Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Patrykowi Hamerlak z Nicolas Games!

321 postów w tym temacie

Dnia 09.11.2011 o 15:43, jack230 napisał:

Ja jeszcze raz o preview dla serwisów. Czy otrzymały go również serwisy branżowe w Polsce?
Bo do tej pory nikt ze znanych mi polskich serwisów nie napisał na temat fragmentu gry.


W porozumieniu z naszym wydawcą - CDP, uzgodniliśmym że z polskimi mediami będzie kontaktował się (i ew. wysyłał wersję preview) dystrybutor:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.10.2011 o 17:30, jack230 napisał:

Mnie kojarzy się to raczej z wyłudzeniem i oszustwem, a Panu...??


No i z czym to się Panie Patryku kojarzy ....??

Jak Pan skomentuje również fakt, że liczba gier " sprzedanych " po 1$ nie przekroczyła......20 000 sztuk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak Pana komentarz ma się do słów pana Majki, który zarówno w zeszłym 2010 jak i obecnym 2011 roku wypowiadał się PUBLICZNIE, że wersja rosyjska powstanie jako pierwsza i będzie wydana na premierę gry.

Wypowiadał się na ten temat często np. po podpisaniu umowy z dystrybutorem rosyjskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.10.2011 o 14:06, patham napisał:

mogę jedynie odesłać do naszego ostatniego komunikatu, gdzie powiedzieliśmy iż wersjami
konsolowymi zajmiemy się po premierze, natomiast szczegółów podawać w tej chwili nie
możemy



Szanowny Panie, szczegóły bardzo chętnie i często podawaliście jeszcze w 2010 roku. Dla przypomnienia: powodem przełożenia premiery z 2010 roku na 2011 było......chęć wydania gry JEDNORAZOWO na wszystkie 3 platformy.....

Mamy koniec 2011 roku i co..... Nadal sztuczki i kłamstwa.... Niech pan przyzna oficjalnie, że NEG wcale nie zamierzał wydawać gry na 3 platformy i od samego początku , specjalnie i z premedytacją oszukiwał zarówno graczy jak i akcjonariuszy w tej sprawie... Nie umieliście bowiem zrobić tej gry nawet na PC. Terminy wersji końcowej były notorycznie przekładane..... Nie było więc CZEGO konwertować na inne Platformy i dlatego rozstali się z wami zagraniczni dystrybutorzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2011 o 09:38, jack230 napisał:

Nie było więc CZEGO konwertować na inne Platformy i dlatego rozstali się z wami zagraniczni
dystrybutorzy.



Witam,

Nie mogę przyznać tego co Pan proponuje, gdyż byłoby to kłamstwo. Wydaje mi się również nadużyciem twierdzenie o "notorycznym" przekładaniu, jednak w grę wchodzi tu również subiektywne odczucie.

Prosiłbym również o nie przekłamywanie faktów. Liczba mnoga zagranicznym dystrybutorów jest niewłaściwa, jak również twierdzenie jakoby to oni rozstali się z nami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2011 o 09:53, anonimoo napisał:

Panie Patryku czy moze pan podac kiedy wracacie do rozmów z dystrybutorami na temat xbox,
ps3 ?


Witam, wolelibyśmy zakomunikować o wyniku tych rozmów niż samym procesie ich prowadzenia.

Dnia 10.11.2011 o 09:53, anonimoo napisał:

Chciałbym jeszcze troche wyjsc w przyszlosc,
Po grze Afterfall jaka bedzie w planach nastepna ? Arena Morte ? czy kolejna czesc Afterfall
??


Informacje na temat przyszłych projektów były skąpo podawane już wcześniej, jednak dokładne plany zaprezentujemy po premierze Afterfall: InSanity. Znajdując się tak blisko premiery nie chcemy (i jest nam trudno:)) odrywać uwagi od tego produktu.

Nasze szczere i być może zbyt emocjonalne podejście rodzi niepotrzebnie poczucie zniecierpliwienia, a nie chcemy informować o planach zbyt wcześnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2011 o 15:03, anonimoo napisał:

nie chodzi mi o konkrety tylko czy nadal szukacie wydawcy czy dopiero bedzie szukac ?
Po premierze czyli jeszcze w tym roku ?


To są właśnie konkrety:-)

Jeśli odpowiem na pytanie tak lub nie, zrodzi to jedynie kolejne, a naprawdę na tym poziomie nie mogę podawać szczegółów do których by to prowadziło.Chciałbym odciąć się od udzielania deklaracji, gdyż będą one podatne na intepretacje, a wolelibyśmy skupić się na komunikowaniu faktów. Z tego względu bardzo prosze o cierpliwość, informacje na temat przyszłości wersji na X-Boxa i PS3 podamy w odpowiednim momencie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.11.2011 o 15:18, anonimoo napisał:

I jeszcze jedno pytanie :)
Czy dowiemy sie jeszcze w tym miesiacu ile zostalo sprzedanych kopii w przedsprzedaży
? chodzi mi o wersje w pudelku


Podawanie takich danych należy do rzadkości. Proszę również wziąć pod uwagę, iż decyzja taka należy do wydawcy, a nie producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż, to kwestia (mam nadzieję) raczej oczywista, po prostu ciekawi mnie czy w EK będzie to ładne opakowanie, które widnieje przy edycji normalnej czy coś innego, np. płyta będzie w tym czymś, co na zdjęciu jest pod plakatem. Duperela, ale mnie to interesuje. Przepraszam za wybuch, ale ostatnio jakoś nie potrafię się dopatrzeć odpowiedzi na ani jedno pytanie, a miałem ciężki dzień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Demo, ok fajnie, trochę niedoróbek jest, ale grać się da i czekam na pełną wersję.
Mam pytanie, które nie pozwala mi zasnąć: o co chodzi z tymi głowami, szczególnie przy pierwszej cutscenie, dlaczego one tak się nie naturalnie ruszają? Będzie to wyjaśnione w dalszej części gry, np oni już wszyscy są zarażeni i stąd te dziwne ruchy? czy może ktoś przesadził z nadmiernymi ruchami przy animowaniu postaci?

Wcześniej pytałem o steam i czy są rozmowy na ten temat, ale nie uzyskałem odpowiedzi, a wiec zapytam jeszcze raz:
"Świetna sprawa z tym OnLive :). Mam pytanie czy są prowadzone rozmowy ze steam''em odnośnie wydania u nich gry? Fajnie jakby i tam Afterfall: Insanity się pojawił."

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obecnie nie posiadam odpowiedniego peceta, żeby zagrać w demko, ale oglądałem na youtube wielki fragment początkowego gameplayu i wątpię, żeby moje wrażenia z gry wiele się różniły od tego co biernie oglądałem.

Mówiąc wprost- taryfa ulgowa z mojej strony właśnie się wyczerpała. Za sprawą mocapu w połączeniu ze słabym polskim dubbingiem w połączeniu ze źle wyreżyserowanymi przerywnikami filmowymi.

Całość wygląda jak kpina z graczy. Mogę jakoś wybaczyć słaby dubbing, bo wyobrażam sobie jak ciężko jest dobrze dobrać ton głosu czytając kwestię z kartki i nie wiedząc jak będą się zachowywać postacie na ekranie. Ale mocap to porażka na całej linii. Wszystko wygląda nie tak. Począwszy od gestykulacji po kretyńskie dreptanie w miejscu każdej jednej postaci, jakby chciała co najmniej siku, ale nie mogła. I to idiotyczne kręcenie głowami! W kilkuminutowym kawałku oskryptowanej sceny zniszczyliście pierwsze, najważniejsze wrażenie o grze! Jak mogliście?! To wygląda tak, jakby osoby odpowiedzialne za mocap nie wiedziały jakie kwestie będą wygłaszać poszczególne postacie, a osoby podkładające głowy na oczy nie widziały jak wyszedł mocap! Tak się nie da niczego nakręcić, co właśnie widzimy na filmikach. Sztuczność i brak synchronizacji.

Sama reżyseria tych scen jest jeszcze do poprawienia, bo pewnie łatwiej jest zmienić kąt wirtualnej kamery w scence niż kręcić od nowa mocap i nagrywać nowe, lepsze dialogi. A jest co poprawiać, bo przedstawienie pierwszych przeciwników i samego Obłędu jest bardzo nędzne. Obejrzyjcie sobie, jak wyglądało pierwsze zetknięcie gracza z potworami w Silent Hill 2, albo w 28 dni później, bo tak właśnie powinno to wyglądać w Afterfallu. Postać, którą steruje gracz to cholerny psychiatra, a nie zimnokrwisty morderca i tak go powinniście przedstawić, a nie dajecie graczowi do ręki siekierę i puszczacie na niego boty. Te boty powinny robić na nas wrażenie ludzi ogarniętych obłędem, a nie mobków z WoWa, które trzeba zaklikać na śmierć dla dropa i ekspa!

Czy w tym fragmencie gry jest w ogóle coś dobrego? Grafika jest dobra. Przynajmniej graficy i osoby odpowiedzialne za wizualizację InSanity spisały się na medal. Tutaj nie tylko nie widzę najmniejszych niedociągnięć, ale wręcz mógłbym was pochwalić. Ale nie pochwalę, bo dla samej grafiki tej gry zwyczajnie nie kupię. Jak pisałem na początku mój kredyt zaufania dla tej gry został wyczerpany. Albo poprawiacie to, co spieprzyliście, albo tracicie moje 99zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować