Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Mroczne oblicze Diablo III - brak wsparcia dla modów, stałe połączenie z siecią wymagane

212 postów w tym temacie

Bardzo, bardzo nie podobają mi się obecne trendy i ewolucja branży. Obawiam się coraz bardziej o jakość Diablo3. Blizz tak bardzo chce się uchronić przed uszczknięciem choćby kilku centów przez piratów, że w tej pogoni zaczyna zjadać własny ogon. Nie ma żadnego problemu z piraceniem Starcrafta 2 czy też WoWa (tzw. "prywatnych" serwerów i graczy z nich korzystających podejrzewam, że jest więcej niż normalnych płacących legalnie abonament), także i na Diablo3 znajda się mocni i obejdą ich zabezpieczenia. Argumentacja iż "[...]w trybie offline, zacząłbyś grać jakąś postacią, rozwinął do określonego poziomu, a w pewnym momencie zdecydowałbyś się zagrać na Battle.necie. Musiałbyś wtedy zacząć budować swoją postać od początku[...]" jest psu z pod ogona wyciągnięta czy był z tym jakiś problem w Diablo2 ? Nie, jak się chciało to się grało na BN i się robiło nową postać. Niestety nie zawsze jest możliwy dostęp do neta a pograć by się pograło w tym czasie. Quo vadis branżo, Quo vadis...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak możliwości gry offline (nawet toonem typowo offline''owaym) jest dyskusyjna, choć mnie osobiście nie przeszkadza rozumiem, że niektórzy moga być niezadowoleni.

Odności braku wsparcia modów - to chyba jest to całkowicie zrozumiałe. Blizzard w D3 stawia na rozgrywke stricte sieciową na dedykowanych serwerach - więc niby jak wyobraża sobie autor wsparcie dla modów tak aby zagwarantować, że wszyscy mają równe szanse?

D2 również nie posiadało wsparcia dla modów i zdecydowanie nie im zawdzięcza popularnośc. W zasadzie mody zaczęły byc popularne gdy powoli D2 kończyło swój okres żywotności, co więcej dostępne były tylko na pirackich serwerach...

Wsparcie dla modów może być rozpartywane tylko na plus danego tytułu. Inaczej przy 99% gier należało by teraz im wytknać, że przecież nie mają wsparcia dla modderów. Bezsens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez neta sie nie da? Ale w czym problem? w SCII tez niby trzeba a nikt nie psioczyl na to. Teraz nagle macie? To nie jest tak ze jak wam net sie wylaczy to z gry wywali. Nie mylcie z DRM''em

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.08.2011 o 15:48, neo_dodger napisał:

Odności braku wsparcia modów - to chyba jest to całkowicie zrozumiałe. Blizzard w D3
stawia na rozgrywke stricte sieciową na dedykowanych serwerach - więc niby jak wyobraża
sobie autor wsparcie dla modów tak aby zagwarantować, że wszyscy mają równe szanse?


Mody mogli zrobić ta jak w SC2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest norma a zabezpieczenia, które serwuje Blizzard i tak są łagodniejsze od tego co inni producenci serwują, np. opierając gry na zewnętrznych klientach jak Steam czy GfWL (a czasem i obydwu). Brak wsparcia dla modów w grze takiej jak Diablo jest dobry - brak map hacków itd. A nawet gdy ktoś spróbuje to będzie musiał liczyć się z ryzykiem blokady całego konta battle.net a to już nie jest tak jak na starym BN, że ktoś tworzył sobie niezliczoną liczbę kont. Jeden klucz=jedno konto. Także i to, że postacie będą zapisywane wyłącznie online jest dobre, dzięki czemu nikt nie będzie mógł nieuczciwie modyfikować postaci co było już wałkowane wcześniej na tym forum kilka razy, ale jak widać do niektórych to nie dociera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żadna z części Diablo nie wspierała modów. Jasne, ludzie tworzyli mody, ale Blizzard nigdy nie dawał narzędzi do ich tworzenia ani nie pozwalał na ich używanie na B.necie. Więc nie rozumiem skąd takie zdziwienie, że również nie będzie ich w części trzeciej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A TO WSZYSTKO PRZEZ DOM AUKCYJNY !!!!
No bo co to szkodzi że ktoś sobie sam "wychodował" postać? Czy to szkodzi na statystki mojej - nie, czy to powoduje że gra jest nie fair bo w czasie bitwy oszukuje - nie. Różnica jest tylko taka, że mniej czasu tworzył postać, ale w samą mechanikę nie ingeruje.
Powodem są aukcje. Blizzard na pewno będzie pobierał procent od każdej transakcji, więc to im zależy żeby przedmioty były generowane przez grę, a nie przez graczy !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja i tak bym nie grał na battle.net...
Pozostaje czekać, aż SKIDROW lub Razor1911 wydadzą cracka... ;D

Nie ma to jak piracić oryginalnie zakupioną grę by grać offline... >.>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2011 o 15:51, Jeggred napisał:

Żadna z części Diablo nie wspierała modów. Jasne, ludzie tworzyli mody, ale Blizzard
nigdy nie dawał narzędzi do ich tworzenia ani nie pozwalał na ich używanie na B.necie.
Więc nie rozumiem skąd takie zdziwienie, że również nie będzie ich w części trzeciej.


Tyle , że stałe połączenie z netem , założę sie ,całkowicie wyklucza używanie modów . Sami to nam powiedzieli , zakładając że mody = oszustwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2011 o 15:43, metronom napisał:

> Takie czasy- granie offline to nisza, która nie ma przyszłości i szkoda marnować
na nią czasu.
Ale się uśmiałem, co za durnota.



Oczywiście nie zrozumiałeś moich intencji, nie ty jeden.

Nie piszę o graniu w pozycje single player, to chyba jasne, że takie gry będą zawsze...
Chodzi tylko o granie w pozycje przeznaczone na masówkę w trybie online, co jest idiotyczne, a Diablo 3jest grą przeznaczoną na massive online playing i pvp

Jeśli chcesz grac offline, poza internetem, to są trzy przypadki:

- nie masz internetu, więc dlaczego piszesz posty na gramie ?
-masz internet, więc po kiego grzyba chcesz grać offline, a nie na battlenet ?Tam tez można grać samemu
-jesteś "cziterem" i chcesz się bawić w budowanie boskiej postaci w mniej legalny sposób.

Jeśli znasz jakieś inne przypadki, podziel się z nimi z łaski swojej. Będą też wdzięczny za konstruktywną krytykę, a nie zdawkowe " co za durnota". Podziel się z innymi swoim dobrym samopoczuciem, radości w życiu nigdy za wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Rzeczą, którą uznaliśmy za naprawdę ważną było to, że gdybyśmy pozwolili na rozgrywkę w trybie offline, zacząłbyś grać jakąś postacią, rozwinął do określonego poziomu, a w pewnym momencie zdecydowałbyś się zagrać na Battle.necie. Musiałbyś wtedy zacząć budować swoją postać od początku, ponieważ nie mógłbyś w żaden sposób zagwarantować nam, że nie korzystałeś z jakichkolwiek podstępów, a my nie moglibyśmy przez to przetransportować twojej postaci na Battle.net "

co to za belkot, trzeba bylo dac wybor graczom, co z tego ze po przejsciu do battleneta musialbym zrobic od nowa postac? jak gram offline to wiadomo ze mnie nie interesuje gra w battlenecie, wystarczylo dac ostrzezenie na caly ekran i juz, juz kompletnie sie pogubili w swoich tlumaczeniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam fakt że gra wymaga stałego dostępu do prądu to skandal. Mieszkam na bagnach gdzie często nie mam do niego dostępu przez tydzień gdy wiatr mocniej zawieje. Taka informacja powinna znajdować się na pudełku z grą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie zniechęcił sam gameplay PVP z Diablo III , spamowanie tymi samymi skilami bo niema przerw czasowych pomiędzy użyciem tego samego skila wystarczy mieć dużo many, i nawalamy w kolesia a on se bierze czerwoną kule regenerującą życie bo akurat stał obok przy miejscu respawna czerwonej kuli, dla mnie takie coś jest bezsensu.
Ja tam czekam na grę Blade & Soul i mam tylko taką nadzieje że nie będzie tak jak z Diablo albo innymi płatnymi pierdołami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj, Diablo 3 z must have staję się grą którą kupię jak będzie jakaś promocja lub z allegro.
Jak im tak oszustwa przeszkadzają to nie mogą zrobić podziału na postacie offline, tylko do gry w singla i postaci online gdy chce się grać z kimkolwiek innym. Miejmy nadzieje, że te pomysły do premiery jeszcze ewoluują i nie będziemy musieli się męczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2011 o 15:56, R3nO napisał:

Ok, to sobie pograłem na laptopie, gdzie nie zawsze mam internet...


Sorki za brak empatii, ale to twój personalny dramat. Jak masz czasem to zrób tak, żeby mieć zawsze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2011 o 15:56, SarenkaB napisał:

Sam fakt że gra wymaga stałego dostępu do prądu to skandal. Mieszkam na bagnach gdzie
często nie mam do niego dostępu przez tydzień gdy wiatr mocniej zawieje. Taka informacja
powinna znajdować się na pudełku z grą.


W przypadku starcrafta 2 znajdowała się na przodzie pudełka więc z Diablo 3 będzie tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2011 o 15:55, palpatine napisał:

- nie masz internetu, więc dlaczego piszesz posty na gramie ?

moze pisze w pracy? a w domu nie ma neta? albo chcialby zagrac na laptopie jadac pociagiem/lecac samolotem/na uczelni?

Dnia 01.08.2011 o 15:55, palpatine napisał:

-masz internet, więc po kiego grzyba chcesz grać offline, a nie na battlenet ?Tam tez
można grać samemu

a po jakiego grzyba logowac sie online jak nie potrzeba tego do gry (offline) single?

Dnia 01.08.2011 o 15:55, palpatine napisał:

-jesteś "cziterem" i chcesz się bawić w budowanie boskiej postaci w mniej legalny sposób.

no i co z tego? po co chcesz zabronic komus hackowania postaci offline dla zabawy? bez sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba se jaja robią z nas, czy to jest ten sam Blizzard co kiedyś czy podmienili nam żonę w nocy? Nawet KONSOLOWCY lubią mody, pod warunkiem że obsługuje je API gry. Ja na pewno tego nie kupię bez możliwości tworzenia modów, wyrzucanie kasy w błoto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować