Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Guild Wars: Factions - oficjalna premiera już za tydzień!

327 postów w tym temacie

przepraszam za ten mój spam w tym temacie ale to z nerwów ;)

dostałem odpowiedź od cdprojekt w sprawie mojego maila o dacie wysłania factions - będzie wysłany dziś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Head Start został wydłużony o 3 dni, więc nwet ci którzy zamówili pocztą powinni cieszyć się GW:F w pełni. Oto cytat z oficjalnej strony gry:
As a special surprise "thank you" gift to Guild Wars fans for their support of the Guild Wars Factions Pre-order, we offer an opportunity to play Factions during a new Extended Head Start Event! This event will be open to those who already have enabled a Factions Pre-order access key, and those who do so before the planned end of the Head Start Event (11:59 p.m. PDT on April 28th or 6:59 GMT on April 29th). The Extended Head Start Event will pick up where the initial event ends, and will run for an additional three days. The Extended Head Start Event will end at 11:59 p.m. PDT on May 1 (6:59 GMT May 2).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 09:50, The Abaddon napisał:

Head Start został wydłużony o 3 dni, więc nwet ci którzy zamówili pocztą powinni cieszyć się
GW:F w pełni.


Tak, ale tylko pod warunkiem, że Poczta Polska jak i Masterlink będą pracować 2 maja - w co osobiście wątpię. :( Jeśli nie to 2 i 3 maja nie będzie już można grać w GW:F.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 08:41, Pajonk78 napisał:

Screen zrobiony dzisiaj. :P
Ponawiam pytanie: czy oferty znajdujące się na stronie www.gram.pl są ofertami w świetle prawa
Kodeksu Cywilnego? Biorąc pod uwagę brak informacji, że tak nie jest nie widzę innej możliwości.
Jeżeli tak, to każda z osób, która zamówiła grę w pre-orderze (co według słów w ofercie:
gwarantowało otrzymanie gry na 24 godziny przed oficjalną premierą) ma prawo dochodzić
teraz swoich praw w sądzie, ponieważ sprzedawca nie wywiązał się ze swojej części umowy.
Poza tym co to za traktowanie? Żadnego maila z wyjaśnieniem (w folderze Spam również nie ma
- poczta działa bez zarzutów: poprzednie maile dochodziły, nowe dochodzą bez problemu, ale
ten jeden jedyny dziwnym trafem nie), żadnego info na stronie - totalny "tumiwisizm". Biorąc
pod uwagę, że to nie pierwsza wtopa to dziwi mnie, że jedno z najbardziej znanych przysłów:
Człowiek uczy się na błędach nie ma tutaj racji bytu! Jesteście dużą i prężną firmą,
a wykładacie się bez mała za każdym razem i to w takich samych sytuacjach. Średnio rozgarnięty
szympans zrozumie, gdzie popełnia błąd i więcej go nie zrobi - dlaczego Wy nie potraficie się
uczyć na własnych błędach?
Za to jak zostaliśmy potraktowani uważam, że powinniście zrobić coś w ramach zadość uczynienia
dla wszystkich zamawiających tą grę w pre-orderze - jak postąpicie to już Wasza sprawa. Osobiście
podejrzewam, że jest to pierwsza i ostatnia gra zamawiana u Was jako pre-order: lepiej sprowadzić
coż zza granicy niż użerać się z takimi "profesjonalistami".



Witam,

Oferta sklepu gram.pl nie gwarantowała otrzymania gry 24 godziny przed oficjalna premierą. Zagwarantowana była możliwość rozpoczęcia rozgrywki, która własnie trwa i w której już uczestniczą nasi gracze.
Każda osoba, która zamówiła GW:F w pre-orderze może w tej chwili rozpocząć grę korzystając z klucza rozsyłanego na betatesty.

Opóźnienie w wysyłce towaru było niezależne od sklepu gram.pl i wynikało z opóźnienia dostawy gier bezpośrednio od producenta firmy NCSoft.
Za opóźnienie ze swojej strony serdecznie przepraszamy.

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 10:51, medoc napisał:

> Screen zrobiony dzisiaj. :P
> Ponawiam pytanie: czy oferty znajdujące się na stronie www.gram.pl są ofertami w świetle
prawa
> Kodeksu Cywilnego? Biorąc pod uwagę brak informacji, że tak nie jest nie widzę innej możliwości.

> Jeżeli tak, to każda z osób, która zamówiła grę w pre-orderze (co według słów w
ofercie:
> gwarantowało otrzymanie gry na 24 godziny przed oficjalną premierą) ma prawo dochodzić

> teraz swoich praw w sądzie, ponieważ sprzedawca nie wywiązał się ze swojej części umowy.

> Poza tym co to za traktowanie? Żadnego maila z wyjaśnieniem (w folderze Spam również nie
ma
> - poczta działa bez zarzutów: poprzednie maile dochodziły, nowe dochodzą bez problemu,
ale
> ten jeden jedyny dziwnym trafem nie), żadnego info na stronie - totalny "tumiwisizm".
Biorąc
> pod uwagę, że to nie pierwsza wtopa to dziwi mnie, że jedno z najbardziej znanych przysłów:

> Człowiek uczy się na błędach nie ma tutaj racji bytu! Jesteście dużą i prężną firmą,

> a wykładacie się bez mała za każdym razem i to w takich samych sytuacjach. Średnio rozgarnięty

> szympans zrozumie, gdzie popełnia błąd i więcej go nie zrobi - dlaczego Wy nie potraficie
się
> uczyć na własnych błędach?
> Za to jak zostaliśmy potraktowani uważam, że powinniście zrobić coś w ramach zadość uczynienia

> dla wszystkich zamawiających tą grę w pre-orderze - jak postąpicie to już Wasza sprawa.
Osobiście
> podejrzewam, że jest to pierwsza i ostatnia gra zamawiana u Was jako pre-order: lepiej
sprowadzić
> coż zza granicy niż użerać się z takimi "profesjonalistami".
>
>

Witam,

Oferta sklepu gram.pl nie gwarantowała otrzymania gry 24 godziny przed oficjalna premierą.
Zagwarantowana była możliwość rozpoczęcia rozgrywki, która własnie trwa i w której już uczestniczą
nasi gracze.
Każda osoba, która zamówiła GW:F w pre-orderze może w tej chwili rozpocząć grę korzystając
z klucza rozsyłanego na betatesty.

Opóźnienie w wysyłce towaru było niezależne od sklepu gram.pl i wynikało z opóźnienia dostawy
gier bezpośrednio od producenta firmy NCSoft.
Za opóźnienie ze swojej strony serdecznie przepraszamy.

pzdr


W takim razie proszę o odpowiedź na pytanie, kiedy zostanie wysłane Factions?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 08:41, Pajonk78 napisał:

Screen zrobiony dzisiaj. :P
Ponawiam pytanie: czy oferty znajdujące się na stronie www.gram.pl są ofertami w świetle prawa
Kodeksu Cywilnego? Biorąc pod uwagę brak informacji, że tak nie jest nie widzę innej możliwości.
Jeżeli tak, to każda z osób, która zamówiła grę w pre-orderze (co według słów w ofercie:
gwarantowało otrzymanie gry na 24 godziny przed oficjalną premierą) ma prawo dochodzić
teraz swoich praw w sądzie, ponieważ sprzedawca nie wywiązał się ze swojej części umowy.


Ciekawe, ja nie pamiętam by przy zamówieniu pre-orderowym miał napisane, że dostanę grę przed premierą. Znajdowała się tam tylko informacja o możliwości rozpoczęcia rozgrywki przed premierą, czyli wzięciu udziału w Head Starcie.

Dnia 27.04.2006 o 08:41, Pajonk78 napisał:

Poza tym co to za traktowanie? Żadnego maila z wyjaśnieniem (w folderze Spam również nie ma
- poczta działa bez zarzutów: poprzednie maile dochodziły, nowe dochodzą bez problemu, ale
ten jeden jedyny dziwnym trafem nie), żadnego info na stronie - totalny "tumiwisizm".


Ja maila informującego o opóźnieniu dostałem w dniu wczorajszym. Proponowałbym jeszcze raz sprawdzić ustawienia swojej poczty, może serwer, na którym masz konto pocztowe miał wczoraj problemy, dlatego maila nie dostałeś.

Mówisz o niewłaściwym podejściu do klienta, a sam nie grzeszysz właściwym podejściem do sklepu (czy do innych ludzi). Wychodzisz z założenia "jamamprawizm" i "pozewasdosądu", chociaż nie masz racji.

Dnia 27.04.2006 o 08:41, Pajonk78 napisał:

Biorąc pod uwagę, że to nie pierwsza wtopa to dziwi mnie, że jedno z najbardziej znanych przysłów:
Człowiek uczy się na błędach nie ma tutaj racji bytu! Jesteście dużą i prężną firmą,
a wykładacie się bez mała za każdym razem i to w takich samych sytuacjach. Średnio rozgarnięty
szympans zrozumie, gdzie popełnia błąd i więcej go nie zrobi - dlaczego Wy nie potraficie się
uczyć na własnych błędach?
Za to jak zostaliśmy potraktowani uważam, że powinniście zrobić coś w ramach zadość uczynienia
dla wszystkich zamawiających tą grę w pre-orderze - jak postąpicie to już Wasza sprawa.


Typowy opis postawy "jamamprawiz". Płacę i "Rządam" (chociaż takiego prawa nie mam) zadość uczynienia.

Dnia 27.04.2006 o 08:41, Pajonk78 napisał:

Osobiście podejrzewam, że jest to pierwsza i ostatnia gra zamawiana u Was jako pre-order: lepiej sprowadzić
coż zza granicy niż użerać się z takimi "profesjonalistami".


Sam pracuję w obsłudze klienta jednej z dużej sieci handlowych i wiem, że Ci co się odgrażają, że "więcej tu nie wrócę", wracają przy pierwszej lepszej okazji, gdy tylko pojawi się lepsza oferta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.04.2006 o 10:51, medoc napisał:

Opóźnienie w wysyłce towaru było niezależne od sklepu gram.pl i wynikało z opóźnienia dostawy
gier bezpośrednio od producenta firmy NCSoft.
Za opóźnienie ze swojej strony serdecznie przepraszamy.

pzdr


Wiecie co? Krew mnie zalewa! Olewacie wszystko i wszystkich! Że niby NCSoft zawalił??? I się dowiadujecie o tym dzień przed premierą??? Jakoś nie chce mi się wierzyć. Jest mi bardzo przykro. Miał być to urodzinowy prezent dla mojego faceta( ma dziś urodziny, przy okazji wszytkiego najlepszego dla Minsca i Boo). I co? I smigło.
Zadalismy wam pytanie na forum i listownie czy będzie dostępny jeszcze pakiet dodatkowy przed wysłaniem paczki(nie wiedzielismy czy płacić czy się jeszcze wstrzymać)- oczywiście zero odzewu! I pewnie na tego posta też nikt nie odpowie bo macie w szystko głęboko....nie powiem gdzie. Wielkie dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

My maila żadnego też nie dostalismy, więc chyba problem jest powszechny. Chamstwem jest ze strony CDP ze w dniu wysyłki informuje o tygodniowym(!) poóźnieniu. Jak wspominałam mial byc to prezent urodzinowy, więc dla mnie jest to problem. Druga sprawa że CDP totalnie zlewa na zapytania uzytkowników dot. zamówien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że przewidywana data dostawy to 4-5 maja.
HeadStart trwa do 2 maja - w tym czasie można grac na preorder-key.
Czyli 2-3 dni nie będzie moża grać (od 2 maja 6.59 GMT do dostawy). Ja rozumiem,że to mało...
Ale jednak. Jeśli zamówiłem preorder to mam nadzieję dostać zamówienie przynajmniej w dniu premiery.
Oczywiście jest to moje osobiste zdanie. Możecie się nie zgadzać.

Maila nie dostałem - chyba wina o2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.04.2006 o 11:53, toolek napisał:

Maila nie dostałem - chyba wina o2.


mamy skrzynkę na wp i też nic nie dostalićmy...bardzo wątpie żeby to była wina poczty...jakoś inne maile(np. tony spamu) docierają bez problemu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 11:49, Lady Vader napisał:

My maila żadnego też nie dostalismy, więc chyba problem jest powszechny. Chamstwem jest ze
strony CDP ze w dniu wysyłki informuje o tygodniowym(!) poóźnieniu. Jak wspominałam mial byc
to prezent urodzinowy, więc dla mnie jest to problem. Druga sprawa że CDP totalnie zlewa na
zapytania uzytkowników dot. zamówien


O jakim tygodniowym opóźnieniu mówisz?. Gry zostały wysłane JEDEN DZIEŃ później, niż miały zostać wysłane pierwotnie.

Osoby, które zamówiły grę przesyłką kurierską otrzymają ją w dniu jutrzejszym, czyli w momencie ogólnoświatowej premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 12:02, Johnny Bravo napisał:

> My maila żadnego też nie dostalismy, więc chyba problem jest powszechny. Chamstwem jest
ze
> strony CDP ze w dniu wysyłki informuje o tygodniowym(!) poóźnieniu. Jak wspominałam mial
byc
> to prezent urodzinowy, więc dla mnie jest to problem. Druga sprawa że CDP totalnie zlewa
na
> zapytania uzytkowników dot. zamówien

O jakim tygodniowym opóźnieniu mówisz?. Gry zostały wysłane JEDEN DZIEŃ później, niż
miały zostać wysłane pierwotnie.

Osoby, które zamówiły grę przesyłką kurierską otrzymają ją w dniu jutrzejszym, czyli w momencie
ogólnoświatowej premiery.



Super, super! Tylko czemu u mnie caly czas jest:

Status Twojego zamówienia: zamówienie jest gotowe do wysyłki (zostanie wysłane, gdy wszystkie produkty będą dostępne

Mamy godzine 12:00, a moje zamownie nadal jest nie zrealizowane... zamowilem gre 03.01, wiec wydaje mi sie, ze niepowinno byc tak, ze dla niektorych brkanie gier. Tym bardziej jesli ktos zlozyl zamowienie, znacznie, znacznie wczesnije.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 12:06, toolek napisał:

Mamy prawo sądzić, że opóźnienie będzie większe. (patrz screen - zrobiony przed chwilą)



Szerze piszac... to wyglada tak, jak by w samym CDP nie zabardzo wiedzieli co sie dzieje. Maile ktorych nie bylo, zapewnienia o dzisiejszej wysylce, ktore tak naprawde nie sa pewne... jeden wielki kociol, a prawde zapewne zna tylko kilka osob... mam nadzieje, ze otrzymamy dzisiaj jakies wyjasnienia na glownej stronie. Bo trosze smieszne sie to robi, a napewno nie profesjoalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 12:02, Johnny Bravo napisał:


O jakim tygodniowym opóźnieniu mówisz?. Gry zostały wysłane JEDEN DZIEŃ później, niż
miały zostać wysłane pierwotnie.

Proszę nie robic ze mnie idiotki. I na maile dotyczące zamówien wypadałoby odpowiadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 12:06, toolek napisał:

Mamy prawo sądzić, że opóźnienie będzie większe. (patrz screen - zrobiony przed chwilą)


Nie bardzo rozumiem. Nigdy nie gwarantowaliśmy dostawy w dniu premiery dla osób które wybrały dostawę pocztą (!). Przesyłka pocztowa, w odróżnieniu od kurierskiej, jest dostarczana w ciągu 3 dni roboczych. Licząc od dziś (wysyłka), pierwszy dzień roboczy wypada jutro, drugi 2giego maja, trzeci 4tego maja. Czyli wszystko się zgadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 12:13, Destro napisał:

> Mamy prawo sądzić, że opóźnienie będzie większe. (patrz screen - zrobiony przed chwilą)


Nie bardzo rozumiem. Nigdy nie gwarantowaliśmy dostawy w dniu premiery dla osób które wybrały
dostawę pocztą (!). Przesyłka pocztowa, w odróżnieniu od kurierskiej, jest dostarczana w ciągu
3 dni roboczych. Licząc od dziś (wysyłka), pierwszy dzień roboczy wypada jutro, drugi 2giego
maja, trzeci 4tego maja. Czyli wszystko się zgadza.

Wzięliśmy kuriera!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować