Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

CD Projekt zaprasza: poznajcie bohaterów The First Templar

23 postów w tym temacie

Może i nie jest to mega produkcja, a raczej maleństwo pokroju pierwszego Gothica, ale walka wygląda całkiem smakowicie :-) Chyba nawet lepiej niż w Wiedźminie (pewnie przez brak tego małpiego tarzania ;-))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi, czy zaimplementowanie pochew na miecze rzeczywiście jest takie trudne, że nikt tego nie robi? Jeden wiedźmin takie ma i to tylko główny bohater, a reszta to wszędzie broń na magnesach się chyba trzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2011 o 11:34, Nalfein napisał:

Powiedzcie mi, czy zaimplementowanie pochew na miecze rzeczywiście jest takie trudne,
że nikt tego nie robi? Jeden wiedźmin takie ma i to tylko główny bohater, a reszta to
wszędzie broń na magnesach się chyba trzyma.

Zaimplementowanie chyba nie, ale gra traci dużo na wydajności. Pierwszy wiedźmin miał pochwy (w odzyskanych plikach gry) na WSZYSTKIE miecze i nie szło grać, więc zmieniono na pochwy tylko dla Geralta.
W drugim Wiedźminie chyba był ten sam problem i CDPR zostawiło pochwy dla głównej postaci.
No i pewnie wielu ekipom nie chce się babrać z takimi detalami. W końcu 3,5 metrowy miecz przyklejony do pleców wygląda "Epicko".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ty za bzdury wypisujesz...
Zaimplementowanie dodatkowego kawałka modelu ma obciążać tak zasoby, ze gra jest niegrywalna... wysiadam.
Wystarczy zrobić "pochwę" na zasadzie jakiegoś niepełnego małego uchwytu, będącego elementem modelu danej postaci i już dana gra nabiera "realizmu" [dodatkowo do takiego uchwytu nie trzeba dorabiać specjalnie skomplikowanej animacji i fizyki]
Jak mnie pamieć nie myli Oblivion też ma ten element a nie jest "niegrywalny".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem jak im to wyjdzie. Aż sobie poczytam zapowiedzi. Wygląda ciekawie. Nie jest bóg wie jak przerysowane. Te ruchy postaci są troszkę sztywne no i za szybko obracają się do innego przeciwnika ale poza tym to kto wie.
Trzeba tylko zobaczyć jak z fabułą i resztą elementów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem i zapewniam was że poza tym iż w grze występują templariusze a główny bohater jest podobnie jak Assassin zakapturzony to ta gra nie ma z serią AC nic podobnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyglada okropnie. Animacje, grafa, bogactwo otoczenia. Szczerze mowiac troche jak indie production.

Kiepscizna. Po filmikach nawet na demo bym sie nie skusil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pepsi, nie widzę tutaj żadnych combosów a szczególnie u tej dziewczynki z nożami. Jakieś skakanie jak w AS to nie combo :) Combo składa się conajmiej z trzech ciosów. Tutaj mamy jakąś lipkę :) Ogólnie gra ssie to widać i porównywanie tego z Gothiciem to brzydki żart.

Oczywiśćie zobacze, jak będzie demo pogram. Ale nie kupie, bez szaleństw :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2011 o 12:06, Pietro87 napisał:

Co ty za bzdury wypisujesz...
Zaimplementowanie dodatkowego kawałka modelu ma obciążać tak zasoby, ze gra jest niegrywalna...
wysiadam.

Spytaj się gościa, który zrobił pochwy w Wiedźminie jak gra działała, gdy wszyscy mieli pochwy, później gadaj. U mnie Oblivion nie miał pochew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No u ciebie oblivion nie miał pochew [i tylko u ciebie], bo widać że nie grałeś ale pierdoły pisać potrafisz [jak zawsze z resztą]

20110714140411

20110714140419

20110714140427

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2011 o 14:04, Pietro87 napisał:

No u ciebie oblivion nie miał pochew [i tylko u ciebie], bo widać że nie grałeś ale pierdoły
pisać potrafisz [jak zawsze z resztą]

Ponad 50h, to wg Cibie nie granie? Przesłać Sejw? Mogłem uwagi nie zwrócić, bo latałem z Toporem przyklejonym prawdopodobnie do pleców i z kamerą FPP.
Edit: A to, ze pochwy sprawiły, że Wiedźmin był niegrywalny to fakt. Dlatego w części pierwszej tylko Geralt miał pochwy (w modzie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz screeny powyżej, nie kompromituj się dalej, nie do wszystkich mieczy były pochwy, do Claymoreów i do Toporów 2h bodajże nie było, jednak jak by nie patrzeć, do większości były i ... o zgrozo, gra chodzi płynnie... co za straszna anomalia - konkluzja - autorzy wiedźmina to technologiczni partacze skoro u nich 2 pochwy na miecz na plecach sprawiały, że gra jest niegrywalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.07.2011 o 14:12, Pietro87 napisał:

wiedźmina to technologiczni partacze skoro u nich 2 pochwy na miecz na plecach sprawiały,
że gra jest niegrywalna.

2 nie. Z dwiema jest ok, ale jak w Wyzimie bądź na Podgrodziu wszyscy mieli pochwy, to wtedy gra stawała się niegrywalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2011 o 11:04, Morfieusz napisał:

Może i nie jest to mega produkcja, a raczej maleństwo pokroju pierwszego Gothica,

Pierwszy Gothic to "maleństwo"? Do tego pokroju tej gry?

>ale

Dnia 14.07.2011 o 11:04, Morfieusz napisał:

walka wygląda całkiem smakowicie :-) Chyba nawet lepiej niż w Wiedźminie (pewnie przez
brak tego małpiego tarzania ;-))

Moim zdaniem walka wygląda dosyć topornie i przestarzale, ale nie wątpię, że gra sama w sobie może być dosyć wciągająca.

Swoją drogą, ja w Wiedźminie przewrotów robiłem mało, stawiałem raczej na bloki i kontry, świetnie to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2011 o 14:12, Pietro87 napisał:

autorzy wiedźmina to technologiczni partacze skoro u nich 2 pochwy na miecz
na plecach sprawiały, że gra jest niegrywalna.


Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że Aurora to silnik mocno leciwy i pewne zmiany były nie do przeskoczenia, mimo sporych modyfikacji, jakich Redzi dokonali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdaję sobie sprawę, nie mniej kolega Growin [jak to ma w zwyczaju] uogólnił, że wprowadzenie "pochwy" w grach cRPG zabija wydajność, to mu pokazałem, że taki na dziś dzień dinozaur jak Oblivion taki "bajer" miał i chodził bez większych zgrzytów.

Poza tym - naprawdę wierzysz, że nawet na takim silniku jak aurora kawałek zakodowanego modelu robi az taką różnice ?
Musiało to być partacko robione lub przebajerzone [czytaj - chcieli do tego dorobić jakąś dodatkową fizykę/animację, co jest zbędnym imho eye-candy na tak starym silniku]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować