Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Hard Reset - pierwsze wrażenia z rozgrywki

41 postów w tym temacie

gram.pl

Myszasty, jako jeden z najstarszych (również wiekowo) członków ekipy redakcyjnej dostał nowe zadanie - zaznajomienie się z wersją preview gry Hard Reset nowego polskiego studia Flying Wild Hog. Czy rzeczywiście jest tak oldschoolowo? Przekonajcie się sami!

Przeczytaj cały tekst "Artykuł: Hard Reset - pierwsze wrażenia z rozgrywki" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

procka mam podobnego, ale grafike wolniejsza o jakies 30%, o ile autor gral w fullhd to powinno chodzic podobnie, bo ja gram w 1440x900 :P

fajnie rozwiazali problem 20 rodzajow atakow, q,e + 1-5 + ppm i lpm, wszystko pod reka, nie trzeba bedzie oczu odrywac od ekranu i siegac po 9,0

pytania:
- co sie da ustawic w opcjach graficznych?
- jest quicksave w dowolnym momencie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak ze screenów, to rzeczywiście wygląda całkiem całkiem, choć miejscami aż błaga się o porządny anti-aliasing :)

Bardzo podoba mi się styl, z jakim twórcy podeszli do wyzwania i posiadanych funduszy. Zamiast wydawać grubą mamonę na kampanię promocyjną i w licznych wywiadach tracić czas na ględzenie o tym jaka to ich gra nie jest wspaniała, skupili się na pracy nad samym tytułem, licząc na to, że efekt końcowy sam przemówi za siebie. Jakby się nad tym zastanowić, to jest w tym nawet jakaś zabawna analogia - twórcy, wraz ze swoim podejściem do branży są równie "oldschoolowi" jak ich dzieło. Mam nadzieję, że się na tym nie przejadą.

Jeśli mój, jednak już nieco sędziwy, pecet udźwignie tak "Ciężki Reset", to poważnie zastanowię się nad zakupem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2011 o 16:40, john_smith napisał:

procka mam podobnego, ale grafike wolniejsza o jakies 30%, o ile autor gral w fullhd
to powinno chodzic podobnie, bo ja gram w 1440x900 :P


1920x1200, chodziło bez zarzutu.

Dnia 07.08.2011 o 16:40, john_smith napisał:

pytania:
- co sie da ustawic w opcjach graficznych?


Oprócz klasyków typu rozdziałka, czy odświeżanie, jadę po kolei (i ustawienia u mnie):
- textures (ultra)
- aniso (8x)
- shadows (high)
- post processing (high)
- particles (ultra)
- debris (ultra)
Poza anizo, cała reszta na dostępny maks.

Dnia 07.08.2011 o 16:40, john_smith napisał:

- jest quicksave w dowolnym momencie?


Nie, są tylko checkpointy i możliwość odegrania poziomu. Ale są przed każdym bez wyjątku większym fightem i tuż po nim, więc jest to bezbolesne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2011 o 16:41, Aquma napisał:


Jeśli mój, jednak już nieco sędziwy, pecet udźwignie tak "Ciężki Reset", to poważnie
zastanowię się nad zakupem.


Biorąc pod uwagę, że nie mam jakiegoś superkompa, a przy zmaksowanej grafie chodzi płynnie, myślę, że powinno i u Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda smakowicie :) Uwielbiam takie fpsy! Klimaty też mi odpowiadają. Chyba kupię w dniu premiery.
BTW Jak ma się GF 295 GTX do 560 Ti?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2011 o 17:14, Fisher7 napisał:

BTW Jak ma się GF 295 GTX do 560 Ti?


295 ma na pewno więcej wszystkiego. :D Podstawowe różnice to obsługa starszych wersji DX, OpenGL i shaderów oraz GDDR3. No i żre na dwóch chipach tak o 70% więcej prądu. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2011 o 18:12, geralt150 napisał:

w jaką wersje językową grałeś ? i czy ędzie lokalizacja PL i dubbing?


Całkowicie angielska. O lokalizację trzeba chyba pytać CDP. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: Jeśli Mysza poleca, to biorę w ciemno. Teraz pytanie: wiadomo coś o dacie premiery? Wiem, że ma być niedługo, ale czy nie jest zagrożona, czy coś? No i drugie pytanie: Wiesz coś Myszasty o tym, kiedy u Was da się złożyć preorderana Hard Reset? Bo taką perełkę trzeba wspierać, bez mrugnięcia okiem :)

Jedyne, co mnie nieco martwi, to brak przeładowania broni i brak możliwości kucania. Akurat te elementy IMHO są dobre w nowych grach, trochę szkoda, że tu ich nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Q8400 i GTX 560 Ti... no to faktycznie przestarzały sprzęt. Zdziwiłbym się, gdyby jakaś gra nie dawała rady na pełnych ustawieniach na takim sprzęcie. Skoro kumpel bez problemów gra na GTX 460 w Crysisa 2 w full hd na pełnych opcjach, to co dopiero kolejna generacja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2011 o 20:00, Lordpilot napisał:

Na gol-u byli znacznie mniej entuzjastyczni:

http://gameplay.pl/news.asp?ID=61124

Cóż - gdzie dwóch Polaków, tam trzy opinie ;-) Sam powstrzymam się tu od jakichkolwiek
uszczypliwości, a tekst golowy wrzucam jako przeciwwagę do pozytywnej opinii Myszastego,
żeby nie było tak słodko ;-)

tego nie da sie brac powaznie, nawet nie chcialo mu sie przejsc do konca dema
wyglada na to, ze probowal odpalic na xboxie, ale nie dzialalo wiec napisal co napisal :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2011 o 20:00, Lordpilot napisał:

Na gol-u byli znacznie mniej entuzjastyczni:

http://gameplay.pl/news.asp?ID=61124

Cóż - gdzie dwóch Polaków, tam trzy opinie ;-) Sam powstrzymam się tu od jakichkolwiek
uszczypliwości, a tekst golowy wrzucam jako przeciwwagę do pozytywnej opinii Myszastego,
żeby nie było tak słodko ;-)


Szczerze mówiąc, to od dłuższego czasu widzę drastyczny spadek jakości tekstów na GOL-u, tak więc bardziej ufam wrażeniom Myszastego. Ale fakt faktem, że tam opinia jest inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy mogę prosić Myszastego o komentarz w kwestii designu poziomów? Z artykułu załączonego przez Lordpilota wynika, że mamy do czynienia z konstrukcją "prostą niczym budowa cepa". Cóż, dla mnie "old school" to level design znany z Blood, Duke 3D czy Quake, który przypominał prosty labirynt, dający jednak masę radości i zapewniający możliwość eksploracji choćby w ograniczonym stopniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować