Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 14.10.2010 o 21:56, Arcling napisał:

Czy po tym patchu też ktoś z was ma problemy z dźwiękiem? Bo u mnie w gildii ma z tym
problem kilka osób. Sam również to mam i polega to na tym, że wszystkie dźwięki (np.
umiejętności, odzywki bossa, nawet dźwięk raid warning) są opóźnione o kilka-kilkanaście
sekund podczas walki z bossem. Co ciekawe poza walką jest ok i nie wiem na czym dokładnie
ten problem może polegać.

tja, zbierajac wiekszą część stockade miałem opóżnienie rzędu 1min+ ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi może wyjaśnić, o co chodzi z Sunken Temple? Przy co drugiej mojej wizycie grupa zalicza dwa wipe''y - jeden, ponieważ zamiast wyciągać publiczność Jammala wszyscy wbiegają do środka i po chwili cała grupa gania z fearem po całej sali. Po wskrzeszeniu robią to samo, mimo że mówię im, żeby nie robili.

Ja wiem że wszyscy się na pociąg spieszą, ale gnanie z cmentarza zajmuje chwilę więcej niż wyciągnięcie mobów na korytarz.

Następny wipe jest po Eranikusie, bo oczywiście wyczyszczenie zielonych smoków zajmuje zbyt wiele czasu.
Ostatnio tank pognał do bossa w czasie, kiedy tłumaczyłam, żeby jednak pozabijać najpierw te smoki, i potem jeszcze wszyscy oczekiwali, że przyjdę z cmentarza i ich podniosę, mimo że w ST respawn jest na tyle szybki, że to było niemożliwe.

Czy oni wszyscy stosują jakąś tajną taktykę, której nie znam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.10.2010 o 21:56, Arcling napisał:

Czy po tym patchu też ktoś z was ma problemy z dźwiękiem? Bo u mnie w gildii ma z tym
problem kilka osób. Sam również to mam i polega to na tym, że wszystkie dźwięki (np.
umiejętności, odzywki bossa, nawet dźwięk raid warning) są opóźnione o kilka-kilkanaście
sekund podczas walki z bossem. Co ciekawe poza walką jest ok i nie wiem na czym dokładnie
ten problem może polegać.



U mnie kilka osób ma to samo, opóźnienie kilku minutowe nawet.

Btw, jak teraz zagemować kota ?? Pure agi czy agi haste ?? A co do tankowania druidem to masakra, ja nie moge teraz trzymac aggra na wiecej niz jednym mobie, bo swipe ma kilku sec cd, co jest masakrą, bo jak nie uzyje berserka, to moby zaraz ode mnie uciekają z powodu overaggro dpsów. ;/ Masakra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
No nie przesadzajcie, to tylko ja nie mam problemów z tankowaniem misiem? Czy po prostu trafiam na graczy z małym DPS? Od czego masz Shout jeden z drugim? Zaznaczaj moby które maja być "bite" w kolejności. Co do kota to Agi i haste(zwiększona szybkość odnawiania energii.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2010 o 13:59, asfodel napisał:

Ktoś mi może wyjaśnić, o co chodzi z Sunken Temple?


Kim grasz? Healer? Tank? DPS?.. Zresztą nie ważne, w takich momentach po prostu siadam, wyciągam popcorn i oglądam widowisko ;)
"people are retarded untill proven different".
Najczęściej to alty półretardów/retardów z Wratha, które jedyne co potrafią to lecieć do przodu i AoEAoEAoEAoEAoE.. Gatunek zagrożony (mam nadzieję) wyginięciem w Cata..

Ciesz się, że to nie w northrendzie na tych latających duchach-gryfach (jak w icecrown po śmierci). Obecnie jest bug i te poruszają się wolniej niż prędkość CHODZENIA xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2010 o 15:23, bitelz90 napisał:

Btw, jak teraz zagemować kota ?? Pure agi czy agi haste ?? A co do tankowania druidem
to masakra, ja nie moge teraz trzymac aggra na wiecej niz jednym mobie, bo swipe ma kilku
sec cd, co jest masakrą, bo jak nie uzyje berserka, to moby zaraz ode mnie uciekają z
powodu overaggro dpsów. ;/ Masakra.


To oznacza jedno - dps są do kitu. Blizzard zapowiadał od jakiegoś czasu, że nowy model będzie bardziej wymagający i że nie będzie już łatwego trzymania aggro. Podawali nawet dokładnie takie sytuacje - jeśli pierwszy cel jest wyznaczony a dps bije innego i ściąga aggro na siebie, to nie jest to wina tanka, tylko tego dpsa i tak ma być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2010 o 15:23, bitelz90 napisał:

U mnie kilka osób ma to samo, opóźnienie kilku minutowe nawet.

Sprawdzałem forum Blizzarda i nawet aktualizacje sterowników ludziom nie pomagają a wątków o tym błędzie powstało dość sporo. Wygląda na to, że to jednak ze strony Blizzarda coś zostało skopane co do wsparcia części modeli kart dźwiękowych (zwłaszcza zintegrowanych).

Mam nadzieję, że jakiś hotfix wypuszczą :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej powie mi ktoś jak zobaczyć znowu ten health ludzi zeby wisial nad ich głowamia bo kiedys na BG naciskałem shift+v i było dobrze a teraz tylko ich imiona znikają i na bg nie za dobrze mi się healuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2010 o 18:46, Daimon_Frey napisał:

To bug jest. Blizz musi wypuścić patcha najpierw.


No to uff, kamień z serca... Bałam się, że tak ma być, bo to raz się pojawia, a raz znika i myślałam, że to ma teraz jakiś pokrętny sposób działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2010 o 15:44, Daronn_Darker napisał:

/.../
No nie przesadzajcie, to tylko ja nie mam problemów z tankowaniem misiem? Czy po prostu
trafiam na graczy z małym DPS? Od czego masz Shout jeden z drugim? Zaznaczaj moby które
maja być "bite" w kolejności. Co do kota to Agi i haste(zwiększona szybkość odnawiania
energii.)


Nie o to mi chodzi, jeśli tak robię to np, spokojnie utrzymam threat, ale jak już jest większa grupa mobów jak np. trash przed Sindi to już jest gorzej, wcześniej wbigałem, spam swipe i trzymałem addy kiedy DPS robił AOE na nich, a teraz jak pójdzie AOE, to gubie ich trochę, nie mówię, że jest tak, że mi wszystko spierdziela, no, ale uciekają mi te, których nie ztauntuje, czy nie uderze z mangla, a wiadomo te spelle też mają CD. Chodzi mi o to, że jest naprawdę duża różnica w tankowaniu wile addów w misiu.. no, nie jest tak łatwo po prostu. :PP

Btw, nie wiem czy wiecie, ale silent nerf Insect Swarm się też pojawił dzisiaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2010 o 19:04, Arande napisał:

No to uff, kamień z serca... Bałam się, że tak ma być, bo to raz się pojawia, a raz znika
i myślałam, że to ma teraz jakiś pokrętny sposób działania.


No niestety. Mnie to strasznie denerwuje w PvE. Idę sobie na instancje i nie mogę normalnie stworków wskazywać. Nazwy znikają i mieszają się z graczami.
Ktoś tu podrzucał jakiegoś linka do fanowskiej poprawki (w stylu addona). Nie sprawdzałem go jednak. Możesz poszukać na wcześniejszych stronach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
No sorry, ale ja juz nic nie poradzę że grasz z dziećmi. Weź po przechadzaj sie z gildia, albo z jakimiś ogarniętymi typkami którzy wiedza, ze teraz juz nie trzeba AoE bo i tak maja przegięty dps na singiel target.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

M0ozecie mi podać macro, które by wyłączało trawę i resztę tych zbędnych efektów?
/console showDetailDoodads
/console showLowDetail
/console horizonfarclip 2112
/console farclip 777
/console groundEffectDensity 256
/console groundEffectDist 140
/console detailDoodadAlpha 100
/console smallcull 0
/console maxLOD 3
/console SkyCloudLOD 3
używałem coś takiego, teraz nie chce działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.10.2010 o 22:32, DemoBytom napisał:

> W patchu 4.0.1 zapomniałem dodać.

hit cap jest zawsze ten sam.
reszta - szukaj na elitist jerks


Hit cap procentowo się nie zmienił, ale ilość dla 1% już tak. Teraz dla melee i hunterów special attacks i dla broni dwuręcznych na 80lvl to 247 (8%).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się