Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Bulletstorm nic nie zarobił dla Epic Games

103 postów w tym temacie

No to po prostu mimo ocen i gracze i tak wiedzą swoje...

BTW: jak sobie zerknąłem na metacriticu to widzę że nowy CoJ ostro dostaje po tyłku... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma multi (to co jest, to kiepski żart) - to raz. Gra została wydana w tym samym czasie co Killzone 3 - to dwa. Kampania jest raczej krótka, a że brak multi, nie ma sensu kupować - to trzy. Ot i cała filozofia. Zastanawiam się co właściwie Epic chciał zrobić wydając Bulletstorma. Moim zdaniem chcieli tak na dobre przetestować People Can Fly, a że przy tym jakiś grosz wpadł, to dobre i tyle. Wszak do tej pory PCF robiło dla nich tylko konwersję Gears of War, więc pewnie chcieli sprawdzić jak sobie radzą sami z Unreal Engine 3, od podstaw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co tu płakać. Bulletstorm jak sami twórcy pisali był robiony pod konsolowego gracza, a tam z takim FPS''em nie jest łatwo trafić w gusta konsolowców. PC się wypiął totalnie i w sumie nawet i dobrze. Twórcy sami stwierdzali jaki to PC jest beee i szczerze współczuli graczom na PC itp. Można było to zobaczyć choćby w przypadku dema PC, które powstało dopiero całkiem niedawno (jak widać dopiero po dłuższym czasie wydawca zaczął się łapać koła ratunkowego jakim był PC, ale już chyba za późno) i brak wsparcia dla monitorów 4:3. Jak wiadomo większość konsol podłączona jest teraz pod tv 16:9 :]

A jeszcze niedawno wypuszczali Painkillera, który na tym samym PC okazał się HITEM, a tu taka szybka zmiana stron. Pewnie myśleli, że z konsolami zarobią bo będzie większa sprzedaż, no ale jak już mówiłem rynek konsol rządzi się swoimi prawami i średniaki kończą jak kończą, bo co tu mówić. Bulletstorm jest grą średnią i na pewno gorszą od w/w Painkillera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamiast się cieszyć że nasz rodzimy zespół zrobił tak dobrą grę to nie, narzekania i nic więcej.
Gra jest dobra i tego jej nie odmówicie jedyne co wymaga ulepszenia w grze to multi a tak jest wszystko w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydanie tej gry bez pełnoprawnego multi i w tym samym momencie co Killzone 3 (który też za dobrze nie zszedł, ale wciąż sprzedał się lepiej od BS i to na jednej platformie) nie było mądrym posunięciem. Cóż, szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 11:03, micmus123456789 napisał:

Zamiast się cieszyć że nasz rodzimy zespół zrobił tak dobrą grę to nie, narzekania i
nic więcej.


Wiesz, kiedy kupuję grę, to kupuję GRĘ, a nie jej kraj pochodzenia. Jeśli gra śmierdzi średniakiem na kilometr, to mam głęboko w zadku, czy powstałą w Polsce, w Stanach czy na Antarktydzie. Wydaję kasę, by się cieszyć grą, a nie jarać tym, kto ją stworzył.

Swoją drogą, czy na ten przykład Kanadyjczycy tak się podniecają, jak jakieś kanadyjskie studio zrobi grę? Nie. Może czas, byśmy my, Polacy, też przestali robić z tego wielki szum. To, że WRESZCIE powoli przestajemy być tysiąc lat za dinozaurami, to nie powód do chluby, a raczej odwrotnie...

Dnia 23.07.2011 o 11:03, micmus123456789 napisał:

Gra jest dobra i tego jej nie odmówicie jedyne co wymaga ulepszenia w grze to multi a
tak jest wszystko w porządku.


Gra jest średnia do bólu. Prawie nieistniejące multi i kampania, która nudzi się po 2-3 godzinach, wiejąc monotonią. Do tego marnie wykonany port na PC i przez długi czas brak dema.

Tobie się podoba? Ok. Ale nie oznacza to, że gra jest OBIEKTYWNIE dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Następna rzecz, którą zrobimy z People Can Fly, będzie wielka.

błagam, niech to będzie GoW 2 i 3 na PC! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co mogło nawalić? Zastanówmy się.. krótka fabuła single player.. słaby multi.. wysoka cena mimo upływu wielu miesięcy od premiery... chyba nie. No nie wiem, nic mi do głowy nie przychodzi co mogło nawalić. ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że choć singla jeszcze można ukończyć i bawić się tymi skillshotami to więcej z tej gry niestety pomimo, że nawet chciałem się zmusić to nie wycisnąłem. To dobry tytuł, ale koledzy z za oceanu widzieli w nim pewnie tylko zwykłego FPSika z cukierkowatą oprawą. Na błędach trzeba się uczyć i pozostaje liczyć, że druga część o ile taka się w ogóle pojawi da jeszcze większego kopa niż pierwsza.

Więcej swobody, możliwość wyboru, dobry multi oparty nawet na tych standardowych rozwiązaniach typu CTF,TDM. Dzisiaj gracze tego właśnie chcą, a przynajmniej ja widzę plusy w wymienionych wariantach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, teraz wszyscy cisną w CoD, a ci którzy tego nie robią, to bawią się w Battlefielda. Na rynku FPSów przebić się może taki Bioshock, bo zadziwia i zachwyca wykreowanym światem. PCF zrobili kolejnego Painkillera, tylko uwspółcześnili rozgrywkę. Rzecz jedynie w tym, że tego typu gry dziś się nie sprzedają...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 11:00, Budo napisał:


Przypominam, że Wiedźmin też nic nie zarobił.


Co ty Pie..... Wiedźmin 1 przecież zarobił mało ale zawsze coś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 11:02, Skwaru84 napisał:

Co tu płakać. Bulletstorm jak sami twórcy pisali był robiony pod konsolowego gracza,
a tam z takim FPS''em nie jest łatwo trafić w gusta konsolowców. PC się wypiął totalnie
i w sumie nawet i dobrze. Twórcy sami stwierdzali jaki to PC jest beee i szczerze współczuli
graczom na PC itp. Można było to zobaczyć choćby w przypadku dema PC, które powstało
dopiero całkiem niedawno (jak widać dopiero po dłuższym czasie wydawca zaczął się łapać
koła ratunkowego jakim był PC, ale już chyba za późno) i brak wsparcia dla monitorów
4:3. Jak wiadomo większość konsol podłączona jest teraz pod tv 16:9 :]

A jeszcze niedawno wypuszczali Painkillera, który na tym samym PC okazał się HITEM, a
tu taka szybka zmiana stron. Pewnie myśleli, że z konsolami zarobią bo będzie większa
sprzedaż, no ale jak już mówiłem rynek konsol rządzi się swoimi prawami i średniaki kończą
jak kończą, bo co tu mówić. Bulletstorm jest grą średnią i na pewno gorszą od w/w Painkillera.



4:3 Nie mów że używasz takiego monitora bo padnę że śmiechu. Naprawdę nie stać cię na wydatek rzędu 400-500zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 11:49, ZubenPL napisał:

4:3 Nie mów że używasz takiego monitora bo padnę że śmiechu. Naprawdę nie stać cię na
wydatek rzędu 400-500zł


Skoro mu działa to po co miałby wymieniać? Bo jakiś forumowicz uznał to za przestarzały format?
Jeśli dla ciebie 400-500 zł to drobny wydatek to gratuluję. Może jednak czas zacząć zarabiać samemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować