Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Trine 2 - postacie będą lepiej zbalansowane

7 postów w tym temacie

troche bez sensu, wg mnie w jedynce byl bardzo dobry balans umiejetnosci, po co rycerzowi atak z dystansu? ma go zlodziejka i o to chyba chodzilo, ze mieli sie uzupelniac, a teraz powielaja to samo u 2 postaci, jak tak zrobili z rycerzem to niech dadza miecz dla zlodziejki, dla lepszego balansu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym, że nowe umiejętności są nieco nietrafione. Rzut młotem? Zobaczymy. Wyjdzie w praniu.
Ale co do skomplikowania to jestem za nieco większym skomplikowaniem rozgrywki, ale tylko trochę. Nie chciałbym męczyć się godzinami nad jedna lokacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej części dla przechodzenia poziomów sposobem łatwym i przyjemnym zmieniało się trzy różne klasy postaci jak rękawiczki, Mag- Magia, Złodziejka- Liny + strzelanie z dystansu, Wojownik- Tarcza+Młot/miecz na bliski dystans+ duże skoki/opadanie na dno pod wodą, A to wszystko dla tych unikalnych umiejętności. Jak w dwójce wymyślili taki balans, jak rzucanie wojownikiem młotem na dystans, to dla mnie ten temat powinien się nazywać: Trine 2 - postacie będą gorzej zbalansowane".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem, dublowanie się umiejętności to idiotyczny pomysł, właśnie unikatowość umiejętności których nie znajdziesz w innych postaciach był świetnym elementem w jedynce ale zobaczymy jak zrobią ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie rzut młotem miałby tylko uzasadnienie dla np. rozbijania ścian po drugiej stronie przepaści, gdzie nie da się doskoczyć postacią, bo przed ścianą nie ma żadnego podestu... No chyba że jeszcze planujemy efektownie rozwalać całe grupy szkieletów, ale wtedy to już zaczyna siekankę przypominać, a nie logiczną zręcznościówkę. Zeby tylko nie przedobrzyli, bo jedynka to fajna przyjemna gierka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować