Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 11.06.2011 o 10:10, Hydro2 napisał:

Nie martw się shamani mają takiego beznadziejnego mastery w resto od wejścia cata. Już
nie mówiąc o całkowitym osłabieniu chain heal i w efekcie jest używany wyłącznie z healing
rain

Shamanowe mastery dostało buffa, zresztą, w niektórych sytuacjach jest całkiem niezłe - w stylu "aoe za 90% hp i trzeba szybko wyciągnąć", czy pozwalające na bodaj największe hile na tanku gdy "już prawie leży". Wasz główny problem był związany ze skalowaniem i 15% buff w którymś tam hotfixie sporo dał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie zaczynaj, robiąc HC Trolli miałem full epic PvP DK jako tanka. Co z tego że healer był OOM bo gość nie miał prawie dodatkowego Defa ale miał mega iLv a w końcu tylko to się liczy. Boostowanie sobie iLv to chyba najsmutniejsza tendencja w Cata :/

A wracając do mastry ok direct heal będzie mocny tylko: Direct heal (mniejsza mobilność) -> haste (wzrost znaczenia poza break point) -> koszt many (przy 1k haste regrowth to jakieś ~6k many) -> zmiany w inervate (nie możemy już efektywnie ratować innych z maną).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hoooooooomogenizacjaaaaaa hooooo!
jak już mówiłem kiedyś, teraz wybór klasy sprowadza się do korolu zestawu speli, jak coś jest inne, unikalne zaraz trzeba zmienić, podstawowe koncepcje kryjące się za designem klas poszły w las, wszystko jest takie meh, gra została tak zrujnowana w tym dodatku żę szok- po prostu odejmuje mowe
4.2 grzebie coś z leczeniem preja poprzez smite/holy fire, i właśnie nie moge nawet przetestować czy to nerf czy buff w zasadzie- spodziewam się że nerf bo atonement obrywał 2 razy z lfg 15% buffa raz jako dmg raz jako heal, będę bardzo smutny jeśli to znerfią

@hydro2
aktualnie szamanowskie mastery jest.... nie wiem czy bardzo dobre- nie gralem szamanem, ale jest bardzo fajne i jakby... ma sens- bo kiedy najbardziej potrzeba ci healing power? ano właśnie kiedy chcesz podleczyć padającą osobe a nie dotopować kogoś z 80% na 100% hp

btw wygląda na to żę wygrałem peta w konkursie totalbiscuit''a ;D
wysał mi linka do jakiejś stronki tcg oraz kod, ale nie bardzo wiem rozumiem co mam zrobić na tej stronce, chodzi o to że najpierw rejestruje ten kod na stronce karcianki a potem dopiero dostane właściwy kod do odebrania peta w botybay, dobrze rozumiem? 8D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.06.2011 o 11:51, SoieR napisał:

@hydro2
aktualnie szamanowskie mastery jest.... nie wiem czy bardzo dobre- nie gralem szamanem,
ale jest bardzo fajne i jakby... ma sens- bo kiedy najbardziej potrzeba ci healing power?
ano właśnie kiedy chcesz podleczyć padającą osobe a nie dotopować kogoś z 80% na 100%
hp

Z tego co przed chwilą napisano, dostało to buffa. Ale problem leżał gdzie indziej, bo są moby/bossowie na których nie można zostawić tanka/dpsa poniżej nawet 50%, a nawet więcej bo dostanie zgon, w takich chwilach healing power po prostu ssał maksymalnie w porównaniu do innych mastery (mastery huntera było świetnie zrobione). Na tyle, że większość shamanów lała po prostu wymieniając na mana regen czy haste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2011 o 12:52, Hydro2 napisał:

Z tego co przed chwilą napisano, dostało to buffa. Ale problem leżał gdzie indziej,
bo są moby/bossowie na których nie można zostawić tanka/dpsa poniżej nawet 50%, a nawet
więcej bo dostanie zgon, w takich chwilach healing power po prostu ssał maksymalnie w
porównaniu do innych mastery (mastery huntera było świetnie zrobione). Na tyle, że większość
shamanów lała po prostu wymieniając na mana regen czy haste

Ale są też bossy, gdzie topujesz ludzi z niskich hp. Chimaeron to akurat dość średni przykład, ale Staghelm w skorpionie będzie dość podobny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2011 o 12:52, Hydro2 napisał:

Z tego co przed chwilą napisano, dostało to buffa. Ale problem leżał gdzie indziej,
bo są moby/bossowie na których nie można zostawić tanka/dpsa poniżej nawet 50%, a nawet
więcej bo dostanie zgon, w takich chwilach healing power po prostu ssał maksymalnie w
porównaniu do innych mastery (mastery huntera było świetnie zrobione). Na tyle, że większość
shamanów lała po prostu wymieniając na mana regen czy haste


tak ale jak już pisałęm ciężko mi ocenić jak sprawdza się ta mechanika w grze ale na papierze wygląda bardzo interesująco i solidnie
i jak kamell napisał, żeby holy pałki mieli chociaż po części tak dobre mastery jak szamani...
+zgadzam się że idea mastery jest, może nie głupia, ale durnie wykonana(mastery dla wszystkich drzewek locka to po prostu spell power obejmujący konkretne szkoły magii w rzeczywistości...) - jak z resztą większość pomysłów z cata... lol@holy power u paladynów dla przykładu, guild perki i całą idea z lvlowaniem gildii i zdobywaniem repki z nią, "nowe" talenty gdzie skutecznie pozbawiono graczy indywidualizmu, nie mówie że prot paladyni jako healerzy byli szczytem pomysłowości ale...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twoja teoria "hybryd" i "indiwidualności" jest dziwaczna. Jedyny sensowne "hybrydy" to były Ferale, i DK, obaj mogący teoretycznie "tankować" w dps specu... oczywiście bez gearu to i tak nie miało znaczenia. Prot Healer to wybryk natury abusujący talenty, które w założeniach nie miały działać razem.

W TBC też mieliśmy "hybrydy", jako klasy robiące bezwartościowy dps, ale brane na rajdy dla buffów. Ot takie totemy, którym dawałeś gear. Shadow Priesty miały niesamowity fun robiąc za mana potion dla Warlocków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2011 o 15:31, SoieR napisał:

"nowe" talenty
gdzie skutecznie pozbawiono graczy indywidualizmu, nie mówie że prot paladyni jako healerzy
byli szczytem pomysłowości ale...


Hybrydy byly fajne , pomyslowe tak jak wyzej wymieniony pala prot (heal''er) moze i nie sprawdzalo to sie w raidach ale czy nie dawalo duzej uciechy ? moim zdaniem tak , kombinowanie z gear''em ,talentami bylo bardzo fajne .

Teraz kazda leczaca klasa jest taka sama ma taki sam system leczenia posiada "Duzy Heal i drogi leczacy za duza ilosc" , "szybki flash i drogi" , czy tez "Tani dlugo castujacy sie heal" kazda klasa leczaca ma to samo , kiedys bylo inaczej wiecej zabawy z leczenia . Wiecej mozliwosci chciales''as HoTy brales druida , leczyc tanka i off tanka brales pala itp itd . teraz to zaniklo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli bardziej coś w stylu restokina z tbc czy nawet wotlk, poświęcenie części healerskich talentów na rzecz odrobiny ofensywności, oraz tego że pal/szam/nubkin mogli zatrzymać się na chwile i rzucić tego heala na bg czy arenie lub podispelować jakiś syf i miało to sens, tymbardziej teraz kiedy "czyste" klasy jak rogal mają świetny self heal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2011 o 17:17, Kamell napisał:

Hybrydy byly fajne , pomyslowe tak jak wyzej wymieniony pala prot (heal''er) moze i nie
sprawdzalo to sie w raidach ale czy nie dawalo duzej uciechy ? moim zdaniem tak , kombinowanie
z gear''em ,talentami bylo bardzo fajne .

Dokładnie tak, teraz na dobrą sprawe każdy spec mógłby składać się z 2 talentów osobno do pve i pvp, bo możliwośći przystosowania danej postaci są tak niesamowicie ograniczone że i tak nie zrobiłoby tro wielkiej różnicy.

Dnia 11.06.2011 o 17:17, Kamell napisał:

Teraz kazda leczaca klasa jest taka sama ma taki sam system leczenia posiada "Duzy Heal
i drogi leczacy za duza ilosc" , "szybki flash i drogi" , czy tez "Tani dlugo castujacy
sie heal" kazda klasa leczaca ma to samo , kiedys bylo inaczej wiecej zabawy z leczenia
. Wiecej mozliwosci chciales''as HoTy brales druida , leczyc tanka i off tanka brales
pala itp itd . teraz to zaniklo .

Z tankami jest indentycznie ;3 po prostu inne nazwy i ikonki a bardzo podobne/identyczne działanie, szczególnie pala/warr, nonsens imo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2011 o 19:03, Kresseleth napisał:

Rogal w assasination czy w combat się lepiej nadaje na heroiki katakilizmowe?

Obojetnie , graj tak jak lubisz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2011 o 19:03, Kresseleth napisał:

Rogal w assasination czy w combat się lepiej nadaje na heroiki katakilizmowe?

Combat się całkiem fajnie sprawdza na 5-tki z Blade Flurry - o ile nie porozbijasz tym CC, to masz "darmowy" podwójny dmg na każdej paczce. Oczywiście na bossach nie jest już tak różowo, i bez dobrej broni spadniesz raczej pod Assa, gdzie większość dmg idzie z poisonów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak ja k... nienawidze tej spedalonej gry... kiedys pieprzony feral zninjował mi healerski trinket i bigałęm potem za nim przez niemal 2 tygodnie zanim znowu wydropił, dzisiaj następna ciota zakosiła ten sam trink- tym razem boomkin, bo niby miał gorsze co nie jest prawdą bo trinkety miał gorsze jedynie ilvlem bo spriryt na procu jest lol...
tak cholernie ciężko wstawić jakieś ograniczenie co do "needowania" na itemkach nie pasujących do speca, zwłaszcza teraz kiedy specjalizacja od razu mówi czym się dana postać zajmuje??
oo i jak ja lubie "last boss ninjah" kiedy przy ostatnim bosie wszyscy needują na wszystko co tylko się da... bo co im to zależy
i to by było na tyle z serii dailiQQ, gdybym tylko mógł takigo sk**wisyna dorwać irl... ;3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2011 o 12:58, SoieR napisał:

/ciach/

Chyba pomyliłeś nas z osobami, które nie mają tego w... :P
Raport do Blizza, a nie będziesz beczał na forum! :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2011 o 12:58, SoieR napisał:

jak ja k... nienawidze tej spedalonej gry... kiedys pieprzony feral zninjował mi healerski trinket i bigałęm potem za nim przez niemal 2 tygodnie zanim znowu wydropił, dzisiaj następna ciota zakosiła ten sam trink [..]


Erm.. raid czy 5 man?
Jak raid - to sorry ale macie dennego loot mastera
Jak 5 man.. erm czemu robisz to z pugami? kiedy mi na jakimś itemie zależy to biorę jeszcze 4 osoby z gildii i idziemy na danego bossa.. o_O''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2011 o 13:30, DemoBytom napisał:

Erm.. raid czy 5 man?
Jak raid - to sorry ale macie dennego loot mastera
Jak 5 man.. erm czemu robisz to z pugami? kiedy mi na jakimś itemie zależy to biorę jeszcze
4 osoby z gildii i idziemy na danego bossa.. o_O''

nie no 5 man, ta postać jest na bl a ja tam nikogo nie znam, niby jestem w gildii ale jak mówie nikogo nei znam ^^

@pajonk78
tak tak ja wiem że nikogo to nie obchodzi
a raportu nie napisze bo i po co, skoro gra na to pozwala to "nie ma w tym problemu" przynajmniej z technicznego punktu widzenia, a mi właśnie o to chodzi że już dawno powinny takie "problemy" być załatwione
w tym momencie dajmy na to caster nie może rolować na itemkach pod melee czy to ze str czy agi nawet jeśli na trinkecie byłoby w cholere haste/crita/mastery czyli uniwersalnych statsów a ten caster miałby coś baaaardzo słabego, jednocześnie healerzy i casterzy muszą dzielić się lootem- tak wiem wiele itemków idealnie pasują pod jednych i druigich, ale nei wszystkie i to możnaby spokojnie załatać, gdyby tylko komuś się chciało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się