Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Paradox zapowiada strategię turową Warlock: Master of the Arcane. Są screeny i trailer

23 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Znany fanom Majesty świat Ardania, potężny mag w roli głównej, zarządzanie miastem i wielkie bitwy - to oferta, jaką ma dla graczy Warlock: Master of the Arcane, nowa strategia turowa Paradoksu.

Przeczytaj cały tekst "Paradox zapowiada strategię turową Warlock: Master of the Arcane. Są screeny i trailer" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 17:07, supertroll napisał:

Będzie nowy Master of Magic ?


Jeżeli nie wydadzą zbyt szybko jak Stardock swoje elemental: War of Magic to kto wie. Na pewno jedno z tym klasykiem jest wspólne: civkowy wygląd. Naprawdę się zastanawiam czy nie kupili od Firaxis silnika piątki, bo obie gry są bardzo podobne patrząc na te screeny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 17:13, Bambusek napisał:

Jeżeli nie wydadzą zbyt szybko jak Stardock swoje elemental: War of Magic to kto wie.


Stardock ma ambicje koncept Elemental naprawić wydając (chyba jeszcze w tym roku) Fallen Enchantress, więc może dostaniemy wreszcie grę, na którą wszyscy czekali.

Co do zdjęć - śliczne. Trzymam kciuki za powodzenie tego projektu, tak bardzo brakuje porządnych spadkobierców idei zaprezentowanej w Master of Magic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 18:05, Principes napisał:

Stardock ma ambicje koncept Elemental naprawić wydając (chyba jeszcze w tym roku) Fallen
Enchantress, więc może dostaniemy wreszcie grę, na którą wszyscy czekali.


Pierwszą zapowiedź dali w lutym z tego co pamiętam i chyba jakoś w końcówkę roku celują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak mod do Civilization 4, więc z tym nowoczesnym wyglądem to bardziej marketing. Ciekawe, czy z resztą gry też tak będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 21:38, rhyz napisał:

Wygląda jak mod do Civilization 4, więc z tym nowoczesnym wyglądem to bardziej marketing.


Przymiotnik "nowoczesny" jest dość względnym pojęciem. Dla niektórych strategie turowe to relikt przeszłości. :) A gra w tej chwili bardziej przypomina ciV, a nie cIV.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.08.2011 o 22:10, Vojtas napisał:

> Wygląda jak mod do Civilization 4, więc z tym nowoczesnym wyglądem to bardziej marketing.

Przymiotnik "nowoczesny" jest dość względnym pojęciem. Dla niektórych strategie turowe
to relikt przeszłości. :) A gra w tej chwili bardziej przypomina ciV, a nie cIV.

Wiem o tym, bo strategie turowe to mój ulubiony gatunek, i chyba najwiecej czasu spedzilem przy tego typu grach. Ten Warlock jednak raczej mi nie przypadnie do gustu. Jesli mowa o Civ5 - dla mnie to krok wstecz w stosunku do wspanialej Civ4, grafika troche ladniejsza, ale to mało istotny szczegół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2011 o 22:01, rhyz napisał:

Jesli mowa o Civ5 - dla mnie to krok wstecz w stosunku do wspanialej Civ4,
grafika troche ladniejsza, ale to mało istotny szczegół.


Dlaczego krok wstecz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2011 o 22:01, rhyz napisał:

Jesli mowa
o Civ5 - dla mnie to krok wstecz w stosunku do wspanialej Civ4, grafika troche ladniejsza,
ale to mało istotny szczegół.

Właśnie, dlaczego wstecz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.09.2011 o 01:30, Vojtas napisał:

> Jesli mowa o Civ5 - dla mnie to krok wstecz w stosunku do wspanialej Civ4,
> grafika troche ladniejsza, ale to mało istotny szczegół.

Dlaczego krok wstecz?

1. Uproszczenie systemu walki, 1 jednostka na hexie ma swoje zalety, ale wolałem walkę wg starej mechaniki, bo dawała wiele ciekawych możliwości np. desanty, ataki kombinowane gdzie jednostki leczące, defensywne i artyleria bunkrują się na jednym polu. Co prawda wtedy AI potrafił wysadzić kilkadziesiąt jednostek naraz, ale było ciekawiej.
2. Brak religii, które były istotnym elementem rozgrywki w Civ IV. Liczylem na rozwinięcie tego elementu, ale zamiast tego zlikwidowano go całkowicie.
3. Zmniejszenie roli dyplomacji i bardziej agresywne AI. Czyli kolejny aspekt, gry który działał dobrze (ale nie idealnie w Civ IV), który zamiast rozwinąć to postanowiono uprościć ku radości casuali, dla których i tak ta gra zawsze będzie zbyt nudna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować