli jednak coś lepszego niż to co mogą kupić za emblemy w
wyniku spamowania zwykłych instancji.


Gdyby tak było, emblemowy gear za heroiki byłby 200-levelowy. To by oznaczało, że dla np. dla mnie już od lutego w zasadzie nie byłoby co robić, bo pugowanie 25-manów to masakra. Wprawdzie nie za bardzo podoba mi się, że po raz trzeci będę przechodził ten sam content (bo nowości w kwestii 5-man niewiele), ale i tak lepsze to niz nic. xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2009 o 00:26, SoieR napisał:

LFRandom ToC hero link [Epic] and ulduar hard modes achievements
albo tank nie potrafiący utrzymać agra każący sobie linkac "dps" nau!


Akurat tego najbardziej nienawidzę. Wszyscy straszyli mnie, że ToC hc jest cholernie trudny, etc. Poszedłem z kilkoma friendsami - wystarczy wiedzieć co robić i mieć dobrego healera. Ale co to ludzi obchodzi? Nie ważne jest czy cleansing i tremor są zawsze na miejscu, ważne że nie mam [Epic]... Jako osoba zbierająca gear mogę śmiało powiedzieć, że przejście obecnie od zielonek/rare do full epic bez pomocy gildii jest cholernie trudne. Po co brać nowego skoro pod ręką mamy kogoś w full T8, który farmi sobie emblemy na heirloomy dla alta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2009 o 00:43, ziptofaf napisał:

Emmm, ja znam co najmniej kilka wymagających 5-osobówek (fakt, że pochodzących jeszcze
z klasycznego WoW-a), choćby:

http://www.wowwiki.com/Blackrock_depths (chwała temu, kto to kiedyś skończył, mi się
to nie udało nigdy :))
http://www.wowwiki.com/Stratholme (zaliczyłem tam niegdyś wipe przy 2x70 i 1x60 już w
TBC, też długaśne :))


One nie były trudne, jedynie długie i nastawione na ostrożne pulle. Ja ze swoją ekipę Stratholme robiliśmy w... 3 osoby. Tank, DPS, heal. Nic więcej nie było potrzeba... Tak samo UBRS, które jeszcze przed nerfem robiło się w 10 osób. Po prostu wtedy było bardzo mało takich typowych "pro" graczy :) I mówię tutaj o czasach vanilla WoW, kiedy 60 lvl był max i kiedy nawet nie było jeszcze Ahn''Qiraji (bo potem jakoś straciłem zainteresowanie dungeonami ;)).

Jeżeli tak porównujesz, to równie dobrze można by powiedzieć, że Oculus, Utgarde Pinnacle i Halls of Lightning są pioruńsko trudne, a tymczasem jak ja tam chodzę jako tank to dobieram taką ekipę, że przebiegamy przez mobki od bossa do bossa :P UP HC pamiętam raz ukończyliśmy w 15 minut. Pojęcie "trudne" i "wymagające" jest więc bardzo względne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2009 o 00:36, Azvar napisał:

Ale to na Heroic Mode? Weź też pod uwagę fakt, że to dopiero PTR i nie zawsze testing
polega tam na stopniowym nerfowaniu bossów :) No i też masz pewnie sprzęcior, którego
nikt by się nie powstydził, a raczej wątpliwe żeby kiedyś Blizzard zrobił wymagające
5many dla wyjadaczy, nawet MgT HC wcale nie było takie trudne :)


Tak, na Heroic Mode.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2009 o 10:47, Azvar napisał:

One nie były trudne, jedynie długie i nastawione na ostrożne pulle. Ja ze swoją ekipę
Stratholme robiliśmy w... 3 osoby. Tank, DPS, heal. Nic więcej nie było potrzeba... Tak
samo UBRS, które jeszcze przed nerfem robiło się w 10 osób. Po prostu wtedy było bardzo
mało takich typowych "pro" graczy :) I mówię tutaj o czasach vanilla WoW, kiedy 60 lvl
był max i kiedy nawet nie było jeszcze Ahn''Qiraji (bo potem jakoś straciłem zainteresowanie
dungeonami ;)).


UBRS było z założenia 10-osobowe. Przed AQ dało się tam wejść w 15 osób.

Pozostałe instancje (z założenia 5-many) większość graczy robiła w 10 osób (lub później w 8 - class-runy). Dopiero po patchu 1.10 zablokowano możliwość wchodzenia do 5-manów z większą liczbą graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2009 o 01:33, pkapis napisał:

Zmuszanie do heroików, ale koszem raidów. A ja bym chciał, żeby przedmioty z dowolnego
raidu 25 były odrobinę lepsze niż to co można mieć za emblemy. Nie jakoś znacznie, tak
żeby osoba z czystym emblemowym gearem mogła spokojnie iść dalej, ale jednak lepszym,
żeby opłacało się brać przedmioty z 25-man zamiast emblemowych. Żeby ludzie, którzy decydują
się robić 25-man content mieli jednak coś lepszego niż to co mogą kupić za emblemy w
wyniku spamowania zwykłych instancji.

nie powiem... to jest jakaś myśl i całkiem mi sie podoba, gdyby z heroików 5man tropiły np. conquesty tak jak teraz a z każdego raidu 25 man czy nawet 10 triumfy to by miało sesns.... tylko że wrócilibyśmy do 2.0 farmy kara po itemki "rzedu" ssc/tk czy nawet bt, no ale fakt samo zebranie większej liczby osób jest już bardziej kłopotliwe niż 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się