Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 27.02.2010 o 13:48, Los_Emilos napisał:

> Dzięki. Tylko ja jestem trochę newbie to WOWa i ten świat jest trochę DUŻY. I nie
wiem
> jak tam się teleportnąć xd I jeszcze jedno pytanie. Jak schować cały interfejs?
tak bym
Płacisz jakiemuś magowi np. za teleport. Napisz najlepiej który masz lvl.

> mógł se np screena zrobić bez tych wszystkich rzeczy na ekranie
Alt+z jeśli mnie pamięć nie myli.

63. Ale gdzie iść do tego teleportu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

63 zdobyłem w mapach z podstawki? Niezły jesteś, naprawdę. W gildiach magów jest teleport który umożliwia ci teleport do Outland, albo możesz też zapłacić magowi (chodzi mi po postać gracza z klasą maga) który utworzy ci portal do głównego miasta na tym kontyngencję a raczej strzępku kontynentu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2010 o 13:52, Sareth14 napisał:

63. Ale gdzie iść do tego teleportu


Napisz na kanale Trade w jednej ze stolic w starym świecie (Stormwind, Ironforge, Orgrimmar), że chcesz kupić portal do Dalaran. Jeśli znajdzie się mag, który chętnie to zrobi to zaprosi cie do drużyny i zrobi portal koło Ciebie.

Nie wiem tylko czy mining z Northrend nie wymaga jakiegoś poziomu (65 czy coś koło tego).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2010 o 13:52, Sareth14 napisał:

63. Ale gdzie iść do tego teleportu


A tak srsly czemu zaczynasz grać od DK?
Stworz sobie normalną 1lv postać, naucz się grać i poruszać po świecie. Potem bierz się za DK.
Nie obraź się, ale prawdziwą plagą wowa są nowe dekusy, które za cholere nie wiedzą jak grać, są ciężarem w większości drużyn i ogólnym powodem bardzo złej reputacji tej, w sumie całkiem ciekawej, klasy..

DK został przewidziany jako klasa dla graczy już nieco obytych, którzy wiedzą jak grać, co do czego służy, jaka jest ich rola w drużynie.
Nie po to by młodszy brat grał na koncie brata (czy kogo tam..)

Osobiście miałem przyjemność grać z kilkoma takimi ludźmi (co od Dk zaczynali) i żadnego z nich miło nie wspominam..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytaliście/słyszeliście o tym że w Cataclysm mają być podwodne tereny gdzie dostaniemy się tylko łodziami podwodnymi ?:d tutaj wycinek tekstu

We actually have two brand new subs that we made for Cataclysm. These submarines will be used as transports," said Blizzard in a fan Q&A. "We have one for gnomes and one for goblins. The subs are huge too! Both are about the size of the Gunships from Icecrown."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie, ten teleport w wieży magów (w przypadku ludzi) lub innych miejscach kultu "magicznego" prowadzi jedynie do blasted lands, przed sam portal niemal jednak jesli nie masz 58lvlu nie przejdziesz (tbc wymagane naturalnie), inny sposób na dostanie się do outland to poproszenie locka+kogos o summon do shatt np. ale opcja z magiem mniej klopotliwa ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2010 o 15:04, DemoBytom napisał:

Osobiście miałem przyjemność grać z kilkoma takimi ludźmi (co od Dk zaczynali) i żadnego
z nich miło nie wspominam..


No to jeszcze nic. Leveluję sobie teraz healera paladyna. Do 60 był super, praktycznie 80% leveluje poprzed random dungeon finder, tanki są tankami (z odpowiednimi talentami), healerzy healerami.
Po 60 jest masakra. Trafiasz do grupy z 3 Deklami, żaden nie potrafi grać, żaden nie jest tankiem. Najczęsciej dodatkowo wchodza na 58lvl, a DnD dostaje sie dopiero na 60. Masakra dla tanka. Taunt deklowi jest na 65 bodaj, kolejny problem. Odechciało mi się aktualnie chodzić na instancje, bo w 90% przypadków trafiam na dekle nie umiejące grać :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2010 o 16:20, Mirajka napisał:

Taunt deklowi jest na 65 bodaj, kolejny problem. Odechciało mi się
aktualnie chodzić na instancje, bo w 90% przypadków trafiam na dekle nie umiejące grać
:(

Death Grip = taunt + pull, Dark Command = drugi taunt. AOE threat przed DnD = Howling Blast.
Ale też nie przesadzajmy, że ktoś ma się nauczyć grać w raptem 2 levele, bo 55-58 się praktycznie nie liczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co prawda jestem nowy w wowie (jakiś miesiąc na karku i 66 lvl mag), ale zgadzam się z przedmówcami odnośnie DK. Klasa fajna, ale do cholery jasnej dość mam dps-ów zadających mniejszy dmg od tanków, oraz tanków z własnym autorskim buildem DPS (oczywiście z klasą DK obydwoje).

btw. ktoś tu gra na The Sha''tar ? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2010 o 19:13, Fagno napisał:

Co prawda jestem nowy w wowie (jakiś miesiąc na karku i 66 lvl mag), ale zgadzam się
z przedmówcami odnośnie DK. Klasa fajna, ale do cholery jasnej dość mam dps-ów zadających
mniejszy dmg od tanków, oraz tanków z własnym autorskim buildem DPS (oczywiście z klasą
DK obydwoje).

btw. ktoś tu gra na The Sha''tar ? :P

Bo wiesz z DK''ami to tak: Wszystkie no skille nie umiejące dpsowac innymi klasami zrobiły reroll bo to "hiroł klasa" , wszyscy tankowie bez przyszłosci i skilla to samo, clothy/healerzy to samo .
80% Dk to no-skille którzy już wczesniej grali jakąś inną klasą ale ofc, nie byli w stanie stwierdzić że to z nimi coś jest nie tak, tylko zwalali winę na klase, i postanowili zostać teraz "hirosłami".
Bardzo mało znam ogranych i skillowych dk-jów, jest wielu normalnych, odstających od plebu ale nie wyróżniających się niczym.
Zjawisko to występuje w wielu klasach, ale DK jest najnowszy i najbardziej "słit" więc ma wzięcie.
Po premierze Cata będzie banda no-skillów objawiająca się albo zieloną skórą, albo futrzastą mordką z tym że w tym wypadku będą oni mogli być bodajże 8 z 10 klas, więc teraz nie będzie można whinować na "Deklów" a na Gobliny/Worgenów.
Będąc na random hc spotkałem goblina tanka.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2010 o 15:04, DemoBytom napisał:

> 63. Ale gdzie iść do tego teleportu

A tak srsly czemu zaczynasz grać od DK?
Stworz sobie normalną 1lv postać, naucz się grać i poruszać po świecie. Potem bierz się
za DK.
Nie obraź się, ale prawdziwą plagą wowa są nowe dekusy, które za cholere nie wiedzą jak
grać, są ciężarem w większości drużyn i ogólnym powodem bardzo złej reputacji tej, w
sumie całkiem ciekawej, klasy..

DK został przewidziany jako klasa dla graczy już nieco obytych, którzy wiedzą jak grać,
co do czego służy, jaka jest ich rola w drużynie.
Nie po to by młodszy brat grał na koncie brata (czy kogo tam..)

Osobiście miałem przyjemność grać z kilkoma takimi ludźmi (co od Dk zaczynali) i żadnego
z nich miło nie wspominam..

Już wmiare załapałem o co chodzi, nie przejmuj się.Tylko ten świat jest trochę duży i myli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2010 o 16:34, KaPe napisał:

Death Grip = taunt + pull, Dark Command = drugi taunt. AOE threat przed DnD = Howling
Blast.
Ale też nie przesadzajmy, że ktoś ma się nauczyć grać w raptem 2 levele, bo 55-58 się
praktycznie nie liczy.


Dokładnie, ja mimo że doskonale sobie na przykład poradziłem z opanowaniem klasycznych klas, to z DK miałem duże problemy, dopiero levelując w Outlandzie musiałem się nauczyć jak grać DK, 55-58 lvl jest po prostu za łatwe i słabo naucza do gry tą klasą. To co ją najbardziej wyróżnia od innych to właśnie konieczność używania jakiejś rotacji, ze względu na wyjątkowy system działania skilli. Wielu po prostu tego nie łapie i dlatego potem trafiamy na DK, którzy nie wie co i jak, po prostu wciska co popadnie (i być cmoże też dlatego, że nadal się uczy). Warto też wziąć pod uwagę, że jest to jedyna klasa, która w tak błyskawicznym tempie trzeba opanować, w przeciwieństwie do innych gdzie dostajemy może max 1-2 istotne skille co 2 lvle (do 61 lvl naturalnie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2010 o 16:34, KaPe napisał:

Death Grip = taunt + pull, Dark Command = drugi taunt. AOE threat przed DnD = Howling
Blast.
Ale też nie przesadzajmy, że ktoś ma się nauczyć grać w raptem 2 levele, bo 55-58 się
praktycznie nie liczy.


Dokładnie, ja mimo że doskonale sobie na przykład poradziłem z opanowaniem klasycznych klas, to z DK miałem duże problemy, dopiero levelując w Outlandzie musiałem się nauczyć jak grać DK, 55-58 lvl jest po prostu za łatwe i słabo naucza do gry tą klasą. To co ją najbardziej wyróżnia od innych to właśnie konieczność używania jakiejś rotacji, ze względu na wyjątkowy system działania skilli. Wielu po prostu tego nie łapie i dlatego potem trafiamy na DK, którzy nie wie co i jak, po prostu wciska co popadnie (i być cmoże też dlatego, że nadal się uczy). Warto też wziąć pod uwagę, że jest to jedyna klasa, która w tak błyskawicznym tempie trzeba opanować, w przeciwieństwie do innych gdzie dostajemy może max 1-2 istotne skille co 2 lvle (do 61 lvl naturalnie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NO bo widzicie. Z deklami to jest tak, że to albo (nie obrażając nikogo) to miernoty jakich mało, ale mega pro. Przynajmniej ja się na moim serwerze z takimi spotykałem. Rozumiem, że ktoś się uczy klasy i nie ogarnia rotacji, która jest wg. mnie BANALNA, ale kiedy widzę DK robiącego 2k dpsu, ręce opadają. A można więcej. Przynajmniej pięć razy ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2010 o 19:13, Fagno napisał:

Klasa fajna, ale do cholery jasnej dość mam dps-ów zadających
mniejszy dmg od tanków, oraz tanków z własnym autorskim buildem DPS (oczywiście z klasą
DK obydwoje).

Nie widze żadnego problemu? Bez dobrego gearu dość ciężko przegonić tanka. Pierwszy pulluje, robi aoe threat/dmg, a to już nie czasy vanilli, że skille tankowe zadają znikomy dmg. Zależy od klasy, ale tankując palkiem, pomiędzy SoC, HotR, Consecration i Retri aura, można zrobić całkiem sporo dmg i nie ma co oczekiwać, że dps w losowych niebieszczakach/heirloomach będzie znacznie wyżej - jeśli w ogóle. DK dawno nie tankowałem, ale w przeszłości Howling Blast+DnD też robiło swoje, zapewne Unholy też ma przyzwoity dps tankując aoe.
Zamiast patrzeć na damage metery z całych runów, wystarczy spojrzeć na bossy.
"A można więcej. Przynajmniej pięć razy ;))"
Tak, w 5 osobowkach ludzie na pewno robią 10k dps.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem, porównując dk to warka to dk jest dla mnie dziecinnie łatwy, warr na 30 lvlu ma znacznie więcej skili od dk na 60, do tego dochodzi konieczność użycia odpowiedniej stance aby użyć danego skila, więc idąc ta logiką to właśnie najwięcej z warków powinno być nubków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2010 o 02:07, Miklus92 napisał:

NO bo widzicie. Z deklami to jest tak, że to albo (nie obrażając nikogo) to miernoty
jakich mało, ale mega pro. Przynajmniej ja się na moim serwerze z takimi spotykałem.
Rozumiem, że ktoś się uczy klasy i nie ogarnia rotacji, która jest wg. mnie BANALNA,
ale kiedy widzę DK robiącego 2k dpsu, ręce opadają. A można więcej.

nie możesz powiedzieć że dk jest łatwy patrząc na maga albo rogala, fakt dk jest mniej zależny od gearu od warka na przykład ale też nie ma co oczekiwać czarów po dk w niebieszczakach

Dnia 28.02.2010 o 02:07, Miklus92 napisał:

Przynajmniej pięć razy ;))

do tego trzeba mieć gear i skill ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Propo gluchych knightow, to wczoraj na old dostal mi sie tank DK, doszlismy do 3 bossa, tam przed nim sa elementale, ktore w pewnym momencie rzucaja bombami, ze hp spada do 50% , tu pojawil sie wipe, bo nawet nie zdarzylem wycastowac lesser heal, a tankujacy dk padl. Jednak najbardziej chyba szczery tekst jaki uslyszalem o tej klasie " I know, it must be annoying to spam heal on dk", bo prawda jest taka, ze jak tankujacy dk ma jakies braki to heal musi nadrabiac sprzetem/umiejetnosciami healowania calej grupy rownoczesnie, bo czesto sie zdarza, ze jakis rogal/mag/paladyn (wpiszcie co wam akurat przychodzi do glowy, ale zwykle melasy) zoveraggruje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2010 o 08:31, SoieR napisał:

no nie wiem, porównując dk to warka to dk jest dla mnie dziecinnie łatwy, warr na 30
lvlu ma znacznie więcej skili od dk na 60, do tego dochodzi konieczność użycia odpowiedniej
stance aby użyć danego skila, więc idąc ta logiką to właśnie najwięcej z warków powinno
być nubków

Nie, bo warrior jest trudny, lvlujesz od 1lvlu, i no jak już mówiłem jest trudny. Nie masz self-heali takich jak DK, takiego burstu jak DK , i 55lvlu jak DK.
Nawet bedac retardem i klikajac losow skille DK na mobach robisz rzeźnie , i idziesz jak burza bez problemów nawet solujesz elite questy, robicie je z innym tard Dk na 2.
Warrior skutecznie odrzuca, trzeba lvlować, ginąć a DK masz od razu 55lvlu i tardy lecą na to jak muchy do gów..a.
Co do DK Tanka, to na Raidach jakoś tego nie widać ale na 5manach, DK tank dostaje straszliwe baty. Ja mając gear z Icc25/10/totc25 i za triumphy, czyli wszystko to co wpada na offspec przy raidowaniu jestem na 100% pewny że dostaje większy dmg niż np. taki Paladyn z itemami z totc10(dajmy że to bedzie jakoś moje 5,4k gay score vs pala 4,9k gayscore). No i niestety nic się z tym nie da zrobić, z uwagi na to ze BLock jest OP na 5many.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się