Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórca Hard Reset: Mainstreamowe gry są nudne!

46 postów w tym temacie

Cóż, oglądałem gameplay, i tak nudnej, oskryptowanej i trzymającej się jedynej-słusznej-ścieżki gry daaaawno, nie widziałem.

Jeśli będę chciał oldschoolowego shootera, to wrócę do DN3D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ach jak wspaniale, dobrze, że oldschool wcale nie jest mainstreamowy :/ Teraz wszystko jest "staroszkolne". Mógłby facet nieco tę ich wizję oldsqowości sprecyzować, bo jak na razie wygląda to na standardowy marketingowy bełkot(mimo, że nie zatrudniają marketingowców :D). Tym niemniej grze i studiu życzę jak najlepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2011 o 10:26, RobsonAmbro napisał:

Niestety w naszych czasach bez dobrego marketingu wiele się nie wskóra. Przykład Activision
co najmniej od 3 lat karmi nas tym samym a my to zjadamy ;)


Mów za siebie :) Dla mnie CoD skończył się na pierwszym MW :)

A co do Hard Reset, to to co mówi pan Szustak fajnie wygląda na papierze i fajna z tego teoria.
Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie w praniu. Ja co prawda złożyłem pre-ordera na HR bo 69,90 to nie majątek, ale czy dużo egzemplarzy się sprzeda to zobaczymy.
Oby Latające Dzikie Świnie zarobiły na swojej produkcji. Życzę im jak najlepiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafią zrobić nic bardziej ambitnego poza naparzaniem do setek nacierających wrogów to tłumaczą się że to gra odlschoolowa. Mamy 2011 rok, jak ktoś chce sobie pograć w oldschoolowe tytuły to odpali sobie nieśmiertelne Doomy, Wolfa itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tam bardzo chętnie kupię bo czuję tu stary dobry klimat ale co do braku multi to się nie zgodzę - skoro single jest nastawiony na starą sprawdzoną szkołę to co za problem zrobić to samo z multi, nie musi być walki o dopasowanie się do mainstreemu, jak się komuś oldschoolowy system singla będzie podobał to i tego typu proste multi tez by mu leżało na tej grze - dajcie na początek kilka map i hajda ded meczyki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że - niezależnie od tego, jak dobrą/złą (oby nie) grą Hard Reset się okaże - trudno nie przyznać panu Michałowi racji.
FPSy sięgnęły dna. Wczoraj zagrałem po dłuższej przerwie w Quake 1&2. Co za wyzwalające przeżycie. Design poziomów, możliwości eksploracji, poezja, jaką są w tej grze starcia z przeciwnikami, sterowanie pozwalające cuda wyprawiać. Do tego broń, której moc się czuje.

Żadnych idiotycznych QTE. Żadnych kretynizmów pokroju napisów "press R to reload" przesłaniających widok. Żadnego ograniczania gracza na każdym kroku czy serwowania mu samouczków prosto w twarz, co by biedactwo wiedziało, że w grze można w ogóle się poruszać. Żadnych NPC drących się do ucha co 5 sekund, nakazujących świecącą się broń z ziemi podnieść czy równie walący po oczach guziczek wcisnąć. Tylko swoboda i przede wszystkim możliwość pobawienia się, a nie przechodzenia każdego metra kwadratowego poziomu tak, jak sobie "tfu-rca" zaplanował.
To gra z krwi i kości, a nie nudny niczym flaki z olejem interaktywny film, po obejrzeniu którego pozostaje tylko sięgnąć po kolejny aktualnie "na topie" (reklamowany oczywiście jako najlepsza rzecz od czasów wynalezienia sera w plasterkach), bo zobaczyłeś już absolutnie wszystko, co dana produkcja miała do zaoferowania.

Rety... Ależ proste z pozoru strzelaniny cofnęły się w rozwoju. Co za regres.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie o samej grze - nie zamierzam się znęcać ;-) No, ale jak przeczytałem ten bełkot pana Szustaka, to naszła mnie ochota na skomentowanie paru co większych bzdur:

Wszystkie nowoczesne strzelaniny są o terrorystach - po ograniu wszystkich Call of Duty obawiam się się, że terroryści wyskoczą nawet z mojej lodówki, aby mnie zabić. Nuda!

Panie Szustak - pora wypełznąć spod kamienia, gdzie prawdopodobnie spędził pan kilka ostatnich lat i zauważyć, że FPSy to nie tylko CoDy. No jak pan grywa tylko w tą serię to i "nie dziwota", że się panu znudziło. A jako, że dobry ze mnie (ogólnie) człek, to wymienię panu kilka przykładowych fpsów z ostatnich 4 lat, które o terrorystach nie traktują - niech to będą i czyste sieki i tytuły bardziej ambitne + kilka "hybryd" coby pan nie narzekał na nudę: The Darkness, Chronicles of Riddick:Assault on Dark Athena, BiA: Hell''s Highway, Orange Box, Left 4 Dead 1&2, Halo 3, Halo Reach, Stalker (seria), Bioshock 1&2, Turok, Aliens vs Predator, Crysis 1 &2, Bulletstorm, Duke Nukem Forever, Condemned 1&2, Brink...

Z nadchodzących - RAGE.

Jak pan widzi sporo się tego zebrało - więc zamiast smęcić i stękać niech się pan zabiera za nadrabianie zaległości, bo z pana wypowiedzi wynika, że są spore :)

Nie jesteśmy korporacją, dzięki czemu oszczędzamy na dziale PR i marketingu.

Jasne - za dział marketingu i PR robi przecież pan :) Czy z dobrym skutkiem to się okaże ;-)

Nie zmuszamy graczy do płacenia więcej za grę, ponieważ nie musimy opłacać gości w skrojonych na miarę garniturach wywołujących medialny szum.

Nikt mnie nigdy jeszcze nie zmusił do płacenia za grę - jeśli uważam, że jest za drogo, to nie kupuję/czekam aż potanieje. Gram już tyle lat, że sam wiem co warto kupić premierowo, a co sobie odpuścić. Tym bardziej, że z czasem bywa krucho :) Spoko, do kupna Hard Reset też nie czuje się zmuszony - nie czuje presji wywalenia 70 złociszy za tytuł, który dla mnie wart jest max. 30 zł. ;-)

Co do medialnego szumu - w malej firmie goście garniturach są do tego niepotrzebni, wystarczy pan, panie Szostak ;-) Tu coś pan powi o oldskulu, tam o ponarzeka na dzisiejsze FPSy, gdzie indziej posmęci pan, że "konkurencja ma za drogo" i już ma produkt zyskuje w oczach recenzentów i nerdów, a ci ochoczo przymkną oko na rysy na szkle widoczne gołym okiem ;-) No i jeszcze kilka pana wypowiedzi, to się okaże że wasza gra jest nie tylko oldskulowa czy antymainstreamowa, ona jest wręcz ANTYSYSTEMOWA. Może warto rozważyć na pudełku napis - "Ojczyznę wolną racz nam zwrócić Panie" ?

To nie producenci tworzą grę - robią to artyści, animatorzy, programiści i inni członkowie ekipy.

No shit ?! Poważnie ???

Wiemy, że ci, którzy faktycznie pracują nad swoim dziełem dostają najmniejsze udziały z tego, co zarobiła gra.

Jakieś złe doświadczenia z CD Projektu czy PCF ?

Dlatego Steam i dystrybucja cyfrowa są dla nas tak ważne - zero chciwych pośredników pomiędzy nami a graczami

A to ciekawe - bo coś te ceny Steamowe potrafią być wyższe niż pudełkowe... Acha, no i od kiedy to Valve zrezygnowało z prowizji ?

cena was zaskoczy.

Tu ma pan rację :) Liczyłem na jakieś 30 zł, ewentualnie cover do jakiegoś czasopisma, a tu cena tylko ciut niższa niż mainstreamowy Wiedźmin 2 (to tylko przykład).

Ponadto, nie sądzę abyśmy potrafili stworzyć tryb sieciowy, którym moglibyśmy konkurować z grami, które nastawione są na tego typu rozgrywkę.

Ja też nie sądze ;-) Faktycznie do iD, Valve, Dice, etc. to Wam jeszcze sporo brakuje. No, ale dzięki chociaż za szerość - wprawdzie nie wprost, ale jednak pan powiedział, że nie potraficie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2011 o 11:40, Lordpilot napisał:

The Darkness, Chronicles of Riddick:Assault on Dark Athena, BiA: Hell''s
Highway, Orange Box, Left 4 Dead 1&2, Halo 3, Halo Reach, Bioshock 1&2, Stalker (seria),
Bioshock 1&2, Turok, Aliens vs Predator, Crysis 1 &2, Bulletstorm, Duke Nukem Forever,
Condemned 1&2, Brink...

Dodatkowo Borderlands (i nadchodząca dwójka), Killzone, HL: Episode Two, Resistance czy nadchodzący nowy Bioshock Infinite.
Ba, nawet nowego Deus Exa można do FPSów zaliczyć (hyrbyda). Faktycznie, same gry z terrorystami w roli głównych złych - Battlefield i Call of Duty. Z FPSami nie jest tak źle, jak się wszystkim wydaje. No, ale jak ktoś patrzy tylko na Call of Duty...
PS. Szczególem jest, że w ostatnim CoDzie strzelaliśmy do Wietnamczyków, Rosjan i Nazistów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co to w ogóle jest oldschoolowa, powiedzmy, strzelanka? Jeżeli to naparzanie do setek wrogów i właściwie tylko tyle, to taka gra wcale nie jest lepsza od tych współczesnych. Ba, do jednego piekła trafią ;P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.08.2011 o 11:40, Lordpilot napisał:

nie czuje presji wywalenia 70 złociszy za tytuł, który dla
mnie wart jest max. 30 zł. ;-)



Po paru screenach wiesz już ile wart jest produkt ;) Zazdroszczę, może powinieneś zacząć pracę u jakiegoś dużego wydawcy? Wiesz, rzuciłbyś tylko okiem na screen ew jakis 5minutowy filmik i decydował czy grę warto wydawać czy nie, w jakiej cenie itd Zastanów się nad tym, miliony czekają :)

Ja z oceną wstrzymam się do wyjścia dema, zobaczymy jak to co słyszymy od Pana Szustaka będzie się miało do finalnego produktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że twórcy kreują wokół swojego tytułu mity jak tylko mogą, nie dość, że wyskoczyli z grą znikąd to jeszcze na siłę dorabiają sobie ideologię w celu przyciągnięcia potencjalnych oszoł.... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować