Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Bodycounta: Bulletstorm pokazuje, że gatunek strzelanin to nie tylko CoD

26 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Ekipa Codemasters wierzy, że dla Bodycounta znajdzie się miejsce na zdominowanym przez ogromne marki rynku strzelanin pierwszoosobowych. Shooter w bój po klientów ruszy na początku września.

Przeczytaj cały tekst "Twórcy Bodycounta: Bulletstorm pokazuje, że gatunek strzelanin to nie tylko CoD" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Haha! Bulletshit - najbardziej przereklamowany shit tego roku (nawet DAII pobiło). Gdzie ta gra niby zaistniała? 6.5h gry, bez multiplayera, skillshot przereklamowany (a raczej oskryptowany). Ktoś o tej grze w tydzień po premierze pamiętał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TobiAlex - jeden szkopuł bulletstorm przynajmniej ten 1 mln sprzedanych egzemplarzy osiągnął.
Druga sprawa dla mnie ta gra ma cenę nie adekwatną do tego co dostajemy to już gry z PSN itp. są o wiele bardziej rozbudowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2011 o 13:34, TobiAlex napisał:

Haha! Bulletshit - najbardziej przereklamowany shit tego roku (nawet DAII pobiło). Gdzie
ta gra niby zaistniała? 6.5h gry, bez multiplayera, skillshot przereklamowany (a raczej
oskryptowany). Ktoś o tej grze w tydzień po premierze pamiętał?

A najlepsze, że Chmielarz zerżnął pomysły z Necrovision. A podobno Farm 51 nie jest w stanie zrobić dobrej gry (wg P. Adriana.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też se porównanie wzięli. Bulletstorm akurat samą formułą gry niewiele odbiegał od CoD. Sama mechanika, filozofia gry - takie same. Niby są skillshoty - ale co z tego, skoro nużą po godzinie gry?

EDIT:

Growin:

Ty mi o Chmielarzu nic nawet nie mów. Zadufanie tego gościa i pyszałkowatość aż biją po oczach. Wielki polski guru FPS się znalazł, który chciał pouczać innych, jak się takie gry robi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2011 o 14:10, KingMan napisał:

Narzekacie... Mi się bardzo dobrze grało w Bulletstorma. O niebo lepiej niż w takiego
CoDa...


Mi się też grało lepiej niż w CoDa. Ale też o wiele szybciej znudziło. Nie licząc kampanii to grałem w tą grę może z 2-3h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.07.2011 o 13:59, Tenebrael napisał:

Ty mi o Chmielarzu nic nawet nie mów. Zadufanie tego gościa i pyszałkowatość aż biją
po oczach. Wielki polski guru FPS się znalazł, który chciał pouczać innych, jak się takie
gry robi...

ale za to jak szybko po premierze boringstorma wykonał manewr zwany "mordą w kubeł" ;) Ktoś coś o nim słyszał od premiery i pierwszych wyników sprzedaży? ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.07.2011 o 14:27, dark_master napisał:

ale za to jak szybko po premierze boringstorma wykonał manewr zwany "mordą w kubeł" ;)
Ktoś coś o nim słyszał od premiery i pierwszych wyników sprzedaży? ^^

Ta, że gra się dobrze sprzedała. Ale nie za dobrze.
Ale czasem jego durne gadanie potrafi rozśmieszyć. Ot, np. dosranie tej klientce z Epica, że na niedźwiedzie polował, czy coś w tym stylu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2011 o 13:43, Numenpl napisał:

TobiAlex - jeden szkopuł bulletstorm przynajmniej ten 1 mln sprzedanych egzemplarzy
osiągnął.

w przypadku multiplatformowych, ostro reklamowanych FPSów nie jest to chyba aż tak trudne. Miliona sprzedanych pudełek doczekał się nawet Total war: Shogun 2 - tytuł z dość już niszowego gatunku strategii, do tego pecetowy exclusive o stosunkowo wysokich wymaganiach względem sprzętu, do tego reklamowany o tyle o ile (pozdro sega).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2011 o 14:27, dark_master napisał:

ale za to jak szybko po premierze boringstorma wykonał manewr zwany "mordą w kubeł" ;)
Ktoś coś o nim słyszał od premiery i pierwszych wyników sprzedaży? ^^


Guru FPS poszedł do świątyni wiedzy medytować nad wspaniałością swojego niedocenionego dzieła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2011 o 14:21, Zgreed66 napisał:

Czyli FPSy po CoDzie i BFie koncza sie na Bulletstormie? :(
Potem sie dziwic, ze nic normalnego wyjsc, nie moze.

No mogliby coś chorego jak remake Redneck Rampage wydać bez jaj fajnie się eksterminowało obcych i klony przy "The Beat Farmers - Baby''s Liquored Up" z kuszy która strzelała kurczakami nadziewanych dynamitem podczas gdy postać gracza szalała na bimbrze schlana totalnie i pierdząc i bekając co chwila XD ROTFL!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mi Bulletstorm bardzo się podobał! Był dokładnie taki, jak go zapowiadali. Zrównał się z moimi oczekiwaniami wobec niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, mi osobiście szkoda Bulletstorma. Gra miała potencjał a w dodatku to nasz produkt a ja zawsze trzymam kciuki za polskie produkcje.

A co do Pana chmielarza... Najwidoczniej kżada nacja ma swojego "Piotrusia" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2011 o 18:39, Nashir napisał:

A co do Pana chmielarza... Najwidoczniej kżada nacja ma swojego "Piotrusia" ;)


Ze strony dewelopera to wyglada jednak troche inaczej.
Poza tym, jak ludzie grali w demo/prezentacjach... wystarczyło posluchac i poczytać opinie, w teorii było super.
Wyglądało to inaczej dopiero po pewnym czasie, po wydaniu pelnej wersji. No coz. Peszek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.07.2011 o 18:39, Nashir napisał:

A co do Pana chmielarza... Najwidoczniej kżada nacja ma swojego "Piotrusia" ;)

Piotr to pasjonat, a nie gościu, który zrobił 1 dobrą grę i myśli, że może jechać po wszystkich innych, a jak coś mu nie pójdzie to zamyka pysk i się gdzieś zaszywa. Molyneux ma na koncie wiele świetnych i oryginalnych produkcji. Jakich bajek by nam nie opowiadał i tak jest wizjonerem, który jest niestety "blokowany" przez M$...
Chmielarz to taki Stuart Black...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.07.2011 o 20:46, Growin napisał:

Jakich bajek by nam nie opowiadał
i tak jest wizjonerem, który jest niestety "blokowany" przez M$...
Chmielarz to taki Stuart Black...


Piotruś obiecywał jeszcze zanim MS przygarnął jego studio. To raczej tak, że on sam ma wielkie wizje i świetne pomysły, ale reszta ekipy zwyczajnie nie jest w stanie tego wszystkiego zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować