Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft: To rynek sprawił, że zrebootowaliśmy serię Ghost Recon

15 postów w tym temacie

Ponawiam prośbę. Zajmijcie się ostatnim wyczynem Ubisoftu. From Dust jednak dostał ich "osławiony DRM". Zrobili w konia masę klientów którzy masowo domagają się zwrotu pieniędzy.
Najgorzej mają klienci Steam. Początkowo zwracał pieniądze ale dostał tyle zgłoszeń że przestali. I tak teraz Steam odsyła do Ubisoftu bo tam aktywowane było konto do którego macie klucz a Ubisoft odsyła do Steam bo tam kupiliście gre :-)
Przydało by się ludzi ostrzec deczko. Początkowo zapowiadali że będzie tylko aktywacja przy uruchomieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to brzmi raczej jak "rozwiązania konkurencji okazały się bardziej dochodowe, dlatego postaramy się o kawałek tego tortu dla nas, póki ludzie tego chcą"

Oczywiście wersja na PC od razu zostanie skreślona przez graczy. Ostatnia polityka UbiSoftu z podwójnym DRM, zaniżaniem wymagań przed premierą czy nawet pokazywanie jak bardzo ich gry są portem z wersji z konsol (ograniczanie opcji tylko do rozdzielczości i odświeżania ekranu na przykład) nie wpłynie dobrze na sprzedaż gry,przynajmniej na PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2011 o 13:36, dariuszp napisał:

Ponawiam prośbę. Zajmijcie się ostatnim wyczynem Ubisoftu. From Dust jednak dostał ich
"osławiony DRM". Zrobili w konia masę klientów którzy masowo domagają się zwrotu pieniędzy.
Najgorzej mają klienci Steam. Początkowo zwracał pieniądze ale dostał tyle zgłoszeń że
przestali. I tak teraz Steam odsyła do Ubisoftu bo tam aktywowane było konto do którego
macie klucz a Ubisoft odsyła do Steam bo tam kupiliście gre :-)
Przydało by się ludzi ostrzec deczko. Początkowo zapowiadali że będzie tylko aktywacja
przy uruchomieniu.


Problem jest z tym, że UbiSoft nawet nie odpowiada na zapytania pomocy. Znajomy czeka od czwartku na odpowiedź, ja też. Dzisiaj zamierzamy dzwonić i dać upust swojemu... niezadowoleniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie do autora newsa, jak to właściwie jest z tym nowym Future Soldier. W trailerze co-op z GC powiedziano, że gra wychodzi w marcu 2012, ale tylko na konsole X360 i PS3. Tutaj natomiast jest info, że również na PC. Jak pamiętam, to na serwisach prowadzących przedsprzedaż też był PC wymieniany (jednak wtedy data premiery oscylowała wokół października/listopada bieżącego roku). Jak to w końcu jest z platformami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli po prostu: to co że ludzie polubili taktyczne podejście do walki z przeciwnikiem... dzisiejszy gracz czeka na fajerwerki, lecenie do przodu i strzelanie do wszystkiego co się rusza i na drzewo nie ucieka... a to oznacza: $$$. Bo przecież gracze "starzy" to tam mniejszość... ewentualnie będzie $$ i 4/5$

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2011 o 13:36, dariuszp napisał:

Ponawiam prośbę. Zajmijcie się ostatnim wyczynem Ubisoftu. From Dust jednak dostał ich
"osławiony DRM". Zrobili w konia masę klientów którzy masowo domagają się zwrotu pieniędzy.
Najgorzej mają klienci Steam. Początkowo zwracał pieniądze ale dostał tyle zgłoszeń że
przestali. I tak teraz Steam odsyła do Ubisoftu bo tam aktywowane było konto do którego
macie klucz a Ubisoft odsyła do Steam bo tam kupiliście gre :-)
Przydało by się ludzi ostrzec deczko. Początkowo zapowiadali że będzie tylko aktywacja
przy uruchomieniu.

lol, dzialania tej firmy nie roznia sie niczym od postepowania piratow

"jednocześnie nie chcemy być zacofani jeśli chodzi o sterowanie i nowe style grania"
no bo teraz trzeba robic kolejnego coda w innej skorze z jakze "postepowym" sterowaniem, smiac sie czy plakac - niewiadomo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"jednocześnie nie chcemy być zacofani jeśli chodzi o sterowanie i nowe style grania"
no bo teraz trzeba robic kolejnego coda w innej skorze z jakze "postepowym" sterowaniem, smiac sie czy plakac - niewiadomo

sorry myslalem ze edytuje, mozna usunac, zaraz sie mod wkurzy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.08.2011 o 13:40, Siberian_Husky napisał:

Oczywiście wersja na PC od razu zostanie skreślona przez graczy. Ostatnia polityka UbiSoftu
z podwójnym DRM, zaniżaniem wymagań przed premierą czy nawet pokazywanie jak bardzo ich
gry są portem z wersji z konsol (ograniczanie opcji tylko do rozdzielczości i odświeżania
ekranu na przykład) nie wpłynie dobrze na sprzedaż gry,przynajmniej na PC.


nie zapominajmy o kolejnym stałym numerze, czyli "zapowiadamy równą premierę na wszystkich platformach, a na miesiąc przed mówimy, że wersja PC opóźni się o pół roku".

a co do podejścia ubi do GR - coż, z tego co pamiętam już przy AW ''unowocześniali gameplay'' więc to tylko koontynuacja ich strategii: mutować daną markę tak często, jak zmieniają się gusta. Aż dziw, że nie zrobili z niego gry muzycznej gdy te były na topie ;F

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2011 o 13:42, Siberian_Husky napisał:

Problem jest z tym, że UbiSoft nawet nie odpowiada na zapytania pomocy. Znajomy czeka
od czwartku na odpowiedź, ja też. Dzisiaj zamierzamy dzwonić i dać upust swojemu... niezadowoleniu.


Opowiedz, jak było - jestem b. ciekaw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2011 o 15:46, Vojtas napisał:

> Problem jest z tym, że UbiSoft nawet nie odpowiada na zapytania pomocy. Znajomy
czeka
> od czwartku na odpowiedź, ja też. Dzisiaj zamierzamy dzwonić i dać upust swojemu...
niezadowoleniu.

Opowiedz, jak było - jestem b. ciekaw.


Odsyłają z powrotem do Steam kręcąc, że nie powinienem w ogóle rejestrować gry ani odpalać uPlay (sic!) na co poprosiłem miłą panią o nazwisko i jakikolwiek detal dokumentujący tą rozmowę ponieważ zamierzam zlożyć na nich skargę to od razu uzyskałem odpowiedź, że jeszcze dzisiaj spróbują zająć się moją sytuacją... po prostu żenada jeśli chodzi o pomoc techniczną tej firmy... w porównaniu do EA czy nawet Steam to nawet się nie umywają :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2011 o 16:19, Siberian_Husky napisał:

Odsyłają z powrotem do Steam kręcąc, że nie powinienem w ogóle rejestrować gry ani odpalać
uPlay (sic!) [..] w porównaniu do EA czy nawet Steam to nawet się nie umywają :/


Jeśli tak, to sprawą zapewne chętnie się zajmie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta. A na razie pozostaje piętnować tych dziadów, gdzie tylko się da.

@ Gram, napiszcie coś o tym! >:[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.08.2011 o 16:23, Vojtas napisał:

> Odsyłają z powrotem do Steam kręcąc, że nie powinienem w ogóle rejestrować gry ani
odpalać
> uPlay (sic!) [..] w porównaniu do EA czy nawet Steam to nawet się nie umywają :/


Jeśli tak, to sprawą zapewne chętnie się zajmie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
A na razie pozostaje piętnować tych dziadów, gdzie tylko się da.

@ Gram, napiszcie coś o tym! >:[


Akurat to nie tylko w Polsce, bo z racji tego, że mieszkam w UK to posłużyłem się przykładami 1986 case of Gordon v Selico http://en.wikipedia.org/wiki/Gordon_v_Selico oraz misrepresentation act of 1967 (z racji zmiany wymagań sprzętowych oraz edytowania postów na forum) a także prawami konsumenckimi.

A oficjalna odpowiedź od Steam wygląda tak:

Hello,

Thank you for contacting Steam Support.

As with most software products, we do not offer refunds or exchanges on games, DLC or in-game items purchased on our website or through the Steam Client.

Please review Section 4 of the Steam Subscriber Agreement for more information.
http://www.steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement

We will make an exception and refund preorders as long as the request is received prior to the release of the game. This only applies to preorders purchased from your account, preordered titles received or sent through the Steam Trading system cannot be refunded.

Technical support for this title is handled by a third party support department - please follow the instructions below to contact the support provider to troubleshoot this issue:

Title: From Dust
Link: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=4700-ROSN-2703


a kochane Ubi po telefonie tylko update''owało mi na stronie, że "your claim is being currently reviewed"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No platformie Steam się nie dziwię tutaj. Konto rejestrowane jest na Ubi. Co za tym idzie - nawet jak Ci zrefundują grę to klucz przepada. Więc sprawą musi się zająć bezpośrednio Ubi.
Ubi z kolei do działania się nie pali. Dopóki nie odzyskam pieniędzy za tego gniota który pochodził u mnie 30 min (dopóki go nie zawiesił DRM) mam zamiar wyciągać tą sprawę przy każdym temacie o Ubi gdzie tylko dam radę.

Cieszę się że przynajmniej na MetaCritic ocena From Dust wystawiana przez użytkowników maleje z godziny na godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Ubisoft: To rynek sprawił, że zrebootowaliśmy serię Ghost Recon"
Pewnie, pewnie. Chcieliśmy mieć swoje własne Call of Duty ale jesteśmy na to za ciency.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować