Zaloguj się, aby obserwować  
darkwind21

Borderlands 2

959 postów w tym temacie

Dnia 07.02.2014 o 23:19, Kerigun napisał:

Ok, pograłem chwilke, oczyściłęm oasis z piratów i każdy był na strzała, boss na 2 ;/


Dokładnie tak jest po skończeniu normala :)

Dnia 07.02.2014 o 23:19, Kerigun napisał:

Czy jak włącze TVHM to gre zaczynam od początku czy tylko zwiększa się trudność poprzez
dopasowanie wrgów do mego lvla ??


Dwie sprawy. Raz - zaczynasz grę od początku, ale z zachowanym poziomem, umiejętnościami i sprzetem (również w banku w mieście). Niczego nie tracisz. Co więcej pomiędzy poziomami trudności można się swobodnie przełaczać (za pomoca Select character) nie tracąc postępów. Przeciwnicy są trudniejsi, loot lepszy, szefowie moga sprawić nieco problemów. Warto tez zaznaczyć, że po ukończeniu TVHM będziesz miał lekko ponad 50 lvl co uprawni Cie do wypadu na bossa raidowego z podstawki (który to właśnie jest bodaj na 52 lvl i możesz go ubić po przełaczeniu na tryb normal i wzięciu odpowiedniego questa od pani T w mieście). Minus? Na TVHM loot posiada maksymalnie 50 lvl, więc po ukończeniu TVHM i osiągnięciu 50-52 lvl czym prędzej rozpocznij UVHM, przy którym zatrzymaj się na dłużej (loot i przeciwnicy skalują się, więc można na spokojnie i dokładnie). Dwa - podając za wiki, zmiany w TVHM obejmują:

- Increased Enemy Health: Foes will have far more health than they would in Normal mode, even if the enemy is of the same level as the character. Proportionally the enemies'' health will be greater.
- More Badasses: Badass variants of common enemies are more frequent in True Vault Hunter Mode, which in turn makes combat more challenging.
- New Enemies: Due to the rise in difficulty in True Vault Hunter Mode some of the Normal mode enemies have been renamed and have become tougher variants of their prior selves. An example of this is the psycho, which in True Vault Hunter Mode can appear as an Armored Maniac.
- Better Loot: Due to the nature of difficulty increase and the fact that the game becomes more difficult, in True Vault Hunter Mode there is a higher chance of enemies dropping better loot. Chests will also contain better loot.
- More XP from missions: In True Vault Hunter Mode the player will gain substantially more XP from missions than they would in normal mode.
- Post-Game Level Scale: Once the story is complete, all enemies will scale with the host''s level, up to level 50.

Jak sam widzisz - nie ma co czekać, bo bonusy są konkretne. Ale prawdziwa zabawa to Ultimate Vault Hunter Mode, który odblokowuje się po ukończeniu TVHM. I tam jest już ostro :D

- Enemy health generally increased 4x.
- Non-boss enemies now have a small amount of health regeneration, although still much smaller than most damage over time.
- Increased duration of slag damage multiplier effect.
- Increased the damage that slagged enemies take from non-slag attacks from 2x to 3x.
- Slag on slag damage increased 50%.
- Weapon swap speed increased to better facilitate slag use.
- Enemies are now more likely to drop ammo, as a compensation to increased health.
- Enemies now have a higher drop rate of high quality items. Bosses have higher chance to drop their corresponding legendary and unique items.
- Loot Midgets are now "Legendary Loot Midgets" that have increased drop rates of Legendary items and other top-tier gear.
- Pearlescent weapons are available.
-

Spoiler

Hyperius, Master Gee, Pete, Voracidous the Invincible, and Ancient Dragons of Destruction

only drop Seraph Crystals in Ultimate Vault Hunter Mode.
- Increased the likelihood of certain Seraph weapons to drop from raid bosses as they are no longer sold in vendors.
- Enemy levels are automatically scaled above the character of the highest level, along with their health, attack, and loot level. Normal enemies will be the same level while greater enemies will be two levels higher. The change of level happens when characters gain a level or join/leave a game.

Innymi słowy - UVHM to rzeźnia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2014 o 01:35, aope napisał:

/CIACH/


No to już wiem co robić, załącze TVHM, przejde 4 dodatki i wezme się ponownie za fabułe :D Dzieki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2014 o 10:37, Kerigun napisał:

> /CIACH/

No to już wiem co robić, załącze TVHM, przejde 4 dodatki i wezme się ponownie za fabułe
:D Dzieki za pomoc.


Nie ma sprawy. Łap jeszcze dwa podstawowe linki.

- co/kto/gdzie wyrzuca, niezbędnik łowcy legendarek i unikalnych przedmiotów - http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=150790
- wytłumaczenie specjalnych efektów (czerwony tekst w opisie unikalnych/legendarnych zabawek) - http://borderlands.wikia.com/wiki/Special_Weapon_Effects_Borderlands_2

Dobrej zabawy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki dziwny problem ... Gram z mężem on gra MAYA a Ja KREIG i nie wiem dlaczego on może mi robić uszkodzenia czy to jesgo osłona czy broń czy zwykły cios, dlaczego tak jest czy można jakoś zrobic by nie mógł mi zrobić krzywdy bo kurde gramy i jak ma wybuchową osłone to mnie kurde zabija.... a i oczywiście Ja mu nic nie moge zrobić, dopiero w duel..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2014 o 23:18, BlackAfra napisał:

on może mi robić uszkodzenia


Posiadasz zaznaczone Fuel the Rampage w drzewku Mania, przez co postać jest wrażliwa na ataki członków drużyny. Posiada to swoje zastosowanie (m.in. przy Release the Beast), ale zakładam, że aby je wykorzystac jest jeszcze za wcześnie :) Cofnij punkty w maszynie gdzie zmieniasz m.in. wygląd postaci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.02.2014 o 23:57, aope napisał:

Posiada to swoje zastosowanie (m.in. przy Release the Beast), ale zakładam, że aby je wykorzystac jest jeszcze za wcześnie :)

Proszę? Chyba odwrotnie. Skill ma swoje (i tak marne) zastosowanie do czasu zdobycia Release the Beast, a potem jest marnotrawstwem punktów. Przeca przy RtB szał Kriega odnawia się natychmiastowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, Kreigiem gram pierwszy raz i nie znam jeszcze tych jego udzwnień.. tak samo wkurza mnie ten jego granat, słaby jak cholera i jak Ja niby mam się nim uratować??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2014 o 13:29, BlackAfra napisał:

tak samo wkurza mnie ten jego granat, słaby jak cholera i jak Ja niby mam się nim uratować??

Masz na myśli ten granat, który Krieg upuszcza jak zginie? Nie nie nie, to nie działa tak. Jedyne co daje ten granat to podwójne punkty doświadczenia od przeciwników, których tym granatem zabijesz. Ale żeby Ci te punkty dodało, to musisz zginąć. Ta zdolność w żadnym wypadku nie ma na celu Cię ratować i nigdy tego nie zrobi. Czyli kolejny skill o wątpliwej użyteczności, bo punktów doświadczenia w grze nie brakuje i chyba nie ma sensu próbować przyspieszyć sobie ich zdobywania w taki dziwny sposób. Polecam zresetować punkty i wybrać coś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2014 o 22:45, Siriondel napisał:

Polecam zresetować punkty i wybrać coś innego.


Albo w ogóle darować sobie psycho, bo to porąbana postać i jak się nie zna mechaniki, to można się samemu osłabić. Commando, Syrena albo Mechromancer są jak dla mnie dużo fajniejsi i ciekawsi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2014 o 23:52, pkapis napisał:

Albo w ogóle darować sobie psycho, bo to porąbana postać i jak się nie zna mechaniki,
to można się samemu osłabić.

To prawda, Krieg nie jest dla nowicjuszy i ludzi, którzy nie do końca ogarniają mechanikę, no ale jego założeniem było wprowadzenie powiewu świeżości do rozgrywki i IMO wyszło świetnie. Dla mnie Krieg to druga najciekawsza postać zaraz po Syrenie. Ciekawe możliwości i świetne teksty, dwa razy grę nim przeszedłem, bawiłem się super.

Dnia 09.02.2014 o 23:52, pkapis napisał:

Commando, Syrena albo Mechromancer są jak dla mnie dużo
fajniejsi i ciekawsi.

Maya, Gaige (czy tam Sal / Zer0) to kwestia gustu, ale niby w czym Axton jest taki ciekawy? :P Bardziej nudnej postaci twórcy nie mogli chyba stworzyć. Jego skille to głównie pasywne buffy i ulepszenia wieżyczki, a jego action skill w żaden sposób nie wpływa na rozgrywkę, nawet z gamechangerami. Strzelasz i strzelasz, rzucasz wieżyczkę i co? Strzelasz i strzelasz dalej, nudą wieje na kilometr, tak to widzę ja :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siriondel - oczywiście masz rację, pomieszało mi się :)

Również moim zdaniem Psycho nie nadaje się dla początkujących. Postać jest mega ciekawa (jak dla mnie wraz z Gaige najbardziej wyróżniająca się na tle pozostałych), super fajnie się nią gra, ale nie poleciłbym na pierwszy raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawde mówiąc grałam już wszystkimi postaciami i teraz właśnie zaczełam ogarniać dopiera Kreiga, racja Maya i Gaige są najciekawszymi postaciami, Zero i Salvador nie przypadli mi do gustu a Axton jest wporzo ale tak jak tu wcześniej napisano tylko rzucasz i strzelasz. Kreig jest dziwny powoli zaczynam kumać te jego udziwnienia ale mam nim niski lvl wiec powoli, a granat to nie ten co wypada z niego ale ten co trzyma i rzuca zamiast broni, na początku mnie wkurzał bo min uszkodzenia robił ale teraz sobie daje rade z tym jego udziwnieniem i wcale nie ma to takie złe.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do znających mechanike DMGa :D Jak to jest z obrażeniami od ognia, elektrycznosci czy "kwasu". Czy broń sama z siebie zadaje obrazenia normalne i ma szanse na "podpalenie" wroga czy też moze sama z siebie zadawac obrazenia "ogniowe" ?? Jak to się ma do "bonusów" przeciwko pewnym rodzajom przeciwników ?? Wiadomo, ogień dobry na żywych, z czerwonym paskiem życia, kwas na tych opancerzonych z żółtym a elektryczność na tarcze, ale jak to wpływa na zadawany dmg ?? Co z wybuchami, czy też coś zadają wiecej pewnym przeciwnikom i czy np: ogien mniej dmga zadaje pancerzom tarczom i jeśli tak to jak :D Pytania do doswiadczonych vault hunterów ;] Pytam tak bo o ile pierwszy dodatek jaki przeszedłem, Cpt Scralet był w miare bezstresowy, drugi co teraz gram z Tiny Tina już jest naprawde wymagający i często gine, głównie przez szkielety co są wyjątkowo odporne na wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.02.2014 o 21:35, Kerigun napisał:

Pytanie do znających mechanike DMGa :D

/cut/

Pod tym linkiem znajdziesz wszystkie odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, a nawet jeszcze więcej niż potrzebujesz: http://borderlands.wikia.com/wiki/Elemental_Damage

Dnia 14.02.2014 o 21:35, Kerigun napisał:

Pytania do
doswiadczonych vault hunterów ;] Pytam tak bo o ile pierwszy dodatek jaki przeszedłem,
Cpt Scralet był w miare bezstresowy, drugi co teraz gram z Tiny Tina już jest naprawde
wymagający i często gine, głównie przez szkielety co są wyjątkowo odporne na wszystko.


Jeżeli grasz po raz pierwszy, to proponuje przechodzić dodatki po kolei, bo moim zdaniem z każdym kolejnym DLC walka staje się coraz bardziej wymagająca (Cpt. Scarlett > Mr. Torgue''s > Sir Hammerlock''s > Tiny Tina''s na końcu).
Co do szkieletów, najlepiej jest ich bić bronią zwykła lub wybuchową. Czytałem o tym, że na szkielety kwaśne bronie są dobre, ale kolor paska ich stanu zdrowia (czerwony) mówi, że lepiej bić ich bronią zapalającą na którą są niewrażliwi (poprawcie mnie jeśli coś źle palnąłem). Szkielety potrafią być problematyczne w walce, zwłaszcza magowie którzy potrafią znikać na jakiś czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2014 o 15:40, darkwind21 napisał:

Właśnie zapowiedziano Borderlands Presequel!, 4 nowe lecz znane z poprzednich części
postacie i historia dochodzenia Jacka do władzy.

https://blog.2k.com/index.php/home/single/announcing-borderlands-the-pre-sequel


To jest nowa gra czy DLC? bo jesli nowa gra to niech się zrywaja B2 ma potencjał do stworzenia drugiej kampanii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2014 o 15:42, astradamus napisał:

To jest nowa gra czy DLC? bo jesli nowa gra to niech się zrywaja B2 ma potencjał do stworzenia
drugiej kampanii.

Podobnie można powiedzieć o Far Cry 3...a jednak zrobiono Blood Dragon. Traktuj to jako Stand-Alone DLC i będzie OK ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2014 o 15:48, zadymek napisał:

> To jest nowa gra czy DLC? bo jesli nowa gra to niech się zrywaja B2 ma potencjał
do stworzenia
> drugiej kampanii.
Podobnie można powiedzieć o Far Cry 3...a jednak zrobiono Blood Dragon. Traktuj to jako
Stand-Alone DLC i będzie OK ;)


Po prostu nie kupie. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować