Zaloguj się, aby obserwować  
Vaksinar

Sklepy internetowe z grami

606 postów w tym temacie

Dopisuję ciąg dalszy do mojego poprzedniego posta.
Paczka dotarła do mnie w końcu 11.09.08. Została nadana 10.09.08, a jakiś pracownik informował mnie,że paczkę wysłali 09.09.08!! Jak można kłamać klienta??!! A mało tego w sklepie wirtus.pl pracują nie tyle kłamcy co ślepi ludzie! Jeden z tytułów gier jakie zamawiałem miał być zdublowany a tu lipa tylko 1 pudełko, do pieca odłożyli tym, że jedno pudełko załączyli uszkodzone i płyta sobie w nim " fruwała" przez co się zniszczyła!!
Mam już dosyć tego sklepu!! Nie dość że na realizacje zamówienia czekałem prawie 2 tygodnie, byłem okłamany, i nie formowany co się dzieje z moim zamówieniem to do tego nie dotrzymali umowy, przysyłając błędnie zrealizowane zamówienie, teraz czekają mnie nowe negatywne przygody z tym sklepem.
Jestem wściekły!!

Co do sklepu menago.pl kupiłem u nich poprzez allegro dwie perełki gier Final Fantasy 7 i 8 a wszystko poszło szybko i sprawnie:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na ogół gry kupowałam w Wirtusie i byłam zadowolona. Ostatnio zamówiłam gry na sume przekraczającą 170 zł. Po 5 dniach braku realizacji zadzwoniłam i okazało się, że nie mają jednej gry na magazynie. W sumie to drobiazg, pomyślałam, ze poczekam. W końcu paczka przyszła, i co się okazuje? Jedna z gier jest jakąś dziwną, wygląda na wersję dodawaną do gazety, w dodatku w pudełku są dwie płyty z bonusowymi badziewiami a płyty z grą nie ma. Wysłałam 3 maile i nikt do tej pory nie raczył mi na nie odpowiedzieć, nawet automatycznie nie potwierdzono, że je dostali.
Na stronie w dziale reklamacje doczytałam się wreszcie, że powinnam grę zapakować i odesłać. Musze zatem pofatygować się na pocztę, kupić odpowiednie opakowanie i wysłać paczkę poleconym, oczywiście za własne pieniądze. Zastanawiam się, co będzie jeśli reakcja sklepu będzie taka, jak na moje e-maile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2008 o 09:12, werbenis napisał:

Na ogół gry kupowałam w Wirtusie i byłam zadowolona. Ostatnio zamówiłam gry na sume przekraczającą
170 zł. Po 5 dniach braku realizacji zadzwoniłam i okazało się, że nie mają jednej gry
na magazynie. W sumie to drobiazg, pomyślałam, ze poczekam. W końcu paczka przyszła,
i co się okazuje? Jedna z gier jest jakąś dziwną, wygląda na wersję dodawaną do gazety,
w dodatku w pudełku są dwie płyty z bonusowymi badziewiami a płyty z grą nie ma. Wysłałam
3 maile i nikt do tej pory nie raczył mi na nie odpowiedzieć, nawet automatycznie nie
potwierdzono, że je dostali.
Na stronie w dziale reklamacje doczytałam się wreszcie, że powinnam grę zapakować i
odesłać. Musze zatem pofatygować się na pocztę, kupić odpowiednie opakowanie i wysłać
paczkę poleconym, oczywiście za własne pieniądze. Zastanawiam się, co będzie jeśli
reakcja sklepu będzie taka, jak na moje e-maile.


Koleżanko, ja nie mam zamiaru nic im odsyłać, sami zorganizują mi wysyłkę to nie z mojego widzimisię pudełko jest uszkodzone( ja ich tak załatwię, że na przyszłość to nawet zamówienia nie przyjmą ode mnie) jestem gotowy iść na policje i oskarżyć ich o oszustwo i zniesławienie i co sie jeszcze nada, już im wysłałem im meila co onich sadze czym zawinili i czego od nich oczekuję. Jak zadzwonię do nich to się nie pozbierają!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przed rzucaniem jakichkolwiek oskarżeń radzę zapoznać się ze znaczeniem słowa "zniesławienie" bo robisz z siebie błazna.

Jeśli tej przesyłki nie odeślesz, to skąd sklep ma wiedzieć, że nie próbujesz ich oszukać? Mało to takich cwaniaczków którzy próbują oszukać wszystkich naokoło?
Masz podany sposób reklamacji to się do niego zastosuj (a potem zażądaj od nich zwrotu kasy za przesyłkę, ponieważ błąd jest z ich strony) - bo rzucanie haseł typu "sąd", "policja" na pewno nie pomoże Ci pozytywnie rozwiązać sprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2008 o 10:47, Arclight napisał:

Przed rzucaniem jakichkolwiek oskarżeń radzę zapoznać się ze znaczeniem słowa "zniesławienie"
bo robisz z siebie błazna.

Jeśli tej przesyłki nie odeślesz, to skąd sklep ma wiedzieć, że nie próbujesz ich oszukać?
Mało to takich cwaniaczków którzy próbują oszukać wszystkich naokoło?
Masz podany sposób reklamacji to się do niego zastosuj (a potem zażądaj od nich zwrotu
kasy za przesyłkę, ponieważ błąd jest z ich strony) - bo rzucanie haseł typu "sąd", "policja"
na pewno nie pomoże Ci pozytywnie rozwiązać sprawy.


Być może po prostu mam już ich dosyć! Od 2 tygodni z nimi się użeram! a skąd mam wiedzieć czy to oni mnie nie chcą oszukać?? Pokazali na co ich stać nawet nie potrafili sprawnie zrealizować zamówienia, a co dopiero przyjąć reklamację...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2008 o 10:59, KinggAdek napisał:

Które sklepy najlepsze?


Jak dla mnie menago.pl raz zamówiłem i byłem zadowolony bo nawet paczka jak na pocztę polska to szybko przesłali, oraz gram.pl też rewelacja zero problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2008 o 11:09, Lestat20 napisał:

gram.pl też rewelacja zero problemów.


To oczywiste. Problem jednak w tym że gram.pl do najtańszych sklepów nie należy. Nawet możliwość wykorzystania wPL bardzo często tego nie zmienia, bo w innych sklepach internetowych często gry są znacznie tańsze. Oczywiście nie wszystkie, ale jest ich całkiem sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Co mam robić w takiej sytuacji ?
Zamówiłem w sklepie ultima.pl Warhammera Online.
Czekałem, czekałem, czekałem ...
Nic nie wskazywało na to, że gre otrzymam w najbliższym czasie.
Wczoraj:
Okazało się, że na 3kropki.pl wysyłka jest w ciągu 24h.
tak więc zamówiłem gre z 3 kropki.pl, i dzwoniłem wiele razy (w godzinach pracy) do ultimy, aby anulować zamówienie.
Za każdym razem, 4-6 sekund połączenia i nagle - "numer jest zajęty" - dzwoniłem z 20 razy, od południa do wieczora...
Dzisiaj: Napisałem do nich meila, aby anulowali moje zamówienie, ponieważ nie mam zamiaru do nich więcej dzwonić, jak i robić zakupów w tym sklepie, o tym z jaką ignorancją się spotkałem.
Teraz okazuje się, że godzine, po wysłaniu mego meila, otrzymuje "Zamówienie zostało zrealizowane + (numer paczki)" ....
Kiedy na 3 kropki, wysłali mi ok 15:00...
Mam po prostu powiedzieć kurierowi, aby odesłał paczke, czy jak ? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Chciałem w sklepie gram.pl kupić Vice City, korzystając z promocji 2+2. Teraz, gdy zamierzałem złożyć zamówienie okazało się, że nie ma Vice City, i chyba nie wiadomo kiedy będzie. A więc postanowiłem, że zrobię zakupy na Wirtusie. Ale nie wiem jak kupić tam gry w promocji 2+2. Możecie mi pomóc? Jak to zrobić? Dodać od razu 4 gry do koszyka? Czy jakoś inaczej? Odpiszcie proszę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.Zamawiałem ostatnio(niestety) na ultima.pl w poniedziałek złożyłem zamówienie,na stronie pisało że wysyłka w ciągu 48h jednak minęły już dwa dni od tego czasu a na stronie ciągle pisze,że paczka nie wysłana a mnie już krew zalewa z tego powodu.Chciałbym zrezygnować tylko nie wiem czy mogę a nawet jakby to nie wiem w jaki sposób się kontaktować ze sklepem.Czy ktoś mógłby mi pomóc i poradzić co zrobić w takiej sytuacji i podać sposoby kontaktu do tego sklepu?
Proszę o pomoc!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na główną stronę sklepu, przewiń ją do samego dołu - widzisz po lewej stronie napis Kontakt? Jeśli tak, to dalej sobie już poradzisz :). Ze swojej strony polecam kontakt telefoniczny - jest to (wciąż) najlepszy sposób na załatwienie pilnych spraw, zwróć też uwagę na fakt, że ich BOK w weekendy nie pracuje - jak jutro do nich nie przedzwonisz, to będziesz musiał poczekać do poniedziałku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o sklepie amazon.com? Jeśli ktoś z Was już tam kupował to bardzo bym prosił o udzielenie informacji na temat:
1. Czy wysyłają paczki do Polski?
2. W jakiej walucie tam się płaci (USD czy PLN)?
3. Ile czasu trwa doręczenie przesyłki?
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i nie chodzi mi o grę, ale nie będę nowego tematu zakładał, więc....

Czy ktoś już kiedyś zamawiał coś z KGNet? Wczoraj wysłałem zamówienie i nie dostałem od nich żadnego maila z potwierdzeniem zamówienia. Wysłali mi tylko info co zamówiłem (nawet bez ceny....). Przed chwilą patrzę a tu pisze "wysłane". Już się zaczynam cieszyć, ale klikam na pokaż i pisze, że "oczekuje na potwierdzenie"... Czy to tak powinno być? Do tej pory gdy zamawiałem cos przez neta, nie wysyłali mi zamówionego produktu dopóki nie potwierdziłem zamówienia, poprzez link wysłany mi na e-mail (teraz go nie dostałem)....

20081001155907

20081001155919

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może jak nazywa się sklep internetowy z grami gdzie przesyłka jest za darmo? Znaczy się gry w nim są ciupkę drożej niż normalnie ale za to nie ma kosztów przesyłki. Miałem ten sklep w zakładkach no i przez przypadek usunąłem a teraz chciałbym zrobić zamówienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2008 o 10:50, Lestat20 napisał:

zrealizować zamówienia, a co dopiero przyjąć reklamację...

Ja rozumiem Twoją frustracje i niezadowolenie, ale to Ty widać nie przeczytałeś warunków reklamacji. Przecież musisz im przysłać ten zepsuty towar z opisem co jest nie tak, bo skąd oni mają to wiedzieć? Każdy może napisać, że ma coś uszkodzone i oczekiwać na przysłanie nowego a w rzeczywistości mieć wszystko sprawne. Jak nie wyślesz to nic nie załatwisz, przykro mi. Ja akurat na wirtus nie narzekam. Zamawiałam EK Splinter Cella i jeszcze jedną grę i przysłali mi po tygodniu (ale tutaj wina Poczty Polskiej, która w Krakowie się wyjątkowo obija). Pudełko miałam tak zapakowane, że ledwie otworzyłam i po moim telefonie (zaczęłam się niepokoić, co z moją przesyłką) dostałam wszelkie informacje. Jednak nie zawsze wszystko działa jak należy, ale to nie powód, by rzucać oskarżeniami. Załatw tą reklamację jak człowiek. Masz prawo być niezadowolony, ale masz też obowiązek szanować innych. Policja? Heh... niewiele Ci da, skoro pewnie w regulaminie mają, że uszkodzony towar należy odesłać a Ty tego nie chcesz. Przecież zawsze możesz potem żądać zwrotu kosztów wysyłki, bo wysyłasz nie ze swojej winy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować