Zaloguj się, aby obserwować  
FireSniper

Konkurs na zamek HoMM5!!!

363 postów w tym temacie

Co do pentagramu pokazanego wyżej to kolory symbolizują szkoły magii:
Biel- magia aury
Szary- magia cienia
Czerwień - ogień
Zielony - magia natury
Niebieski - magia wody
Żółty - magia światła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm...Jasne , że tu zaglądam.Prawde mówiąc chciałem nową pracę zrobić , coś dłubałem , ale jak dla mnie za ambitna , a i tak pracowałem nad inną pracą (Liqid , mam już świat rpg , chociaż nie do końca zrobiłem , ale jeśli chcesz to mogę już zamieścić) , a oto moja ostatnia praca , lecz niedokończona , także i tak się nie liczy , ale przynajmiej możecie spojrzeć ;-)

NAZWA ZAMKU : ELEMENTARIS
-----------------------------------------------------
JEDNOSTKI :
-----------------------------------------------------
Level 1 – Patronus Magii
Atak : 1
Obrona : 1
Obrażenia : 1 – 2
Broń : poroże
Zbroja : skóra
Hełm : brak
Tarcza : brak
Punkty Życia : 7
Inicjatywa : 6
Szybkość : 5
Mana : 12
Strzały : 0
Odporność : brak
Koszt : 50 sztuk złota
Tygodniowy przyrost : 34
Specjalność : kontratak (zawsze) , cios poroży – szansa : 12% , obrażenia : 10 – 14 ,
czary : okaleczenie - -4 many , obrażenia : 15
Opis : Patronus Magii – jest to stworzenie przypominające jelenia , lecz skrzyżowanego z żywiołem magii , przez co jednostka jest dużo silniejsza.
Niegdyś starożytni magowie kręgu Kazuulu zaczarowali jelenie w silne stworzenia potrafiące posługiwać się magią – patronusy magii. Jest on zwinny oraz szybki.
W większej liczbie potrafi zagrozić najpotężniejszym bestiom.W dodatku jest stosunkowo tani. Podstawowa jednostka w armi z zamku Elementaris.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------
Level 1 – ulepszenie – Patronus Zniszczenia
Atak : 2
Obrona : 2
Obrażenia : 2 - 3
Broń : większe poroże
Zbroja : mocniejsza skóra
Hełm : brak
Tarcza : brak
Punkty Życia : 8
Inicjatywa : 6
Szybkość : 6
Mana : 20
Strzały : 0
Odporność : czary : hipnoza
Koszt : 65 sztuk złota
Tygodniowy przyrost : 34
Specjalność : podwójny kontratak (zawsze) , potęga patronusa – szansa : 14% , obrażenia : 14 - 20
czary : okaleczenie - -4 many , obrażenia : 15 , magiczne spojrzenie - -6 many , uleczenie siebie bądź wybranej jednostki na polu bitwy - 25 punktów życia (nie działa na nieumarłych)
Opis : Patronus Zniszczenia – stworzenie to jest potężne ze względu na swoje wielkie poroże. Jest szybszy , silniejszy i zwinniejszy od swojej poprzedniej formy. Krążą legendy , że powstał z popiołu Uraam’a , ale są też pewniejsze informacje : podobno mistrz starożytnego kręgu magów Kazuulu – Antaris próbował stworzyć dzieło swojego życia i pewnego razu po wielu niepowodzeniach znalazł przepis na czar ulepszający Patronusy Magii. Podczas procederu zużył znaczną część swej mocy , lecz efekt był znakomity – Patronus Zniszczenia był silniejszy , potężniejszy , a w dodatku szybki. Często puszcza się go na pierwszy ogień ze względu na jego liczebność.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------
Level 2 – Magmowy Kusznik
Atak : 4
Obrona : 2
Obrażenia : 3 - 7
Broń : kusza (oburęcz)
Zbroja : skórzana zbroja
Hełm : szyszak
Tarcza : brak
Punkty Życia : 10
Inicjatywa : 5
Szybkość : 5
Mana : 15
Strzały : 25
Odporność : czary ognia
Koszt : 140
Tygodniowy przyrost : 28
Specjalność : magmowy bełt – szansa : 25% , obrażenia : 15
czary : magiczny znak - -6 many , jeśli przeciwnik użyje magii , wtedy magiczny znak wyssie z niego 5 many i odda dowodzącemu bohaterowi (czar ten działa przez 4 tury) , lekkie uleczenie - -3 many , uleczenie siebie , bądź wybranej jednostki na polu bitwy - +10 (nie działa na nieumarłych i jednostki mechaniczne)
Opis : Magmowy Kusznik – Jest to zwykły kusznik wyszkolony przez wielkiego mistrza magmowych kuszników – Ghamaela , jest to najlepszy kusznik miotający magmowymi bełtami. Magmowi kusznicy pochodzą z krain Archeonu – krainy wiecznego ognia. Bardzo dobrze opanowali także szkołę magii , są jednostkami strzelającymi na dystans. Ich pancerz często decyduje o ich życiu. Jest to podstawowa jednostka , którą zazwyczaj chronią patronusy. Jest dość szybki , ma dość duży tygodniowy przyrost , i jest stosunkowo tani jak na swoje możliwości , a do tego potrafi leczyć siebie lub inne jednostki na polu bitwy.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------
Level 2 – ulepszenie – Lodowy Strzelec
Atak : 5
Obrona : 2
Obrażenia : 4 - 9
Broń : wyborowy łuk
Zbroja : lodowy płaszcz (oburęcz)
Hełm : skórzany kaptur
Tarcza : brak
Punkty Życia : 14
Inicjatywa : 6
Szybkość : 6
Mana : 15
Strzały : 30
Odporność : czary lodu
Koszt : 200
Tygodniowy przyrost : 28
Specjalność : lodowa strzałka – 25% , obrażenia 20
czary : lodowy znak - -8 many , zabiera wybranemu oddziałowi 35 punktów życia , odbicie magicznego lustra - -7 many , odbija dowolny czar przeciwnika ze szkoły magii 1 poziomu lub drugiego , działa przez jedną turę.
Opis : Lodowy Strzlec - Bardzo przydatne ulepszenie , dość drogie , lecz warte swej wysokiej ceny. Lodowy strzelec powstał w armii Gaarga. Gaarg poprowadził ich poprzez portal , prosto do lodowej krainy. Magmowi kusznicy musieli się przystosować do sytuacji , gdyż stwierdzili , że pomoc prędko nie nadejdzie. Nałożyli na siebie lekkie ubranie – skórzane kaptury i lodowe płaszcze , które dodawały im zwinności , siły i obrony. Od tamtej pory magmowi łucznicy zmienili swą nazwę na lodowych strzelców , która bardziej pasowała do ich sytuacji. Po czterech ciężkich miesiącach zmagania się z Matką Naturą nadeszła pomoc. Elitarna gwardia portalowa znalazła te miejsce po kilku miesiącach poszukiwań. Gdy lodowi strzelcy powrócili na swą planetę nie byli już w stanie zmienić się na dawnych magmowych kuszników. Lodowi strzelcy są główną jednostką strzelającą , posługującą się zarówno magią jak i strzelaniem z dystansu. Bardzo przydatna jednostka.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------
Level 3 – Strażnik Miejskiego Portalu
Atak : 8
Obrona : 6
Obrażenia : 10 - 16
Broń : pałasz (jednoręczny)
Zbroja : zbroja pierścieniowa
Hełm : zamknięty hełm
Tarcza : duża tarcza
Punkty Życia : 30
Inicjatywa : 5
Szybkość : 6
Mana : 10
Strzały : 0
Odporność : czar hipnozy
Koszt : 350
Tygodniowy przyrost : 20
Specjalność : cios zza pleców – 20% , obrażenia 40
czary : oznaka słabości - -10 many , wywołuje u przeciwnika paniczny strach , -2 morale dla wybranej jednostki przeciwnika , czas trwania : 2 tury
Opis : Strażnik Miejskiego Portalu - Jednostka zarówno ofensywna jak i defensywna. Bardzo silna , odporna na ciosy i posiadająca dużo punktów życia. Strażnikiem miejskiego portalu mógł zostać tylko strażnik królestwa , była to swego rodzaju nagroda za dobrą służbę. Jest to zwinna jednostka potrafiąca zniszczyć wrogą jednostkę przeciwnika jednym ciosem. Często jest wprowadzana na przody armii , ze względu na siłę i na swoją defensywę. Polecam kupować tą jednostkę tuż na samym początku , gdyż jest to trzon armii. Dość droga jednostka , lecz warta swej wysokiej ceny.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------
Level 3 – ulepszenie – Strażnik Portalu Planetarnego
Atak : 10
Obrona : 7
Obrażenia : 14 - 20
Broń : claymoure (dwuręczny)
Zbroja : wzmocniona pierścieniowa zbroja
Hełm : zamknięty hełm
Tarcza : brak
Punkty Życia : 35
Inicjatywa : 6
Szybkość : 6
Mana : 10
Strzały : 0
Odporność : czar hipnozy
Koszt : 450
Tygodniowy przyrost : 20
Specjalność : zabójczy cios – 20% , obrażenia 50
czary : stalowa ochrona - -10 many , dodaje sojuszniczej jednostce 4 do obrony
Opis :

Jeśli Wam się podoba to MOŻE jeszcze dokończę , choć raczej nie , bo ostatnio coś mnie dungeon siege (pierwsza część) wciągnął i nie mam coś weny twórczej.A krainę rpg mogę zamieścić w temacie Liqida , ale trochę dużo ma znaków (36105 znaków , ale to w przybliżeniu :D:D nie próżnuję!!!:P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, trocę mało. Którą z prac wybierasz? Jak wiesz tylko jedna może kandydować. Ja wybieram oczywiście tego wyżej wymienionego potwora, a nie ten poprzedni badziew. ... jak to obliczyłeś, ile moja praca ma znaków? Ja sam jestem ciekawy, tyle czasu pisałem. I kto tu się teraz dziwi dlaczego mi to tyle zajęło. Wersja papierowa zajęła mi 29 1/2 stron A4 , a bez opisów etc. . Niestety praca wyraźnie niedokończona, gdyż urwałeś opis tego ostatniego i tylko 3 rodzaje jednostek + ulepszenia. Co do tej propozycji ciekawe. Jeszcze raz gratuluję całokształtu Akshi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprzedzając Firesnipera, za co przepraszam sporządziłem listę prac. Oto one :

1) Akshi - Polandia
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=53
+ obrazek na końcu http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=25

2) Dyrdup - Buda
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=56

3) Akshi - Imperium Nieumarłych
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=61

4) Adham - Mroźne miasto
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=88
obrazek tu http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=90

5) L.O.U. - Liteonia + uaktualnienie
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=65
oraz http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=276

6) Akshi - Lukrowy zamek
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=105

7) MARIAN14 - Krasnoludzka twierdza
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=113
tu obrazek http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=134

8) FireSniper - Miasto Portali
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=148
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=151
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=152

9) Konrad 1990 - PO prostu Twierdza
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=232
idea sama zaś tu http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=224
i http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=226

10) Liqid - At-Menian
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=280
oraz tu http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=281

11) Akshi - Elementaris
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=6998&pid=282

To wszyscy zamieszczający prace. Akshi - FS cię prosił byś wybrał pracę. Nie będę ci nic sugerował, bo to twoje.
To tyle. Przepraszam za 3-ci post pod rząd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm...To trudne trochę...Mimo wszystko chyba moja najlepsza praca to lukrowy zamek.Stawiam na to.A co do dzisiejszego (podobno) głosowania , to raczej zagłosuję na Liqida , za ładny , rozbudowany zamek.Fajnie , że tyle prac doszło , tylko chyba głosowanie przełożymy na jutro , bo nie ma FireSnipera.Wszystko zależy od niego.Jeżeli głosowanie odbędzie się jutro bądź później , to proszę , aby ktoś zamieścił mój głos , bo ostatnio to żadko wpadam , czasem czasu nie ma , a czasem po prostu włączam jakąś grę.Życzę powodzenia wszystkim zawodnikom (w tym sobie :D:D).Ale pamiętajcie , Ciasteczek czuwa :P!
Mój głos ląduje do.....Liqida.
Gdyby termin głosowania się zmienił , to przepiszcie mój głos , jakbyście mogli.Z góry dzięki.
P.S.Mam pytanie do FireSnipera - czy będzie następna edycja , a jeśli będzie to gdzieś za ile dni/tygodni/miesięcy/lat? się odbędzie?Jeżeli masz jakiś plan głosowania i odpowiedziałbyś mi to dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, ze i moj zamek zakwalifikujecie do konkursu, bo widze, ze nie przeprowadziliscie jeszcze glosowania. Przepraszam za spoznienie, ale na ten temat natknalem sie dopiero niedawno. Zamieszczam wiec opis jednostek i czekam na pozytywne rozpatrzenie mojej prosby o przystapienie do konkursu :P
Moj zamek zwie sie Dziki Zachód :D

lvl 1
SZCZUR- Na dzikim zachodzie pełno jest szczurów więc nic dziwnego, że wkrótce przystąpiły do armii królestwa
Atak 1
Obrona 4
Obrażenia 1-2
Strzały 0
Mana 0
Punkty Życia 4
Inicjatywa 8
Szybkość 8
Tygodniowy Przyrost 50
Koszt 20
Specjalne

SZCZUR Z SALONU (ULEPSZENIE)- Jest to szczur zaprawiony już alkocholem i nieświerzym jedzeniem z salonu
Atak 2
Obrona 5
Obrażenia 2-3
Strzały 0
Mana 0
Punkty Życia 8
Inicjatywa 8
Szybkość 8
Tygodniowy Przyrost 50
Koszt 25
Specjalne

lvl 2
BARMANKA- Co druga barmanka na dzikim zachodzie ma mięśnie ze stali by poradzic sobie z oprychami
Atak 16
Obrona 16
Obrażenia 5-17
Strzały 0
Mana 0
Punkty Życia 40
Inicjatywa 6
Szybkość 4
Tygodniowy Przyrost 20
Koszt 130
Specjalne

BARMANKA Z BRODAWKĄ (ULEPSZENIE)- Barmanka wyposażona w element odstraszający (troche podobna do goblina:D)
Atak 17
Obrona 18
Obrażenia 7-19
Strzały 0
Mana 0
Punkty Życia 40
Inicjatywa 5
Szybkość 4
Tygodniowy Przyrost 20
Koszt 150
Specjalne obniża morale przeciwnika

lvl 3
LEKARZ- Potrafi on natychmiastowo wyleczyć sojuszników z dolegliwości o których wogóle nie mieli pojęcia
Atak 10
Obrona 8
Obrażenia 13-15
Strzały 6
Mana 15
Punkty Życia 35
Inicjatywa 6
Szybkość 4
Tygodniowy Przyrost 10
Koszt 400
Specjalne rzuca: błogosławieństwo, kamienna skóra.

DOKTOR QŁIN (UPEPSZENIE)- Chyba wszyscy słyszeli o zdolnościach i wspaniałym wyszkoleniu doktorów Qłin
Atak 10
Obrona 10
Obrażenia 15-17
Strzały 6
Mana 20
Punkty Życia 45
Inicjatywa 6
Szybkość 4
Tygodniowy Przyrost 10
Koszt 550
Specjalne rzuca: błogosławieństwo, kamienna skóra, oczarowanie, odbijanie strzał.


lvl 4
KOJOT- Z czasem do armi dzikiego zachodu zaczęto werbować kojoty które okazały się wytrzymalsze niż się spodziewano.
Atak 17
Obrona 15
Obrażenia 18-20
Strzały 0
Mana 0
Punkty Życia 40
Inicjatywa 9
Szybkość 9
Tygodniowy Przyrost 7
Koszt 500
Specjalne

WŚCIEKŁY KOJOT (ULEPSZENIE)- Zwykły kojot...tyle tylko że wściekły
Atak 17
Obrona 15
Obrażenia 20
Strzały 0
Mana 0
Punkty Życia 50
Inicjatywa 9
Szybkość 9
Tygodniowy Przyrost 7
Koszt 600
Specjalne zaraża plagą

lvl 5
REWOLWEROWIEC- Czlowiek z pistoletem którym można grać w rosyjską ruletkę
Atak 20
Obrona 13
Obrażenia 23-27
Strzały 20
Mana 0
Punkty Życia 50
Inicjatywa 7
Szybkość 5
Tygodniowy Przyrost 5
Koszt 750
Specjalne strzela dwukrotnie

SZYBSZY OD WŁASNEGO CIENIA (ULEPSZENIE)- Rewolwerowcy którzy dostatecznie długo ćwiczyli strzelanie, mogą stać się szybsi od własnego cienia
Atak 20
Obrona 15
Obrażenia 25-27
Strzały 20
Mana 0
Punkty Życia 60
Inicjatywa 8
Szybkość 6
Tygodniowy Przyrost 5
Koszt 1000
Specjalne strzela dwukrotnie

lvl 6
APACZ- Indianiec z jedny piórkiem, który potrafi strzelać z łuku, jak i walczyć tomahawkiem
Atak 20
Obrona 18
Obrażenia 25
Strzały 0
Mana 0
Punkty Życia 80
Inicjatywa 8
Szybkość 6
Tygodniowy Przyrost 4
Koszt 1700
Specjalne

PIÓROPUSZEC(ULEPSZENIE)- Indianiec który wykazał się w boju, dostaje wielki npiuropusz i konia
Atak 23
Obrona 20
Obrażenia 30-35
Strzały 6
Mana 10
Punkty Życia 100
Inicjatywa 9
Szybkość 8
Tygodniowy Przyrost 4
Koszt 2000
Specjalne rzuca kulę ognia

lvl 7
COWBOY- Człowiek który chroni swoją wioske przyd bandytami nosi miano cowboya
Atak 28
Obrona 26
Obrażenia 40-55
Strzały 6
Mana 10
Punkty Życia 155
Inicjatywa 8
Szybkość 5
Tygodniowy Przyrost 2
Koszt 3500+ 1 siarka
Specjalne rzuca przywołanie żywiołaków

SZERYF (ULEPSZENIE)- Wybraniec ludu. Jedynie nieliczni wśród cowboyów dostępują tego zaszczytu
Atak 33
Obrona 28
Obrażenia 50-70
Strzały 6
Mana 10
Punkty Życia 195
Inicjatywa 9
Szybkość 5
Tygodniowy Przyrost 2
Koszt 4800+ 2 siarka
Specjalne rzuca przywołanie żywiołaków i jest odporny na zaklęcia destrukcji


W nastepnym poscie zamieszcze rysunek zamku i zdjecia ulepszonych jednostek:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Popieram, lukrowy zamek najlepszy z twoich prac. Na pewno, po ogłoszeniu wyników wracam do roboty nad kolejnym projektem. :). Popracowałem trochę. A ja na niego z 3h czekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie! Całkiem ale Apacz wydaje się trochę drogi. Mimo to dziki zachód niezłe, ale to tylko jednostki, dlatego masz małe szanse. Spójrz na prace innych. CZekamy na FS. CZy ktoś jeszcze daje pracę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po długim namyśle (tak mniej więcej 1 minuta :P) zdecydowałem... Swój głos oddaje na
LORDOFUNDEADS
Podoba mi isę projekt, rysunki i dobre wypełnienie historii Ashan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To już się głosowanie zaczęło? W takim razie swój głos oddaje na Adhama i nie chodzi tu o to, że on zagłosował na mnie.......żeby nikt się nie kłucił oddaje 0,5 głosu na Adhama i 0,5 głosu na FireSnipera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czemu wszyscy na mnie czekaja? mozecie glosowac i beze mnie :) ja glosuje na LordOfUndeads :D
głosy składać do godziny 21:30 (nie wiem dlaczego taka godzina :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Abefrugo też zgłaszał pracę, ale chyba zrezygnował. Cóż. CZy ktoś jeszcze będzie głosował? Oto jest pytanie. Ja raczej powątpiewam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm.. to co napiszę, może zabrzmieć jak lincze z forumowej mafii :P Lista głosów:
Akshi --> Liquid
Adham --> L.O.U.
L.O.U. --> 0,5 Adham; 0,5 Sniper (zostawiasz czy precyzujesz?)
Liquid --> Akshi
Sniper --> L.O.U

Czyli jesli nikt nie zagłosuje zwycięzcą I Edycji konkursu na zamek do gry Heroes of Might & Magic zostanie...
LORDOFUNDEADS
Zmienić to może jedynie nowy głos. Ale raczej go już nie będzie, więc Lordowi gratuluję wygranej w I Edycji (bla,bla,bla :P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś tylko właśnie mało głosów.
Adham, gdybym był moderatorem , to bym cię zdegradował za to Liqid. WWrrrrrr. Nie jestem , więc ślę ci netowego killa: kill, kill. Szkoda, żę nie spodobała wam się moja praca, ale ta L.O.U. była też dobra. Zauważyłem , że to taka wymiana głosów. LOU głosował na dwóch i dostał w podzięce 2 głosy. To bardzo mało jak na wygrana. Cóż. (ja głosowałem na Akshiego tylko z tego powodu, żę jego praca była najbardziej humorystyczna i przy tym dopracowana. Dla mnie ciastek włada. Gratulacje dla LOU. I tak nie ma żadnej nagrody ( a może FS wyprosisz dla wszystkich avanse za trud, tak na kolanach etc. :)) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować