Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Call of Juarez: The Cartel - recenzja

34 postów w tym temacie

Rafał Dziduch

Mastermind poczuł krew i wywołał wojnę karteli, a potem wskoczył w sam jej środek, by schwytać główny czarny charakter. Sprawdźcie w naszej recenzji, czy Call of Juarez: The Cartel autorstwa wrocławskiego Techlandu zasługuje na uwagę?

Przeczytaj cały tekst "Artykuł: Call of Juarez: The Cartel - recenzja" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zabawne, czytając tę recenzję spodziewałem się, że pod koniec zobaczę najmniej 7.5, szczególnie, że 6.9 mieści się w definicji "zapchajdziura" i "gra bez polotu", a tego zdecydowanie nie przypisałbym grze, która dostaje rekomendację trzykrotnego przejścia, ale to święte prawo recenzenta oceniać wedle swojego upodobania, więc proszę tego nie odbierać jako narzekanie :)
Jako narzekanie można za to odbierać pewne uwagi odnośnie tekstu. Zazwyczaj mi tego rodzaju błędy nie przeszkadzają, ale pod koniec chyba się komuś popsuł klawisz spacji, można prosić o reedycję? To naprawdę boli w oczy ^^
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzobymprosiłrecenzentaabysprawdziłjeszczeraztekstipowstawiałspacjetamgdzietrzebabo inaczejczytelnikmeczysietakjakterazrecenzentczytajactozdanie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 18:37, mronoth napisał:

cóż, sądząc po nagłówkach, sprawdzasię to co przewidywałem - CoJ bez westernu to tylko kolejny shooter we współczesności jakich są miliony. Szkoda.
A recenzja na gramie chyba tylko dlatego ma 6.9 co by za bardzo od światowej średniej nie odbiegać, bo z tekstu wychodzi spokojnie 8 ;) W ogóle, droga redakcjo, ustalilibyście między sobą jakieś jasne kryteria jak oceniacie, bo jeden używa pełnej skali dziesięciopunktowej, inny tylko typowego przedziału 7-10, a w dodatku burdel ten powiększa fakt, że raz na jakiś czas ten który używał dotąd tylko skali a zaczyna używac skali b (bądź odwrotnie). Od razu czytelniej będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja raczej uwierzę ocenie z metacritic.com... Zachciało im się współczesności teraz niech mają! Gdzie to pojęcie zrobić z fajnej western''owej gierki takie coś ?! A no tak CoD...

ps. Czy i wy macie dość współczesności (chyba raczej powinienem napisać CoDowośći) w grach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 18:55, 123Eddy123 napisał:

ps. Czy i wy macie dość współczesności (chyba raczej powinienem napisać CoDowośći) w
grach ?


Czyli oceniasz grę, pod względem CoDowosci tak? Jest CoD jest ZuO.
Nie podoba ci się, bo masz dość CoDa, to obnizysz jej ocene? Dlatego, że jest współczesna?
Ze system strzelania jest jak w CoD? Toz to fail.

Jak zaczynam czytać recke juz na dzień dobry widze, ze gra jest zabugowana, cienkie fragmenty gry z jazdą, AI ma problemy. To wina współczesnosci? Chyba tak, bo samochodów na dzikim zachodzie nie było...
ale sama najwazniejsza czesc gry jest ok, jest fajna. Ja widze to tak, ze sama gra w sobie nie jest zla. Ale niedoróby daly o sobie znać i jest 6.9. Nie ma tragedii, ale gra jest nadal grywalna.
Kaszanka Zone to na bank, nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 19:09, Zgreed66 napisał:

Czyli oceniasz grę, pod względem CoDowosci tak? Jest CoD jest ZuO.
Nie podoba ci się, bo masz dość CoDa, to obnizysz jej ocene? Dlatego, że jest współczesna?


Chyba mnie nie zrozumiałeś (a i ja się nie dokładnie wyraziłem za co przepraszam)... nie mówię że współczesność to zło, ale próbowanie zrobienia z gry czegoś czym nie jest już nazwał bym złem.

Właściwie to dość mam na siłę upodabniania gier do CoDa właśnie TO się nudne...
Twórcy gier chyba uważają że jeśli przeniosą akcje swojej gry do współczesności to podbiorą MW/BO fanów tworząc przy tym z ciekawych tytułów gnioty...

>Ze system strzelania jest jak w CoD? Toz to fail.
ps. A jakiż to wyjątkowy system strzelania ma Call of Duty ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 18:49, TheZbyszeK napisał:

Wiadomo przecież, że polska gra = wyższa ocena w Polsce.


No oczywiście... Biadolenie. Gra się spodobała, to zostaął tak oceniona, a to że inni recenzanci przyzwyczaili się do innych trendów, to ich problem.

Swoją drogą eurogamer dał 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 19:28, 123Eddy123 napisał:

Chyba mnie nie zrozumiałeś (a i ja się nie dokładnie wyraziłem za co przepraszam)...
nie mówię że współczesność to zło, ale próbowanie zrobienia z gry czegoś czym nie jest
już nazwał bym złem.


Przeczytałeś zdanie recenzenta? chyba, nie.
To ci przekopiuje
"Czy "uwspółcześnienie" serii Call of Juarez zabiło jej ducha? W moim odczuciu - nie. Scenarzyści świetnie odświeżyli serię, a kilka meksykańskich scenerii z pewnością przypomni fanom poprzednie części. Fakt, że Ben jest potomkiem "tych" McCallów stanowi swoistą wisienkę na torcie."
Nie grałem w tą gre, ale wierze, ze dalej jest dobra, choć bugi dały o sobie znać.
Recenzent ocenia grę, a nie to, czy to go nudzi, czy nie. Bo takie gadanie jest czcze.

Widać Mastermind ma takie zdanie, ze mu sie podoba ;)

Dnia 23.07.2011 o 19:28, 123Eddy123 napisał:

Właściwie to dość mam na siłę upodabniania gier do CoDa właśnie TO się nudne...

Łoł, tylko, ze widocznie to sie sprzedaje ;)

Dnia 23.07.2011 o 19:28, 123Eddy123 napisał:

Twórcy gier chyba uważają że jeśli przeniosą akcje swojej gry do współczesności to podbiorą
MW/BO fanów tworząc przy tym z ciekawych tytułów gnioty...

Wina bugów, to nie jest wina współczesnosci. Problemy z Ai byly by dalej, bugi tez by byly.
No tylko samochodów, by nie było. Ale z tego co widze sam pomysł karteli narkotykowych, rożnorodnosc bohaterów i misji jest na +. Sam system objectow tez jest na +. Jak komus taki system sie nie przejadł i przezyje te bugi, to pewnie i sobie pogra.

Dnia 23.07.2011 o 19:28, 123Eddy123 napisał:

ps. A jakiż to wyjątkowy system strzelania ma Call of Duty ???

Jest prosty? Dynamiczny? Duzo ekszyn? ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2011 o 18:23, Tenebrael napisał:

Bardzobymprosiłrecenzentaabysprawdziłjeszczeraztekstipowstawiałspacjetamgdzietrzebabo
inaczejczytelnikmeczysietakjakterazrecenzentczytajactozdanie :P


Pewnie za spacje nie płacą. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że tą częścią Techland skutecznie uśmiercił bardzo dobrą markę, na którą wyrastał CoJ. Ciekawe jaki poziom wykonania zademonstruje nam Dead Island?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fabuła na plus ;>. Jak dla mnie Wiezy Krwi przodowały pod tym względem, dobrze, że Cartel trzyma poziom. Kiepską SI partnerów też mogę sobie odjąć, bo planuje grać w coopie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować