Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Driver: San Francisco - 60 klatek na sekundę tylko w single; pierwsze kilkanaście minut z kampanii

12 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Driver: San Francisco miał na konsolach hulać w 60 klatkach na sekundę. I będzie – ale wyłącznie w trybach dla pojedynczego gracza. Na osłodę serwujemy pierwsze trzynaście i pół minuty z kampanii.

Przeczytaj cały tekst "Driver: San Francisco - 60 klatek na sekundę tylko w single; pierwsze kilkanaście minut z kampanii" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z taką grafiką i fizyką (6:30 lol) to powinno być 100 fpsów ;d

"Martin Edmondson z Ubisoftu wyjaśnił, że jest to związane z przepustowością internetowych łącz oraz obecnością efektów wizualnych."

Może mi to ktoś wytłumaczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to trochę za różowo. Niby nie jest źle ale nie każdemu to może się podobać. Z tą ciężarówką, która ich goniła to nie wierze że nie mogli dodać gazu do dechy i by spokojnie uciekli. Jeszcze jest parę dziwnych rozwiązań. A te kolizje i latające samochody to też nie za dobrze to wyglądało. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Ciekawe jak Jericho przedostał się do kabiny kierowcy skoro jest ona odgrodzona od części w której przewożony jest więzień ... ?
2. Ekipa tv najwyraźniej nie była wtajemniczona ciekawe tylko jak tej pani udało się przemycić do kabiny te rpg ?
3. Kiepska fizyka - ta ciężarówka waży chyba tyle co lokomotywa a mocy ma tyle co Jumbo Jet ...
4. Samochody nie zjeżdżają z drogi przed ambulansem - pewnie dlatego po chwili wyłącza syrenę żeby nie było widać
Coraz mniej mi się to podoba , już się nawet zastanawiam czy w ogóle to kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się, że coraz częściej mamy okazję obejrzeć kilku-nasto minutowe gameplaye z gry, zanim jeszcze zostaną wydane na rynek.

Co do "Driver: San Francisco" nie mam zdania, jak na razie. Po Driv3r straciłem zainteresowanie tą serią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.07.2011 o 17:29, Selv napisał:

"Martin Edmondson z Ubisoftu wyjaśnił, że jest to związane z przepustowością internetowych
łącz oraz obecnością efektów wizualnych."


Może mi to ktoś wytłumaczyć?

Wygląda na to, że jeden z graczy będzie robił za serwer klatek dla pozostałych. ;D
Innego wytłumaczenia nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować