Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Patrykowi Hamerlak z Nicolas Games!

321 postów w tym temacie

Dnia 19.07.2011 o 13:49, rombuli napisał:

witam kiedy mozemy spodziewac sie zuaktualnionego planu wydawniczego oktorym pan Tomaszwspominal
ze sie pojawi


Proszę zajrzeć na stronę www.nicolasgames.pl jutro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2011 o 21:58, bartek00 napisał:

1. witam czy afterfall rpg pierwszy afterfall jaki był zapowiedziany dalej jest w jakimś
sensie w produkcji

w cd actionie napisali że gra została anulowana

prosze o skomentowanie tej sprawy


2. dlaczego nicolas games już nie dystrybutuje gier na pc tylko zajmuje sie produkcją
gier
3. dlaczego nicolas games nie wydał w polsce gre obiecaną partisan od nd games



1. W chwili obecnej, jeśli chodzi o produkcje spod znaku Afterfall, skupiamy się jedynie na InSanity.
2, 3. Biorąc pod uwagę przekształcenia w branży (wejście EA oraz Ubisoftu) oraz słabnącą pozycje małych wydawców na wszystkich rynkach, zdecydowaliśmy się na zmianę modelu działalności. Skutkiem tego była niestety rezygnacja z wydania tytułów, które były przez nas planowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Interface zaprezentowany dotychczas nie jest cudem designu i mam nadzieję, że jesteście tego świadomi. Mówiąc wprost- wygląda do bani, choć pomysł jest słuszny. Ciągle trwają prace nad jego upiększeniem, czy też zostały zakończone? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2011 o 18:36, easygoing napisał:

Interface zaprezentowany dotychczas nie jest cudem designu i mam nadzieję, że jesteście
tego świadomi. Mówiąc wprost- wygląda do bani, choć pomysł jest słuszny. Ciągle trwają
prace nad jego upiększeniem, czy też zostały zakończone? ;)


Wobec tego co zostało zaprezentowane na filmiku interfejs przeszedł zmiany kosmetyczne jednak główna idea (minimalizm) została zachowana. Trudno jest dogodzić wszystkim i części z Was może się nie spodobać (szczególnie oceniając przez pryzmat filmików), jednak zapewniam że jest bardzo przyjazny i szybko docenia się właśnie jego minimalizm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy będą różne zakończenia, zależne od naszych poczynań w grze?
Czy dialogi będą z góry ustalone czy będzie można np. pokonwersować z kim się chce albo wybrać jakąś opcję dialogową?
Będzie można pozwiedzać "Chwałę"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2011 o 18:36, easygoing napisał:

Czy będą różne zakończenia, zależne od naszych poczynań w grze?
Czy dialogi będą z góry ustalone czy będzie można np. pokonwersować z kim się chce albo
wybrać jakąś opcję dialogową?
Będzie można pozwiedzać "Chwałę"?


Chciałbym móc lepiej wyjaśnić kwestię fabuły i jej zakończenia, jednak wiązałoby się to z tym, że moglibyście się domyślić tego co Was czeka. Porównać ten problem można do zagadki, która jest skonstruowana tak aby wydawać się trudną, zaś rozwiązanie jest bardzo proste (aczkolwiek niewidoczne dla zgadującego). Oczywiście w trakcie gry będzie się go można domyślić jednak obstawiam, że dopiero drugie przejście gry pozwoli na powiedzenie sobie "tu powinienem się zorientować o co chodziło! przecież to takie oczywiste!!".

Nie można wybierać opcji dialogowych. Tak jak podkreślałem wcześniej opowiadamy tu pewną historię, zresztą grając nie odczujecie tego braku:)

Zobaczycie więcej schronu niż jego normalni mieszkańcy:) Nie tylko sekcje mieszkalne, ale również te poziomy do których nie mielibyście ochoty iść;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zasadnicze pytanie: jak długa będzie gra i czy będzie miała wystarczająco satysfakcjonujące zakończenie, żeby usprawiedliwić te 4 i pół godziny. ;)

Jak się ma sprawa z poziomami trudności i inteligencją przeciwników? Różnica polega tylko na zadawanych i otrzymywanych obrażeniach, czy może tyczy się również inteligencji przeciwników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2011 o 15:07, patham napisał:

> 1. witam czy afterfall rpg pierwszy afterfall jaki był zapowiedziany dalej jest
w jakimś
> sensie w produkcji
>
> w cd actionie napisali że gra została anulowana
>
> prosze o skomentowanie tej sprawy
>
>
> 2. dlaczego nicolas games już nie dystrybutuje gier na pc tylko zajmuje sie produkcją

> gier
> 3. dlaczego nicolas games nie wydał w polsce gre obiecaną partisan od nd games


1. W chwili obecnej, jeśli chodzi o produkcje spod znaku Afterfall, skupiamy się jedynie
na InSanity.
2, 3. Biorąc pod uwagę przekształcenia w branży (wejście EA oraz Ubisoftu) oraz słabnącą
pozycje małych wydawców na wszystkich rynkach, zdecydowaliśmy się na zmianę modelu działalności.
Skutkiem tego była niestety rezygnacja z wydania tytułów, które były przez nas planowane.


To w końcu kto wyda Insanity w Polsce - Nicolas czy CDP?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 15:26, parkourmichael798 napisał:

> > 1. witam czy afterfall rpg pierwszy afterfall jaki był zapowiedziany dalej
jest
> w jakimś
> > sensie w produkcji
> >
> > w cd actionie napisali że gra została anulowana
> >
> > prosze o skomentowanie tej sprawy
> >
> >
> > 2. dlaczego nicolas games już nie dystrybutuje gier na pc tylko zajmuje sie
produkcją
>
> > gier
> > 3. dlaczego nicolas games nie wydał w polsce gre obiecaną partisan od nd games

>
>
> 1. W chwili obecnej, jeśli chodzi o produkcje spod znaku Afterfall, skupiamy się
jedynie
> na InSanity.
> 2, 3. Biorąc pod uwagę przekształcenia w branży (wejście EA oraz Ubisoftu) oraz
słabnącą
> pozycje małych wydawców na wszystkich rynkach, zdecydowaliśmy się na zmianę modelu
działalności.
> Skutkiem tego była niestety rezygnacja z wydania tytułów, które były przez nas planowane.


To w końcu kto wyda Insanity w Polsce - Nicolas czy CDP?


CD Projekt, ale Nicolas wcześniej zajmował się dystrybucją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam (nie dostałem odpowiedzi wiec ponawiam pytanie)
Z tego co można było przeczytać nico będzie na targach gamescom, czy już wiadomo w jaki sposób się tam zaprezentuje (czy będzie to własne stoisko, czy stoisko razem z Just a Game czy może w inny sposób).
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.07.2011 o 15:24, Endarajmiok napisał:

Mam nadzieję, że nie będzie żadnych zabezpieczeń typu "zainstaluj grę trzy razy, a potem
płyty możesz używać najwyżej jako podstawki na kawę" czy coś?


Jesteśmy przeciwni tego typu zabezpieczeniem. Co prawda jest to decyzja wydawcy, ale jeśli padnie taki pomysł to zrobimy wszystko, żeby do tego nie dopuścić. Zdajemy sobie sprawę, że gry są piracone prędzej czy później i nie chcemy uprzykrzać życia graczom ,którzy zdecydowali się wyłożyć pieniądze na pudełko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2011 o 17:22, szaman_85 napisał:

Witam (nie dostałem odpowiedzi wiec ponawiam pytanie)
Z tego co można było przeczytać nico będzie na targach gamescom, czy już wiadomo w jaki
sposób się tam zaprezentuje (czy będzie to własne stoisko, czy stoisko razem z Just a
Game czy może w inny sposób).
Pozdrawiam


Będziemy na gamescom. W jakiej formie? Pracujemy nad tym by pozytywnie Was zaskoczyć:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyczytałem Fearlock jest dość kluczowy dla życia i funkcjonowania postaci. Czy jest on w jakikolwiek sposób "kontrolowalny"? Czuję strach, więc np. szprycuje się, łykam Xanax czy inny środek - Albert lepiej wiedziałby jaki ;)) - i osłabiam działanie strachu, ale ryzyuje innymi skutkami ubocznymi.

Czy raczej nie ma takich możliwości?

W związku z wydarzeniami z Frontline... jak wygląda kwestia pozostałych planowanych na ten rok premier?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Dawno temu Nicolas Games miało w planie wydawniczym grę Crusaders: Twoje Królestwo
(org. Crusaders: Thy Kingdom Come - btw: powinno być przetłumaczone Przyjdź Królestwo Twoje)

- czy jest jeszcze szansa na wydanie tego tytułu w naszym kraju (spolszczonego)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedawno ukazał się wpis na blogu Afterfalla traktujący o muzyce w grze. Moje pytania odnośnie audio:

1. Czy ścieżka audio (dialogi) została już nagrana?
2. Czy cały ambient i wszystkie utwory zostały już skomponowane i nagrane?
3. Czy dźwięki otoczenia, wystrzałów i inne odgłosy nie związane z muzyką i dialogami zostały już nagrane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.07.2011 o 18:22, Zyje_sobie napisał:

Z tego co wyczytałem Fearlock jest dość kluczowy dla życia i funkcjonowania postaci.
Czy jest on w jakikolwiek sposób "kontrolowalny"? Czuję strach, więc np. szprycuje się,
łykam Xanax czy inny środek - Albert lepiej wiedziałby jaki ;)) - i osłabiam działanie
strachu, ale ryzyuje innymi skutkami ubocznymi.

Czy raczej nie ma takich możliwości?

W związku z wydarzeniami z Frontline... jak wygląda kwestia pozostałych planowanych na
ten rok premier?


Tak, są możliwości obniżania strachu bohatera. Adrenalina skacze podczas gdy tętno rośnie i gracz otrzymuje boosta do walki. Na temat nazw środków się nie wypowiadam:)

Już po wydarzaniach z Frontline opublikowaliśmy na stronie www.nicolasgames.pl plan wydawniczy. Jest on aktualny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2011 o 22:50, moonman napisał:

Witam!
Dawno temu Nicolas Games miało w planie wydawniczym grę Crusaders: Twoje Królestwo
(org. Crusaders: Thy Kingdom Come - btw: powinno być przetłumaczone Przyjdź Królestwo
Twoje)

- czy jest jeszcze szansa na wydanie tego tytułu w naszym kraju (spolszczonego)?


Witam, istotnie, mieliśmy ten tytuł w planach. Zapowiadał się bardzo dobrze, jednak aktualnie nie ma szans aby został on przez nas wydany:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2011 o 17:03, MixPL9 napisał:

Czy Afterfall: InSanity będzie obsługiwał Steamworks, Steam Cloud i czy w pudełku dostanę
klucz do aktywacji na Steamie ?


Pracujemy nad tym w tej chwili:) gra będzie na steamie więc tak rzeczy jak wymieniłeś + achievementy są koniecznością

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować