Zaloguj się, aby obserwować  
darkwind21

Borderlands 2

959 postów w tym temacie

W końcu udało mi się nabyć grę i przymierzam się do zagrania z kumplami.
I mam problem z wyborem postaci. W jedynce grałem snajperem - było fajnie, ale pomyślałem, że dobrze byłoby spróbować czegoś nowego. I tu rodzi się moje pytanie - Jak wygląda postać Zero przy buildzie "skradankowym" (czy jak to tam nazwać), nie jest za słaby? W ogóle jakoś pasuje do coopa? Ewentualnie też przydałaby się opinia o snajpieniu, może jakoś mocno różni się od tego z jedynki i granie znowu w ten sposób nie będzie nudne? Myślałem jeszcze nad Syreną. Słyszałem, że w pierwszej części była to słaba postać, czy w drugiej spokojnie można nią grać, bez strachu, że będę piątym kołem u wozu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2013 o 13:03, Sad_Statue napisał:

Zero przy buildzie "skradankowym" (czy jak to tam nazwać), nie jest za słaby? W ogóle jakoś pasuje do coopa?


Zależy w ile osób chcesz grać. Pamiętaj, że przy grze w 4 osoby przecwinicy są o wiele wytrzymalsi i zadają o wiele więcej obrażeń. Według mnie gra Zerem-ninja przy tylu osobach nie ma sensu, bo byle jeden potwór potrafi Ci jednym ciosem zabrać połowę życia, a Zero raczej nie ma za dużo HP. Dość powiedzieć, że ja grając Commando i mając najwięcej życia ginąłem o wiele wiele częściej niż grając w singlu, a kolega grający Zero-snajperem ginął jeszcze częściej.

Co do snajpienia, to zero raczej nie ma w tym konkurencji, a strzela się przyjemnie :)

Dnia 11.04.2013 o 13:03, Sad_Statue napisał:

Myślałem jeszcze nad Syreną. Słyszałem, że w pierwszej części była to słaba postać, czy w drugiej spokojnie można nią grać, bez strachu, że będę piątym kołem u wozu?


Borderlands 2 to nie jest Dark Souls :) Tutaj każda klasa jest przydatna, a syrenka wg mnie daję radę.


I jak chcesz grać z kolegami to weźcie się umówcie, zeby żaden z was nie grał mechromancerem. IMO najbardziej wkurzająca klasa. Ten deathtrap tylko kradnie zabójstwa podczas fight for life i wbiega non stop pod celownik. Grrr, a postać, która go przywołuje może biegać i szukać skrzynki podczas gdy reszta ginie :p


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli ktos jeszcze nie wie:
został dodany nowy tryb jako DLC, osoby które maja Season passa, dostały go za darmo.
Został dodany nowy tryb gry. " Ultimate Vault Hunters Upgrade Pack"

"Take Borderlands 2 to the next level. The Ultimate Vault Hunter’s Upgrade lets you get the most out of the Borderlands 2 experience. This pack includes level increases up to level 61. Play through the game again with access to new weapons, gear and more. The Ultimate Pack is part of the Borderlands 2 Season Pass, now offering even more value for the price!"

Jak dla mnie to jest chamstwo, bo zwiekszenie max lvl powinno byc dodane w farmie patcha a nie jako płatny DLC. Bo co on dodaje wiecej - nic. A DLC z nową fabuła już nie jest liczony do seasona, bo ... dodaje kolejną grywalną postać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2013 o 23:08, Kajdorf napisał:

A DLC z nową fabuła już nie jest
liczony do seasona, bo ... dodaje kolejną grywalną postać.


He? Źródło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2013 o 23:12, aope napisał:

> A DLC z nową fabuła już nie jest
> liczony do seasona, bo ... dodaje kolejną grywalną postać.

He? Źródło?


na poczatku marca było na steamie, teraz właśnie szukam tej informacji ale jest tylko o dodaniu kolejnej nowej postaci
http://kotaku.com/5992137/the-newest-playable-class-in-borderlands-2-is-a-psycho-bandit-named-krieg

Co do tego nowego trybu: znalazłem jeszcze taką informacje

"The add-on will also come with the return of the Pearlescent weapon type, which was a set of high-level weapon drops and an extremely rare find in Borderlands 1. We haven't seen this weapon type in the sequel yet, but if you download the add-on next week, you might see it pop up here and there if you're lucky to find one of those crafty little guns."

A to informacje o najnowszym patchu, oprócz poprawek to dodaje kilka rzeczy :
General
• Added a new playthrough called Ultimate Vault Hunter Mode, unlocked for a character once they have completed the main story missions in True Vault Hunter Mode and reached level 50!
• In this mode, you will always start in Southern Shelf at Cleaning Up the Berg and may reset your playthrough progress as often as you like without losing any items, levels, or stats. All enemies are significantly more difficult in this playthrough, but the loot quality has increased accordingly. Rumor has it there is an entirely new rarity of loot out there for high-level players.
• Added new items to the Black Market:
• One additional ammo upgrade for each ammo type, at 50 Eridium each.
• Two more backpack storage space upgrades, at 50 and 100 Eridium respectively.
• Two more bank storage space upgrades, at 50 and 100 Eridium respectively.
• Increased the maximum amount of Eridium players can hold from 99 to 500.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że w grze występuje ponowny respawn po "zbyt długim" przebywaniu na planszy ;) Nie raz zdarzało mi się biec na oślep byle tylko dobiec jakimś cudem do teleportu :P Najbardziej wkurzające jest to już w trybie True Vault bo wtedy trzeba poświęcić dużo amunicji na badassy, dlatego zalecany jest sprint z niewidką do tp ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2013 o 13:03, Sad_Statue napisał:

I mam problem z wyborem postaci. W jedynce grałem snajperem - było fajnie, ale pomyślałem,
że dobrze byłoby spróbować czegoś nowego. I tu rodzi się moje pytanie - Jak wygląda postać
Zero przy buildzie "skradankowym" (czy jak to tam nazwać), nie jest za słaby? W ogóle

Jest aż za silny: ja z mim snajperskim buildem spozieramy zazdrośnie;)
BTW Czy tylko mi campienie nie wychodzi w The True Vault Hunter Mode? Wymaxowałem drzewko snajpera a jakoś tak nie potrafię trzymać wrogów na dystans:/

Dnia 11.04.2013 o 13:03, Sad_Statue napisał:

jakoś pasuje do coopa? Ewentualnie też przydałaby się opinia o snajpieniu, może jakoś
mocno różni się od tego z jedynki i granie znowu w ten sposób nie będzie nudne? Myślałem

Z racji braku Proficierncy i lekkiego obniżenia celności gunów bywają z tym problemy. Ale odpowiednie drzewko i (zwłaszcza) dobry gun załatwi sprawę (mam nadzieję, mnie ciągle mordują).

Dnia 11.04.2013 o 13:03, Sad_Statue napisał:

jeszcze nad Syreną. Słyszałem, że w pierwszej części była to słaba postać, czy w drugiej
spokojnie można nią grać, bez strachu, że będę piątym kołem u wozu?

Ktoś niechybnie robi sobie z ciebie jaja: Syrenka była najlepszą postacią w Borderlands.
Ale to nie ma nic do rzeczy, tutaj Syrena ma inne skille i gra bardziej supportowo. Oczywiście jeśli uznać zdolność do chwilowego zdjęcia najgorszego badassa z naszego ogona za wadę, to jest piątym kołem u wozu;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko mnie wpienia regeneracja zdrowia w UVHM? Dopiero zaczynam, próbuję zebrać 4 skrawki futra Bullymongów (które trzeba zatłuc atakiem wręcz) i szlag mnie trafia, bo graniczy to z cudem. Oni mnie wykańczają na dwa trafienia, a moje ataki wręcz zabierają mniej życia, niż im się regeneruje. Trochę to dziwne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skag + broń dająca bonus do ataków wręcz.
Tryb jest fajny, ale poleciłbym go raczej dla coopa, niż do przechodzenia w samotności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.04.2013 o 16:03, Crew_900 napisał:

Najpierw używaj broni, jak będą miały mało hp użyj ataku wręcz xD


Thank you, Captain Obvious ;)

Tak, wiem, jak to się załatwia i do tej pory nie miałem z tym problemu. Po prostu na UVHM regeneracja jest szybsza, niż obrażenia wręcz. Nawet przy sprowadzeniu HP prawie do zera, gdzie normalnie jeden cios by wystarczył, tu Bullymongs regeneruje się tak szybko, że jedno uderzenie nie wystarczy, a przerwa między atakami melee jest tak duża, że zanim uderzę ponownie, zdrowia jest już za dużo na skuteczny atak wręcz, po czym następuje zgon (mój).

@ Narmo

sLag ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słyszał kiedy o czymś takim, jak Roid Damage? Roid Damage + slag i problem z głowy. Jak nie zachowałeś sobie takiej tarczy z TVHM, teraz musisz wrócić albo poczekać, aż zdobędziesz. Zwykłymi piąchami to jest nie do zrobienia w UVHM, jeżeli nie grasz Mechro albo Zer0.

Opcją jest też poczekanie z tym questem, aż odblokujesz Saw Bandit Technical. Wyrzucane przez ten pojazd "piły" liczą się jako ataki wręcz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2013 o 02:33, Siriondel napisał:

Zwykłymi piąchami to jest nie do zrobienia w UVHM, jeżeli nie grasz Mechro albo Zer0.


Spoko. Jest do zrobienia. Najmniejsze mongi mają bardzo mało HP i powolną regen. 4-5 ataków wręcz i padają (z pełnego HP do zera). Niestety, pojawiają się dość rzadko, więc trochę trzeba połazić.

A poza tym gra się bardzo przyjemnie. W końcu gra jest jakimś wyzwaniem, przeciwnicy nie padają od jednego strzału i rzeczywiście trzeba żonglować bronią. Tylko amunicji trochę idzie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Captain Scarlett and Her Pirate''s Booty - 30
Mr. Torgue''s Campaign of Carnage - 35
Sir Hammerlock''s Big Game Hunt - 40
+- 2 levele.
Co prawda wszędzie z tego co kojarzę na normalnym trybie trudności przeciwnicy mają w okolicach 30 poziomu, ale na przykład Sir Hammerlock''s Big Game Hunt stanowi spore wyzwanie nawet na 35 poziomie, ponieważ przeciwnicy są odrobinę mocniejsi i trzeba liczyć na trafienia krytyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2013 o 13:13, Narmo napisał:

Captain Scarlett and Her Pirate''s Booty - 30
Mr. Torgue''s Campaign of Carnage - 35
Sir Hammerlock''s Big Game Hunt - 40
+- 2 levele.
Co prawda wszędzie z tego co kojarzę na normalnym trybie trudności przeciwnicy mają w
okolicach 30 poziomu, ale na przykład Sir Hammerlock''s Big Game Hunt stanowi spore wyzwanie
nawet na 35 poziomie, ponieważ przeciwnicy są odrobinę mocniejsi i trzeba liczyć na trafienia
krytyczne.

Ja zaliczyłem pierwsze dwa DLC postacią z poziomem w przedziale ~17-21 i nie miałem większych problemów...

Za Big Game Hunt jednak faktycznie nie warto się zabierać przed ukończeniem głównej kampanii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie. W sieci znalazłem informacje, że dodatki skalują się częściowo razem z postacią:
Captain Scarlett and her Pirate''s Booty - levels 15 to 30.
Mr. Torgue''s Campaign of Carnage - levels 15 to 30.
Sir Hammerlock''s Big Game Hunt - levels 30 to 35.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam drobne pytanie, czy ktoś z tutaj obecnych wie może, czy pudełkowe Borderlands 2 od Cenegi jest w jakiś sposób ograniczone regionalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować