Zaloguj się, aby obserwować  
Yahoo

Test Drive: Unlimited

11744 postów w tym temacie

Dnia 23.06.2008 o 11:10, kolektor napisał:

Wy się nie śmiejcie - ja kiedyś na joysticku grałem w FIFĘ xD

Nie no, w fife to i ja gralem. Ale w fife nie jest tak zle, tam wlasnie dobrze jest, kiedysie kreci joyem i on ladnie ci przechodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.06.2008 o 11:10, kolektor napisał:

Początki wcale takie trudne nie są, a sterowanie
rzeczywiście jest precyzyjniejsze


Oczywiście, że nie są, bo przecież pad jest po to, aby grało się bardziej komfortowo. Poza tym wszystko jest dosłownie pod ręką i steruje się bardziej intuicyjnie. Gdy chce się wygrywać, nie można się zastanawiać, który klawisz jest do czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w ogóle żeby wygrywać w tej grze to trzeba mieć drogę bez górek. Niestety twórcy zbobili niskopoligonowe trasy i jeździ się jak po kaloryferze :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.06.2008 o 13:30, Arachnos napisał:

w ogóle żeby wygrywać w tej grze to trzeba mieć drogę bez górek. Niestety twórcy zbobili
niskopoligonowe trasy i jeździ się jak po kaloryferze :/


Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi, mógłbyś bardziej rozwinąć temat?
Czy masz na myśli to, że jazda po drogach górskich ( jak rozumiem to oznacza słowo "górki" ) jest zbyt trudna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.06.2008 o 21:18, xDeuSx napisał:

/.../


O ile się nie mylę, chodzi o to, że wyspa w TDU jest zrobiona z małej (na tę skalę) ilości polygon''ów (wielokątów) tworzących cały teren w 3D. Dlatego samochód czasem skacze po jezdni nawet na prostej i równej (dla nas) drodze, właśnie z powodu "kanciastości" powierzchni tej jezdni.

Być może coś pokićkałem, poprawcie mnie jakby co. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.06.2008 o 22:46, Linux M napisał:

> /.../

O ile się nie mylę, chodzi o to, że wyspa w TDU jest zrobiona z małej (na tę skalę) ilości
polygon''ów (wielokątów) tworzących cały teren w 3D. Dlatego samochód czasem skacze po
jezdni nawet na prostej i równej (dla nas) drodze, właśnie z powodu "kanciastości" powierzchni
tej jezdni.

Być może coś pokićkałem, poprawcie mnie jakby co. ;)


Dokładnie to miałem na myśli. Samochód podskakuje na kanciastej drodze, bo jest stworzona ze zbyt małej ilości wielokątów. Szkoda, bo TDU mi się wybitnie podobał dopóki nie musiałem przejechać 18km po takich własnie drogach na czas. To był koszmar do tego stopnia, że mój TDu kurzy się od tamtego dnia gdzieś w szafie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.06.2008 o 15:16, Cubstone napisał:

Ja też wrzucę kilka fotek z ostatnich nieoficjalnych spotkań i samotnej jazdy:) Mam nadzieje,
że się spodobają:P


Niezły Jump na 2 focie ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.06.2008 o 23:18, Qbasmok007 napisał:

Niezły Jump na 2 focie ^^



Heh, dzięki:) Oczywiście chyba nie muszę dodawać, że to w hardcore mode robiłem? :P

A tak odnośnie Mega Carpacka w Polsce, to ja jestem raczej pesymistą w tej sprawie, chociaż jeszcze przedwczoraj miałem jakieś nadzieje... Sądzę, że Atari po raz kolejny oleje fanów TDU i zajmie się innymi, nowszymi tytułami, a nasza ścigałka odejdzie u nich w zapomnienie. Miał być kolejny patch- nie ma. Uważam, że teraz zajmują się już raczej TDU 2, więc po co mieliby sięgać wstecz, skoro niebawem (ekhem.. no nie wiem:)) ukaże się druga część tej gry? Oczywiście wiem- cuda czasem się zdarzają i może państwo z CDP też ostro działają w tym kierunku tak, że niebawem sprezentują nam nowego Packa. Jeśli tak by się stało, ogromnie bym się ucieszył, ale teraz straciłem wszelką nadzieję. Amen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować