Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Might & Magic: Heroes VI - beta-test

73 postów w tym temacie

Łukasz Wiśniewski

Od czasu ogłoszenia prac nad nową odsłoną niezwykle u nas popularnych Hirołsów nie cichną kontrowersje. Trzy typy surowców, liczne zmiany w podejściu do rozgrywki - to niepokoi graczy. Cóż, pograliśmy już w wersję beta Might & Magic: Heroes VI i chętnie z wami podzielimy się wrażeniami.

Przeczytaj cały tekst "Might & Magic: Heroes VI - beta-test" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"(...) eliminacja osobnych, monumentalnych widoków zamków."
Co!? Jak to? Może tylko w wersji beta? Nie wierzę żeby z tego zrezygnowali. Te zamki były epickie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh a najbardziej boli to że teraz tutaj się będą zlatywać i ''komentować'' zamiast [jak była okazaja] wziąć klucz od BETY jak rozdawało je gram.pl i samemu się przekonać i uderzyć w Temat o Might & Magic: Heroes VI. Gdzie od wydania BETY już sporo poszło tam ''opinii'', propozycji, przemyśleń i ogólnych rozkmin. ;).
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem też, i szczerze mówiąc lepsze jest wszystko oprócz zamków właśnie - jeśli je dodadzą, nawet jeśli nie podczas premiery a w którymś tam patchu, to będzie najlepszy Heroes od czasów trójki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie zdarzylo podczas oddawania tury, ze pasek przeciwnika nie chcial dojsc do konca i gra stawala w miejscu :/
A i jak na razie najwieksza wada jest brak przesuwania mapy za pomoca myszki -_-"
i gdzie sa Elfy do licha!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi tam się podoba... ten pomysł z "obstawianiem kopalń" też jest ciekawy. Powiem szczerze że jak wcześniej sceptycznie nastawiony do nowych Herosów to po zagraniu parę minut w betę jestem na tak i czekam na pełną wersję :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potestowałem, potestowałem i jakoś mam wrażenie, że poprzednia część była lepsza. Oczywiście do premiery coś się jeszcze może zmienić, ale jak dla mnie Heroes VI = odgrzewany kotlet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co w to grać w sumie. Trójka jest wciąż genialna, jak chce się coś innego trochę, to zawsze można odpalić świetną czwórkę. Piątka jest dla mnie zbyt wolna i za mało precyzyjna (co mnie boli, bo bardzo mi się podoba system rozwoju bohatera). A szóstka? Mniej miast, mniej surowców, brak ekranu miasta, udziwnione jednostki. Wiem, nie grałem, to nie powinienem się wypowiadać. Ale skoro w zapowiedziach nic mnie nie przyciągnęło, to wątpię, żeby sama gra była w stanie to zrobić.
A, odpalę sobie Ostrze Armageddonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- uproszczenie zasobów
- stary system skilli usuniety, teraz bardziej to przypomina crpg''i
- rozgrywka nadal wolna na maks szybkosci
- strasznie niewygodny interfejs, przyciski niektóre daleko od siebie, a niektóre miniaturowe, ulozenie przycisko w miescie tez idiotyczne (mogli by dac tab''y na przyklad na gorze)
- widok miasto to zwykla animacja wideo chyba
- skille=czary >_<
- conflux (wepchniety na sile system online dajacy bajery tym ktorzy maja konto na ubi)
- obiekty sa duze ale mapy juz nie, przez to swiat wydaje sie byc ciasny, autogeneracja na start tworzy miasto plus po 1 kopalni i laczy pozostalych graczy przejsciami oznaczonymi obeliskami ... no kurde to moze postawic obok!?
- 5 miast i po kazda jednostka po 1 upgrade''dzie, czyli zostawiaja sobie jeszcze wieksze pole do dodatków niz w HOMM5
- zmiana nazwy
- czary, np. leczenie leczy i wskrzesza
- rekrutowanie jednostek (jednostki kazde miasto dodaje do ''wspolnej puli'' zarekrutowanie ich w 1 miescie powoduje ze znikaja z innych) ... nosz %£$"* ... to wogole po cholere dawac graczowi wiecej miast!
- budynki na mapie maksymalnie pociete, tzn ''dwellings'' zostalo zastapione 1 budynkiem

+ uproszczenie zasobów (tak, wg.mnie zamiana jednoczesnie na +/-)
+ grafika i animacja ladna

@Laguna: mape przeszuwasz srodkowym myszy (>_<)

.... czyli w skrocie odemnie: bieda i nedza, pociete i uproszczone, wydaje sie byc graczej gra dla idiotów (bez urazy dla tych co sie im podoba ale jako gracz od HOMM1 to HOMM6 jest gorsze nawet od 4-ki). Wszystko zapakowane w ladna grafike by sprzedac,
Produkt dobry na przejscie kampanii i pogranie kilka godzin w multi i odlozenie na polke w niepamiec (a w 3ke zagrywam sie do teraz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będę nawet czytał gdyż jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem BETY

Ogólnie poza grafiką i kilkoma ulepszeniami to ta gra na chwilę obecną ma same wady.
Może kampania to naprawi, ale po ten tytuł w najbliższych 2-3 latach nie sięgnę.

Odstrasza mnie głównie to, że widok miasta został usunięty, umiejętności można wybierać jak się chcę (eh gdzie się podziało okno wyborów :( przy lev ) brak smokó w miastach, no i diabłów.surowce to kpina... tylkoi 3? w starożytności znano więcej.

Beta V mnie przekonała, zaś MMH6 to ... brakuję mi słów... I ta muzyka... znana doskonale z poprzednich odsłon.

Irytuję mnie jeszcze ze strzelców z wież trzeba zabijać...

No możę jeszcze w MMH6 dobre jest konwertowanie miast.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak offtopując. Moze ktos mi odpowie Kto z gram był na prezentacji Dead Island w siedzibie Techlandu? xD
i kiedy jakiś artykulik o tym wyskoczy?xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mapę można przesuwać zarówno środkowym przyciskiem myszy jak i najechaniem na krawędzie. Czasem tylko występuje błąd, który uniemożliwia przesuwanie najechaniem na krawędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie od HoMM VI skutecznie odrzucił Ubi Launcher, przez którego nie moge się połączyć od ponad tygodnia więc i w bete nie pogram (uff...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może zabrzmię trochę dziwnie, ale... Chciałbym by jeszcze kiedyś zrobili Heroesów tak jak teraz robią Wormsy, czyli z całkowitym powrotem do korzeni- 3D mi się w tej grze nie podoba. Grafika z trójeczki było po prostu idealna. Przyprawić to o nowe przerywniki filmowe, nową kampanię, czemu nie dodać nowe zamki i potwory? Powrócić do Erathi no i... Cód Miód. Zapłacił bym i 200zł. Mimo ,że pewnie za grafikę recenzenci stawiali by marne jeden. No właśnie... Za to zerwanie z Erathią to ja przebaczyć nie mogę. To jakby Neverwinter nie działo się w forgoten realms.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować