Air

World of WarCraft - pytania, problemy, gildie itd

48358 postów w tym temacie

Dnia 23.02.2012 o 17:44, KaPe napisał:

Ba, z tym nikt się nie kłóci. Ale LFR uwalnia też najgorsze cechy graczy WoWa. Ninjowanie
itemków i "odsprzedawanie" ich potem, afk''owanie i "szczęśliwe" powroty dokładnie w
momencie gdy pada boss, chamstwo, buractwo i ciągłe marudzenie, że ktoś inny wygrał loot. /ciach/


Moim zdaniem zawsze w raidach chodzilo o loot i to nie zaleznie czy raid byl robiony przez gildie czy pug. Raz sie idzie by obejrzec bosow oraz ich ubic, ale potem to juz sie farmi. Najlepszym dowodem na ta teorie jest to, ze za kazdym razem gdy wyjdzie nowy raid wszyscy przestaja chodzic na stare bo te daja slabe itemy.

Jedynie czasem ktos organizuje raid dla jaj i frajdy, ale to zazwyczaj taki co jest o pare/parenascie poziomow nizej, a i tak pod koniec ludzie sie zra o tokeny. Najlepsze jest to, ze kazdy udaje, ze farmi raidy dla progressu gildi itp i swiecie sie obraza jak mu sie wytknie prawde;). A chyba jescze lepsze jest obserwowanie graczy, ktorzy sie nachapali przedmiotow i skompletowali tier, a potem nagle odchodza od gry lub przestaja raidowac bo juz nie maja po co.

Malo jest gildi gdzie naprawde gra sie dla progressu, zeby osiagnac cos np zrobic hard mode, ale nie po to zeby uzbierac armor zeby sie chwalic w SW czy Ogri, ale by miec satysfakcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I dlatego bawi mnie właśnie cała sytuacja. Najpierw wszędzie było słychać, że chodzi tylko o zobaczenie contentu i "płacimy tyle samo, a nie możemy zobaczyć bossów" - ok, ma sens. I co się dzieje? Od razu masa narzekania, na lut, na innych, na blizzarda, bossy za trudne, lutu za mało, needowanie wszystkiego, X zabrał mi Y.
"Nagle" się okazało, że jednak nie chodzi tu tylko o "zobaczenie contentu". Cóż za "zaskoczenie". Wyszło, że jednak zarówno ci paskudni rajderzy, jak i "zwykli" gracze są tacy sami i wszyscy chcą lut - i po cóż było to chowanie się za idealistycznymi hasełkami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2012 o 13:47, KaPe napisał:

> Nie wiem dlaczego się wiara czepia pand. Psami i krowami to im się fajnie gra?
Zapewne stąd, że w typowej fantastyce, "krowa" jak to złośliwie określasz, kojarzy się
bardziej z Minotaurem. "Psy" to raczej Wilkołaki. Można to teoretycznie interpretować
na różny sposób, ale raczej traktuje się je "poważnie".

Pandy? Pandy mamy w realu, słitaśnie misie wiszące na drzewach i jedzące bambusy. Najbliższe
skojarzenie z kungfu panda... niemal dokładnie odwzorowane w świecie Warcrafta - na wpół
pijani mistrzowie kungfu.

^^^that`s what she said^^^

Dnia 24.02.2012 o 13:47, KaPe napisał:

Cały czas podchodze do pomysłu sceptycznie, i liczę raczej na to, że MoP przyciągnie
mnie zmianami w mechanice i contentem PvE. Jeśli największym atutem mają być Pandy, to
nie dla mnie - i całkiem sporo osób myśli podobnie. "Walki petów" jak żywo przypominające
pokemony też nie pomagają.

zamiast pokemonów wolałbym zobaczyć bardziej rozbudowane i przekonujące drzewka talentów, wywalenie nudnych/obowiązkowych talentów- ok ale czemu od razu tylko 6/18 i to na całą klase... co to za wybór wogóle, pozatym odnosze wrażenie że w gruncie rzeczy tak czy inaczej glify i tak będą mniej więcej pełnić role talentów bardziej niż teraz- co mi śmierdzi utrzymywaniem idei glifów tylko dlatego że istnieje inskrybcja która widocznie przemyślaną profesją nie była

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.02.2012 o 14:17, KaPe napisał:

"Nagle" się okazało, że jednak nie chodzi tu tylko o "zobaczenie contentu".


"Loot is content too"...
Wszystko dodane do gry to content, czy to lokacja, boss, model, tekstura czy dźwięk...

Dnia 24.02.2012 o 14:17, KaPe napisał:

Wyszło, że jednak zarówno ci paskudni rajderzy, jak i "zwykli" gracze są tacy sami i wszyscy chcą lut - i po cóż było to chowanie się za idealistycznymi hasełkami?


Kto tak mówił? "wsyscy mówili" znaczy najczęściej, że jedna osoba rzuciła wredny tekst a reszta zaczęła to powtarzać..
Każdy kto idzie na rajd, dungeon, czy to stary czy nowy robi to albo dla lootu albo dla achievementów. Po to gramy w RPG by nasze postaci stawały się coraz silniejsze, każdy kto kiedykolwiek twierdził inaczej - jest albo debilem albo kłamcą...
A co do tych "idealistycznych hasełek" - to jedyne od kogo je słyszę to "pro raidowcy", którzy narzekają "że przecierz chcieliście tylko zobaczyć content, a nie dostawać loot"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2012 o 00:22, Narrenturm napisał:

Przeczytałem kilka stron do tyłu i wymiękam - takiego marudzenia i gadania co by było
gdyby, to już dawno nie widziałem ...


Alleluja, ja juz to stwierdzilem wiele wiele stron temu. Co ciekawe ludzie caly czas mecza to straszna gre, zeby byc tylko na biezaco z narzekaniami :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.02.2012 o 13:13, TigerXP napisał:

Alleluja, ja juz to stwierdzilem wiele wiele stron temu. Co ciekawe ludzie caly czas
mecza to straszna gre, zeby byc tylko na biezaco z narzekaniami :D


Ja w nią gram, bo lubię :) Nie kumam tych co grają i marudzą - mogą poszukać czegoś innego sobie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orientuje sie ktos moze jak wyglada sprawa ze zmiana frakcji w obrebie jednego servera? Mianowicie, ile to kosztuje, czy 1 transfer = przeniesiona jedna postac i czy sie cos traci, np achivy albo cos takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witamy !

Z uwagu na duze zainteresowanie rajdowaniem u nas w gildi oraz aktywny proces rekrutacji przeksztalscilismy sie w gildie 25 osobowa i mamy za soba pierwszy udany reset. Poszukujemy wiekszosci klas do wzmocnienia skladu tak aby powalczyc z progresem i dobrze sie bawic bo jak wiadomo 25 moherowe mopy w rajdzie to wiekszy fun niz 10 ;-)

Kandydat MUSI spełnić 3 wymogi:

* Masz sporo czasu na WoWa
* Twój skill stoi na najwyższym poziomie i chcesz grać w równie wyskillowanym towarzystwie
* Posiadasz zdrowy rozsądek oraz poczucie humoru

gildia: Moherowe Berety
serwer: Eonar PVE normal
strona: Alliance
strona www: http://moherowe.guildomatic.com/
actually progress: 3/8 DS HC


Zapraszamy na naszą stronę www, forum oraz do regulaminów po więcej informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A few years ago we noted that Blizzard was hiring for Italian and Polish positions. There was finally an announcement today regarding the upcoming Italian localization of the game!

Strzeżcie się, kolejne tłumaczenie może być polskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2012 o 15:53, Grodhar napisał:

A few years ago we noted that Blizzard was hiring for Italian and Polish positions. There
was finally an announcement today regarding the upcoming Italian localization of the
game!

Strzeżcie się, kolejne tłumaczenie może być polskie.

nie ma czego jeśli tylko będzie dobre...
osobiście nie skorzystam, tylko ze względu na to że nie lubie spolszczeń nazw miast/nazwisk npc itd bo wychodzą bekowe połączenia, co innego gdyby wow był od początku robiony z myśla o polskiej lokalizacji, z kolei pozostawienie orginalnych nazw też mnie razi, "idż do ironforge po..." bleh, niech więc lepiej zostanie tak jak jest i było przez ostatnie kilka lat ;>
inna sprawa że ktoś może skorzystać (są osoby które biegle posługują się rosyjskim/niemieckim/włoskim a nic z angielskiego ewentualnie tylko kilkanaście słóek, jeszcze inna sprawa czy tłumaczenie wowa na tyle różnych języków ma większy sens - zwłaszcza teraz kiedy gra już raczej wielkiej fali graczy nie zazna, bo kto miał grać/zagrać już to zrobił i jeśli do tej pory nie przeszkadzała mu wersja ang to dziwne żeby nagle zaczęła przeszkadzać - zalatuje wywalaniem kasy na marne (tak jak pokemny ;D) a potem będzie bidibodi bidi bu nie mamy $$ na content trololol XD!111!!!!!1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielu pewnie i tak zostanie przy angielskiej. Co jednak może niepokoić to kolejne dzielenie społeczności na małe serwery, bo zawsze jakieś dodadzą dla danego języka. Część europejskich praktycznie już umarła a może gdyby gracze niemieccy, francuscy, hiszpańscy, włoscy itd. musieli by grać na jednych i tych samych to spadek populacji nie byłby tak odczuwalny. A tak mamy np. hiszpańskie serwery po 200-300 osób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.02.2012 o 18:34, SoieR napisał:

zalatuje kasy na marne (tak jak pokemny ;D) a potem będzie bidibodi bidi bu nie mamy $$ na content
trololol XD!111!!!!!1


nuff said.
Chociaż swoją drogą co do tego że Ci co mieli grać to już grali itd. to troszkę się nie zgadzam, bo sam banner "TERAZ PO POLSKU" czy w/e przyciągnie imo troszkę ludziów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.02.2012 o 20:40, Daronn_Darker napisał:

/.../
Podoba mi się twój pomysł, zawsze lubowałem się w chaosie. Piękna mieszanka wybuchowa.
Burdel i spam na wszystkich chat`ach i to w 7 językach.^^ I like it!

To jest MMO. Trzeba znać angielski. Jak ktoś nie zna tego języka przynajmniej w jakimś podstawowym stopniu to niech lepiej sobie odpuści. No i co to za masówka, jeśli nie gra się z międzynarodową społecznością. Po co kolejne serwery po 200 graczy, na których nie da się nic zrobić sensownego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../
<rage mode>Drażnią mnie takie teksty. Trzeba znać angielski... Kto ci powiedział, że to musi być właśnie angielki bo MMO? Gra jest dostępna w moim kraju, wiec mam prawo do używania swojego ojczystego języka. Powiedz francuzowi by mówił "po innemu", wyśmieje cie. Znam angielski, niemiecki, a od bidy i rosyjski, ale u siebie chce mówić po polsku.
To niech blizz zrobi oddzielne serwery, dla każdej narodowości jaką tam wspiera i wszyscy będą zadowoleni. A nie łączyć ze sobą obcojęzyczne serwery i mieć nadzieje, że jeśli gra jest dostępna po niemiecku i francusku to oni będą rozmawiać po angielsku, bo jeden taki miał kaprys. Proszę cie... </rage mode>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie drażnią takie teksty. "Mam prawo do tego, mam prawo do tamtego." I co to kogo obchodzi? Nie mówimy o prawach, tylko o komunikowaniu się z ludźmi, co w oczywisty sposób wymaga użycia wspólnego języka. "U siebie chcę to albo tamto" - nie jesteś "u siebie", tylko wśród ludzi, w Internecie, na międzynarodowym serwerze. To nie musi być "angielski bo MMO", tylko angielski bo tak wygląda świat w 2012 (kilkaset lat temu to byłby francuski albo łacina albo co tam jeszcze (wśród ludzi nauki i kultury, nie chłopstwa rzecz jasna)). Pretensje zgłaszaj do świata i historii, że się nie potoczyła tak jakbyś chciał. Albo używasz angielskiego, albo sam się wykluczasz z międzynarodowej społeczności.

"To niech blizz zrobi". Jak się nie podoba jak jest, to napisz petycję o polskie serwery, wolno ci (tzn. przepraszam MASZ PRAWO), a może dostaniesz taki, ale na pewno nie "wszyscy będą zadowoleni", bo będzie jeszcze większe rozdrobnienie ludzi pomiędzy serwerami i na jeszcze większej ich liczbie nie będzie można zrobić żadnego contentu. A twój wymarzony polski serwer przyciągnie w większości niewykształcone dzieciaki dumne z własnej ignorancji, a nie tylko ludzi mających kaprys jak ty - życzę powodzenia w dogadaniu się z nimi nawet prostymi polskimi słowami, nie mówiąc o zrobieniu z nimi czegokolwiek. No, ale będziesz mógł zaspokoić swój kaprys mówienia po polsku i to się liczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie możliwe encounter z deathwingiem to już ten ostateczny? Dlaczego odbywa się to w caverns of time? Może mi ktoś wyjaśnić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.02.2012 o 08:27, Grodhar napisał:

Aktualnie możliwe encounter z deathwingiem to już ten ostateczny? Dlaczego odbywa się to w caverns of time? Może mi ktoś wyjaśnić?


W dużym skrócie - Nozdormu, "szef" brązowych smoków (te od czasu i Caverns of Time) przygotował plan pokonania deathwinga. Najpierw 5 many:
przenosimy się z nim w daaaleką przyszłość by zabić "szefa infinite dragonflight", którym okazuje się Nozdormu z przyszłości, po tym gdy oszalał..
Następnie skaczemy daaleko w przeszłość by zwinąć Dragon Soul.
Następnie Nozdormu przenosi nas w teraźniejszość by pomóc Thrallowi dotrzeć z DS do Wyrmrest Temple.
Ostatecznie walczymy tam z DW..

Portale są w Caverns of Time, bo z tamtąd Nozdormu "rzuca nas" w różne linie czasowe. Walka z Deathwingiem rozgrywa się jednak w "teraźniejszości"..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się