Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Patrykowi Hamerlak z Nicolas Games!

321 postów w tym temacie

Dnia 11.07.2011 o 17:05, Sztanca77 napisał:

Certyfikacja gry na np. XBOX 360 trwa podobno około 2 miesięcy. Chcąc wydać grę w listopadzie,
musi być ona praktycznie ukończona we wrześniu, czyli za ... 2 miesiące.

1.Czy w związku z tym premiera na konsole odbędzie się w tym samym terminie co na PC
(zakładam listopad 2011)?


Wspólna premiera na konsolach i PC była jednym z ważniejszych powodów ustalenia premiery na Q4 więc robimy wszystko aby tak się stało. Procesem certyfikacji zajmuje się nasz partner, który ma już w tym doświadczenie, zatem nie przewidujemy żadnych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuję za wszystkie pytania. W pierwszym dniu było ich całkiem sporo i mam nadzieję, że pojawią się kolejne:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiele gier ma tryb multiplayer, tryb wyzwań, osiągnięcia etc. by przyciągnąć do siebie graczy nawet po ukończeniu wątku głównego. Co w tej dziedzinie będzie miał do zaprezentowania Afterfall: Insanity?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2011 o 13:25, Endarajmiok napisał:

Wiele gier ma tryb multiplayer, tryb wyzwań, osiągnięcia etc. by przyciągnąć do siebie
graczy nawet po ukończeniu wątku głównego. Co w tej dziedzinie będzie miał do zaprezentowania
Afterfall: Insanity?


Nasza produkcja podobnie jak wiele innych tytułów skupiona jest wokół fabuły. Zaliczenie wątku głównego odblokuje tryb gry InSane, który również się będzie o standardowego. Oczywiście zaimplementowane będą również osiągnięcia. Nie ukrywamy też, że są wątki które moglibyśmy (i chcielibyśmy) pokazać choćby za pomocą DLC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.07.2011 o 12:03, patham napisał:

Zaliczenie wątku głównego odblokuje tryb gry InSane, który również się będzie o standardowego.


*który będzie się różnił

m.in. poziomem trudności oraz zachowaniem głównej postaci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Czy będą dostępne jeszcze jakieś materiały promocyjne, tak jak to miało miejsce w wypadku muzyki?
2. Czy zostanie wydany soundtrack?
2. Czy wiadomość o muzyce i konsulacie na tej stronie może znaleźć się na oficjalnej witrynie gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 16:19, PetBull napisał:

1. Czy będą dostępne jeszcze jakieś materiały promocyjne, tak jak to miało miejsce w
wypadku muzyki?
2. Czy zostanie wydany soundtrack?
2. Czy wiadomość o muzyce i konsulacie na tej stronie może znaleźć się na oficjalnej
witrynie gry?


ad1
Chcemy dać Wam jak najwięcej z Afterfall. Odpowiadając również na kolejne pytanie: zawsze podkreślacie wysoką jakość muzyki więc naturalnym krokiem będzie danie Wam OST. Nie jest wykluczone, że utwory zostaną udostępnione w internecie do pobrania (oczywiście za darmo).

Informacja taka, rozbudowana o niespodziankę, pojawi się na stronie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 16:53, Jareel napisał:

Odnośnie edycji kolekcjonerskiej co pan, prywatnie, by najchętniej widział w jej składzie?


Pomińmy proszę sztywną formę ''pan''.

Jestem wielkim fanem różnego rodzaju pudełek/skrzynek, ale śniadaniowy zestaw możemy nosić opakowany w Fallouta. Przydatnym gadgetem (piszę tu z pozycji pragmatyka i roku 2012 oraz planowanym końcu świata) byłaby menażka i wojskowe sztućce. Korporacja AiD mogłaby zapewnić zestaw przetrwania w postaci prowiantu (cukierki;-)). Książeczka z opisem świata i artbook to co prawda standard, ale chyba każdy zgodzi się że fajny. Zapalniczka z logo byłaby również przydatna, choć zapewne nie dla wszystkich:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korci mnie, by zapytać o tą korporację AID, ale historia ma być opisana w cyklu tekstów, więc to pominę.
Jak wam idzie przygotowanie do Gamescomu? Skoro wtedy może być ogłoszona premiera, a do tego jest to chyba ostatnia wielka impreza związana z grami komputerowymi przed premierą, to możemy liczyć z tej okazji na jakiś naprawdę porządny trailer, po którym niedowiarkowie i hejterzy zamilkną w szczerym podziwie, osoby które o Afterfallu nie słyszały odruchowo rzucą się przeszukiwać internet w poszukiwaniu wiadomości o tej grze, a osoby które na przygody Tokaja czekają już od dłuższego czasu pójdą do garażu, by przerobić karoserię swojego auta na replikę zbroi husarskiej? Pytanie to jest o tyle dla mnie ważne, że trailer z E3 mnie osobiście zawiódł, zwłaszcza że na tych samych targach puszczono świetny trailer Metro: Last Light.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2011 o 23:17, SentinelFriQ napisał:

Witam,

Kiedy będzie kolejny pamietnik dewelopera a:i?


Kolejne odcinki zaplanowane zostały na okres już po wakacjach. Nie wykluczamy jednak odcinka specjalnego, znacznie luźniejszego. To jednak byłby bardziej filler:)

Dziś wraz z serwisem gram.pl uruchomiliśmy nasz blog: afterfall.gram.pl, który w formie tekstowej wypełni lukę między odcinkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2011 o 12:23, Endarajmiok napisał:

Korci mnie, by zapytać o tą korporację AID, ale historia ma być opisana w cyklu tekstów,
więc to pominę.
Jak wam idzie przygotowanie do Gamescomu? Skoro wtedy może być ogłoszona premiera, a
do tego jest to chyba ostatnia wielka impreza związana z grami komputerowymi przed premierą,
to możemy liczyć z tej okazji na jakiś naprawdę porządny trailer, po którym niedowiarkowie
i hejterzy zamilkną w szczerym podziwie, osoby które o Afterfallu nie słyszały odruchowo
rzucą się przeszukiwać internet w poszukiwaniu wiadomości o tej grze, a osoby które na
przygody Tokaja czekają już od dłuższego czasu pójdą do garażu, by przerobić karoserię
swojego auta na replikę zbroi husarskiej? Pytanie to jest o tyle dla mnie ważne, że trailer
z E3 mnie osobiście zawiódł, zwłaszcza że na tych samych targach puszczono świetny trailer
Metro: Last Light.


Nasz ostatni trailer został odebrany poza granicami naszego kraju naprawdę pozytywnie i bardzo nas to cieszyło. Niestety nie mogę, ani też szczerze mówiąc jeszcze nie chcę, zdradzać tego co będzie na gamescom. Zostało jeszcze sporo czasu i proszę o zrozumienie - o targach będę mógł napisać więcej, gdy będą się zbliżały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,
kilka pytań o Afterfall

1. Czy zrobicie coś z celownikiem? Dotychczas była to jasna biała/żółta kropka... co średnio wyglądało.
2. Czy w walce będą jakieś krwawe "finishe"? Headshoty odstrzelenie kończyny or smth?
3. Czy prace nad sztuczną inteligencją przeciwników zostały zakończone?
4. Gdzieś napisaliście - może nawet tu - że bodajże Robomodo wspiera was w systemie walki. Czy to znaczy, że walka jest wciąż projektowana? czy o co dokładnie chodzi?
5. Czy w grze będą przerywniki filmowe?
6. Czy gra została już zlokalizowana w rosji? CD Projekt miał chyba zapewnić dubing w Polskiej wersji, czy prace już nad tym trwają?
7. Czy zatrudniliście beta-testerów? czy robicie to we włsnym składzie? czy może dopiero przymierzacie się? a jeżlei przymierzacie, to jakie warunki trzeba spełnić aby zostać betatesterem:P
8. Wspomniałeś - tu czy gdzies indziej - o DLC, które chcielibyście odblokować za opłatą. Czy chcecie zablokowac jakąś misję? czy sprzęt? czy czym dokładnie miałby być DLC?

Dużo więcej, ale innym razem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej- nie wypiszę całej litanii pytań, bo co najwyżej dwa doczekają się odpowiedzi. Możesz spodziewać się regularnych postów z mojej strony. ;)

Najbardziej interesujące mnie sprawy:

1. Czy w grze będzie dostępny sklepik połączony z sejfem, znany choćby z Dead Space?

2. Czy linia fabularna będzie w pełni liniowa (jedna słuszna droga do celu)?

3. Czy gra będzie prostym tunelem bez możliwości zwiedzania świata?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Z tego co można było przeczytać nico będzie na targach gamescom, czy już wiadomo w jaki sposób się tam zaprezentuje (czy będzie to własne stoisko, czy stoisko razem z Just a Game czy może w inny sposób).
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. witam czy afterfall rpg pierwszy afterfall jaki był zapowiedziany dalej jest w jakimś sensie w produkcji

w cd actionie napisali że gra została anulowana

prosze o skomentowanie tej sprawy


2. dlaczego nicolas games już nie dystrybutuje gier na pc tylko zajmuje sie produkcją gier
3. dlaczego nicolas games nie wydał w polsce gre obiecaną partisan od nd games

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2011 o 22:46, Zyje_sobie napisał:

Witam,
kilka pytań o Afterfall

1. Czy zrobicie coś z celownikiem? Dotychczas była to jasna biała/żółta kropka... co
średnio wyglądało.
2. Czy w walce będą jakieś krwawe "finishe"? Headshoty odstrzelenie kończyny or smth?

3. Czy prace nad sztuczną inteligencją przeciwników zostały zakończone?
4. Gdzieś napisaliście - może nawet tu - że bodajże Robomodo wspiera was w systemie walki.
Czy to znaczy, że walka jest wciąż projektowana? czy o co dokładnie chodzi?
5. Czy w grze będą przerywniki filmowe?
6. Czy gra została już zlokalizowana w rosji? CD Projekt miał chyba zapewnić dubing w
Polskiej wersji, czy prace już nad tym trwają?
7. Czy zatrudniliście beta-testerów? czy robicie to we włsnym składzie? czy może dopiero
przymierzacie się? a jeżlei przymierzacie, to jakie warunki trzeba spełnić aby zostać
betatesterem:P
8. Wspomniałeś - tu czy gdzies indziej - o DLC, które chcielibyście odblokować za opłatą.
Czy chcecie zablokowac jakąś misję? czy sprzęt? czy czym dokładnie miałby być DLC?

Dużo więcej, ale innym razem ;)


1. Tak, celnowik został zmieniony względem tego co mogliście zobaczyć. Zależy on od rodzaju broni.
2. Na to pytanie chciałbym aby odpowiedział pokaz gry, postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania jednak szczegóły systemu walki zostaną zaprezentowane na filmiku:)
3. Tak
4. Walka została przeprojektowana względem pierwszych założeń m.in. dzięki współpracy z Robomodo.
5. Tak, kilkadziesiąt minut cutscen.
6. Lock-kit jest gotowy do przekazania i prace nad lokalizacja zostana zakonczone zgodnie z harmonogramem aby listopadowa data została utrzymana - więcej na temat wersji polskiej dowiecie się na wrzesniowej konferencji.
7. Gra jest testowana przez wewnętrzny skład testerów. W tej chwili nie planujemy publicznych testów.
8. DLC - na pewno nie pójdziemy drogą, która wydaje nam się nieuczciwa wobec graczy. Nic nie zostanie zablokowane specjalnie na potrzeby DLC wydawanego wkrótce (lub w dniu) po premierze. Jeśli DLC się pojawi (chcemy aby tak było) będzie to dodatkowa zawartość. Wielkość dodatków zależna jest od przyjęcia gry przez rynek. Jeżeli pojawi się spora liczba graczy będziemy mogli stworzyć dodatkowe przygody w ramach InSanity.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2011 o 19:02, easygoing napisał:

Jak wyżej- nie wypiszę całej litanii pytań, bo co najwyżej dwa doczekają się odpowiedzi.
Możesz spodziewać się regularnych postów z mojej strony. ;)

Najbardziej interesujące mnie sprawy:

1. Czy w grze będzie dostępny sklepik połączony z sejfem, znany choćby z Dead Space?

2. Czy linia fabularna będzie w pełni liniowa (jedna słuszna droga do celu)?

3. Czy gra będzie prostym tunelem bez możliwości zwiedzania świata?


1. Nie. W naszym przypadku nie miałoby to nawet sensu fabularnego:)
2. Tak, podobnie jak większość wydawanych dziś gier. InSanity jest nastawione na opowiedzenie pewnej historii.
3. Na pewno nie prostym i nie tunelem. Są oczywiście ciasne lokacje, ale wynika to choćby z tego, że poruszamy się po korytarzach bunkra, w pewnym momencie jednak z niego wyjdziemy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować