Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Uprising 44 - pierwszy gameplay tylko na gram.pl

56 postów w tym temacie

Ja w Uprising44 finalną wersję zagram, choćby z samego patriotycznego obowiązku.
Widać niedopracowania ogromne, ale wiemy dobrze, że gra jest w fazie budowy, więc mamy tylko ogólny zarys tego, jak to ma wszystko się komponować.

Na pewno zmienić trzeba system walki, bo nawet jeśli dojdzie do tego rozstawianie sojuszników, to może być za mało, gdyż przyjdzie nam "zaklikiwać" wrogów po raz kolejny oO.

Tak jak ktoś już wcześniej napisał, "ale da się przewracać beczki" to mnie bardzo rozbawiło :D Cieszy ten wpływ gracza na otoczenie niczym w Wieśku2. xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2011 o 22:07, Dared00 napisał:

No wiesz, Symulator Farmy tak się sprzedaje, Symulator Śmieciarki też, Autobusu również,
to zrobili Symulator Uczestnika Dni Otwartych Przedsiębiorstwa Tramwajowego.


Ja tam czekam na Symulator Spadającej Bomby ;)
Może być jako DLC do Uprising 44. Wtedy będzie się w tej grze dużo działo, oj dużo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Latarka, widzę, solidna. Lepsza, niż w STALKERze czy innym DOOMie. Ciekawe, skąd powstańcy takie mocne latarki o tak ładnym, jednolitym świetle brali. Pewnie od SureFire''a... :/

A tak serio, to ten potworek wygląda... tragicznie. Ja rozumiem, że to wersja alfa, ale mimo wszystko... Jakoś nie wydaje mi się, by ten tytuł odniósł sukces. Jedyną szansą dla niego jest sprzedawanie go za 10 złociszy w Muzeum Powstania Warszawskiego w charakterze "pamiątki"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pokazywanie tego dema było wielkim błędem. Czemu? Powody widać wyżej.

Zarówno w newsie jak i na samym nagraniu jest wyraźnie zaznaczane, że to wersja alpha gry, czyli we wczesnym stadium produkcji. A wy i tak piszecie "nie sprzeda się"... No jasne, że się nie sprzeda, bo wersji alpha nikt nie sprzedaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta brukowana ulica strasznie drażni oczy, no jest poprostu zbyt realna :) ale mozna by to troche zmnienic.
no grafika jak na alfe to jest ogolnie dobra. Można by takze u rzeczywistnic walke dajac mozliwosc np. krycia sie i ostrzalu na wroga zarazem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2011 o 10:35, Lenn napisał:

Pokazywanie tego dema było wielkim błędem. Czemu? Powody widać wyżej.


Są wersje alfa i są wersje alfa. Jedne mogą pokazywać potencjał, jaki dany tytuł posiada, drugie - zniechęcać do siebie skutecznie potencjalnych nabywców. Przykładem tego pierwszego był np. Hellgate: London, którego wersja alfa była świetna i zdecydowanie bardziej grywalna, niż tragikomedia, jaką wydano w formie "pełnej" wersji. Przykładem tego drugiego jest powyższy filmik - brzydka grafika, wszystko takie... bezpłciowe.

Jaki jest sens pokazywania wersji alfa? Cóż, prawdopodobnie chodzi o to, by przybliżyć dany tytuł graczom, zachęcić ich do śledzenia dalszych losów gry, zainteresować ich na tyle, by w dniu premiery pobiegli do sklepów i wykupili cały nakład. Natomiast jeśli ktoś pokazuje praktycznie pustą planszę, na której (chyba w charakterze tła) stoi kilka koszmarnie wyglądających brył, mających symbolizować budynki, to chyba nie może być mowy o zainteresowaniu kogokolwiek! Do tego dochodzi "epizodzik" w kanałach... Zapewne miał pokazać, że gra będzie miała dwie płaszczyzny (od razu przypomniał mi się baaaaaardzo stary "Platoon"), ale jego również wykonano na odczepnego. Wspomniałem wyżej o świetle latarki. Nie wiem, jak twórcy wpadli na taki pomysł, ale nieśmiało zauważę, że w tamtych czasach (i jeszcze przez dłuuugi czas), światło latarki pozostawiało wiele do życzenia. Po pierwsze, był to zwykły żarnik, więc było żółte (dopiero żarówki kryptonowe to zmieniły, choć i te potrafiły mocno zżółknąć). Po drugie, na pewno nie był to "gładki" snop światła, tylko było w nim od groma tzw. artefaktów, czyli ciemnych pól (spowodowanych niedoskonałościami reflektorka i brakiem dobrego spasowania z żarówką). Spotyka się to nawet w późniejszych latarkach, np. MagLite. Czy nie lepiej, w takim razie, byłoby zrobić coś, co byłoby bardziej zbliżone do realiów tamtych czasów, zamiast do STALKERa? Swoją drogą, nie zauważyłem, by nasza postać w ręku niosła latarkę. Czyli co, albo ma niewidoczną "czołówkę", albo światło pojawia się "magicznie" przed nią.

Wiem, że jest to czepianie się szczegółów, ale to właśnie w nich tkwi przysłowiowy diabeł, a jeśli ktoś chce się pochwalić swoją grą, to powinien przynajmniej się upewnić, że tak naprawdę jest się czym chwalić. W tym konkretnym przypadku - nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.08.2011 o 14:55, gogiell napisał:

Nie wiem, czy śmiać się, czy płakać.


Dokładnie o tym samym pomyślałem.:D Po co mi jakiś tramwaj, który pewnie i tak do niczego się nie przyda. Gra ogólnie żałosna, o kanałach nie wspominam. Na pierwszy rzut oka jakaś mafia, ale jak powiedział "weź przesuń te beczke" jakby to było jakieś niesamowite przedsięwzięcie to parsłem śmiechem.
Gra ogólnie niesamowicie dopracowana, bohaterem stoisz 2m przed przeciwnikiem i jeszcze siebie trafić nie mogą.
Gratuluję pomysłowości. Alpha nieudana, pełna wersja będzie jeszcze bardziej przereklamowana i żenująca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To rzeczy, które widać dopiero w buildzie? Lol... Od dobrania skali to się zaczyna design, więc niech koleś nie pitoli. Kompletny brak doświadczenia - ot co. To już jako-tako doświadczony modder wie o takich podstawach... 8 miesięcy do premiery? Te 8 miesięcy to lepiej niech chłopaki poświęcą na redesign.

Kawałka kodu z randomowym contentem nie pokazuje się jako alfy, bo to nie jest nawet alfa... Ale jeśli takie jest doświadczenie ludzi od produkcji jak doświadczenie ludzi od gameplay/level designu, to szkoda tytułu.

Pokaz wypadł fatalnie, takich rzeczy się nie pokazuje po prostu. Cóż, czekamy na... alfę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego, że techniczne demo to nie jest wersja alfa. Techniczne demo to najczęściej malutki wycinek działającego kodu, aby w ogóle pokazać coś poza trailerem.

Warto też zwrócić uwagę na to, że materiał powstawał w sierpniu tego roku, tak więc od tego czasu sporo rzeczy zostało zmienionych i poprawionych. Sam prezentujący powiedział, że choćby taki fragment spaceru po mieście im samym wydał się za długi dopiero w momencie, kiedy uruchomili to demo techniczne. Od wyłapywania błędów i szlifowania gry są beta testy, a te jeszcze się nie rozpoczęły.

Uprising 44 - Powstanie Warszawskie nie ma ustalonej daty premiery. Dla twórców liczy się jakość i z pewnością tym będą kierować się w pierwszej kolejności.

Sugeruję dać twórcom większy kredyt zaufania i kibicować każdemu polskiemu projektowi :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować