Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Star Wars: The Old Republic - nowy, jeszcze ciepły gameplay z konferencji EA

37 postów w tym temacie

Mateusz Kołodziejski

Star Wars: The Old Republic był jednym z czterech tytułów prezentowanych przez BioWare podczas konferencji Electronic Arts na gamescom 2011. Choć zabrakło konkretów, zaprezentowano gameplay z gwiezdnowojennego MMORPG.

Przeczytaj cały tekst "Star Wars: The Old Republic - nowy, jeszcze ciepły gameplay z konferencji EA" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JA GRY OSTTECZNIE NIE KUPUJE:/NIE DLATEGO ŻE GRA BĘDZIE ZŁA ANI WARTA UWAGI ALE WOLE BYĆ GRACZEM IDĄCYM W WIELU KIERUNKACH A TEN POJ****** I CHOLERNIE CHAMSKI ABONAMENT tylko by mnie niestety ograniczał:(A miałem nadzieje że zrobią to co nie zrobił dotąd nikt inny,że pokażą że mają serce dla graczy(czy tam wątrobe:D?)i nie będą sie cackać ale może po prostu za bardzo się łudziłemX(ŻAL Brawo EA strciliście kupującego.Z drugiej strony szkoda że nioe zagram(to że mnie wku***** nie znaczy że rzycze rynkowi źle)ale mocno mie rozczrowali=(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@CrysisPl
Od samego początku było mówione, że gra będzie w systemie abonamentowym więc nie wiem skąd rozczarowanie.

Grafika jak dla mnie nie ma żadnego znaczenia, jeśli gra będzie trzymać poziom i będzie wciągająca to i tak zyska szerokie grono odbiorców. Zresztą sam WoW w dniu premiery był kilka lat do tyłu graficznie, nawet ze swoją bajkową stylizacją, a wygrał rynek na długie lata:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 20:15, Afgncap napisał:

@CrysisPl
Od samego początku było mówione, że gra będzie w systemie abonamentowym więc nie wiem
skąd rozczarowanie.

Grafika jak dla mnie nie ma żadnego znaczenia, jeśli gra będzie trzymać poziom i będzie
wciągająca to i tak zyska szerokie grono odbiorców. Zresztą sam WoW w dniu premiery był
kilka lat do tyłu graficznie, nawet ze swoją bajkową stylizacją, a wygrał rynek na długie
lata:P


Twoja wypowiedź miałaby sens, gdyby w rzeczywistości ilośc subskrypcji i grafika była taka sama jak jest teraz. A nie jest. Wow dopiero w TBC zyskał ogromną baze subskrypcji (prawie dwukrotny wzrost) a konkurencja praktycznie nie istniała. Z resztą...może kilka % z obecnych aktywnych to ci z vanilla.

Dziś, mamy GW2, The Secret World, Wowa, Rifta i kilka innych online. Tor z tym co prezentuje teraz może się schować, nawet SWG ma lepszy silniki grafę....
Po pierwszych 3ch miesiącach ilość subów spadnie do moze 500k i po ToRze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tymi droidami i wieżyczkami poradzili sobie całkiem nieźle, ale z mechem-gigantem już było gorzej.
Widać ewidentnie, że nie mieli dobrego healera. Jako healer wiem coś o tym. ;-)
I wiem też, że jeśli nic nie stanie na przeszkodzie i będzie można płacić pre-paidami (a ponoć mają być), to grę kupuję bez zastanowienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kupię na pewno ale tylko zastanawia mnie teraz tryb pvp:P bo te pokazane pve było jak dla mnie zbyt drętwe;/ choć to chyba filmik z alphy?? więc mam nadzieję że coś z tym zrobią:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 20:07, CrysisPl napisał:

JA GRY OSTTECZNIE NIE KUPUJE:/NIE DLATEGO ŻE GRA BĘDZIE ZŁA ANI WARTA UWAGI ALE WOLE BYĆ
GRACZEM IDĄCYM W WIELU KIERUNKACH A TEN POJ****** I CHOLERNIE


Caps-lock

Dnia 16.08.2011 o 20:07, CrysisPl napisał:

to że mnie wku***** nie znaczy że rzycze rynkowi źle


Słownik Ortograficzny.

Dnia 16.08.2011 o 20:07, CrysisPl napisał:

ŻAL Brawo EA strciliście kupującego


Bankowo całe EA teraz płacze i wali baranki w ścianę z niewypowiedzianej tragedii tej sytuacji...


=======================================

Abonament to jedyna szansa na jakieś ludzkie prowadzenie rozgrywki, gdzie każdy wypracuje to co da z siebie [wiadomo, ci co złożą dobry klan/gildie będą mieli przewagę, ale będzie to przewaga względnie uczciwa, bo wypracowana graniem a nie kupowaniem gówienek za kartę kredytową w item shopie].

Poziom społeczności jak i ogólny poziom rozgrywki w grach f2p i p2p dzieli imho przepaść niczym wielki kanion.
Ok jeśli gra f2p jest dobrze zrobiona a item-shop ma tylko graty typu : fatałaszki do zmiany wyglądu awatara, miksturki na 3X/5X exp/drop rate przez XXX godzin/dni, czy względnie jakieś śmiecie odpowiedzialne za szybszy transport [bilety do konkretnych checkpointów/miejscówek itp bzdury] to jeszcze da się żyć.
Ale jak item shop zawierać zaczyna przedmioty niezbędne np do upgradeowania ekwipunku lub o zgrozo same części ubber ekwipunku do kupienia, to gra z miejsca staje się ścierwem niewartym uwagi w moich oczach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że postanowili zrobić kolejne, typowe, mmo. Różni się to jedynie formą, ale treść jest ta sama, jak wszędzie indziej. To raczej smutne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klon WoWa - I bardzo dobrze !! Im bardziej podobny tym bliższy perfekcji !

Gram właśnie w Age of Canan free 2 play i żałuję trochę straconego czasu - gra ma potencjał, ale mimo ze teoretycznie jest F2P to za 80% najlepszego contentu trzeba zapłacić. Jak już mam za coś płacić to wole zapłacić 50 zł co miesiąc niz płacić 20 zł za odblokowanie jednej postaci a przez całą grę spotykać utrudnienia wszelkiego mozliwego rodzaju ...

Dlatego drogie dzieci - F2P może jest dobre dla casuala co pogra 3 tygodnie i przerzuci się na cos innego, ale dla gracza który traktuje serio rozgrywkę i zamierza spędzić z grą dużo czasu (a po to są MM0) to F2P jest koszmarem.

Dlatego jak najbardziej jestem za abonamentem w NAPRAWDĘ dużych i dobrych grach MMO - jak WOW czy mam nadzieję SWTOR. Uważam tylko ze w takim wypadku gra powinna być darmowa, albo bardzo tania, a nie trzeba dać 200 zł za grę + 100 zł za pierwsze 2 miesiace ...

Marzy mi się abonament w SWTOR i WOWie na poziomie 25 zł/miesiac ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to fantastycznie. Muszę przyznać, że wszystkie moje obawy okazały się niesłuszne. Rzeczywiście TOR w założeniach mechaniki dramatycznie różni się od znanych MMO - zrywa z podziałem na tank/damage delaer/healer/booster w tworzeniu zespołu i do tego opiera się o fabułę jako nietuzinkowe i wiarygodne spoiwo dla całej gry - no bo jak inaczej określić to, że atakujemy więzienie, gdzie starożytni obcy zamknęli wielkie zło, którego nikt nie jest w stanie pokonać, a uwolnione będzie zagrażać całej Galaktyce? Bardzo oryginalne i cieszy, mnie że już wkrótce tam wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju wątki fabularne będą osią tego wyznaczającego nowe standardy gatunku i rozgrywki MMO. Do tego ze świetną zapierająca dech w piersiach oprawą.

...
...
...
... ohwait...

P.S.
Zauważył ktoś, że jak na tyle energii i środków wrzuconych w udźwiękowienie gry to wcale nie jest ono aż tak porywające i niezbędne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak patrzę na SW:TOR, to jakoś ciężko mi odżałować, że to jednak nie KOTOR3.
Przydałoby się zwieńczenie historii Revan''a, jak to gwiezdno-wojenna tradycja nakazuje, w formie trylogii.
No, ale cóż. Nie można mieć wszystkiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się tam cieszę, że KotORa 3 nie ma i nie będzie. Na 99% LA dałby go Bioware, a oni zrobiliby z tego kolejną kopię Mass Effecta z zerową warstwą RPG. No, thanks.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.08.2011 o 20:18, Thanathos napisał:

Twoja wypowiedź miałaby sens, gdyby w rzeczywistości ilośc subskrypcji i grafika była
taka sama jak jest teraz. A nie jest. Wow dopiero w TBC zyskał ogromną baze subskrypcji
(prawie dwukrotny wzrost) a konkurencja praktycznie nie istniała. Z resztą...może kilka
% z obecnych aktywnych to ci z vanilla.

Dziś, mamy GW2, The Secret World, Wowa, Rifta i kilka innych online. Tor z tym co prezentuje
teraz może się schować, nawet SWG ma lepszy silniki grafę....
Po pierwszych 3ch miesiącach ilość subów spadnie do moze 500k i po ToRze :P


Tyle, że grafika w TBC się nie zmieniła wcale, a gra się postarzała (dopiero w WotLK coś poprawili na większą skalę). Teraz konkurencję TOR ma jedynie w postaci WoW''a bo pozostałe gry jeszcze nie wyszły, a Rift jakiejś gigantycznej rzeszy fanów nie ma. Siła marki SW jest gigantyczna, jeśli mechanika będzie wystarczająco dobra a gra będzie wciągać to ludzie będą grać już z uwagi na to, że to Gwiezdne Wojny. Poza tym 500k subów to wystarczająca ilość żeby utrzymać mmo. EVE całe lata ciągnie na znacznie mniejszej ilości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>CHOLERNIE CHAMSKI ABONAMENT

Skończcie swoje żale, bo to jest tragedia. Mając w mieszkaniu jedną budę (ok, z dwoma monitorami) i dwa lapy wydaję miesięcznie na prąd średnio 125 zł, gdyby nie liczyć innych urządzeń (i tych lapów) to 100 zł jak nic mi zżera, a to znaczy że płacę trzykrotność tego co np.: zżera abonament WoW. Na pewno nie jestem wyjątkiem, jak macie byle jaką budę pod granie to rachunek miesięczny co najmniej na 70 zł za sam prąd, a wy marudzicie o 35 zł za taki abonament do WoW - darujcie sobie te żale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 23:46, Afgncap napisał:

Tyle, że grafika w TBC się nie zmieniła wcale, a gra się postarzała (dopiero w WotLK
coś poprawili na większą skalę). Teraz konkurencję TOR ma jedynie w postaci WoW''a bo
pozostałe gry jeszcze nie wyszły, a Rift jakiejś gigantycznej rzeszy fanów nie ma. Siła
marki SW jest gigantyczna, jeśli mechanika będzie wystarczająco dobra a gra będzie wciągać
to ludzie będą grać już z uwagi na to, że to Gwiezdne Wojny. Poza tym 500k subów to wystarczająca
ilość żeby utrzymać mmo. EVE całe lata ciągnie na znacznie mniejszej ilości.


Warhammer też jest bardzo silną marką, a jednak WAR kariery nie zrobił. TOR był produkcją dość kosztowną i musiał by stworzyć trochę większą bazę fanów, żeby zwrócił wydatki. Pamiętajmy, że przed EA jest jeszcze koszt utrzymania serwerów, reklama i support gry. MMO to dość specyficzny rynek i metody EA i Bioware mogą się zwyczajnie nie sprawdzić. Szczególnie że w pewnych kręgach gra ma bardzo złą prasę i wielu ludzi będzie ją krytykować, dla samego krytykowania. Nawet jeżeli palcem jej nie dotkną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 21:46, Graffis napisał:

P.S.
Zauważył ktoś, że jak na tyle energii i środków wrzuconych w udźwiękowienie gry to wcale
nie jest ono aż tak porywające i niezbędne?


Każdy kto nie jest ślepym fanem tej produkcji próbującym na siłę dopatrzeć się samych superlatyw ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2011 o 23:46, Afgncap napisał:


> Twoja wypowiedź miałaby sens, gdyby w rzeczywistości ilośc subskrypcji i grafika
była
> taka sama jak jest teraz. A nie jest. Wow dopiero w TBC zyskał ogromną baze subskrypcji

> (prawie dwukrotny wzrost) a konkurencja praktycznie nie istniała. Z resztą...może
kilka
> % z obecnych aktywnych to ci z vanilla.
>
> Dziś, mamy GW2, The Secret World, Wowa, Rifta i kilka innych online. Tor z tym co
prezentuje
> teraz może się schować, nawet SWG ma lepszy silniki grafę....
> Po pierwszych 3ch miesiącach ilość subów spadnie do moze 500k i po ToRze :P

Tyle, że grafika w TBC się nie zmieniła wcale, a gra się postarzała (dopiero w WotLK
coś poprawili na większą skalę). Teraz konkurencję TOR ma jedynie w postaci WoW''a bo
pozostałe gry jeszcze nie wyszły, a Rift jakiejś gigantycznej rzeszy fanów nie ma. Siła
marki SW jest gigantyczna, jeśli mechanika będzie wystarczająco dobra a gra będzie wciągać
to ludzie będą grać już z uwagi na to, że to Gwiezdne Wojny. Poza tym 500k subów to wystarczająca
ilość żeby utrzymać mmo. EVE całe lata ciągnie na znacznie mniejszej ilości.


EVE ciągnie na około 400k subach to tak btw.
Grafika w TBC a potem WOTLK uległa poprawie. Cata dało coś nowego. Bez tego...WoW po prostu byłby przestarzały, a już teraz nie jest najlepiej. TBC było parę lat temu, dziś mamy już prawie 2012 rok.

SWG ma znacznie przyjemniejszy świat, mechanikę i grafikę...ba...to nie stara republika, tylko rozpoznawalne przez wszystkich czasy wielkiego imperium i co? Sama marka nie przyciągnęła...ba...był tam NORMALNY symulator kosmicznych walk...a ToR daje nam...arcade...phew.
ToR dotyczy czasów mniej atrakcyjnych, tak więc argument "bo to SW" moim zdaniem nietrafiony...z reszta...dla mnie okres jaki prezentowany jest w ToR to nie SW tylko jakaś herezja.

+ to co napisał Crask.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować