Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 15.12.2010 o 15:01, marc95x napisał:

Czy jak kupię wowa bez dodatku kataklizm to dużo stracę oprócz ras i archeologii???


a) max. 80 level
b) brak dostępu do nowych stref od 80 levelu
c) brak nowych ras i archeologii

I to chyba wszystko.

@ dulak
Na płycie z Cataclysmem jest 700 MB instalka...WoW zajmuje ponad 20GB. Resztę dopowiedz sobie sam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.12.2010 o 15:01, marc95x napisał:

Czy jak kupię wowa bez dodatku kataklizm to dużo stracę oprócz ras i archeologi???


Brak możliwości latania po ''starym'' kontynencie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/

Dnia 15.12.2010 o 18:08, ziptofaf napisał:


@ dulak
Na płycie z Cataclysmem jest 700 MB instalka...WoW zajmuje ponad 20GB. Resztę dopowiedz
sobie sam ;)


Dzięki, to czekam na Cata

Tak przy okazji - zaczynać od Mount Hyjal czy od Vashj'ir?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.12.2010 o 18:22, dulak napisał:

Tak przy okazji - zaczynać od Mount Hyjal czy od Vashj''ir?


W sumie bez znaczenia. Zależy czy lubisz wodę :)
Na razie zrobiłem niewiele Hyjal i początek trochę nudny w porównaniu do Vashj''ir. Zwłaszcza jeden quest w Hyjal to MASAKRA(!). Trzeba zabić 4 ogry i zabrać od nich przedmioty. Wszystko niby fajnie, ale na raz na mapie jest tylko jeden taki koleś i ma respawn jakieś 5 minut (a oczywiście tego questa wykonuje w tym momencie jakieś 3-8 osób). Wczoraj męczyłem się z nim ponad godzinę :/
Hyjal ma jednak drobną przewagę nad Vashj''ir bo szybko można uzyskać dostęp do nowego dungeona (w H z questów na poczatku można dostać szybko itemy dla castera jeśli kims takim grasz).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.12.2010 o 18:31, Volvox napisał:

W sumie bez znaczenia. Zależy czy lubisz wodę :)
Na razie zrobiłem niewiele Hyjal i początek trochę nudny w porównaniu do Vashj''ir. Zwłaszcza
jeden quest w Hyjal to MASAKRA(!). Trzeba zabić 4 ogry i zabrać od nich przedmioty. Wszystko
niby fajnie, ale na raz na mapie jest tylko jeden taki koleś i ma respawn jakieś 5 minut
(a oczywiście tego questa wykonuje w tym momencie jakieś 3-8 osób). Wczoraj męczyłem
się z nim ponad godzinę :/


O którym queście mówisz? Zrobiłem całe Hyjal i nie przypominam sobie czegoś takiego. Owszem, były questy, które zwłaszcza na starcie robiło się ciężko ze względu na ilość osób farmiących moby - na przykład ten w którym trzeba rozbić duże fire elementale na mniejsze i je poubijać - ale czegoś takiego nie pamiętam. Za to Vashj''ir w pierwszych dniach to była dopiero porażka. Przez kilka minut stałem w miejscu, mając obok siebie questowy przedmiot i nie mogłem go zebrać, bo tuż obok spawnowały się dwa mobki. Gdy tylko je ubijałem, wyskakiwała kolejna para.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.12.2010 o 19:12, Net_com napisał:

Co trzeba zrobić , żeby po upie do pełnej wersji zachować postać z triala ?


Wydaje mi się że nic... Ja nic nie robiłem, i mam postać z Triala O.O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.12.2010 o 18:55, pkapis napisał:

O którym queście mówisz?


End of Line chyba jeden sie nazywał a ten drugi to nie pmamiętam. Chodziło o zabicie czerwonego ogra który chodził po drodze i z niego wypadały 3 worki zapasów które trzeba było zebrać do tego drugiego questa.

PS. W co iść Pala-tankiem? Bron w damage czy +spellpower? Niby damage ale najwiecej dmg i tak robie Holy a nie bronia. Jakie staty (primary i sec) sa najwazniejsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyczytalem na EJ to najpierw hit capped i expertise cap, pozniej mastery ( http://elitistjerks.com/f76/t106477-4_0_3a_tanking_protection_field_manual_fordrings_groupies_updated_dec_2_2010_a/#Reforging). Ja ide w bron ktora ma jak najwiecej +sta +str i przydatne staty jak mastery/parry/dodge/expertise/hit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.12.2010 o 20:19, Ichvander napisał:

Z tego co wyczytalem na EJ to najpierw hit capped i expertise cap, pozniej mastery ( http://elitistjerks.com/f76/t106477-4_0_3a_tanking_protection_field_manual_fordrings_groupies_updated_dec_2_2010_a/#Reforging).
Ja ide w bron ktora ma jak najwiecej +sta +str i przydatne staty jak mastery/parry/dodge/expertise/hit


Expertise nie jest przypadkiem do PvP?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, expertise cap jest potrzebny by moby nie dodgowaly/parrowaly Twoich atakow. Resilience jest do PvP. Chociaz moze i expertise tez... ale ja znam zastosowanie do PvE :P


EDIT: Zreszta, w zakladce swojej postaci w grze, jak najedziesz na expertise to masz ladnie wypisane ile mob na danym lvl ma szans na sparowanie/unikniecie ataku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj, masz spore zaległości w paladynie.

W prot interesuje Cię w takiej kolejności: hit, expertise (+ konieczne prime glyph do SoT, plus jeśli masz wybór, to dobierz broń, która na bonus do expertise wynikający z Twojej rasy), oba do light cap, czyli hit na 8% (spell hit Cię nie interesuje, bo to masz z talentów zapewnione), a expertise na 26. To jest najważniejsze jeśli chodzi o threat. Potem to już zależy, co chcesz osiągnąć, ale jeśli idzie o threat to stamina > strenght (bo masz bonus z vengence).

Co do avoidance vs ehp. Obecnie istotniejsze jest to pierwsze, bo system healowania został tak zmieniony, że healer musi manę oszczędzać, czasy spamowania drogich i szybkich heali odeszły w zapomnienie (i bardzo dobrze), a dobry tank powinien mu w tym pomóc, jeśli tylko ma możliwość (staraj się równoważyć ilość dodge i parry, i oczywiście nie zaniedbuj mastery, to Twoja najważniejsza statystyka gdy idzie o avoidance, dlatego gdy chcesz robić reforge, to zawsze wybierasz to, co da Ci większy bonus do mastery). Mając około 130-140k hp unbuffed można już spokojnie podchodzić do heroic dungeonów. Nie ma w nich bossa, który by Cię z miejsca zabił (chyba, że ktoś coś mocno spieprzy w danej walce, ale to już nie jest bezpośrednio Twoja wina). Gdy gemujesz, nie lekceważ bonusów.

No i absolutnie żaden spellpower, tyle ile potrzebujesz, to i tak masz z talentów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki ;)

Mam dopiero 62 poziom i spieszno mi było do spellpower, bo z "czarów" mam najwięcej dmg (a dmg = threat, nie?). No i ktoś musi robić dmg bo na innych ludzi nie ma co liczyć - praktycznie cały czas mam jakieś 40-50% dmgu całej drużyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat co do ilości zadawanych obrażeń w instancjach. To nie powinno Cię dziwić. Nie chodzi tu o to, że inni gracze są tacy słabi. Po prostu po wprowadzeniu patcha 4.0 i nowych talentów znacząco zmieniły się proporcje co do damage done i dps między tankami a damage dealerami. Do 80lv najczęściej to tank jest pierwszy w dps, na 85lv czasami jest dosyć podobnie. Ja na ogół po całej instancji w damage done wypadam na 1-2 pozycji, bardzo rzadko na 3, jeśli dd naprawdę mocno się starają (i/lub mają przewagę sprzętu nade mną). Możesz spytać, to po co nam 3 postacie w teamie jako dd, skoro jeden tank robi tak wiele? Cóż, tank może i ma bardzo ważną pozycję, ale nie może robić wszystkiego, nie może być wszędzie, ma ograniczone możliwości cc, no i interrupty takiego paladyna są mocno sytuacyjne (procnie ten GC, czy nie..., plus 40s cd na HoJ), choć wbrew pozorom można nimi sporo zdziałać.

Tank obecnie wypada w damage done tak dobrze, bo vengence to naprawdę wspaniały bonus, który teraz daje nam przewagę, ale w przyszłości wraz coraz większą przepaścią w gear między tankiem a dd (bo my ubieramy się pod głównie pod avoidance a nie ehp [choć w pewnym stopniu też, bo na magic damage nie ma lepszego rozwiązania niż stamina], a oni pod dps) ta różnica powinna zacząć zmniejszać się na korzyść dd (ale przynajmniej nie powinna się powtórzyć sytuacja z wrath, że tank nie będzie w stanie nadgonić dd w tps).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się