Zaloguj się, aby obserwować  
FireSniper

Konkurs na zamek HoMM5!!!

363 postów w tym temacie

Dnia 01.05.2006 o 22:59, Liqid napisał:

Mam wielka prośbę. Otóż w pocie czoła kończę moja pracę ,ale nie wiem, jak się zabrac za dobry
zamek. Gdyby ktos mógłby mi jakiś stworzyc byłbym wielce wdzięczny. Mam pracę, ktora mam nadzieje
przysłoni poprzednie, ale potrzebuję czasu.
LordOfUndeads, Akshi, ile tworzyliście i pisaliście na kompa swoje prace?



Wymyślanie to czas nieoreślony bo ciagle jakis pomysły przychodziły :] Pisanie na kompie 2,5h a grafiki jakieś 3h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2006 o 22:59, Liqid napisał:

Mam wielka prośbę. Otóż w pocie czoła kończę moja pracę ,ale nie wiem, jak się zabrac za dobry
zamek. Gdyby ktos mógłby mi jakiś stworzyc byłbym wielce wdzięczny. Mam pracę, ktora mam nadzieje
przysłoni poprzednie, ale potrzebuję czasu.
LordOfUndeads, Akshi, ile tworzyliście i pisaliście na kompa swoje prace?




Jeśli chodzi o pisanie to z 3 godziny , a jeśli chodzi o grafikę do mojego ostatniego zamku to nie robiłem , ze względu na brak photoshopa.Poza tym dla mnie ściągać 200 megabajtów to około 7 godzin dlatego nie ściągam , bo mam słabe łącze.Ja zrobiłem 3 prace , ale gdybym miał którąś wybrać to bym wybrał lukrowy zamek.Gdybym miał na płycie photoshopa to bym zainstalował , a tak to to w paincie i tak mi nic nie wychodzi , a miałbym większe szanse;( Jeśli ktoś miałby jakiegoś średniego photoshopa , który zajmuje powiedzmy 50 megabajtów , to prosiłbym o link;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamek: Miasto Portali

JEDNOSTKI:
Gobliny to małe, zielone istoty z zamiłowaniem do ognia i wybuchów. Często pracują w kopalniach
1 lvl - Goblin Kanonier
Atak: 2
Obrona: 2
Obrażenia: 1-3
Strzały: 5
Mana:
Punkty Życia: 6
Inicjatywa: 4
Szybkośc: 3
Tygodniowy przyrost: 20
Koszt: 40
Specjalne: Walka na dystans, Obrażenia obszarowe, 50% odporność na ogień
1 lvl ulepszenie - Goblin Saper
Atak: 3
Obrona: 3
Obrażenia: 3
Strzały: 6
Mana:
Punkty Życia: 8
Inicjatywa: 5
Szybkość: 4
Tygodniowy przyrost: 20
Koszt: 50
Specjalne: Walka na dystans, Obrażenia obszarowe, 55% odporność na ogień, Wystrzelenie goblina z rakietą (raz na walkę, 5 obrażeń za każdą jednostkę w oddziale)

Część Elfów, które służą dla władcy Miasta Portali zostaje strażnikami bramy. Te, które wykaża się czymś w boju mogą awansować na stopień kapitana.
2 lvl - Strażnik Bramy
Atak: 8
Obrona: 7
Obrażenia: 5 - 7
Strzały: 4
Mana:
Punkty życia: 15
Inicjatywa: 7
Szybkośc: 7
Tygodniowy przyrost: 10
Koszt: 120
Specjalne: Walka na dystans (walczy o 25% słabiej niż w razie walki wręcz), Wspinanie się na mury, Oplatająca strzała (raz na walkę, unieruchamia jednostkę wroga na 3 tury)
2 lvl ulepszenie - Strażnik Kapitan
Atak: 9
Obrona: 7
Obrażenia: 7-8
Strzały: 6
Mana:
Punkty życia: 17
Inicjatywa: 7
Szybkość: 7
Tygodniowy przyrost: 10
Koszt: 140
Specjalne: Walka na dystans, Oplatająca strzała (raz na walkę, unieruchamia wroga na 4 tury), Wspinanie się na mury, Uniki (15% szansy na uniknięcie wrogiego ataku)

Żywiołaki energii i many są często wykorzystywane przez magów jako źródło energii do ich eksperymentów oraz podczas walki. Żywiołaki te są czystą formą energii - potrafią jednak samodzielnie poruszać się i walczyć.
3 lvl - Żywiołak energii
Atak: 15
Obrona: 5
Obrażenia: 10 - 13
Strzały:
Mana:
Punkty Życia: 35
Inicjatywa: 8
Szybkość: 5
Tygodniowy przyrost: 8
Koszt: 250
Specjalne: Pocisk energii (raz na walke, zadaje obrażenia 10 za każdą jednostke w oddziale)
3 lvl ulepszenie - Żywiołak many
Atak: 16
Obrona: 5
Obrażenia: 13 -15
Strzały:
Mana: 15
Punkty Życia: 40
Inicjatywa: 8
Szybkość: 5
Tygodniowy przyrost: 8
Koszt: 275
Specjalne: Przekazanie many (przekazuje własną manę bohaterowi lub jednostce, która może mieć manę), Pocisk many (raz na walkę, zadaje 12 obrażeń za każdą jednostkę w oddziale), Paraliż (koszt 5 many, paraliżuje wrogą jednostkę na 2 tury)

Najbystrzejsze z Elfów dostają magiczne łuki i zbroje. Zbroja ta choć wytrzymała nie krępuje ruchów, zaś łuk pozwala wystrzelić 3 strzały naraz w jednego wroga.
4 lvl - Elf łucznik
Atak: 17
Obrona: 15
Obrażenia: 15
Strzały: 12
Mana:
Punkty Życia: 30
Inicjatywa: 7
Szybkość: 6
Tygodniowy przyrost: 6
Koszt: 400
Specjalne: Potrójny strzał (wysztrzeliwuje 3 pociski naraz w jednego przeciwnika), Kontratak na odległośc (może wystrzelić strzałę we wroga, który w niego strzelił)
4 lvl ulepszenie - Zaklęty łucznik
Atak: 17
Obrona: 16
Obrażenia: 17
Strzały: 15
Mana: 10
Punkty życia: 35
Inicjatywa: 7
Szybkość: 6
Tygodniowy przyrost: 6
Koszt: 500
Specjalne: Potrójny strzał (wysztrzeliwuje 3 pociski naraz w jednego przeciwnika), Kontratak na odległośc (może wystrzelić strzałę we wroga, który w niego strzelił), Zaklęta strzała (5 many, zadaje 20 obrażen za każdą jednostkę w oddziale), Leczące dłonie (10 many, leczy 5 obrażeń za każdą jednostkę w oddziale)

Magowie stoją bardzo wysoko w sferach Miasta Portali. To właśnie oni opracowują mikstury wzmacniające sojuszników, a także zaklęcia zmiatające przeciwników z powierzchni ziemi.
5 lvl - Mag
Atak: 18
Obrona: 10
Obrażenia: 20 - 22
Strzały: 5
Mana: 20
Punkty życia: 35
Inicjatywa: 7
Szybkość: 4
Tygodniowy przyrost: 5
Koszt: 700
Specjalne: Walka na dystans, Rzuca zaklęcia: Klątwa (5 many, wybrana wroga jednostka zadaje minimalne obrażenia), Błogosławieństwo (5 many, wybrana sojusznicza jednostka zadaje maksymalen obrażenia), Implozja (15 many, zadaje obrażenia wybranej wrogiej jednostce, 30 obrażeń za każdą jednostkę w oddziale)
5 lvl ulepszenie - Mag bojowy
Atak: 18
Obrona: 13
Obrażenia: 22 - 25
Strzały: 5
Mana: 20
Punkty życia: 50
Inicjatywa: 7
Szybkość: 4
Tygodniowy przyrost: 5
Koszt: 900
Specjalne: Walka na dystans, Rzuca zaklęcia: Klątwa (5 many, wybrana wroga jednostka zadaje minimalne obrażenia), Błogosławieństwo (5 many, wybrana sojusznicza jednostka zadaje maksymalen obrażenia), Implozja (15 many, zadaje obrażenia wybranej wrogiej jednostce, 30 obrażeń za każdą jednostkę w oddziale), Brak kary do walki wręcz

Obrońcy to wojownicy, którzy bronią wszystkich słabszych, nawet za cenę utraty życia. Z Mścicielami jest już trochę inaczej: oni zamiast bronić, mszczą poległych sojuszników.
6 lvl - Obrońca
Atak: 20
Obrona: 25
Obrażenia: 30
Strzały:
Mana:
Punkty życia: 90
Inicjatywa: 8
Szybkość: 6
Przyrost tygodniowy: 3
Koszt: 1500
Specjalne: Święty obrońca (raz na walkę, ochrania jedną wybraną sojuszniczą jednostkę, przyjmując na siebie ataki skierowane na nią)
6 lvl ulepszenie - Mściciel
Atak: 25
Obrona: 18
Obrażenia: 35 - 38
Strzały:
Mana:
Punkty Życia: 125
Inicjatywa: 8
Szybkość: 7
Przyrost tygodniowy: 3
Koszt: 1800
Specjalne: Zemsta (raz na walkę, Mściciel wybiera sojuszniczą jednostkę, którą w razie jej śmierci mści, atakując jednostkę, która ją zabiła, atak Zemsty powoduje 3 razy większe obrażenia niż normalny atak)

Dżiny i Strażnicy Portali to najpotężniejsze istoty w Mieście Portali. Ich zadaniem jest dopilnować aby żaden z demonów nie przedostał się przez jeden z portali. Charakterystyczna niebieska poświata.
7 lvl - Dżin[/b
Atak: 30
Obrona: 28
Obrażenia: 45 - 60
Strzały:
Mana: 10
Punkty Życia: 160
Inicjatywa: 8
Szybkość: 6
Przyrost tygodniowy: 1
Koszt: 3700 +1 kryształ
Specjalne: Przyzwanie Żywiołaka many (10 many, przyzywa 5 Żywiołaków many za każdą jednostkę w oddziale), Brak kontrataku przeciwnika
7 lvl ulepszenie - Strażnik Portali
Atak: 35
Obrona: 30
Obrażenia: 55 - 75
Strzały:
Mana:
Punkty Życia: 210
Inicjatywa: 8
Szybkość: 6
Przyrost tygodniowy: 1
Koszt: 5000 +2 kryształy
Specjalne: Brak kontrataku przeciwnika, Morale (umiejętność bierna, dodaje 50% morali), Odporność na magię zniszczenia

HISTORIA ZAMKU:

780 RSS: Wypędzenie Rakszasa Rajy ze Srebrnych Miast
Rakszasa Raja, potężny czarodziej, został wygnany ze Srebrnych Miast pod zarzutem studiów nad Magią Zniszczenia. Poniżony mag postanawia zemścić się na osobach, które tak go upokorzyły.

784 RSS: Po 4 latach wędrówki mag - wygnaniec natrafia na miejsce kipiące od starożytnej magii.
Odnalazł polanę a na niej... tak, to było to, o czym mógł tylko marzyć jako narzędzie zemsty... portal do świata demonów. Zaślepiomy żądzą zemsty po wielu próbach uwalnia te istoty, pragnące zguby dla wszystkiego co dobre. Lecz Rakszasa szybko zrozumiał swój błąd - to nie on wykorzystał demony lecz one jego. Siedział tak zrozpaczony, gdy nagle ukazał mu się przepiękny archanioł. Powiedział on do maga: "Dam ci moc potrzebną do wypędzenia demonów - ale pod jednym warunkiem. Wyrzekniesz się swojego pragnienia zemsty. Staniesz się także strażnikiem Miasta Portali, które wybudujesz w tym oto miejscu. " Czarodziej przyrzekł i w tej samej chwili poczuł moc napływającą do jego ciała. Nie był już czlowiekiem - był potężną istotą, która zachowała swoje ludzkie uczucia.

785 RSS: Rakszasa pokonuje demony i wraz z pomocą elfów z tutejszego lasu oraz ludzi z pobliskiej wioski rozpoczyna budowę Miasta Portali.
Elfy i ludzie, którzy w pewnym stopniu przyczynili się do jego zwycięstwa w walce z demonami, pomagają mu zbudować Miasto Portali, o którym mówił archanioł.

787 RSS: Budowa Miasta Portali jest zakończona.
Gdy tylko budowa miasta została ukończona, w powietrzu pojawiły się dziesiątki portali do innych światów. Teraz Rakszasa Raja zrozumiał, dlaczego jest to Miasto Portali.

795 RSS: Przybycie magów ze Srebrnego Miasta.
Magowie ze Srebrnego Miasta, którzy tak jak Rakszasa wcześniej studiowali tajniki Magii Zniszczenia przybyli, ofiarowując swoje usługi. Rakszasa Raja chętnie przyjmuje ich do pomocy.

807 RSS: Magowie z Miasta Portali tworzą nowy rodzaj żywiołaków - Żywiołaki many.
Po wielu próbach magom udaje się stworzyć źródło czystej energii czyli Żywiołaków many.

813 - 822 RSS: Wojna Złamanego Berła.
Rakszasa Raja mimo dawnych urazów wyrusza z pomocą dla magów ze Srebrnego Miasta w walce z Nekromantami.

Oto moja praca, proszę jej nie kopiowac. Rysunki zamieszcze w nastepnym poscie (jezeli sie uda)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2006 o 08:43, FireSniper napisał:

widze, ze niektore osoby jeszcze biora sie do pracy. moze przedluzymy termin - np. do 7 maja
(niedziela)
ej to może być do 10 maja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.05.2006 o 08:52, Mike1292 napisał:

firesniper, jednostki mi się nie podobaja ale historia miasta rządzi ;]

nie moglem niczego wymyslec :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

firesniper - mógłbyś jeszcze przedłużyć czas o ten weekend, bo jutro mam 2 sprawdziany i nie moge dzisiaj pisać, a praca już gotowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.05.2006 o 13:59, Liqid napisał:

firesniper - mógłbyś jeszcze przedłużyć czas o ten weekend, bo jutro mam 2 sprawdziany i nie
moge dzisiaj pisać, a praca już gotowa.

przeciez napisalem ze do niedzieli przedluzam - to chyba jest ten weekend na zrobienie pracy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem tylko skąd wziaść/ jak stworzyc obrazek zamku/ postacie. A propos. Ten żywiołak mny jest trochę nie teges. zwykłe pomieszanie barw
Nie zawiedziesz się. Ja mam ponad 60 jednostek.
lol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.05.2006 o 15:14, Liqid napisał:

Nie wiem tylko skąd wziaść/ jak stworzyc obrazek zamku/ postacie.


Photoshop :) Używam go ja, LOU, FireSniper... Trial jest darmowy. A nasze rysunki to połączenie artów dostępnych m. in. na www.celestialheavens.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować