Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Warhammer 40,000: Space Marine - zobacz dziennik dewelopera pt. "Epicka Rozrywka"

13 postów w tym temacie

Rafał Dziduch

Chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Warhammer 40,000: Space Marine? Zobaczcie, jak bardzo twórcom gry pomogły kasowe, filmowe produkcje. Materiał jest w polskiej wersji językowej.

Przeczytaj cały tekst "Warhammer 40,000: Space Marine - zobacz dziennik dewelopera pt. "Epicka Rozrywka" " na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czekalem na ta gre, ale po przetestowaniu dema na Steam jakos mi sie odechcialo tej pozycji. Grafika jest antyczna, ale to pwiedzmy jest rzecz drugorzedna. Wieksze wady to siermiezne sterowanie, ktore nie dosc ze jest zrobione wylacznie z mysla o padzie, to jest zwyczajnie niewygodne i malo intuicyjne. Poza tym jakis geniusz wpadl na pomysl, ze zdrowie mozna odzyskac tylko wykonujac bronia biala jakies dziwne finishery. Jak ktos gra na dystans, to moze zapomniec o regeneracji zdrowia. No i wrogow jest zdecydowanie za duzo. Ewidentnie chodzi o bezsensowna sieczke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 18:31, Boro666 napisał:

Czekalem na ta gre, ale po przetestowaniu dema na Steam jakos mi sie odechcialo tej pozycji.
Grafika jest antyczna, ale to pwiedzmy jest rzecz drugorzedna. Wieksze wady to siermiezne
sterowanie, ktore nie dosc ze jest zrobione wylacznie z mysla o padzie, to jest zwyczajnie
niewygodne i malo intuicyjne. Poza tym jakis geniusz wpadl na pomysl, ze zdrowie mozna
odzyskac tylko wykonujac bronia biala jakies dziwne finishery
. Jak ktos gra na dystans,
to moze zapomniec o regeneracji zdrowia. No i wrogow jest zdecydowanie za duzo. Ewidentnie
chodzi o bezsensowna sieczke.



1.Grafika. Racja, powalająca to ona nie jest. Ale brzydka tez nie ( widziałes pancerz SM?)
2.Sterowanie? Grałem na na PS3 i PC, razem z kumplami stwierdziliśmy ze na klawiaturze jest dożo łatwiej grać.
3. Regeneracja zdrowia poprzez egzekucję? Oryginalne, ile można zbierać apteczki/zielone gwiazdki itp. Poza tym to nie jest shooter a połączenie slashera z shooterem właśnie.. Poza tym można grac bez większych trudności walcząc z dystansu a potem wykańczać moby w "melee" które podeszły za blisko. A space marines bez walki wręcz to nie space marines :) A finishery są miodne :)
4. Wrogów za dużo? Człowieku, to jest Warhammer 40k, tu MUSZĄ być hordy mobów do zabicia^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 19:55, Zordon88 napisał:

Mnie głównie irytuje mało kombosów, mam nadzieję ze będzie ich więcej.


True, mogło by być więcej. Jest jakies 10 kombinacji? mało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 19:26, mieckodwarf napisał:

> Czekalem na ta gre, ale po przetestowaniu dema na Steam jakos mi sie odechcialo
tej pozycji.
> Grafika jest antyczna, ale to pwiedzmy jest rzecz drugorzedna. Wieksze wady to siermiezne

> sterowanie, ktore nie dosc ze jest zrobione wylacznie z mysla o padzie, to jest
zwyczajnie
> niewygodne i malo intuicyjne. Poza tym jakis geniusz wpadl na pomysl, ze zdrowie
mozna
> odzyskac tylko wykonujac bronia biala jakies dziwne finishery
. Jak ktos gra
na dystans,
> to moze zapomniec o regeneracji zdrowia. No i wrogow jest zdecydowanie za duzo.
Ewidentnie
> chodzi o bezsensowna sieczke.


1.Grafika. Racja, powalająca to ona nie jest. Ale brzydka tez nie ( widziałes pancerz
SM?)
2.Sterowanie? Grałem na na PS3 i PC, razem z kumplami stwierdziliśmy ze na klawiaturze
jest dożo łatwiej grać.
3. Regeneracja zdrowia poprzez egzekucję? Oryginalne, ile można zbierać apteczki/zielone
gwiazdki itp. Poza tym to nie jest shooter a połączenie slashera z shooterem właśnie..
Poza tym można grac bez większych trudności walcząc z dystansu a potem wykańczać moby
w "melee" które podeszły za blisko. A space marines bez walki wręcz to nie space marines
:) A finishery są miodne :)
4. Wrogów za dużo? Człowieku, to jest Warhammer 40k, tu MUSZĄ być hordy mobów do zabicia^^

Apteczka to uniwersalna metoda ktora nie ogranicza twojej taktyki. I nie wiem o czym ty mowisz, ze space marine to walka wrecz. Grales kiedys w 40K? W tym systemie jest masa klas typowo dystansowych i nigdy nie bylo tak, ze musisz wykonac jakas ewolucje by sie wyleczyc. Kombinowali i przekombinowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, Space Marines to przede wszystkim ostre strzelanie. Orkowie robią im sieczkę w walce wręcz. Co do samej gry, "spejsiaki" przypominają mi wytrzymałością gwardzistów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 20:18, Boro666 napisał:

Apteczka to uniwersalna metoda ktora nie ogranicza twojej taktyki. I nie wiem o czym
ty mowisz, ze space marine to walka wrecz. Grales kiedys w 40K? W tym systemie jest masa
klas typowo dystansowych i nigdy nie bylo tak, ze musisz wykonac jakas ewolucje by sie
wyleczyc. Kombinowali i przekombinowali.


To jest taki typ gry, a nie inny... To jest H&S i twórcy specjalnie zrobili tak, by nie można było przechodzić gry wyłącznie bolterem. Nie walczysz na otwartej przestrzeni, walczysz w terenie zabudowanym, gdzie chcąc nie chcąc, trzeba przechodzić do walki wręcz.
Wrogów też jest zbyt dużo, żeby ich wszystkich powystrzelać (3 marines vs ~40 orków). Na marginesie, jest ich też zbyt dużo, żeby ich wyciąć w melee, ale to H&S, więc ''realizm'' trzeba odłożyć. :p

Ja czekam na tę grę ze względu na kampanię. Mam nadzieję, że będzie fajna opowieść w klimatach książkowego WH40k. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 21:15, MacJak napisał:

To jest taki typ gry, a nie inny... To jest H&S i twórcy specjalnie zrobili tak, by nie
można było przechodzić gry wyłącznie bolterem. Nie walczysz na otwartej przestrzeni,
walczysz w terenie zabudowanym, gdzie chcąc nie chcąc, trzeba przechodzić do walki wręcz.
Wrogów też jest zbyt dużo, żeby ich wszystkich powystrzelać (3 marines vs ~40 orków).
Na marginesie, jest ich też zbyt dużo, żeby ich wyciąć w melee, ale to H&S, więc ''realizm''
trzeba odłożyć. :p

Chyba raczej slasher a nie H&S. Albo połączenie slashera z TPP shooterem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Boro. Tak gram w W40k. Kiedys grałem IG, obecnie Space Wolves.

Ale to jest gra komputerowa, typowy slasher połaczony z shooterem, a nie bitweniak na stole. Więc nie wymagaj od tego gatunku gier zbyt wiele. To nie DoW :)
Jak się komuś nie podoba to przecież nie kupi, proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować