- 0
Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
Powolne renderowanie tekstur.
Zadane przez
Pochi,
Pytanie
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
Witam,
Od pewnego czasu borykam się z problemem, który dotyczy mozolnego wczytywania się tekstur w grach. Problem polega na tym, że tekstury, cienie, roślinność i wszelkie inne renderowane obiekty, pojawiają się z każdym moim ruchem w dowolną stronę w bardzo niewielkiej odległości, tj. z pewnej odległości wybrane miejsce wydaje się puste, natomiast po zbliżeniu się do danego miejsca nagle pojawiają się niewidzialne wcześniej obiekty (trawa, krzaki, kamienie itd.), a te większe, widoczne w każdym momencie, wówczas nabierają szczegółów (drzewa, cienie, budynki itd.) Ruch w przeciwnym kierunku i małe obiekty ponownie znikają, a większe tracą szczegóły. Proceder powtarza się w niemalże każdej grze jaką sprawdzałem, a było ich wiele, więc śmiem twierdzić, że wina leży gdzieś po stronie sprzętu.
Kombinowałem z panelem Nvidii na wszelkie możliwe sposoby - nie pomaga. Zmiana systemu z Win7 32-bit na Win7 64-bit, instalacja starszych oraz nowszych sterowników do karty graficznej i płyty głównej - również bez efektu. Sprzęt sprawdzony w serwisie - wszystkie części sprawne. Temperatura w normie, wszystkie części śmigają na ustawieniach fabrycznych, tzn. nie bawiłem się w żadnego rodzaju podkręcanie, zasliacz OCZ nie ma żadnych problemów z utrzymaniem napięcia na odpowiednim poziomie. Dodam, że na moim wysłużonym PC problem nie występował. Podaję specyfikację obecnego komputera:
Procesor: Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 3.30GHz (4 CPUs), ~3.6GHz
GPU: NVIDIA GeForce GTX 570 TWINFROZR II
Płyta główna: GA-H67M-D2-B3
RAM: 4GB DDR3
System: Windows 7 Ultimate 64-bit
Dysk twardy: Crucial m4 SSD 128GB (Dysk SSD 2.5''''/SATA III/ 175/415 MB/s)
Proszę o pomoc tudzież wskazówkę, pozdrawiam. :)
Udostępnij ten post
Link to postu
Udostępnij na innych stronach