Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Star Wars: The Old Republic będzie opóźniony?

32 postów w tym temacie

WoW + Star Warsy + dialogi z Mass Effecta =... no właśnie co? Na pewno ilość sprzedanych kopii będzie duża, pytanie tylko ilu zostanie z tego stałych subskrybentów. Osobiście uważam że niezbyt wielu (w stosunku do ambicji EA i potrzeb finansowych produktu). Oczywiście TOR utrzyma się na rynku, ale mam wrażanie że nie będzie drugim WoWem pod względem grywalności - potem tak czy siak potem wyjdzie GW 2 i TORowi będzie smutno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zeschuk zostawia sobie i BioWare furtke na wypadek opoznienia prac, ale jednoczesnie nie mowi nic o tym, zeby cos szlo zle. Zgadzam sie z Pepsim, ze lepiej troche poczekac niz dostac gre "szybko, szybko", ale zabugowana. Nawet nie chce mi sie przypominac co JoWood zrobil z Gothiciem 3.

Wierze, ze BioWare podola sytuacji i nie bedzie problemow z serwerami. To jest najwieksza produkcja wszechczasow w przemysle gier, byc moze nawet jedna z najwiekszych w przemysle rozrywkowym ogolem. BioWare musi byc pewne, ze gra bedzie bez bledow, maja za duzo do stracenia.

PS Popieram pomysl z ograniczeniem ilosci sprzedanych gier w czasie premiery. Jezeli na serwery od razu rzuca sie miliony uzytkownikow, to to moze sie skonczyc katastrofa. Jednakze stopniowanie uzytkownikow bedzie bardziej bezpiecznym rozwiazaniem. Ch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2011 o 12:35, Hav5ock napisał:

WoW + Star Warsy + dialogi z Mass Effecta =... no właśnie co? Na pewno ilość sprzedanych
kopii będzie duża, pytanie tylko ilu zostanie z tego stałych subskrybentów. Osobiście
uważam że niezbyt wielu (w stosunku do ambicji EA i potrzeb finansowych produktu). Oczywiście
TOR utrzyma się na rynku, ale mam wrażanie że nie będzie drugim WoWem pod względem grywalności
- potem tak czy siak potem wyjdzie GW 2 i TORowi będzie smutno.


To Twoja opinia. Moja jest taka ze GW2 bedzie gra beznadziejna, brak healera (to jak wyciac 1/3 gry), nacisnij spacje by zrobic dodge, castowanie w biegu casterow (maja wiecej dmg wlasnie dlatego ze musza castowac, co zmniejsza im mobilnosc, wiec jest to jakos zbalansowane, w innym przypadku casterzy nie beda sie roznic od melee)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu ktoś z EA mówił że nie potrzebują dużej bazy subskrybentów (to brzmi dziwnie) żeby gra im się zwróciła, pytanie ile w tym prawdy. Jednak przy takiej kwocie jaką trzeba zapłacić za grę, całkiem sporo zwraca im się już na starcie, zwłaszcza wierząc wyciekom o kosztach produkcji i ilości zamówionych preorderów.

Ale, wracając do tematu - czytając wyciekłe na temat TOR informacje jestem spokojny o premierę jeszcze w tym roku - gra już jest dobra (testerzy rozpływają się z rozkoszy), ma jeszcze trochę do dopracowania, ale nad tym siedzi rzesza ludzi co widać po prędkości robienia nowych poprawek.
Poza tym, wydanie dobrej gry to jedno, ale jest spora część fanów która czeka na ten tytuł od... no, i która się niecierpliwi. Jak ja. Dali by w bete pograć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że lepsze lekkie opóźnienie niż totalna kicha na starcie. To jednak zupełnie inny kaliber jeśli chodzi o zarzuty graczy. Ci którzy chcą pograć poczekają chwilę dłużej, ale jeśli gra na starcie zawiedzie przez błędy/serwery etc., to od razu posypie się na gierkę... Tylko z drugiej strony przy takiej kasie i wielkości projektu nikt nie chce pewnie wewnątrz słyszeć o obsuwie, szczególnie inwestorzy :) Już pewnie sobie liczą zyski...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2011 o 12:44, Valium napisał:

To Twoja opinia. Moja jest taka ze GW2 bedzie gra beznadziejna /ciach/


Moja z kolei opinia jest z goła odmienna. Uważam, że GW2 może tchnąć nowością w dość skostniałym, poWoWowym pejzażu gier MMO. Tym, co najbardziej mnie męczyło w większości MMORPG była przede wszystkim ich statyczność - walka w większości jest bardzo...nie wiem, monotonna? Trudno to opisać, jednak brakuje tu pewnej dynamiki, a wszystko bazuje głównie na umiejętnościach i ekwipunku postaci, a mniej - na umiejętnościach gracza. W GW2 jest szansa na zmianę tego stanu rzeczy.

Ale nie chcę mówić hop - jak będzie, okaże się po premierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra nie ukaże się do czasu, aż nie będzie w pełni grywalna, ścieżka dźwiękowa i ukłon w stronę fabuły to jednak nie wszystko, nikt nie spędzi przy grze MMO tyle czasu podniecając się genialnym [ mam nadzieję ] wątkiem singlowym.

Może dzięki temu trochę więcej czasu poświęcą PvP ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetny singleplayer będzie z tego MMO!

Przesiedziałem trochę nad betą i wszystko fajnie, podoba mi się ale... sprawia wrażenie takiego drętwego plastikowego WoWa gdzie ktoś podmienił broń na świecące lasery i miecze świetlne i dał większą paletę ról do wypełnienia przez poszczególne klasy oraz czytane dialogi. Będzie z tego dobra gra ale raczej tylko dobra, WoW killer to się nie zapowiada jak na razie, chociaż mam nadzieję, że zamiesza na tyle, że skostniały rynek MMO "ożyje" z racji konkurencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.08.2011 o 13:39, Tenebrael napisał:

Uważam, że GW2 może tchnąć nowością w dość
skostniałym, poWoWowym pejzażu gier MMO. Tym, co najbardziej mnie męczyło w większości
MMORPG była przede wszystkim ich statyczność - walka w większości jest bardzo...nie wiem,
monotonna?


Na pewno mówisz o GW 2? Bo z gameplayów (np gamescon) widać, że GW2 nie jest zbyt dynamiczne. Walka wygląda identycznie jak w innych MMO - stoisz i klikasz 1,1,1,1,1,2,1,1,1,2,1,3,1,1,1,następny cel. Wg mnie poza urozmaiconym tworzeniem postaci i kilku skillach zależnych od broni GW2 nie wprowadzi kompletnie nic nowego.

@Topic
Mam nadzieję, że ten dodatkowy czas wykorzystają na poprawienie drętwych animacji walki na miecze świetlne/wibromiecze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2011 o 14:50, Rizzan napisał:

Na pewno mówisz o GW 2? Bo z gameplayów (np gamescon) widać, że GW2 nie jest zbyt dynamiczne.
Walka wygląda identycznie jak w innych MMO - stoisz i klikasz 1,1,1,1,1,2,1,1,1,2,1,3,1,1,1,następny
cel. Wg mnie poza urozmaiconym tworzeniem postaci i kilku skillach zależnych od broni
GW2 nie wprowadzi kompletnie nic nowego.


No cóż, choćby możliwość unikania ciosów, możliwość jednoczesnego chodzenia i np. rzucania czaru - to znacznie dodaje dynamiki grze. Zresztą, wrażenie dynamizmu rozgrywki było IMHO dość mocno odczuwalne na przedstawionych gameplay''ach.

Ale tak jak mówię, nie chcę niczego zakładać, zobaczymy, jak będzie po premierze. Jak na razie gra zrobiła na mnie bardzo duże (pozytywne) wrażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2011 o 15:31, Lerten napisał:

> Jak będzie abonament, a pewnie będzie, to mogliby w ogóle nie wydawać.

Dlaczego?


Bo nie zamierzam płacić 30 czy 50 zł za miesiąc, aby grać w grę i pewnie sporo osób ma podobne zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2011 o 15:42, Revan91 napisał:

Bo nie zamierzam płacić 30 czy 50 zł za miesiąc, aby grać w grę i pewnie sporo osób ma
podobne zdanie.


M.in. 10 000 000 grających w WoW?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2011 o 15:42, Revan91 napisał:

Bo nie zamierzam płacić 30 czy 50 zł za miesiąc, aby grać w grę i pewnie sporo osób ma
podobne zdanie.

W końcu lepsze są MMO F2P, gdzie można grać za darmo, ale nie ma się żadnych szans z tymi, którzy płacą, co nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2011 o 15:42, Revan91 napisał:

> > Jak będzie abonament, a pewnie będzie, to mogliby w ogóle nie wydawać.
>
> Dlaczego?

Bo nie zamierzam płacić 30 czy 50 zł za miesiąc, aby grać w grę i pewnie sporo osób ma
podobne zdanie.


Skoro ty nie masz zamiaru płacić, to mogliby gry nie wydawać? Ładnie. Ciekawe myślenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2011 o 14:53, Tenebrael napisał:

> Na pewno mówisz o GW 2? Bo z gameplayów (np gamescon) widać, że GW2 nie jest zbyt
dynamiczne.
> Walka wygląda identycznie jak w innych MMO - stoisz i klikasz 1,1,1,1,1,2,1,1,1,2,1,3,1,1,1,następny

> cel. Wg mnie poza urozmaiconym tworzeniem postaci i kilku skillach zależnych od
broni
> GW2 nie wprowadzi kompletnie nic nowego.

No cóż, choćby możliwość unikania ciosów, możliwość jednoczesnego chodzenia i np. rzucania
czaru - to znacznie dodaje dynamiki grze. Zresztą, wrażenie dynamizmu rozgrywki było
IMHO dość mocno odczuwalne na przedstawionych gameplay''ach.

Ale tak jak mówię, nie chcę niczego zakładać, zobaczymy, jak będzie po premierze. Jak
na razie gra zrobiła na mnie bardzo duże (pozytywne) wrażenie.


Nie tylko na tobie. Większość osób z branży, które są niezależne od wielkich firm, portali itd (np. Totalbiscuit czy yogscast, którzy mają wg mnie bardzo trzeźwe spojrzenie na sprawe) oceniło grę dużo lepiej od TORa. Dla mnie gameplaye są bardzo dynamiczne, szczególnie że to są tzw hotkey mmo. Wycięcie healerów i tanków to najlepsze co mogli zrobić. Jeśli dobrze to rozegrają to unikniemy idiotyzmów, które pojawiały się w wowie, że dpsem znalezienie grupy trwało po pół godziny, a tankiem czy healerem kilkanaście sekund (w zależności od serwera, ale ogólnie coś koło tego). Dodatkowo tych "ważnych" ról nikt nie chciał pełnić poza nielicznymi ludźmi, bo były najczęściej nieciekawe, wymagały przy okazji najwięcej skupienia i odpowiedzialności od tych graczy.

Co do TORa to myślę, żę będzie mieć pokaźną bazę użytkowników. Raczej nie taką jak WoW, ale wystarczającą żeby serwery nie świeciły pustkami. PvP, poza tą nieszczęsną parodią meczu, wygląda całkiem ciekawie, a pve jak to pve, wszędzie prawie takie samo:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.08.2011 o 15:48, Henrar napisał:

> Bo nie zamierzam płacić 30 czy 50 zł za miesiąc, aby grać w grę i pewnie sporo osób
ma
> podobne zdanie.
W końcu lepsze są MMO F2P, gdzie można grać za darmo, ale nie ma się żadnych szans z
tymi, którzy płacą, co nie?


Jak cię stać to płać, wolę pograć trochę na zasadzie F2P zwłaszcza w tak rozbudowanym świecie jak SW i mieć mniejsze szanse niż płacić 5 dych za tylko możliwość zalogowania się do świata gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować